| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 17 Oct 2012, 21:34 | |
| http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-presa/ai-chef-de-o-plimbare-deosebita-pe-calea-ferata-acum-poti-sa-ti-inchiriezi-propriul-tren.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 17 Oct 2012, 22:54 | |
| Cred ca de asta s-a folosit trenul Beck'sperience in 2010. Chiar sper sa se mai tina o data. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 00:31 | |
| Nu mai mira acest lucru pe nimeni :
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/172945.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 08:51 | |
| Daca ai sti cum a ajuns GFR acolo poate chiar te-ai mira!! |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 12:15 | |
| - adrian78 a scris:
- Daca ai sti cum a ajuns GFR acolo poate chiar te-ai mira!!
Firmele particulare nu isi permit sa isi bata joc de clientii asa cum fac unele de publice. Desigur si cele private mai fac ilegalitati. Daca nu ar fii performanti GFR nu ar avea contracte cu firme mari, multinationale care sunt foarte pretentioase si cand platesc vor calitate si preturi acceptabile. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 12:30 | |
| Zilele Feroviare 2012: România și Ungaria iau în calcul redeschiderea mai multor linii transfrontaliere de interes regional
Ungaria este interesată să dezvolte legăturile feroviare la graniţa cu România nu numai pentru trenurile internaţionale, dar şi pentru cele regionale, a afirmat directorul adjunct al companiei MAV Start Ungaria, Zarand Gyorgy, în cadrul evenimentului Zilele Feroviare 2012, desfășurat la București. Un prim pas a fost făcut prin acordul din 14 august între CFR Călători şi MAV Trakcio privind remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, când s-a convenit şi înfiinţarea unui Grup de Lucru pentru dezvoltarea legăturilor transfrontaliere între cele două ţări. Astfel, dacă în prezent granița se poate traversa prin cinci puncte existente, cu un minim de investiții se mai pot dezvolta şi cele şase puncte de traversare închise. Trei dintre punctele de trecere existente sunt doar de interes regional. Relaţiile unde se pot introduce trenuri cu mers cadențat sunt Békéscsaba–Arad–Timisoara, Püspökladány–Oradea–Cluj Napoca şi Szeged–Békéscsaba–Kötegyán–Salonta–Oradea. MAV propune trenuri la un interval de două ore şi folosirea materialului rulant al celor doi operatori naţionali. De asemenea, MAV îşi afirmă dorinţa de a redeschide legăturile feroviare închise între Debrecen – Oradea, Gyoma – Oradea și Mateszalka – Satu Mare. Cea mai importantă soluţie de finanțare pentru punerea în practică a acestor oportunități sunt fondurile structurale puse la dispoziție de Uniunea Europeană prin programele de cooperare transfrontalieră şi prin ajutoare de stat pentru materialul rulant
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/41972?lang=ro |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 17:04 | |
| http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/tichie-de-margaritar-cfr-va-invita-la-lectura-172980.html
CFR va invita la lectura mai intai in IC 572/573 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 18:42 | |
| Ieri doi, azi doua: http://www.gandul.info/news/accident-in-arges-doua-profesoare-au-fost-murit-dupa-ce-masina-in-care-se-aflau-a-fost-lovita-de-un-tren-10241508 |
|
| |
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 20:04 | |
| Da a inceput iara o serie de accidente cu trenul. Asta e domle' asta e nu mai zic nimic.Nu se da importanta la crucea lui Sf.Andrei...NAH!!! Un microbuz a fost lovit de un tren pe raza localităţii Huedin, iar două persoane și-au puierdut viața. Un echipaj SMURD a ajuns la faţa locului. Circulaţia trenurilor se face pe un singur fir. http://counter.evz.ro/detalii/sti...dium=rss&utm_campaign=dintara |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 18 Oct 2012, 20:43 | |
| - adrian78 a scris:
- De asemenea, MAV îşi afirmă dorinţa de a redeschide legăturile feroviare închise între Debrecen – Oradea, Gyoma – Oradea și Mateszalka – Satu Mare.
Ar fi ceva extraordinar. In imaginile urmatoare am figurat cu verde fosforescent portiunile care ar trebui reconstruite. Cu rosu sint liniile aflate in stare de functionare (~) pe teritoriul nostru. In partea cealalta e cam aceeasi situatie, linii functionale sau in cel mai rau caz recent inchise circulatiei. Mateszalka - Satu Mare: Oradea - Debrecen: Oradea - Gyoma: Ar fi bine sa organizam cite o expeditie in scop "arheologic" pe fiecare din aceste trasee. Sint convins ca am gasi lucruri interesante insa pentru mine distanta fata de casa e cam mare. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 19 Oct 2012, 00:21 | |
| - adirmvl a scris:
- Ieri doi, azi doua: http://www.gandul.info/news/accident-in-arges-doua-profesoare-au-fost-murit-dupa-ce-masina-in-care-se-aflau-a-fost-lovita-de-un-tren-10241508
doua profesoare au fost murit |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 19 Oct 2012, 01:52 | |
| Nici nu am bagat de seama... Dar eu doar am pus link-ul, nu am formulat... Pe vremuri gandul era ziar decent... |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 19 Oct 2012, 09:56 | |
| fotografia este total neinspirata, dupa cate stiu eu, in arges nu exista linii electrificate....
ceea ce ma mira este faptul ca accidentul fiind pe DN73...acolo stiu ca sunt bariere la toate pasajele. sau poate ca intre timp s-au desfiintat. inca odata, lasand la o parte neglijenta criminala a soferului, infrastructura rutiera din romania face vitime din nou: este inadmisibil ca pe un drum european sa existe treceri la nivel. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 19 Oct 2012, 10:04 | |
| DN 73 nu e drum european, e drum naţional. Iar accidentul nu a fost pe DN 73, ci pe un drum comunal care, la câteva sute de metri după trecerea la nivel, dădea în DN 73. _________________ :TTT:
|
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 19 Oct 2012, 12:15 | |
| ba da, este drum european, este e574....vezi pe google maps si la fata locului se pot vedea indicatoarele. este traseul craiova-bacau. ca nu arata el ca un drum european, este alta treaba! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|