|
| Informaţii generale | |
|
+101costi_dumitru rizelgeorgel2004 allred lapsanszkitamas mariuskl riciu George33 mihai71 Norbi NicuS AlexandruC Adirmvl Radu Tudor Goanga membru exclus AMX 97-0548-4 alex1987 Vale andreiutzu Raduku09 Costin.H EuroNight Andrey_tm The Legend mihai_cfr_bacau COSTACHE MIHAIL 19jimmy84 cristyadaX Kriszti219 bostanesku gigel laur 133 eu cristi ar Teodor Karl mureseanu_976 xeonchv srazvi DAS 2011 IonutChircu dan ciprian Polpot Gabry Gabriel rich1974 Gaby005 Marius Iulian redeme stefan_br Ciprian Vlad Silver Rarau ravers75 Luna Florin C Laur Alex Avram Caravelle_Zg 1nt3rp0l_106 orestte Cito membru inactiv cardinal kristi kkk IonutCFR2009 seby1998 pannonia express bostanescu gigel DPS traian user dezactivat... DUAL alinx3330 cnusi Nesebar TonyGFR popovici manuela decward cortexedge Adrian78 Balto halmarius tuborgtnp cont dezactivat . ionutz72 cont inactiv nenuandrei razvan - trenuri Marius didinul Vitosa AndiCFR Razvan AlexD mtk Scoop cristi CFR ionutz85 Razvan Tudor Dr2005 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 04 Sept 2012, 21:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu şitu ce zice Luna, dar mie mi se pare mult 3 RON pentru 2 - 3 km. Păi nici la dubă nu e aşa scump.
Nu pe dracu .. la Hunedoara-Deva daca iei cosciugu de la jumatatea drumului 8,5 km(sau mai putin ca nu stiu exact cat e) te costa 4 lei .. Avantajul cosciugelor e ca circula la 20 de minute pe cand RejioCotetzu circula la 1 ora jumate,si putini stiu de el. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 04 Sept 2012, 22:48 | |
| Stai cuminte Doctore ca pentru 5 km de la Poaina Tapului la Sinaia in aprilie am platit 4 lei la duba, iar in august cu 3 lei mergeam pe alt traseu Ploiesti-Stancesti pentru 15 km am platit 3 lei. Pe Targoviste-Rancaciov prin Dumbrava-Ungureni e 3 lei si prin Priseaca-Dragomiresti e 3,5 km desi pe ambele parti traseul are maxim 16 km.
E cam mult 6,5 lei pentru 44 km la Regio dar comparativ cu duba e acceptabil care e 10 lei, avantaj au studenti si elevii ca au redus 50%.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 04 Sept 2012, 23:01 | |
| 3 septembrie -la 19.09 trece intarziat IC584 grad de ocupare estimativ din cate vad eu din "barlogul" meu halta Carpati cam 50% in 4 vag, asadar intarziat de aici pana opreste in Buc Nord circa 4-5 min -minune IR1741 trece la 19.20 deci a plecat la 19.15 cum e normal nu-l mai asteapta pe 584, grad de ocupare 50-60% in 11 vag -IR1590 cu EA351 trece intarziat la 19.27 grad de ocupare 90% in 4 vag -IR1752 cu EA156 trece la...19.30 deci 5 min timpuriu, 70-80% 5 vag -14005 spre Brasov la 19.34, masina la coada ramei se batzaie in stanga si-n dreapta desi linia e reabilitata, 50% -la19.35 R7037 cu torpila 82-0389-5, 80% 3 etajate -la 19.40 R5023 cu EA669, 90% 3 etajate -la 19.44 IR1896, 100% 1 desiro -la 19.45 R402 cu EA093, 50% in cele 2 vag clasa CFR, gol in cele 6 vag moldovenesti (nu am vazut decat cativa calatori) -la 19.47 R7022, 1 desiro =1 calator+ mecanicul+nasul -la 19.50 se saluta mecanicii intre ei dand si semnale IR1597 cu EA802 full in cele 4 vag si IR1583 cu 473-003 cam 50% in cele 7 vag
4 septembrie -la 19.20 trece 1741 cu EA008, 60% 11 vag -la 19.22 intarziat IC584 cu tricolora 473-004, 50% 4 vag -la 19.25 intarziat (deci a plecat la 19.20 in loc de 18.45) IR1525, full 1 desiro -la 19.26 IR462 cu GM1002, cativa calatori in cele 4 vag, bag de seama ca GM-ul asta face in fiecare zi trenul asta, pleaca la 23 si ceva cu 383 la Ruse si vine cu 462, spun 23 si ceva ptr ca aproape in fiecare seara intre 23.30-23.45 trece un GM dupa motor (in demaraj) spre Videle, deci e logic ca e 383 (banuiesc si cred ca GM de la IR461 se intoarce a doua zi cu IR382) -la 19.27 intarziat IR1746 cu EA303, 80% in 5 vag -la 19.28 intarziat 1797, full 2 desiro -la 19.35 14005 "impins" de 25572, 70% ocupat, aceeasi batzaiala la bobica, bag de seama cand da semnale mecanicul (din rama) claxoneaza masina in spate, interesant aspect -la 19.36 R7037 cu aceeasi 82-0389-5, 60-70% in 3 etajate, partea de sus cativa calatori -la19.40 R5023 cu EA864, full 3 etajate -la 19.41 1752 cu EC078, 80% 5 vag (incep sa invat turnusul 140 si la sucevence) -la 19.47 R7022, 3-4 calatori 1 desiro -la 19.50 1597 cu graffitata EA872, full 4 vag (zilnic e full), bag de seama dupa o saptamana de clasa 477 a venit randul altora alta serie spre Craiova la trenul asta -la 19.52 1583 cu stemata EA671, 60% 7 vag, daca era duminica era full -la 19.54 am plecat amagit ca nu mai trece 402 dar il vad de la departare 1 min mai tarziu cum trece deci a plecat intarziat la 19.50 fata de 19.40 masina era clasica cu dunga rosie posibil nu-s sigur EA926 -pana la 19.55 nu trecuse IR1896 de la Craiova
Deci in concluzie mai oameni buni oricat ar scumpii biletele CFR-ul are calatori, platitori/blatisti dar are. Trenurile vazute de cateva zile incoace pe segmentul orar 19-20 au calatori d-le unele chiar full |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 04 Sept 2012, 23:35 | |
| Calatori tot timpul va avea CFR calatori fie ca va pastra tarifele de acum fie ca le va scumpi, ptr ca sunt unii care nu au incotro si aleg trenull, si ai felicit decat sa aleaga duba sa fie batjocoriti pe banii multi.
Exemplu o familie din Bucuresti care merge la munte odata pe sezon sau doar iarna si vara se duce la munte cu trenul, pentru ca multi asa s-au obisnuit de pe vremea cand nu exsitau dube pe acelasi traseu cu un tren, sau unii nici in ziua de azi nu stiu ca exista dube pe un anumit traseu, sau pentru faptul ca, copii au reducere , unii raman indiferenti altii raman surpirinsi de conditiile din prezent chiar si de la Regio si merg la munte cu R 3001 chiar si cei cu banii, dar pentru un muncitor din Comarnic care lucreaza in Sinaia trenul nu-l ajuta deloc caci e doar unul singur R 3001 pe cand dubele sunt din 20 in 20 min iar pe 3-4 km trenul are o singura statie pe cand duba are vreo 3-4 dar nu le face pe toate ca nu sunt calatori pentru fiecare statie, deci muncitorul merge mai putin pe jos la locul de munca, in comparatie cu acum 15-20 de anii cand nu se vaita ca merge de la tren 3 km prin ploaie sau viscol pana la locul de munca.
Mai e o chestie sa fi din Fieni si sa ai treaba la Targoviste pei ai dube la tarif egal cu trenu si nu mai esti nevoit sa mergi 15 min pe jos pana la gara, plus ca ai doar 2-3 trenuri pe zi, deci nu te ajuta deloc daca ai treaba la o anumita ora in Targoviste, apoi la intoarcere alegi tot duba ca nu sti la cat e trenul.
CFR are calatori si va avea pentru ca sunt multi ca mine care nu inghite dubele, sunt multi care au reduceri, multi care merg cu nasul sau multi pe care trenul ai lasa la poarta. CFR mai are si alte categorii de calatori de exemplu biciclisti care nu au cum sa isi duca bicicletele la munte sau pana la tara decat cu trenul, dca nu vor sa petreaca o zi intreaga pe bicicleta pedaland doar pana la munte, apoi mai sunt cei cu copii mici care se simt mult mai bine in tren decat in jegurile de dube, plus cei cu carucioare pentru copii, personae cu cainii pentru care daca ar plati la duba bilet suplimentar si tot nu i-ar lasa si ultima categorie de calatori cei care toata viata au mers cu trenul si au fost multumiti de conditiile pe care trenul le ofera ( loc mai lejer, caldura, AC, toaleta, posibilitatea sa dormi sau sa iti iei bicla cu tine sau cainele, ori posibilitatea sa poti sa bei 2-3 beri in tren, caci in duba trebuie sa te ti bine sa nu cazi sau sa nu deranjezi ceilalti calatori ).
Sa zicem ca eu am un caine lup si vreau sa ma duc cu el la tara la Pietrosita pot sa ma urc cu lupul in duba pana la Targoviste si apoi in alta duba pana la Pietrosita ?? pe cand in tren era altfel, dar CFR nu se gandeste la asta si baga cotete de malaxe 77 pe Urziceni in regim cadentat iar Ploiesti-Targoviste o lasa incontinuare fara nici un tren pe zi.
De voie de nevoie sunt n cazuri in care calatori aleg trenul si nu alt mijloc de transport fie el si mai ieftin decat trenul.
PS : Ploiesti-Sinaia duba circula la 30 min si costa 9 lei, Regio tot 9 lei e si nu-s decat 5 trenuri pe zi, ca IR e mai scump deci daca primesc telefon la 08:30 ca la 12:00 cel tarziu sa fiu in Sinaia pentru o lucrare ce fac refuz ca nu am tren sau ma duc la duba ?? Ori la IR e mult prea scump, asa ma duc fuga la duba si pe urma imi blestem zilele pe la Campina cand vad ca ocoleste tot orasul si ca face 1,45 min pentru 60 km cand IR-ul facea 55 min sau R 1,20 min.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 00:11 | |
| - AlexD a scris:
- Luna a scris:
- Mai trebuie umblat si la pret insa.
Ti se pare mult 6,5lei distanta de 44km? Pentru anumite portiuni da. Strict pe relatia Constanta - Mangalia si retur e un pret ok cred, nu cred ca transportul cu autocarul sa fie mai ieftin. Insa imi mentin ideea oricum: preturile ar trebui adaptate si la realitatea locala. Nu poti cere pe 20 km intre Petrosani si Lupeni accelasi pret pe care il ceri si intre Mangalia si Eforie Nord sau Sud ori intre Petrosani si Lainici. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4855 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 14:18 | |
| Chestia cu preturile CFR -ului sta in felu urmator din punctu meu de vedere.Folosesc trenu in medie aprox de 2 ori pe luna, pe distante variabile.Intr-o luna n-o sa mai am cupoane de student, (50 % reducere) dar o sa-mi cumpar card tren plus si o sa-mi iau bilete online cu card mastercard(25%+15%=40% reducere - 80 de lei/ an ce nu mi se pare exagerat, atata e un abonament pe toate liniile RATBV la Brasov pe o luna).Asa ca de ce nu se poate merge cu IR daca se vrea? Faptul ca o sa pot sa merg redus cu CFrul dupa ce nu mai sunt student,sigur, platind 10% in plus si 80 de lei pe an, fara sa fie complicat, dimpotriva, scapand de casieritele nemuritoare din gari, e un lucru pozitiv la CFR, si ma face tare nedumerit cand aud oamenii plangandu-se de preturi |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 17:18 | |
| Asa cum am zis, pe unele rute pretul e ok, competitiv si acceptabil, pe altele insa nu. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 17:48 | |
| Din pacate tarifele nu pot fi diferentiate, si mie mi-ar fi placut sa fie tarifele pe zone la fel ca impozitul pe cladiri in Buc(stai in centru dai mai mult iar la periferie mai putin), costurile de operare sunt aceleasi peste tot. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 19:12 | |
| Ei nu se pot diferentia, eu cred ca se poate, cum la auto se poate, la fel si la CFR se poate pe anumite rute, trebuie sa se poata si pe alte rute ale cfr-ului. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8746 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 19:30 | |
| asta nu inseamna discriminare ? adica la unii mai ieftin, la altii mai scump ? |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7659 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 20:57 | |
| CFR are o poliyica unitara a pretului biletelor, si anume, pe zone kilometrice. Iar acest tarif este acelasi in toata tara, nu cred ca ar fi normal sa fie pe aceeasi distanta kilometrica dar situata in zone diferite alt pret. Ce ar insemna asta? Discriminare, iar comisia europeana atat ar astepta. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 21:00 | |
| Ar trebui facuta o diferentiere, dar in functie de viteza cu care se circula, nu de populatia din zona. Exemplu concreti: Sibiu-Sighisoara (95 km) si Sibiu Valcea (99 km). Pana la Sighisoara personalul face doua ore si ceva, cam cat acceleratu de la Sibiu la Valcea. In schimb Personalul face intre Sibiu si Valcea 3 ore si jumatate, plus ca drumul il faci cu 21-47, pe cand dincolo cu seria 76. Dar ma rog... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 22:25 | |
| Si in prezent cum pe anumite rute e diferentiere de tarif nu este tot discriminare ? Sau la transportul auto ori aerian ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 05 Sept 2012, 22:34 | |
| Vazute azi 5 sept la o relaxare de 50 min in halta Carpati cu pixul hartiuta si ceasul la vedere -19.02 intarziat IR462 cu GM...1002 si vreo 10-15 calatori, apropo de acest GM aseara "gafaia" cu 383 fix la 12 noaptea exact cand am "bagat cornul" in perna -19.06 ICN472 cu EA753 25-30 calatori, bag de seama ca Isterul numai cu masini delfini se face, apropo brasovencele astea "se odihnesc" in Arad toata ziua pana la ICN473 sau mai fac si alte trenuri locale? intreb ptr ca iesenii "hingheresc" bucurestencele intre IR402 si 401 -19.12 intarziat IR1522 50% ocupat -19.14 R7023 4-5 calatori -19.17 in "maniera caracteristica" evident intarziat IC584 cu EA538 40-50% ocupat -19.24 intarziat IR1590 cu EA122 80% ocupat -19.24 IR1797 50-60 % ocupat -19.25 asta da "surpriza" desi l-am mai surprins la ora asta deci intarziat bine daca si acum la 30 grade se intampla...mama ei de treaba... IR1984 cu EA671 si 10 vag full, mi-am expus parerea inca din iunie de cand l-au tiparit ca numai la 17.52 nu va sosii in Buc, nu cred ca a sosit odata la 17.52 dar e mai bine asa dai un ban dar mergi cu trenul mult -19.34 intarziat IR1746 cu EA567 50% ocupat -19.34 IR14005 cu EC25536 in coada, n-am apucat sa vad gradul de ocupare -19.36 R5023 cu EA304 full, apropo de firul 3k cica acum 10 ani a fost reabilitat odata cu cele doua directe Chitila!!! e restrictionat de la macazul in abatere spre M900 pana cel putin la Podul Giulesti, mai departe nu m-am aventurat ca s-ar pandarii si sticletii pe mine vezi doamne reprezint pericol ptr CF -19.38 R7037 cu DHC389 50-60% ocupat, bag de seama ca masina asta face trenul asta in fiecare zi de o vreme, stiu sigur ca vine cu 7034 si intra pe 7037 in Basarab Tehnic dar din Urziceni o mai face si 7062/7061? -19.40 intarziat 20 min IR1741 cu EA689 50% ocupat, bag de seama ca iar au fost calatori dinspre Mangalia ptr el din moment ce a asteptat pe 1984 -19.41 "ciupit" IR1752 cu...EC078 50% ocupat, mai nou masina asta face trenul asta o zi da o zi nu dupa ce acum ceva timp "efectua sedinte" foto cu IC553, apropo se intoarce a doua zi la Suceava cu IC551? -19.45 IR402 cu EA093 50% ocupat in cele 2 vag CFR si...50-60% ocupat in cele 6 vag moldovenesti, nu-mi venea sa cred, apropo la trenul asta vad ca-l fac doar EA926 si 093, am banuit bine aseara ca era EA926, de fapt singura clasica cu dunga rosie a BC-ului -19.47 R7022 si...3 calatori -19.50 IR1597 cu EA888 full in cele 4 vag -19.51 plec iar dupa 1 min vad din departare IR1583 cu delfin la tractiune -cel putin pana la 19.55 cand am "pierdut" calea ferata din vizibilitate nu trecuse IR1896, la fel ca aseara
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 06 Sept 2012, 10:21 | |
| Astazi 1844 a ajuns in Timisoara intarziat 65 minute dupa ce EA-ul s-a defectat. A ajuns in Timisoara tractat de o EC. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |