|
| 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
|
+69LanceR cosminhoratiu aris86 cristi ar Luca tgv dan tm impuls mielutu zburator NIKU24 marius664 alex.alexus.tm Katalyn phnegativ cristy79 DUAL yeu1 Balto Norbi apmatei ldh80 Costin.B ttavi Lumunita Stana vatmanul Jhonyla dorru Vale boldalexandru Adirmvl AlexandruC rich1974 Vlad ionutz85 Mihai-Aurel TVlad popovici DAS 2011 AndiCFR cortexedge Radu cristi CFR Radu Tudor Tomi13leu Axwell21 060-EA078 Luna M.I.C.I. Scoop tuborgtnp Adrian78 mihaiuc Dr2005 Teodor eu alliens nenuandrei rizelgeorgel2004 razvan - trenuri Stere Serban cont dezactivat . Vitosa decward liviulav33 Nesebar MariusM IonutCFR2009 COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Sam 18 Ian 2014, 01:54 | |
| Nu e chiar asa, mama si varamiu a prins pe Ploiesti-Targoviste autocar Mercedes Tourismo exact acelasi model ca cele care stau parcate la Podul Inalt de fac cursele de conventie pentru angajati de lux ai Petrom. Autocarele alea sunt vreo 8-9 la numar au numere care se trag din familia lui Grup Atyc si fac curse de conventie cu angajati Petrom, cred ca ii duce si ii ia de la Bucuresti.
Sunt schimbate dar cand prinde un Gheorghe o astfel de duba nu se mai gandeste la tren, crede ca toate cursele sunt facute cu dube ca cea cu care am mers eu si daca si-a facut o impresie buna nu poti sa io mai schimbi doar daca aduci TGV-ul ca asa e romanul nostru, e educat prost.
Repet, este pentru prima data cand nu pot sa zic nimic rau despre dube, pana acum nu m-a convins decat un Cibro si un Sprinter de la C&I iar acum duba asta noua.
In incheiere va spun ca cine doreste sa vada o duba adevarata din toate punctele de vedere sa pofteasca in intr-unul din orasele Moldovei sa dea o tura in oras sau in exterior cu duba si toata viata o sa zica ca nu mai vrea maxi-taxi, duba sau cum se zice in Moldova, cascarabeta. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Sam 18 Ian 2014, 12:18 | |
| In mod normal (daca nu era spaga sau coruptia la mijloc), pe traseele paralele cu caile ferate (cum este si Ploiesti-Targoviste) nu trebuia data nici un fel de licenta de transport interurban auto! Prin hotarare de guvern sa se stabileasca: "pe trasee paralele cu cai ferate, pe care circula trenuri de calatori, se interzice acordarea de licente de transport interurban auto". |
| | | apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4301 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Sam 18 Ian 2014, 12:30 | |
| - ldh80 a scris:
- In mod normal (daca nu era spaga sau coruptia la mijloc), pe traseele paralele cu caile ferate (cum este si Ploiesti-Targoviste) nu trebuia data nici un fel de licenta de transport interurban auto! Prin hotarare de guvern sa se stabileasca: "pe trasee paralele cu cai ferate, pe care circula trenuri de calatori, se interzice acordarea de licente de transport interurban auto".
Statul roman nu are cum sa faca asa ceva. Daca se numea Coreea de Nord, poate. Dar cum este membru UE si tara democrata, nu are voie sa interzica transportul auto pe trasee paralele cu caile ferate. Daca ar face asa ceva, ar interveni in piata libera si i-ar sari toata lumea in cap. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Sam 18 Ian 2014, 12:51 | |
| - apmatei a scris:
- ldh80 a scris:
- In mod normal (daca nu era spaga sau coruptia la mijloc), pe traseele paralele cu caile ferate (cum este si Ploiesti-Targoviste) nu trebuia data nici un fel de licenta de transport interurban auto! Prin hotarare de guvern sa se stabileasca: "pe trasee paralele cu cai ferate, pe care circula trenuri de calatori, se interzice acordarea de licente de transport interurban auto".
Statul roman nu are cum sa faca asa ceva. Daca se numea Coreea de Nord, poate. Dar cum este membru UE si tara democrata, nu are voie sa interzica transportul auto pe trasee paralele cu caile ferate. Daca ar face asa ceva, ar interveni in piata libera si i-ar sari toata lumea in cap. Dar sa aplice sanctiuni in cazul nerespectarii conditiilor de transport calatori stabilite la acordarea licentei, poate s-o faca. Despre aceasta coruptie este vorba... Pe urma sa privim problema altfel... de ce cursele Ploiesti - Finta - Targoviste (cu frecventa la 4 ore) au ca punct de plecare Autogara Sud Ploiesti iar cele via IL Caragiale Podul Inalt? Pentru ca la cele din urma frecventa de 1 ora nu poate fi asigurata de numarul de masini alocate decat daca plecarea se face de la Podul Inalt, ca sa nu mai vorbesc de timpul suplimentar ce ar duce durata calatoriei Ploiesti - Targoviste de la 55 minute la minim 1h20min si un pret mai mare desigur caci Primaria Ploiesti o sa vrea si ea o cota parte din incasari pentru ca ii sunt utilizate strazile orasului... Pe urma, o cursa auto regulata intre doua resedinte de judet ar trebui sa plece dintr-o autogara (unde calatorii au anumite conditii: toalete, sala de asteptare, casa de bilete samd) nu dintr-o parcare RATP unde pe timp de noapte ai toate sansele sa fi jefuit sau deposedat de bagaje ori muscat de cainii comunitari... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Sam 18 Ian 2014, 23:45 | |
| Operatorul feroviar - fie el privat sau de stat - are ca scop să facă profit sau măcar să fie pe zero cu cheltuielile. Când gara e mama cucului faţă de sat, poţi să pui pe acolo şi 10-91 la tarif de Regio, că omul tot duba o să o ia, decât să plece de acasă mai devreme cu o oră şi să meargă pe jos câţiva km. De aia nici TFC nu a vrut să circule. Şi, până să le credeţi abureala cu ,,am vrut, dar MT nu ne-a dat", vă anunţ că în propunerea de pachet minim social pentru 2014 nici măcar nu figurau liniile de Târgovişte!
Din păcate, cineva pe la 1870 a gândit foarte prost reţeaua feroviară... pe vremea aia se mergea pe ideea că trenul e doar pentru călătorii lungi, între oraşele mari, prin urmare s-a ales un traseu cât mai drept, celelalte staţii şi Hm-uri fiind create pentru încrucişări şi alimentat cu apă şi cărbuni. La polul opus, MAV a gândit trasee care treceau prin mijlocul tuturor localităţilor de pe traseu, ceea ce se vede şi la liniile din Transilvania. Pe modelul MAV au mers şi privaţii care au construit CF spre Slănic, Văleni şi Nehoiaşu. La o privire atentă, veţi observa că liniile alea nu ocolesc niciun sat de pe traseu, iar staţiile sunt fix în centru localităţilor (bine, în centrul de la 1900, că prin unele sate s-a mai schimbat situaţia). _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 01:00 | |
| Mai sunt si pe la noi prin Transilvania unde statiile sunt la capatul satului dar trenul trece pe langa sat. Dar de ce sa se oboseasca sa mute halta ? Mersul pe jos face piciorul frumos _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 13:00 | |
| Sa nu uitam ca Via Terra a mutat halta Toboliu undeva mai in sat si opreste si in vechea halta daca sunt calatori pe peron sau sunt calatori in tren care anunta ca vor sa coboare acolo. Numai ca aici e vorba de un operator privat care mai prezinta cat de cat interes fata de calator, pe cand compania de stat... Aici e diferenta. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 15:48 | |
| Si pe linia 406 in Bistrita Bargaului Via Terra opreste chiar si la trecerile la nivel, daca cineva anunta ca vrea sa coboare, iar cand trenul merge spre Bistrita Nord daca mecanicul vede ca cineva sta la o trecere la nivel si ii face cu mana opreste. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4979 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 16:55 | |
| @ Dr2005
Citat: "[...] va anunt ca in propunerea de pachet minim social pentru 2014 nici macar nu figurau liniile de Targoviste!"
Sa intelegem ca TFC nu a solicitat pachet minim social nici pentru 302,nici pentru 904? Despre 304 ce stiti?I s-a atribuit pachet minim social?Cand se va semna contractul de servicii publice? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 17:11 | |
| Da, TFC nu a solicitat pachet. _________________ :TTT:
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4979 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 18:39 | |
| Se pune firesc intrebarea,de ce au mai solicitat acele trase daca nu opereaza.Un posibil raspuns ar putea fi acela ca,ulterior solicitarii traselor,au ajuns la concluzia ca numarul de potentiali clienti(calatori) ar putea fi prea mic,iar operarea trenurilor,nerentabila(mai cu seama ca si subventia se calculeaza acum in functie de indicatorul "numar de calatori").TFC trebuie sa ofere aici un raspuns publicului interesat. Nu stiu care e situatia privind numarul de calatori pe cele doua sectii din zona Targoviste(302 si 904).Stiu insa ca potentialul sectiei 304 este unul foarte bun(probabil se afla pe locul 2 dupa 801),incat TFC nu ar avea niciun motiv sa nu propuna atribuirea pachetului minim social pentru aceasta din urma.Decizia de a se opera sau nu,cu trenuri de calatori pe sectia 304,se afla in curtea Ministerului Transporturilor.Eu astept sa vad contractul de servicii publice. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 19:16 | |
| Da, sigur, totul e din vina MT... s-a pus la dispoziţie pachet social suplimentar pentru secţiile fără trafic de călători. Deci celelalte rute ale operatorilor nu ar fi fost afectate. Nu l-a vrut nimeni!
Mersul trenurilor se face prin iunie... din păcate, legislaţia noastră nu permite penalizarea celor care iau trase doar de dragul de a nu le lua alţi operatori (şi aici la călători în top e TFC, iar la marfă CFR Marfă). Din cauza acestor trase fantomă, CFR S.A. pierde enorm, pentru că nu le poate aloca altor operatori care poate ar avea nevoie de ele. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 20:49 | |
| Daca trenul este mijloc de transport social , de ce CFR-Calatori nu tine in circulatie macar 2 perechi pe zi pe aceste secundare fara trafic in prezent ? O pereche dimineata sa aibe omul cu ce merge la munca si alta dupamasa pe la 16-17 pentru a avea cu ce se intoarce acasa . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 22:33 | |
| Domnilor, ce se intampla in tara asta sfideaza orice curs de trafic.
Ploiesti si Targoviste sunt 2 Municipii resedinta de Judet. Este inadmisibil sa nu fie trenuri de calatori. Oare ce urmeaza, Suceava - Botosani ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 19 Ian 2014, 23:23 | |
| Pentru că, oricât de social ar fi, pentru 2 - 3 călători nu merită. Şcolile încep la 8, liceele în mare parte la 7:30, la facultate poţi să începi o zi de la 8, alta de la 14, la stat serviciul se începe la 7 sau la 8, la privat mulţi încep la 9... înainte toată lumea începea ori la 6 ori la 8, puteai să îi pui pe toţi într-un tren cu 10 vagoane etajate. În plus, nu aveau de ales, erau oameni care zilnic pierdeau 3 - 4 ore doar de stat prin gări aiurea. Acum vremurile s-au schimbat, timpul costă bani. Singura soluţie viabilă ar fi să se utilizeze automotoare cu capacităţi mici şi consumuri pe măsură. Din păcate, influenţa unora a făcut - şi încă face - ca majoritatea automotoarelor să stea la gard, fie defecte, fie pur şi simplu pentru că nea' Gigi mecanicu' nu e autorizat pe ele şi nici depoul nu vrea să-l autorizeze, că de pe Malaxa 900 cu computer de bord nu mai poţi să mulgi ca de pe DA. De asta s-a retras CFR Călători de pe secundare, de asta se anulează şi se vor anula în continuare trenuri. Pentru că locul DA-urilor şi EA-urilor e ori la marfă, ori la muzeu, ori la fier vechi, nicidecum la trenurile de călători! Numărul de delfini e arhi-suficient pentru Balota şi Predeal, care sunt cam singurele pante mari cu trenuri suficient de grele să nu poată fi trase cu un EC. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
| |
| | | | 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |