|
| ZS-Serbia | |
|
+43EuroNight alinx3330 Theo A. Costin.B marius664 cristi CFR Re6/6 Luna qew00 delfinson didinul ciprian71 lifetec mureseanu_976 ldh80 mariushal Katalyn mielutu zburator dan tm razvan - trenuri Silviu Sintea Caspar Semafor baiazid Vlad DUAL 461andrea Andrey_tm Nicolae alliens Adrian78 riciu halmarius Amiralul daniel_c M.I.C.I. COSTACHE MIHAIL Dr2005 Nesebar alex.alexus.tm Vitosa Adirmvl dejan 47 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 10:11 | |
| - Karpaty a scris:
- Pai noi am preferat sa bagam bani in toate mortaciunile, toate vechiturile cand le puteam casa, vinde la fier vechi si cu banii ce ii baga in modernizare plus aia obtinuti din fierul vechi cumparau domnule ceva nou dar nu, Batman Batman, malaxa, malaxa
Nu e vorba de modernizat mortaciuni, m-am referit strict la familia de vagoane Gorlitz (19-50, 20-50, 39-50) care rugineste aiurea prin diverse triaje sau revizii de calatori. Polonezii vor moderniza CIRCA 400 vagoane de productie 198x - 199x (similar cu anii in care ne-au livrat Gorlitz si DWA vagoane) intrucat reprezinta tot o investitie pe termen lung si fiind si construite cu cap, robuste, vor tine garantat 20 ani. Plus ca in unele situatii sunt mai multe avantaje la garnituri clasice decat rame, nu stau sa le insir. FLIRT-ul il consider tot "tren de naveta", dar in cazul dotarilor prezentate mai sus, acelea chiar sunt demne pentru rangul IC. Exceptie la romani care vor comanda cel mai ieftin posibil pentru a-si recupera cheltuielile de achizitie prin utilizare improprie la rang superior... - Citat :
- off topic, Muresene daca ai acea semnatura nu faci si ceva demersuri mai departe sa bage acel tren direct? Ma gandesc ca mai multe cereri/petitii ne vor aduce in final rezultatul dorit!
Trenul este fictiv, ceva adecvat pentru o ruta DE ZI Beograd - Bucuresti, eventual putea fi trasat pe trasa mizeriei de 73 la dus care sta de pomana o ora in Timisoara ca sa-i invarta vagoanele prin fata. Sau mai simplu, daca circula fictivu' si 73 simultan, tranteau vagoanele sarbesti la siguranta trenului, ramaneau intercalate saloanele AVA de la 73 si la urma sa fi fost vagoanele lui Budapest - Sofia ca sa usureze manevrele in Craiova. Dar daca la noi exista gandirea aceea "gerontofila" si "invechita" cu nu se merita... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 10:19 | |
| De acord cu tine, vagoanele 19/20/39-50 trebuia continuat programul de modernizare, sunt vagoane bune dar ei au bagat banii in vechituri din 1940, aici e problema.
Trenu asta de Beograd e musai sa revina, hai sa facem ceva pentru asta, mai multe persoane care cer reintroducerea lui poate reusim ceva iar cu astia care zic "lasa ca nu ne trebuie" ............ lasa-ma. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 13:23 | |
| Modernizarea unui vagon de călători se duce spre 500.000 euro. Pentru 100.000 euro în plus cumperi un 21-87 nou, care e mult peste orice Y şi e deja conform cu toate STI-urile în vigoare la momentul producţiei. Plus că e nou şi vine cu garanţie, nu mai poţi să mergi la vagoane cu roţi cu bandaj şi frână cu saboţi. Decât în trafic de navetă, pe linii secundare în stare proastă. Dar acolo poţi merge cu 700 şi cu 900.
RK-ul unui automotor 900 a costat 180.000 euro. În lipsa lor, multe trenuri s-ar fi anulat, pentru că la 25 - 30 călători nu e rentabil nimic altceva.
Trenul de Belgrad nu circulă din vina exclusivă a sârbilor, care refuză să asigure locomotivă pentru el. În plus, necesită condiţii speciale (încălzire cu abur) pe care vagoanele noastre nu le pot îndeplini. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 14:02 | |
| ZS a cerut reluarea legăturii directe Beograd-București dar CFR a refuzat!
