Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Vaslui (600)

In jos 
+11
Nesebar
Dr2005
Katalin4653
TVlad
Stere Serban
joanta
AlexandruC
Adrian78
Adirmvl
ldh80
madalin98
15 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Vaslui (600) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) - Pagina 5 Icon_minitimeDum 06 Oct 2024, 22:24

Schita statiei CFR Vaslui cu situatia din anul 1991, cand existau toate liniile:

Vaslui (600) - Pagina 5 Stati111


a. Liniile din statia Vaslui (sau linii industriale racordate la statia Vaslui) desfiintate ulterior (dupa 1991):

-Cele 5 linii din fosta "grupa de marfa" (care era situata dupa pasajul rutier din capul X al statiei, in sensul de mers spre HM Munteni). E vorba de fostele linii 1T, 2T, 3T, 4T si 5T, desfiintate prin 2010 sau 2012.
Erau folosite pentru gararea si manevrarea vagoanelor de marfa.
Desfiintarea acestor linii si a fostei "grupe de marfa" a statiei au determinat mutarea semnalului de intrarea in statia Vaslui (dinspre Munteni) mai aproape de statie si montarea de semnale prevestitoare intre HM Munteni si statia Vaslui (in 1991 nu existau semnale prevestitoare intre aceste doua statii, din cauza distantei mici intre semnalele de intrare).
Astazi in zona fostei "grupe de marfa" a statiei Vaslui au mai ramas doar doua linii infundate- linii de tragere.

-Cele doua linii infundate din capul Y al statiei. Desfiintate prin 2010.

-Cele doua linii (infundate) care deserveau terminalul transcontainere (era acolo o macara tip pod rulant unde erau descarcate transcontainerele din vagoane in autocamioane);

-Fosta linie industriala care deservea fosta platforma industriala "Rediu". A fost construita in anii 1970 si deservea "Mecanica", "Combinatul de fibre sintetice Moldosin", "Intreprinderea de materiale izolatoare Hdrom", "Intreprinderea de aparate de masura si control IAMC", "Intreprinderea de reductoare si ventilatoare", BJATM, un depozit Petrom.
Aceasta linie industriala nu a mai fost utilizata probabil la putin timp dupa 2000 si a fost desfiintata si demontata din teren in septembrie 2015.

-Fosta linie industriala care deservea depozitele cooperatiei de consum;

-Fosta linie industriala care deservea fosta fabrica de mobila "Movas". Se desprindea din linia curenta imediat dupa podul feroviar peste canalul Barlad (in sensul de mers spre Buhaiesti) si traversa strada Racova. Desfiintata si demontata di teren. Fosta fabrica de mobila Vaslui aveea si o locomotiva diesel de manevra pe doua osii.



b.Linii care mai exista in teren dar nu mai sunt utilizate (sau sunt utilizate foarte rar):

-Linia care deserveste depozitele de materiale de constructii a firmei "SC Radical Grup SA". A mai fost utilizata.

-Liniile care deservesc baza de receptie a cerealelor.

-Linia care deservea fabrica de ulei "Ulerom"- asa-numita "linia soia". Merge paralel cu strada Podu Inalt. Mai exista in teren dar nu mai este utilizata de mult timp.



c. In 2013, cu ocazia lucrarilor de modernizare a peroanelor din statia Vaslui a fost desfiintata una dintre linii, din 8 linii ramanand numai 7 linii (din care 4 linii de primiri-expedieri, cu sistem CELS si semnale de iesire).
Sus In jos
 
Vaslui (600)
Sus 
Pagina 5 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
 Subiecte similare
-
» Negresti Vaslui (605)
» La 50 de ani de la creearea actualului judet Vaslui
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» Caile ferate industriale din judetul Vaslui
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (T, Ţ, U, V, Z)-
Mergi direct la: