Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+101
costi_dumitru
rizelgeorgel2004
allred
lapsanszkitamas
mariuskl
riciu
George33
mihai71
Norbi
NicuS
AlexandruC
Adirmvl
Radu Tudor
Goanga
membru exclus
AMX 97-0548-4
alex1987
Vale
andreiutzu
Raduku09
Costin.H
EuroNight
Andrey_tm
The Legend
mihai_cfr_bacau
COSTACHE MIHAIL
19jimmy84
cristyadaX
Kriszti219
bostanesku gigel
laur 133
eu
cristi ar
Teodor
Karl
mureseanu_976
xeonchv
srazvi
DAS 2011
IonutChircu
dan ciprian
Polpot
Gabry Gabriel
rich1974
Gaby005
Marius Iulian
redeme
stefan_br
Ciprian
Vlad
Silver
Rarau
ravers75
Luna
Florin C
Laur
Alex Avram
Caravelle_Zg
1nt3rp0l_106
orestte
Cito
membru inactiv
cardinal
kristi kkk
IonutCFR2009
seby1998
pannonia express
bostanescu gigel
DPS
traian
user dezactivat...
DUAL
alinx3330
cnusi
Nesebar
TonyGFR
popovici
manuela
decward
cortexedge
Adrian78
Balto
halmarius
tuborgtnp
cont dezactivat .
ionutz72
cont inactiv
nenuandrei
razvan - trenuri
Marius
didinul
Vitosa
AndiCFR
Razvan
AlexD
mtk
Scoop
cristi CFR
ionutz85
Razvan Tudor
Dr2005
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12462
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeDum 29 Apr 2012, 23:32

18 statii de cale ferata vor deveni PO.
- Broşteni
- Mătăsaru
- Zăvestreni
- Strâmbuţa
- Ciolpani
- Valea Timişului
- Coldău
- Răstoci
- Mărişelu
- Nimigea
- Hămeiuş
- Valea Putnei
- Lucăceşti
- Ghidigeni
- Silhoasa
- Molid
- C.A. Rosetti
- Baldovineşti
CFR SA a depus documentatia necesara pentru reconfigurarea BLA in zona acestor statii de cale ferata ce vor deveni simple puncte de oprire in linie curenta.

Amanunte aici: http://www.anpm.ro/anunt_public_privind_depunerea_solicitarii_de_emitere_a_acordului_de_mediu_pentru_proiectul_sporirea_eficientei_economice_prin_reintregirea_bla_pentru_18_distante_de_circulatie_bla_prin_desfiintarea_a-60092
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8305
Data de inscriere : 18/03/2011

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeMier 02 Mai 2012, 19:48

La Strambuta nu se pierde un punct de incrucisare ? Asta va insemna si mai mari intarzieri pe defileul jiului cred. Sau gresesc ?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeJoi 03 Mai 2012, 08:23

Parca si cu Mariselu e aceeasi problema, dar acolo traficul e mai redus.
Strimbuta e la 3 km de Pietrele Albe, o sa preia acolo toate incrucisarile.

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 19:44

Incepand cu data de 4 iunie 2012 trenurile IC 591 si perechea acestuia IC 594 se anuleaza pe toata distanta (Buc-Timisoara si retur).
Sus In jos
Silver
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 671
Reputatie : 6026
Data de inscriere : 25/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 20:23

Lui 581/584 ii mai dau drumul anul asta..?
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8379
Data de inscriere : 20/06/2009

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 20:26

Silver a scris:
Lui 581/584 ii mai dau drumul anul asta..?
Probabil ca o sa il bage in sezonul estival!cum au facut si cu R.686 anul trecut!l-au scos din martie pana in iunie si dupa ce l-a bagat l-au tinut pana in decembrie! :shock:
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6053
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 20:32

Silver a scris:
Lui 581/584 ii mai dau drumul anul asta..?

O intrebare buna...CFR inca se gandeste daca va mai avea macar 1 tren IC pe zi in acest sezon , cartile se pare ca sunt facute in mod inexplicabil pentru IR in regim expres . Materialul rulant este oricum catm tot ala iar diferenta de timpi IC-IR infima , mai ales daca luam in calcul intarzierile...


Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 05 Mai 2012, 22:19, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 21:17

Silver a scris:
Lui 581/584 ii mai dau drumul anul asta..?
Nu. In locul lor vor circula perechile IR 1985 si IR 1984.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6053
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 22:18

Marius 926 a scris:
Silver a scris:
Lui 581/584 ii mai dau drumul anul asta..?
Nu. In locul lor vor circula perechile IR 1985 si IR 1984.

Ar fi chiar o greseala grava de marketing sa nu duca trenuri IC in plin sezon cand cererea este IMENSA !!! Macar 2 perechi de IC dimineata si seara trebuiau puse la 30' de un IR . Mai trebuiau sa faca doua lucruri simple: sa bage vagoane beton pentru IC plus restaurant si sa circule fara oprire , existand alternativa IR la doar 30' cu opriri peste tot si astfel aveam IC in 2h15' si IR in 2h35'.

In Romania exista trenuri IC care efectiv se taraie gen Oradea , Arad sau Timisoara insa nu exista IC Constanta - Bucuresti - Brasov desi linia este modernizata si cererea ar fi mare ??!!! Sa ne explice cineva din CFR Calatori daca intra pe forumul nostru de ce dispar IC-uri rapide cum sunt cele de pe M800 sau de pe Bucuresti-Brasov si exista IC care merge si pe linie neelectrificata si vai de capul lui pana la Oradea ...


Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 05 Mai 2012, 22:30, editata de 2 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 22:25

Marius 926 a scris:
Incepand cu data de 4 iunie 2012 trenurile IC 591 si perechea acestuia IC 594 se anuleaza pe toata distanta (Buc-Timisoara si retur).

Din 2 Iunie sunt anulate definitiv , dar oare care este motivul ? au nevoie de vagoane pentru sezoniere si nu mai au de unde sa mai scoata ?

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 22:32

popovici a scris:
Marius 926 a scris:
Silver a scris:
Lui 581/584 ii mai dau drumul anul asta..?
Nu. In locul lor vor circula perechile IR 1985 si IR 1984.

Ar fi chiar o greseala grava de marketing sa nu duca trenuri IC in plin sezon cand cererea este IMENSA !!! Macar 2 perechi de IC dimineata si seara trebuiau puse la 30' de un IR . Mai trebuiau sa faca doua lucruri simple: sa bage vagoane beton pentru IC plus restaurant si sa circule fara oprire , existand alternativa IR la doar 30' cu opriri peste tot si astfel aveam IC in 2h15' si IR in 2h35'.

IC sunt scumpe , daca baga IR sezonier de Mangalia pe aceeasi trasa e foarte suficient , diferenta intre IC si IR nu exista la timp doar la bani iar conditiile sunt la fel , atunci pentru ce sa plateasca calatorul mai mult la IC ? nu se justifica . In prezent eu as fi anulat toate IC din tara pentru simplul motiv ca nu este diferenta fata de IR , ambele circula cu aceleasi vagoane iar timpul este acelasi doar pretul mai mare dar pentru ce ? In prezent normal ar fi sa existe IR si Regio (Regio pe distante mici si Regio Expres pe distante mai mari) Inteleg sa existe IC atunci cand viteza la acest tren este mai mare si confortul mai ridicat plus opririle sa se faca in orase resedinta de judet cel mult si in nodurile feroviare daca au ceva grupe pentru alte destinatii dar cum la noi IC opreste la fel ca un IR chiar nu i vad rostul acestui tren doar ca jegmaneste calatorul si cine nu cunoaste ia mare plasa cu acest tren .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8694
Data de inscriere : 09/01/2011

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 22:33

karpaty a scris:
au nevoie de vagoane pentru sezoniere si nu mai au de unde sa mai scoata ?

Ti-ai raspuns singur din pacate, iar fenomenul cred ca se va amplifica. Cu atatea zeci/sute de vagoane bune trase la gard fara revizie si ei anuleaza trenuri, cu toate ca nu cred ca ar face mare branza cu astea 5 vagoane...tinand cont de faptul ca anul trecut mai ales in weekendurile de pe litoral erau trenuri cu 12-14 vagoane si calatori(din 30 in 30min in orele de 'varf') in picioare mai ales Duminica seara spre Bucuresti.
Iar anul asta va fi mai nasol tinand cont de invazia de 19-55 vazute pe trenuri in ultima vreme ca vagoane de clasa 1 pe multe trenuri...se vede clar o mare lipsa de material rulant mai ales vagoane.


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Sam 05 Mai 2012, 22:38, editata de 2 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6053
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 22:35

karpaty a scris:


Din 2 Iunie sunt anulate definitiv , dar oare care este motivul ? au nevoie de vagoane pentru sezoniere si nu mai au de unde sa mai scoata ?

De unde stii ca sunt anulate din 02.06?
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 22:39

AlexD a scris:
karpaty a scris:
au nevoie de vagoane pentru sezoniere si nu mai au de unde sa mai scoata ?

Ti-ai raspuns singur din pacate, iar fenomenul cred ca se va amplifica. Cu atatea zeci/sute de vagoane bune trase la gard fara revizie si ei anuleaza trenuri, cu toate ca nu cred ca ar face mare branza cu astea 5 vagoane...

Stau si ma intreb unde va ajunge CFR-Calatori in halul asta , nu se mai face revizia la vagoane , le tine pe linie moarta cu anii si calatorii circula in 2-3 maxim 4 vagoane pe multe trenuri din tara , sa nu zic ca exista destule trenuri cu doar un vagon tras de o EA ............... cu alea 5-6 vagoane din IC 591/594 face un sezonier Bucuresti-Mangalia si gata au rezolvat un tren .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam 05 Mai 2012, 22:41

popovici a scris:
karpaty a scris:


Din 2 Iunie sunt anulate definitiv , dar oare care este motivul ? au nevoie de vagoane pentru sezoniere si nu mai au de unde sa mai scoata ?

De unde stii ca sunt anulate din 02.06?

http://www.infofer.ro/Trs.asp?idTrv=591&cboData=6%2F4%2F2012&SubmitTrn=Cauta&tip=infotrains&lng=1

La rubrica restrictii ai sa vezi ca din 2 Iunie este PA acest tren .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 29 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» INFORMATII GENERALE
»  Informaţii generale
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: