|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 06 Sept 2012, 16:04 | |
| Mi-e sa nu fie nevoie de VTuri daca vor avea mersul facut calumea mai ales ca incep si scolile, sau sa circule astea cuplate cate 2... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 06 Sept 2012, 16:04 | |
| - paall a scris:
- Raspund eu : La dus au fost mai putini dar era doar a doua zi, au fost vreo 30-35 la intoarcere numai din primele 2 statii a plecat cu 40 de insi.
Mai multe poze gasiti la Reportajul Ploiesti-Slanic de la topicul Despre CFR subtopicul Reportaje ale pasionatilor de trenuri.
In curand aceste motoare de pe 306 vor circula aproape la 80-90% capacitate. Mersi de raspuns. Daca ar fi un mers mai bun pentru oamenii din zona cu siguranta ar fi o gramada de calatori. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 06 Sept 2012, 16:07 | |
| Motoarele de pe sectia asta nu pot circula si cuplate? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 06 Sept 2012, 16:11 | |
| Nu sunt calatori ptr VT-uri dar e bine ca circula DH2 decat deloc, sa vina noul mers cu mai multe trenuri, si timpii mai mici si atunci o sa circule pline dar tot nu va fi nevoie de VT-uri ca vine frigul si nu mai are cine sa vina la baie.
|
| | | dexter23
Numarul mesajelor : 32 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5135 Data de inscriere : 06/12/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 11 Sept 2012, 09:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Apropo, interiorul DH2-urilor e ,,secret de serviciu, nu aveţi voie să pozaţi, pozaţi de afară". Salonul am reuşit să-l pozez, la cabină nu şi nu.
Poate interiorul acelui DH2 ) Eu am pozat in voie pe Bistrita-Cluj in cabina cat am vrut |
| | | Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6412 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 11 Sept 2012, 13:48 | |
| Stiti cumva unde locuieste personalul de tren de care tot ziceau cei de la CFR ca nu au unde sa ii tina peste noapte? |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5731 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: slanic Mar 11 Sept 2012, 14:29 | |
| Personalul locuieste in cladirea garii, intr-un apartament de 3 cam care a fost nelocuit tot timpul. De asemenea s-au montat camere de filmat peste tot.
|
| | | boldalexandru
Numarul mesajelor : 288 Reputatie : 5056 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 11 Sept 2012, 15:26 | |
| - eu a scris:
Personalul locuieste in cladirea garii, intr-un apartament de 3 cam care a fost nelocuit tot timpul. De asemenea s-au montat camere de filmat peste tot. BIG BROTHER , interesant vor sa ii supravegheze |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4828 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Dum 16 Sept 2012, 17:18 | |
| Să vedeți ce tumult de călători va fi pe această linie iarna, când zăpada se va așterne pe drumul paralel cu calea ferată, și va rămâne acolo, înghețând la noapte, până primăvară! Toată lumea va veni la TFC! Alminteri văd eu bine, sau chiar e primul automotor privat din țară cu 0 km? Nu-mi vine să cred ochilor! Așa ceva n-am mai văzut! Și eu sper într-un tren personal automotor simplu din ăsta de la Slănic la București N prin Buda - Ploiești S... Câte minute sunt necesare rebrusării la Ploiești S? Un minut ajunge? Că la CFRCălători un Desiro are nevoie de cel puțin 12 minute, am controlat prin toată țara!
Dar un tren personal automotor simplu direct cu opriri de doar 1 minut în fiecare stație de pe parcurs ar fi necesar și de la Nehoiașu la București N, prin Buzău - Ploiești S!!! Ba chiar și de la Măneciu - Ploiești S - București N!!!
Sper ca TFC-ul încet-încet să ridice fiecare restricție și limitare de viteză, mă rog, 100% că podurile rămân cele vechi... Dar cu trecerile la nivel cu drum asfaltat ce va face? Am văzut aici 2 variante: A) cel de pe M 308: fără lumini și bariere, așa, la liber (oricum nu circulă decât ziua) cu limitare de 20 km/o pe ambele părți de la 50 de m cu semnal de fluier, sau B) cel de pe M 210, unde realmente au montat semibariere cu lumini și avertizare sonoră din forțe proprii? (e mai ieftin decât să ții un om la canton)... - Nu știu, cred că există ceva fonduri europene destinate exclusiv pentru această problemă, acum am citit într-un ziar, că regionala Cluj a primit niște bani europeni pentru automatizarea a vreo 19 treceri periculoase (adică cu lumini și semibariere automate)
Știu că privații au calculele lor foarte stricte, și nu-i mână decât profitul, dar un ochi al meu e fericit, celălalt plânge: ce bine că aceste secții au scăpat și vor avea viitor... dar altele... care nu au fost atât de avantajoase... s-au scos de pe teren până la ultimul șurub... Văd că TFC pune accent îndeosebi pe zona Munteniei, deși au un punct și la Cluj pentru Oradea, Bistrița, Tg. Mureș... Și de aici derivă și următoarea întrebare de-a mea: există o înțelegere tacită între privați pe regiuni geografice? Că văd că Regiotrans are linii în special în zona Banatului și Ardealului, iar Regionalul în special în zona Crișanei, Maramureșului... |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5565 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 16 Sept 2012, 18:41 | |
| - Citat :
- Câte minute sunt necesare rebrusării la Ploiești S? Un minut ajunge? Că la CFRCălători un Desiro are nevoie de cel puțin 12 minute, am controlat prin toată țara!
La regiotrans le ajung 5 minute(trenurile Iasi-Podu Iloaiei-Hirlau de exemplu). Fiind automotoare e mult mai simplu sa schimbi sensul de mers: doar schimbi postul de conducere. Cred ca fiecare privat a luat linii in functie de cand si cum a putut. Trebuie sa aiba si materialul rulant necesar pentru a opera pe o anumita sectie, personalul necesar(prealuat in general de la CFR), finantele si cel mai important, interesul. |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4828 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Dum 16 Sept 2012, 18:46 | |
| Sunt acestea automotoare Desiro simple (nedublate, netriplate, etc.) sau malaxe?
Da. Asta cred și eu. Și în această zonă e o debandadă totală, ca mai în orice domeniu din această țară..., totul le-a luat așa prin surprindere pe toată lumea, și pe privații care de-abia sunt la început de drum (cred că de aceea iau automotoare second hand cu împrumut bancar), și pe cei de la CFRCălători (la ce trenuri să renunțe? nici ei nu mai știu), și pe cei de la Ministerul Transporturilor (care nu prea au o viziune feroviară pe viitor)... Toată lumea ia cât mai repede și cât mai mult (se mai) poate...
Un singur lucru nu înțeleg, poate mă înviorează vreun pasionat de pe acest forum în legătură cu aceasta:
De ce nu se scot magistralele secundare la licitație INDIVIDUAL, adică fără împachetări imposibile, cum vedem, linii foarte bune în care există viitorul doar la primul văz (fără vrăjitoare :-))), care se află în același pachet cu niște linii deh... Deja foarte mulți privați interesați s-au plâns în această legătură... De ce nu se scoate la licitație M 306 separat, M 309 separat, M 311 separat, de ce trebuie să le împerechezi și să le bagi în tot felul de pachete imposibile... ?????????? |
| | | Boracik
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5487 Data de inscriere : 23/06/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 22 Sept 2012, 18:39 | |
| |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5320 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 22 Sept 2012, 18:41 | |
| Prietena ta conducea masina?? |
| | | Boracik
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5487 Data de inscriere : 23/06/2010
| | | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 22 Sept 2012, 23:13 | |
| - Citat :
- De ce nu se scot magistralele secundare la licitație INDIVIDUAL, adică fără împachetări imposibile, cum vedem, linii foarte bune în care există viitorul doar la primul văz (fără vrăjitoare :-))), care se află în același pachet cu niște linii deh.
Pentru ca se forteaza mana privatilor sa ia gramada si sectiile considerate neprofitabile. Care altfel, scoase la licitatie individual, nu si-ar gasi cumparator interesat neam. ...oarecum cam la fel ca-n "iepoca de aur": daca voiai o carte buna, trebuiai s-o iei la pachet cu "Plenara congresului al XIII-lea" sau "Cuvantarile toar'sului" sau "Cultura cartofului in tara Barsei" sau ceva de genul. Tata face si-acuma focul la gratar cu maculatura de-asta. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |