|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 21 Oct 2012, 23:46 | |
| - Citat :
- Cu privire la accidentul de la Buftea: Uite de ce sunt bune usile ce nu prea merg deschise in mers, la mare parte din noile serii de vagoane.
usile ar trebui sa fie blocate de mecanic, cum e la desiro! dar fiecare dorel stie sa deblocheze inchiderea automata a usilor si nici nu e tras la raspundere pt asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 21 Oct 2012, 23:47 | |
| La noile serii de vagoane se strică senzorul de la vibraţii şi începe să piuie, aşa că naşul îi scoate siguranţa. La altele se strică încuietorile (22-96) sau cine a fumat în gară a lăsat mânerul de deschidere de urgenţă tras şi uşa a rămas deschisă. Deci se pot deschide uşor uşile în mers. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 04:06 | |
| In Germania usile la tren se inchid inainte cu 1 minut sa plece trenul , nasul de la un vagon cu cheia patrata inchide toate usile , asa este facut singura usa deschisa in acel minut mai este cea de la nas si dracu te ia daca incerci sa deschizi o usa la vagon dupa ce inchide nasul usa (eu am incercat cand am fost prima data in Germania ca nu stiam cum e la ei , sa nu va spun ce a facut pe urma nasul , a venit direct la mine si urla cat il tinea gura , ce zicea nu stiu ca vorbea in germana ) asa ar fi bine sa fie peste tot , sunt usi automate , cand pleaca trenul sa se inchida si inchise sa stea pana opreste in statie nu sa le deschida toti *rost*i cum e la noi |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 09:10 | |
| Dar cum de nu au cazut pina acuma oamenii din tren? Navetam in 1988-1989 la liceu cu trenul de 05.40 si la intors pe la 15.50. Oamenii stateau si pe scari si pe tampoane mai ales la Dimitrovuri.Nu erau autobuze. Si nu mai cadea nimeni din tren. Ca toti stiau de tren, nu ajungeau intii sa foloseasca feisbucu si mai apoi sa sa vada un tren. Pentru ce sa inchida usile sa fiu ca in puscarie? Lasa domle usile ca si inchise si deschise tineretu asta e cam dus cu capu.
Am mers la Iasi in vara cu 1765 si aproape tot vagonul era ocupat de niste tineri(fete baieti) care se intorceau la Piatra Neamt de la un festival d-asta de drogangii si prafangii. toti erau stampilati pa fata pa spate. ca cica de amintire.
Au dormit ca serpii la soare toata ziua care pe unde, nu le pasa de ceilalti calatori.Cind a venit noaptea, au inceput cu fluiere, cu chitare, cu vocea sa faca un tambalau pina spre Veresti. Ieseau, fumau la capat, deschideau usa manual, o lasau asa sa piuie, lasau fum in salon. Degeaba a fost si supracontrol ca nu a reusit nimeni sa ii stapineasca, apoi spre dimineata iar s-au culcat si nici nu au avut habar ca trebuie sa coboare in Pascani. Au sarit care cum asa intr-o doara si pe o parte si pe alta, chiar si cind trenul a inceput sa plece, ei inca mai coborau nonsalant, noroc ca i-a vazut IDM si mecanicul.
Pai ce pentru astia trebuie acum sa facem sisteme de blocare, a usilor a geamurilor?
imi pare rau pentru fata care a cazut, dar ce cauta pe acolo sa deschida usa? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 09:12 | |
| ete na, acum cine a pus-o sa se sprijine de usa ?! selectia naturala in actiune, ar trebui sa ia premiul Darwin :joker: din cauza unor handicapati, sa sufar eu ? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 09:27 | |
| - dan tm a scris:
imi pare rau pentru fata care a cazut, dar ce cauta pe acolo sa deschida usa? Ceasul rau, alta explicatie nu gasesc, daca nu a mai avut rabdare 15 min sa ajunga in Nord. Oricum, sa deschizi usa la 140km/h nu iti trebuie minte multa, eu am filmari pe YouTube pe M800 cu vagoane care au usa deschisa la 140km/h. NU trebbuie sa ne mai mire nimic. Sistemul de usi gen Desiro e cel mai bun dar mi-e teama ca romanasii gasesc solutii sa deschida orice usa. Ar mai fi o varianta, cand se deschide fortat usa unul vagon sa se opreasca trenul in camp, sa aiba sistem de supraveghere iar cel care a deschis usa sa fie amendat cu 1000euro. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 09:38 | |
| Totusi acestea sint cazuri rare.Nu cred ca trebuie acum sa facem un fel de vagoane care sa se inchida pe dinafara.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 09:45 | |
| Daca unu sta pe geam in afara trenului pana la buric si da cu capul de un stalp, de exemplu, ce facem? Montam doar geamuri fixe la vagoane?! Nu zic, sa-i fie tarana usoara fetei si condoleante familiei, dar la peste 100 km/h ce cauta sa stea cu usa deschisa si de ce nu era supravegheata? Ramene de vazut ce s-a intamplat, dar mi se pare exagerat sa fim acum mai catolici decat Papa cand vine vorba de o chestie de genul asta pentru un singur caz... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 09:54 | |
| - adirmvl a scris:
- Montam doar geamuri fixe la vagoane?!
Gresit, cele de 21-90 care se lasa pe spate sunt mai mult decat suficiente . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 10:13 | |
| - AlexD a scris:
- adirmvl a scris:
- Montam doar geamuri fixe la vagoane?!
Gresit, cele de 21-90 care se lasa pe spate sunt mai mult decat suficiente . Pai crezi ca nu or sa fie isterici care sa ceara direct geamuri fixe? :roll: |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 10:47 | |
| Oricum aproape toate seriile de vagoane noi au geamuri fie fixe, fie inchise cu cheia patrata pentru a functiona aerul conditionat in conditii optime. De acord cu ideea dealtfel, dar asta pentru confortul termic, nu pentru a nu se apleca lumea pe geam - si eu scot capu pe geam cand pot. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 14:09 | |
| Mda... Cica una din colegele fetei care a picat din tren zice ca i s-ar fi facut rau elevei si a vrut sa ia aer... Daca e adevarat e bine, la mai mare cu geamurile fixe!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 14:29 | |
| Dacă vroia aer, avea la WC geam deschis... în niciun caz să deschidă uşa la 120 km/h (nu 140 cum zice domn' director) în plin câmp. Apropo de CFR, auzeam azi dimineaţă la ştiri declaraţia lui Roşeanu ,,vagoanele au un senzor care comunică cu locomotiva, iar trenul nu poate porni dacă uşile sunt deschised" ))))))) _________________ :TTT:
|
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 14:39 | |
| eu zic ca trenul avea 136,836 km/h!!!!! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |