| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+71kasapis2007 Czirjak Arpad Katalin4653 allred KOSTYK 92Dragos lokomo69 Radu cardinal KQQ Adirmvl sp59 IR1822 vrugby Sergiu rmn AlexandruC NicuS Radu Tudor bochety Teodor manuela romaniaetc ionutz85 mirceamilitaru dave alex1987 AndiCFR Costin.H get. Razvan Tudor dementhor riciu M.I.C.I. DUAL Capsuneanu bostanescu gigel brutusel Vlad Rarau halmarius kristi kkk eu Nk11 andreiutzu alliens Adrian78 Dr2005 traian nenuandrei COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri rizelgeorgel2004 cstefan IonutCFR2009 Luna bostanesku gigel ravers75 dan_dinca alexmorph3us AlexD DPS popovici laur 133 cont dezactivat . TVlad Alex Avram Vitosa Kriszti219 Silver ldh80 Nesebar 75 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 30 Mai 2012, 23:23 | |
| Nu e atat de buna linia incat sa se mearga peste 160 .. sunt cateva sectoare drepte unde s-ar putea merge cu 200 si poate vom vedea 200,dar laboratoarele noastre de masurat calea ferata sunt vechi antice si de demult.Si pana se termina implementarea ETCS ,o sa apara bube in linie ca ciupercile dupa ploaie. .. Referitor la CTA-Mangalia se putea lasa 1 singur fir reabilitata cum trebuie pt 120,140 ,ne electrificat proiect realizabil in maxim 2 ani lucranduse doar in extrasezon. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 00:13 | |
| - DUAL a scris:
- Referitor la CTA-Mangalia se putea lasa 1 singur fir reabilitata cum trebuie pt 120,140 ,ne electrificat proiect realizabil in maxim 2 ani lucranduse doar in extrasezon.
S-a mai discutat pe forum , nu se poate reabilita Constanta-Mangalia pe actualul traseu cu mai mult de 100km/h iar orice proiect peste 100 km/h ar implica cheltuieli foarte mari si care nu se justifica avand in vedere faptul ca linia are in cea mai mare parte a timpului un caracter regional , adica statii multe si apropiate inclusiv vara . Importanta sa viitoare , ma repet , va fi data in primul rand de transportul de marfuri si doar dupa aceea putem vorbi de o linie regionala de pasageri de prim rang care 3-4 luni de zile pe an va avea o importanta nationala . Plusuri pentru viteze intre 80km/h-100km/h: - reabilitare pe traseul existent cu cateva exceptii (cca 90%) - pastrarea legaturilor sezoniere cu tara - punerea in valoare tot mai mult a importantei regionale a liniei prin localitatile pe care le leaga - costuri reduse Minusuri pentru viteze intre 120km/h-140km/h -proiectarea si constructia unui nou aliniament care se va departa de fasia litorala -costuri foarte mari nejustificate in conditiile in care exista deja un alt aliniament -disparitia totala a legaturilor sezoniere -disparitia totala a legaturilor regionale de importanta Banuiesc ca pentru un plus de castig de cateva minute nu ti-ai dori sa te carabanesti cu autobuzul de la Topraisar sau Mosneni sau pe unde ar putea trece o linie cat de cat dreapta in timp ce lasi localitati precum Eforie , Costinesti sau Tuzla fara tren . O varianta pe care o agreez cel mai mult si pe care mi-as dori sa o vad realizata insa nu prea cred (mai mult visez !) ar fi transformarea liniei actuale intr-o linie regionala de tip S-Bahn eventual prelungita in timp spre Vama Veche si bulgari cu viteze de maximum 100km/h si eventual doar dublata (si nu neaparat integral si nici electrificata) si constructia unei linii noi de data asta complet dublata si electrificata cu viteze de 120-140km/h la cca 6-8km de actuala fasie litorala prin spatele lacului Techirghiol si care sa mearga pana la Mangalia . Primul proiect se poate face cu fonduri Regio transfrontalier daca si bulgarii se baga in treaba . |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 01:24 | |
| Ca sa fim bine intelesi : sistemul ETCS nivel 1 de pe M 800 nu limiteaza trenurile la 160 km/h! Este un sistem suplimentar de control si siguranta pentru viteze intre 160 - 250 km/h, in functie de complexitatea liniei. Sistemul actual de semnalizare BLA indusi sau TMV permite viteze de pana la 160 km/h, de aici deducem ca se poate circula si in prezent in deplina siguranta cu 160, fara echipament ETCS! Nu se merge in momentul de fata ori din cauza materialului rulant, personalului calificat de pe locomotive sau din ratiuni economice sau altceva care imi scapa! Probabil se asteapta finalizarea 100% a lucrarilor de reabilitare pentru a circula cu 160; acuma ma intreb ce sanse sunt ca din decembrie sa vedem vreun tren cu 160 in livret? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 10:46 | |
| Pai eu spun ca traseul actual nu are curbe cu raza mica incat sa nu permita circulatia in siguranta cu viteze mai mici de 140 .. poate fi reabilitat pe traseu actual pentru viteze mai mari de 100 Km/h.Vor exista restrictii la trecerile prin localitati,dar nimic mai mult .. pentru ca la reabilitare se vor introduce si bariere automate si tot tacamul.Se pot atinge viteze de 140 de km pe probabil mai mult de 70 % din traseul curent.
@ ravers .. la probele de viteze de pe M1000 s-a stabilit ca la peste 140 de km/h sistemul nostru de indusi/inductori nu mai interpreteaza corect informatiile.De aceea avem trenurile limitate la 140.De altfel au mai fost probleme la pantografe la viteze de peste 140,cu locomotivele din seria 41 cu care au fost facute testele la vremea respectiva. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 12:52 | |
| - ravers75 a scris:
- Ca sa fim bine intelesi : sistemul ETCS nivel 1 de pe M 800 nu limiteaza trenurile la 160 km/h! Este un sistem suplimentar de control si siguranta pentru viteze intre 160 - 250 km/h, in functie de complexitatea liniei. Sistemul actual de semnalizare BLA indusi sau TMV permite viteze de pana la 160 km/h, de aici deducem ca se poate circula si in prezent in deplina siguranta cu 160, fara echipament ETCS!?
Pai tot despre sistemul de semnalizare m-am referiti de atatea ori , normele europene nu prevad viteze mai mari de 160km/h in conditiile actuale . - ravers75 a scris:
- Nu se merge in momentul de fata ori din cauza materialului rulant, personalului calificat de pe locomotive sau din ratiuni economice sau altceva care imi scapa! Probabil se asteapta finalizarea 100% a lucrarilor de reabilitare pentru a circula cu 160; acuma ma intreb ce sanse sunt ca din decembrie sa vedem vreun tren cu 160 in livret?
Sansele sunt foarte mari daca echiparea celor 6 locomotivelor se va face cat mai repede , urmeaza testele si din decembrie ar trebui sa intre primele IC-uri de 160 care sa scoata cca 2h cu 1-2 opriri. - DUAL a scris:
- Pai eu spun ca traseul actual nu are curbe cu raza mica incat sa nu permita circulatia in siguranta cu viteze mai mici de 140 .. poate fi reabilitat pe traseu actual pentru viteze mai mari de 100 Km/h.Vor exista restrictii la trecerile prin localitati,dar nimic mai mult .. pentru ca la reabilitare se vor introduce si bariere automate si tot tacamul.Se pot atinge viteze de 140 de km pe probabil mai mult de 70 % din traseul curent.
Daca ai cunoaste topografia liniei nu ai fi chiar asa de sigur in ceea ce afirmi .Bineinteles ca linia Constanta-Mangalia actuala nu poate fi reabilitata pentru viteze mai mari de 100km/h si nici nu s-ar justifica o astfel de cheltuial pentru ca ar trebui pur si simplu sa construiesti un nou pod la Agigea si sa scoti linia care sta sa cada in lac si s-o muti pe viaduct deasupra Tuzlei . Eu zic ca deja o dam in s.f. , sa zicem mersi daca o mica portiune de la iesire din gara Constanta si pana aproape de podul Agigea se va da drumul cu 120 desi nu cred , e prea scurta portiunea si nu se renteaza investitia , nici nu pleaca bine si trenul trebuie sa accelereze ca pe pod , oricat de multa reabilitare ai face nu poti sa scoti mai mult de 80km/h . Plus de asta in orice calcul ai face trebuie sa te gandesti ca ar fi o mare eroare daca te-ai baza pe trenuri directe Constanta-Mangalia care sa treaca prin localitati destul de importante zic eu ca vantul , nemaivorbind de faptul ca vara majoritatea sezonistilor coboara la Eforie , Costinesti , Neptun si foarte putini la Mangalia . |
|
| |
M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5322 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 17:33 | |
| De o buna bucata de timp, si singura pereche ce facea legatura intre Bucuresti Nord si Bucuresti Obor prin Dragonul Rosu a fost anulata. Stie cineva, R 8015 Bucuresti Obor - Fetesti va fi anulat definitiv sau doar cateva zile?? |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 19:31 | |
| - M.I.C.I. a scris:
- De o buna bucata de timp, si singura pereche ce facea legatura intre Bucuresti Nord si Bucuresti Obor prin Dragonul Rosu a fost anulata.
Stie cineva, R 8015 Bucuresti Obor - Fetesti va fi anulat definitiv sau doar cateva zile?? De ce sa fie anulat definitiv? din cate se vede va fi anulat doar duminica 3 iunie 2012! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 20:42 | |
| Sunt Rusaliile (3 si 4 iunie), asta e motivul ptr care se anuleaza duminica 3.06.2012 |
|
| |
M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5322 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 21:01 | |
| Multumesc pentru raspunsuri. Acum am inteles! Este vorba doar de o singura zi! Cineva a trecut prin Gara Obor grabit, a vazut afisul in care scria ca 8015 va fi anulat dar nu a mai avut timp sa citeasca si pentru cat timp pentru ca pierdea trenul. M-a intrebat pe mine si nu am stiut sa-i raspund! De aceea v-am intrebat pe voi!! Oricum cele 3 vagoane sunt arhipline! Nu ar fi fost vreun motiv sa fie anulat definitiv!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 21:21 | |
| Niste timpi mai recenti pe M800? |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 21:34 | |
| - AlexD a scris:
- Niste timpi mai recenti pe M800?
Vrei sa spui daca mai sunt intarzieri ? Mai sunt dar nu asa mari , 10'-15' . |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| |
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:00 | |
| Pai tocmai cunosc topologia linie,am fost si eu la mare de multe ori chiar .. exceptand podul care ar dura mult,se poate reabilita linia,fara probleme.Declivitate mare nu are,curbe stranse nu are.La lac unde zici ca e problema se introduc niste sprijiniri pe noroi bentonic si se reabiliteaza terasamentul .. la fel cum a fost reabiltat M300 si M800 ,inginereste nu este nici un impediment.Bani sa fie .. La cati bani ne-a dat UE ,nu avem nici un drept de comentariu,ca n am avea bani.Dar asta e ,romanul daca nu fura nu poate face ceva pentru tara lui... lui sa-i creasca burta ,el sa fure , restu' care vin Potop si Mila. @ Dragos stii cand am explicat eu de dilatatie laterala .. calitatea proasta a sinei si lipsa rosturilor de dilatare cum sunt facute pe dincolo duc la aparitii de genul pe caldura .. si asta e doar inceputul.La vara vor fi restrictii severe pe liniile patriei. In fine nu am gasit imagini dar el in esenta arata ca acest comepsator de dilatare ,doar ca inile sinelor se ating iar ciuperca este ca la acele macazului,ele glisand una pe langa cealalata.Adica functioneaza invers decat acest compensator , la care distanta intre cele 2 cupoane se mareste,dincolo cele 2 sine gliseaza una pe langa cealalta Compensator de dilatare
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 31 Mai 2012, 23:16, editata de 1 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:11 | |
| Infuckingcredible |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Mai 2012, 23:21 | |
| De altfel daca era prindere cu cleme era mult mai bine .. M800 a fost cea mai proasta investitie ever.Si terminarea e spre infinit.E noua noutza si crapa.Un fel de Made in CHina. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|