Cum sa bagi 180 000 euro intr-o vechitura din 1945? E strigător la cer. Nu se sesezeaza DNA pe tema asta? Cine a încasat și ce comosioane a încasat? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 14:23 | |
| De unde naibii să mai scoţi vagoane cu încălzire cu abur în secolul 21? Li s-au comunicat caracteristicile tehnice ale vagoanelor de la noi şi au zis că nu se potrivesc, că ei vor abur. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 14:31 | |
| Am avea 19-80 care ar putea fi trimise pe post de clasa 2-a daca se tine mortis pentru incalzirea cu abur, deci daca se vrea se poate! Problema e ca NU se vrea! Asta e mai grav! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 14:34 | |
| Crezi că se mai face revizia instalaţiei de încălzire cu abur? _________________ :TTT:
|
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 15:12 | |
| Care sunt motivele pentru care CFR-ul nu poate ajunge cu locomotivele sale pana in Beograd (DA, GM, LDH 82) ? Sau macar cu un Desiro. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 15:16 | |
| Nu sunt omologate, nu au drept de circulatie. Poate daca s-ar face o conventie si ar fi omologate s-ar putea face ceva de genu cum e intre CFR si MAV sa ajunga GM pana in Beograd, dar e cam greu dar NU IMPOSIBIL! Cum am mai spus, daca chiar vrei sa faci ceva, pai faci. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 15:22 | |
| Dar calea ferata la sarbi, de la Vrsac la Belgrad, nu este electrificata ? Si daca nu este, caile ferate sarbe nu au in parc locomotive diesel care sa aibă si instalatie de incalzire electrica a trenului ? |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 15:24 | |
| Vrsac-Beograd nu este electrificata. De fapt este, insa partial pe portiunea Pancevo-Beograd. Referitor la faza cu asiguratul de vagoane cu instalatie de incalzire cu abur ... Saracii sarbi cred ca oricum nu au de unde sa scoata alt tip de locomotiva care sa suporte altfel de instalatie pentru ca la capitolul locomotive diesel/ (hidraulice) sunt varza. Am fost de mai multe ori in Serbia si singurul astfel de model de locomotiva pe care l-am vazut si care in trecut tracta si trenul de Bucuresti este acesta:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_stock_of_the_Serbian_Railways#/media/File:09.05.11_Kikinda_644.009_(5812988809).jpg
Poate ca au vreo versiune modernizata, nu stiu ce sa zic. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mar 15 Dec 2015, 15:31 | |
| Da Cu aceasta locomotiva am mers si eu cu Rapidul "Bucuresti" cand am mers la Beograd. Parctic e doar bucata Vrsac-Pancevo unde ar fi o problema cu tractiunea ca de acolo e electrificat. Sincer de cand au tot zis si sarbii ca electrifica bucata Pancevo-Vrsac si noi la fel Timisoara-Stamora Moravita, eram eu copil si tot nimic. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: ZS - Serbia Mar 15 Dec 2015, 15:38 | |
| La fel cum exista acordul cu MAV, la fel se poate face si cu sarbii. Pentru ca oricum pe bucata Vrsac-Pancevo (neelectrificata) instalatia de semnalizare este mecanica (si degradata / furata pe alocuri), deci nu presupune vreo mare inginerie sa circule alt material rulant in afara de cel sarbesc. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mier 16 Dec 2015, 12:27 | |
| Probabil nu renteaza la sirbi sa trambaleze locomotiva pina la Virest dupa cum nici sa instruiasca mecanici pentru ale noastre. In plus asta nu ar presupune ca si ale lor sa circule pe la noi?
Acuma si-au adus motoarele alea din Rusia si la cite trenuri au pe Virset... http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//stanicni/VR%C5%A0AC/21009/17.12.2015/0000/polazak/999/en
4 trenuri, nu se omoara ei cu trenurile desi de la Pancevo incolo lucreaza RZD la refactia si electrificarea liniei.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: ZS-Serbia Mier 16 Dec 2015, 12:35 | |
| Sârbii nu vor să intre materialul lor rulant în România... vă daţi seama că la vamă s-ar da tot timpul jos melamina şi banchetele în căutare de ţigări de contrabandă. Şi la CFR Călători era problema asta, de câte ori se descoperea ceva, trenul întârzia câteva ore. Aşa, debarcând călătorii în staţia de frontieră, nu au cum să treacă cu ţigările de vamă. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: ZS-Serbia | |
| |
| | | | ZS-Serbia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |