| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+71kasapis2007 Czirjak Arpad Katalin4653 allred KOSTYK 92Dragos lokomo69 Radu cardinal KQQ Adirmvl sp59 IR1822 vrugby Sergiu rmn AlexandruC NicuS Radu Tudor bochety Teodor manuela romaniaetc ionutz85 mirceamilitaru dave alex1987 AndiCFR Costin.H get. Razvan Tudor dementhor riciu M.I.C.I. DUAL Capsuneanu bostanescu gigel brutusel Vlad Rarau halmarius kristi kkk eu Nk11 andreiutzu alliens Adrian78 Dr2005 traian nenuandrei COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri rizelgeorgel2004 cstefan IonutCFR2009 Luna bostanesku gigel ravers75 dan_dinca alexmorph3us AlexD DPS popovici laur 133 cont dezactivat . TVlad Alex Avram Vitosa Kriszti219 Silver ldh80 Nesebar 75 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:33 | |
| Chinezii faceau treaba de sute de ori mai buna si la jumatate de pret, ca sa nu mai vorbim de timpul de executie. Sa nu uitam, mai nou chinezii se bat cu japonezii la bullet trains. Noi, nu stim cum sa prostim, furam, sa delapidam si inr-un final, exemplul M800, ne-am prostit singuri. Ne meritam soarta, degeaba mai comentam. Am mai spus, singura mea liniste e ca timpul ii va rezolva pe toti astia smecheri, sper sa nu fie insa prea tarziu. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:35 | |
| - DUAL a scris:
- De altfel daca era prindere cu cleme era mult mai bine .. M800 a fost cea mai proasta investitie ever.Si terminarea e spre infinit.E noua noutza si crapa.Un fel de Made in CHina.
Cea mai proasta inventie ever este si a fost Astaldi care pe unde trece face prapad mai ales in materie de cale ferata unde lucreaza italieneste ca sa nu spun machedoneste (adica in zgarcenie si lent frate , nici acum dupa aproape 6 ani nu au terminat aia 139 km) . Nu acelasi lucru se poate spune de Swieltelsky care a facut treaba buna si a lucrat ingrijit , bravo lor ! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:40 | |
| @AlexD,chinezii se bat cu japonezii dupa ce le au furat proiectul =)) .. nu e ca si cum ar fi inventat ei asa ceva...Sa nu uitam ca in era comunista si noi mutam muntzi,dar totusi ,eram calitativ mult sub Vest. @popovici .. eu am o zicala .. "Nu i prosst cine fura cu 10 maini,e prosst cine-i da sa fure",si cine i permite sa o tavaleasca asa .. incet. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:50 | |
| Din ce am mai vazut pe Youtube, austriecii, nemtii si elvetienii (probabil si altii) nu duc marfare asa lungi/grele ca la noi. Cred ca una e sa tractezi 3000 de tone si alta e 2000 (de multe ori cu tractiune simpla in ambele cazuri). Ma gandesc prin prisma efortului pe care il exercita locomotiva asupra liniei, mai ales in regim de demaraj si/sau declivitate. Eu merg pe ideea ca s-a construit in mare parte ok si ca s-a exploatat de multe ori aiurea.
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin 01 Iun 2012, 00:31, editata de 4 ori |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:51 | |
| - AlexD a scris:
- Chinezii faceau treaba de sute de ori mai buna si la jumatate de pret, ca sa nu mai vorbim de timpul de executie. Sa nu uitam, mai nou chinezii se bat cu japonezii la bullet trains.
Chinezii astia au facut numai *rost*i pe unde au lucrat ei in Europa (Vezi Polonia) in materie de autostrazi asa mai bine raman la ei in tara sa-si faca cincinalul... Bineinteles ca daca vrei constructie rapida , ceva mai ieftina dar prost facuta (de 10 ori mai prost ca Astaldi ca sa vezi diferenta) angajezi chinezi dar nimeni de la ei nu-ti va da garanta vreodata ca nu-ti va cadea un pod chiar in garantie si chiar cu masini si trenuri pe el . Cam astia sunt chinezii , si nici de turci nu mie rusine zau , nu intotdeauna ce-i ieftin este si bun... Si asta ca se bat la bullet trains nu o prea cred mai ales ca bullet train a fost si va fi intotdeauna japonez Crede-ma ca este o mare diferenta intre CRS-urile chinezesti si flota japoneza de trenuri dar este si o mai mare diferenta in ceea ce priveste siguranta circulatiei , in timp ce in Japonia nu s-a semnalat nici un incident in peste 50 de ani , la chinezi incidentele sunt lunare iar dezastrele anuale . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 05:14 | |
| Singura problemă pe care o poate pune locomotiva e din cauza formulei osiilor... dacă vii cu un Co'Co' care nu are nici reglare continuă a forţei de tracţiune, o să faci linia praf, pentru că mergi cu roţi cu profil conic (şi o să şi patineze la greu, de aia nu poţi determina profil de uzură). Tonajul trenului nu e aşa important (decât, cel mult, la trecerea peste poduri), pentru că vagoanele alea au tot 20 t / osie, chiar dacă sunt 10 vagoane în tren, chiar dacă sunt 30 de vagoane. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 11:19 | |
| Tonajul este foarte important ,dar pt terasamentul caii...iar aici nu vorbim de deformari cauzate de tonaj... este un punct slab inainte de zona macazului,pentru ca acolo nu este permisa dilatarea sinei .. in consecinta,inainte de macaz s-a format aceasta serpuire. CoCo accentueaza uzura sinei la curba,dar permite un efort de tractiune mai bun,datorita distributiei tractiunii pe mai multe osii. Si am gasit ce trebuia sa se bage in aceste linii. Se observa ca si in aceasta poza este un sistem de prindere Pandrol si nu Wossloh. Oricum pe M300 sistemul cu cleme PANDROL,nu numai ca e mai bun pentru reducerea de metal,dar permite sinei un suport mult mai bun.. datorita talpii de cauciuc si mai multe chestii inovative pe acolo http://www.scribd.com/doc/59355536/Evolutia-Sistemelor-de-Prindere |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 11:51 | |
| - popovici a scris:
- AlexD a scris:
- Niste timpi mai recenti pe M800?
Vrei sa spui daca mai sunt intarzieri ? Mai sunt dar nu asa mari , 10'-15' . chiar azi IR1632 a avut 40 de minute intarziere in Fetesti....acum spun fara misto! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 14:14 | |
| La Austrieci si la Unguri se merge dupa sistemul trenuri de marfa scurte si usoare viteze de 80km/h cu avantajele demaraje mai rapide tonaje mai mici drum de franare mai scurt!! Am vazut in Curtici tren de benzina venit din Austria cu 2 locomotive Taurus trenul nu avea mai mult de 1800t probabil au bagat 2 locomotive pentru demaraj alt motiv nu gasesc!! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 15:12 | |
| Nici demarajul nu e totul, că dacă pleci ca ciobanu' poţi să rupi cuplele (desigur, la fel poţi face şi dacă frânezi ca ciobanu'). _________________ :TTT:
|
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 16:14 | |
| - Alex Avram a scris:
- popovici a scris:
- AlexD a scris:
- Niste timpi mai recenti pe M800?
Vrei sa spui daca mai sunt intarzieri ? Mai sunt dar nu asa mari , 10'-15' . chiar azi IR1632 a avut 40 de minute intarziere in Fetesti....acum spun fara misto! Banuiesc ca nu sunt zilnice intarzierile astea mari si nu la toate trenurile . |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 20:09 | |
| Nu a fost o zi prea fericita nici pentru IR1631, am trecut pe la Gara de Nord acum o jumatate de ora, si avea deja afisate 35 de minute de intarziere, greu de crezut ca ar putea recupera ceva pe Lehliu->Nord |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Iun 2012, 21:08 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Nu a fost o zi prea fericita nici pentru IR1631, am trecut pe la Gara de Nord acum o jumatate de ora, si avea deja afisate 35 de minute de intarziere, greu de crezut ca ar putea recupera ceva pe Lehliu->Nord
nu recupereaza deoarece va avea restrictii pe Sarulesti - Fundulea |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| |
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Iun 2012, 18:52 | |
| Aseara am venit de la Constanta cu trenul 1631. Trebuia sa ajunga in Bucuresti Nord la 20.15. A ajuns la Bucuresti Baneasa la 20.23... Nu ar fi grava intarzierea... ... dar in Baneasa a stat mai bine de jumatate de ora.... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|