| Informaţii generale | |
|
+101costi_dumitru rizelgeorgel2004 allred lapsanszkitamas mariuskl riciu George33 mihai71 Norbi NicuS AlexandruC Adirmvl Radu Tudor Goanga membru exclus AMX 97-0548-4 alex1987 Vale andreiutzu Raduku09 Costin.H EuroNight Andrey_tm The Legend mihai_cfr_bacau COSTACHE MIHAIL 19jimmy84 cristyadaX Kriszti219 bostanesku gigel laur 133 eu cristi ar Teodor Karl mureseanu_976 xeonchv srazvi DAS 2011 IonutChircu dan ciprian Polpot Gabry Gabriel rich1974 Gaby005 Marius Iulian redeme stefan_br Ciprian Vlad Silver Rarau ravers75 Luna Florin C Laur Alex Avram Caravelle_Zg 1nt3rp0l_106 orestte Cito membru inactiv cardinal kristi kkk IonutCFR2009 seby1998 pannonia express bostanescu gigel DPS traian user dezactivat... DUAL alinx3330 cnusi Nesebar TonyGFR popovici manuela decward cortexedge Adrian78 Balto halmarius tuborgtnp cont dezactivat . ionutz72 cont inactiv nenuandrei razvan - trenuri Marius didinul Vitosa AndiCFR Razvan AlexD mtk Scoop cristi CFR ionutz85 Razvan Tudor Dr2005 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 22:53 | |
| - karpaty a scris:
- popovici a scris:
- Marius 926 a scris:
- Silver a scris:
- Lui 581/584 ii mai dau drumul anul asta..?
Nu. In locul lor vor circula perechile IR 1985 si IR 1984. Ar fi chiar o greseala grava de marketing sa nu duca trenuri IC in plin sezon cand cererea este IMENSA !!! Macar 2 perechi de IC dimineata si seara trebuiau puse la 30' de un IR . Mai trebuiau sa faca doua lucruri simple: sa bage vagoane beton pentru IC plus restaurant si sa circule fara oprire , existand alternativa IR la doar 30' cu opriri peste tot si astfel aveam IC in 2h15' si IR in 2h35'.
IC sunt scumpe , daca baga IR sezonier de Mangalia pe aceeasi trasa e foarte suficient , diferenta intre IC si IR nu exista la timp doar la bani iar conditiile sunt la fel , atunci pentru ce sa plateasca calatorul mai mult la IC ? nu se justifica . In prezent eu as fi anulat toate IC din tara pentru simplul motiv ca nu este diferenta fata de IR , ambele circula cu aceleasi vagoane iar timpul este acelasi doar pretul mai mare dar pentru ce ? In prezent normal ar fi sa existe IR si Regio (Regio pe distante mici si Regio Expres pe distante mai mari) Inteleg sa existe IC atunci cand viteza la acest tren este mai mare si confortul mai ridicat plus opririle sa se faca in orase resedinta de judet cel mult si in nodurile feroviare daca au ceva grupe pentru alte destinatii dar cum la noi IC opreste la fel ca un IR chiar nu i vad rostul acestui tren doar ca jegmaneste calatorul si cine nu cunoaste ia mare plasa cu acest tren . In ceea ce priveste IC-urile care circula cu 50-60km/h viteza medie , iti dau dreptate dar te contrazic cu M800 pentru ca vara sunt si oameni care nu se uita la bani si vor viteza si conditii...Gandeste-te doar ca viteza medie pe M800 pentru trenurile IR se apropie deja de 90km/h si aici chiar trebuie un rang cum este IC sa circule fara oprire si sa scoata viteze medii mai bune chiar decat 100km/h plus ca aici e rost de 160km/h in viitorul apropiat si se poate mai bine decat atata ... Bineinteles ca lumea se uita la bani si invata sa mearga cu IR-ul insa macar 2 perechi de IC expres tot trebuiau sa ramana , nemaivorbind de faptul ca materialul rulant pentru IC trebuia schimbat in rame electrice ...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 05 Mai 2012, 23:05, editata de 1 ori |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5122 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 22:58 | |
| 160 in viitorul apropiat?hahaha.Sunteti foarte optimist domnule Popovici.Ati fost de curand pe M 800?sa vedeti realitatea.Adevarul ca multe vagoane zac pt ca n au reviziile facute,uitati va la boghiuri unde este santu ala de bandaj al rotii,la multe vagoane se apropie de limita.Nu sunt bani.SA FURAT TOT |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:00 | |
| - karpaty a scris:
- popovici a scris:
- karpaty a scris:
Din 2 Iunie sunt anulate definitiv , dar oare care este motivul ? au nevoie de vagoane pentru sezoniere si nu mai au de unde sa mai scoata ? De unde stii ca sunt anulate din 02.06? http://www.infofer.ro/Trs.asp?idTrv=591&cboData=6%2F4%2F2012&SubmitTrn=Cauta&tip=infotrains&lng=1
La rubrica restrictii ai sa vezi ca din 2 Iunie este PA acest tren . Asta-i link catre IC 591...IC581&582 vad ca merg si in weekend , nu le vad scoase pe 02. Uite , intra aici http://informaremt.cfrcalatori.ro/Trs.asp?idtrv=34977590&cbodata=5/24/2012&lng=1 si da-i pe Circula si apare ca circula intre 28.05-14.09 zilnic ...Deci este foarte posibil sa avem macar un IC in vara asta pe M800 |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:08 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- 160 in viitorul apropiat?hahaha..Nu sunt bani.SA FURAT TOT
Subscriu 100% |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:16 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- 160 in viitorul apropiat?hahaha.Sunteti foarte optimist domnule Popovici.Ati fost de curand pe M 800?sa vedeti realitatea.Adevarul ca multe vagoane zac pt ca n au reviziile facute,uitati va la boghiuri unde este santu ala de bandaj al rotii,la multe vagoane se apropie de limita.Nu sunt bani.SA FURAT TOT
Nu inteleg exact la ce va referiti ... Doar cateva trenuri IC vor face servicii la 160km/h , IR-urile raman la 140km/h desi unele pot mai mult deci in mod clar nu este o problema de material rulant atata vreme cat ruleaza deja pe M800... In 2013 incep testele iar in 2014 se va intra cu 160 pe M800 , asta e tot ce stiu si asta inseamna viitor apropiat ... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:19 | |
| Ca sa se circule cu 160km/h trebuiesc inlocuite toate barierele de pe traseu si obligatoriu bagata paza de la km 7 pana la km 53... |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5122 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:33 | |
| pana in 2014 structura feroviara se va degrada si mai mult,sunt zone cu probleme gen Branesti,acum la Mostistea sunt gropi in linie ca la balamuc,multe joante izolate deja au probleme.Eu vad 160 doar intre Ciulnita-Fetesti.Populatia croncanitoare este cel mai mare pericol pt calea ferata,cat sunt astia pe acest pamant Romania va fi o cloaca mizarabila.Singura solutie este transformarea tiganului din starea solida in cea gazoasa |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:33 | |
| - AlexD a scris:
- Ca sa se circule cu 160km/h trebuiesc inlocuite toate barierele de pe traseu
Sincer sute de mii de kilometrii parcursi cu trenul prin Europa si n-am vazut asa ceva ce zici tu nici la unele linii TGV dapai la o biata linie de 160-200 . Linia asta asa cum o vezi tu fara treceri subterane sau supraterane a fost prevazuta pentru viteze pana la 200km/h si nu se va modifica nimic la bariere nici peste 50 de ani... Cat despre furturi , nu exista nici o legatura logica intre acestea si viteza comerciala de 160 atata vreme cat nu se fura zilnic , la ora si la minut...Ce pot sa-ti spun este faptul ca exista si o companie privata care are in plan trecerea la 160 pe M800 si tot in viitorul apropiat ... |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:37 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- pana in 2014 structura feroviara se va degrada si mai mult,sunt zone cu probleme gen Branesti,acum la Mostistea sunt gropi in linie ca la balamuc,multe joante izolate deja au probleme.Eu vad 160 doar intre Ciulnita-Fetesti.
Linia este in garantie au mai fost probleme si s-au rezolvat...Dupa cum spuneam 160 nu este legat de furturi sau alte treburi , ca are 120 , 140 sau 160 in livret trenul ala tot sta degeaba in caz de furt sau se misca incet pe moment ... 160 va fi intre km7 si aproape de Fetesti din cate stiu si putin intre Fetesti si Constanta , doar pe-acolo pe unde se circula cu 140 acum...Testele la 160 se vor face exact in zona in care este instalat deja indicatorul de 160 insa nu se va circula doar acolo , o sa vedeti ca nu mai e mult timp... |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5122 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:46 | |
| pe hartie totul e frumos,realitatea din teren e crunta.Daca se va merge vreo 50km cu 160 e mare minune.Consultati niste livrete de anu trecut cu anu asta si o sa vedeti ca vitezele de 140 sau micsorat ca intindere kilometrica.Lucrarile de garantie dureaza,calatorul il intereseaza sa mearga trenu ceas in perioada concediilor.O sa ne mutam de pe o linie pe alta pe abatute pt lucrari de garantie |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:50 | |
| - popovici a scris:
- AlexD a scris:
- Ca sa se circule cu 160km/h trebuiesc inlocuite toate barierele de pe traseu
Sincer sute de mii de kilometrii parcursi cu trenul prin Europa si n-am vazut asa ceva ce zici tu nici la unele linii TGV dapai la o biata linie de 160-200 . Linia asta asa cum o vezi tu fara treceri subterane sau supraterane a fost prevazuta pentru viteze pana la 200km/h si nu se va modifica nimic la bariere nici peste 50 de ani...
Cat despre furturi , nu exista nici o legatura logica intre acestea si viteza comerciala de 160 atata vreme cat nu se fura zilnic , la ora si la minut...Ce pot sa-ti spun este faptul ca exista si o companie privata care are in plan trecerea la 160 pe M800 si tot in viitorul apropiat ... Companie privata pe 800 cu trenuri de calatori in prezent circula Regiotrans dar nu au material sa suporte 160 , tu la ce companie te referi ca va intra pe aceasta sectie cu 160 ? Daca se va fura in continuare cum se fura in prezent si se merge cu 20-30 pe multe bucati nu vad cum sa asigure ei 160 la trenuri , e practic imposibil . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Mai 2012, 23:51 | |
| - popovici a scris:
- Ce pot sa-ti spun este faptul ca exista si o companie privata care are in plan trecerea la 160 pe M800 si tot in viitorul apropiat ...
Eu sincer asta nu o cred, care companii private, alea care cumpara toate cazanele si rablele din Europa? Aia le dau la casat si noi le luam de bune... Sau are legatura cu vagoanele de 200km/h care sunt acum la Pascani? Oricum daca intra pe mana astora de la Pascani le fac praf de tot... |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 06 Mai 2012, 00:00 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- pe hartie totul e frumos,realitatea din teren e crunta.Daca se va merge vreo 50km cu 160 e mare minune.Consultati niste livrete de anu trecut cu anu asta si o sa vedeti ca vitezele de 140 sau micsorat ca intindere kilometrica.Lucrarile de garantie dureaza,calatorul il intereseaza sa mearga trenu ceas in perioada concediilor.O sa ne mutam de pe o linie pe alta pe abatute pt lucrari de garantie
Nu ai cum sa folosesti doar 50km cu 160 din 224km , nicaieri in lumea asta nu exista asa ceva , ori se va merge pe 70% din linie cu 160 ori nu se va merge deloc . Spuneti va rog concret pe ce sectie a scazut viteza de circulatie de la 140 si am sa va spun motivul ... @Karpaty , o sa se mearga cu 160 exact asa cum s-a mers cu 140 , noi facem prea mare branza din trecerea de la 140 la 160 si ne facem prea mari probleme . Eu nu am spus ca o sa se mearga cu 160 tot timpul sau ca scapam de furturi ci am spus ca o sa se treaca curand la 160 , ca tu nu crezi in asta e problema ta si dreptul tau. |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5122 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 06 Mai 2012, 11:44 | |
| intre Fetesti-Cernavoda a scazut de la 140 la 120 |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6022 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 06 Mai 2012, 12:01 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|