|
| DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
|
+71Katalyn mielutu zburator Ciprian.bucur.92 Lumunita Stana danlascau marius_catalin84 Radu.B sytrus Mos Craciun DUAL baiazid vatmanul alliens Ionutz lapsanszkitamas roseanu EuroNight AndiCFR kido Re6/6 Vale_ntin DAS 2011 Adirmvl valean nenuandrei Radu alinx3330 Costin.H pety Shinkasen Rarau eu mos_ion IonutCFR2009 popovici alex.alexus.tm mishu88 AMX 97-0548-4 Gabry Gabriel kristi kkk halmarius Alex Avram Marius Iulian paiu.cristian ldh80 roadster buldozer2 Radu Tudor sergiu88 FeroFan97 Valentin Sava cortexedge boldalexandru cont inactiv Adrian78 mureseanu_976 Norbi soulcage alexpopa rizelgeorgel2004 transferoviarcalatori Vitosa Razvan razvan - trenuri AlexD cristi CFR M.I.C.I. Luna Dr2005 Nesebar COSTACHE MIHAIL 75 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 09 Iul 2012, 17:22 | |
| "Nu ati putea intra si pe ruta Cluj- Alba- Sibiu- Rm. Valcea? Conditia ar fi tren regio cu timpi de interregio. Iata de ce va intreb... Dacos, firma de transport rutier poate cea mai solicitata pe ruta Cluj- Valcea (in special Cluj- Alba si Sibiu- Valcea) are in special clienti studenti pentru care practica tarife ca: Rm. Valcea- Sibiu 13 lei, Alba- Cluj 13 lei, Sibiu- Cluj 22 lei, Rm. Valcea- Cluj 34 de lei. Avand in vedere tarifele pe care le practica firma Dvs. atat la pret intreg cat si la pret redus, pentru studenti, consider ca diferentele de pret v-ar aduce suficienti calatori cat sa introduceti o pereche de trenuri daca nu chiar doua macar pentru vineri, sambata si duminica. In acest fel atat TFC-ul cat si calatorii ar avea de castigat. Numai bine!" Si raspunsol lor: "Buna ziua, In primul rand va multumim pentru interesul acordat companiei noastre. In al doilea rand dorim sa va informam ca intrarea pe o nou ruta nu se poate face atat de simplu pe cat pare la prima vedere, Va asiguram ca vom tine cont de sugestia dvs si pe viitor vom analiza si aceasta ruta. O zi buna!" Deci pe traseul respectiv, cel putin o perioada buna de acum incolo, tot autocarele or sa domine... |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 09 Iul 2012, 19:52 | |
| Lasa ca si prin mai era aceeasi poveste cu Ploiesti-Slanic si uite ce repede a mers. Trebuie sa fim optimisti si sa asteptam. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 09 Iul 2012, 23:07 | |
| Radule, sper sa ai gura aurita, desi e vorba de mult mai multi kilometri. Dar speranta este, tinand cont ca au si ruta Cluj-Caransebes (mai lunga decat Cluj-Valcea), si mai ales ca ar avea de castigat economic. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Dum 15 Iul 2012, 22:57 | |
| 1. Aveti in vedere un tren Bucuresti - Cluj ? Daca da cu automotoare sau cu vagoane? R/IR/ RE?
2. In viitor o sa aveti si trenuri cu vagoane pe traseele mai lungi ? Gen Bucuresti - Cluj ? Preconizati in 2-3 ani sa aveti si trenuri internationale? Spre Ungaria?
3. Ar fi frumos daca ati avea traseu/bilet direct Nehoiasu - Bucuresti Nord (sa se plateasca un singur bilet, mai ales ca acum e acelasi pret pe ne si interoperabil) . Si asa acest traseu se face cu acelasi automotor. Ma refer la 15260 Nehoiasu 12.36 Buzau 14.47, pleaca la Bucuresti la 14.52
4. Dupa cum se vede si din pozele mele de pe sectia 504 Buzau - Nehoiasu http://www.forumtrenuri.com/t59p120-504-buzau-nehoiasu
automotorul 78-3224-9 poate fi folosit si de persoanele in scaun cu rotile si persoanele care au carucior pentru copii DAR peroanele NU PERMIT urcarea in automotor a persoanelor in scaun cu rotile.
Sunt destui oameni care au probleme locomotorii (ex hernie de disc) sau persoane in varsta care se urca F GREU in automotoarele dumneavoastra. Ar fi bine (si prin asta va faceti si publicitate POZITIVA) ca PEROANELE sa fie inaltate pana la inaltimea usii de la automotor. Eu personal, desi am 30 de ani, mi-a fost destul de greu sa cobor la NEHOIASU unde nu exista PERON.
Macar la oprirea de la Nehoiu sa ridicati peronul cu 30-100 cm (nu imi dau exact seama care este inaltimea ideala) pentru ca este oras. Cred ca si pe alte zone unde aveti dvs trenuri sunt acelasi probleme. Macar in orase PEROANELE sa fie la nivelul intrarii in automotor.
p.s. aceste probleme cu urcarea in tren/automotor se aplica in toata tara nu este specific dvs. Insa daca veti ridica inaltimea PEROANELOR veti avea un mare plus din partea calatorilor si se va vedea implicarea dvs.
Pentru ca sunteti deschisi la public pentru mine incepeti sa deveniti numarul 1 atunci cand aleg un tren (intre dvs si Cfr/Regiotrans) |
| | | transferoviarcalatori Operator Feroviar Privat
Numarul mesajelor : 71 Reputatie : 4779 Data de inscriere : 20/01/2012
| Subiect: Raspunsuri Lun 16 Iul 2012, 11:04 | |
| Stimati cititori ai forumului, In continuare, raspundem la cateva intrebari ridicate de catre dumneavoastra in postarile anterioare. 1. In ceea ce priveste ruta Slanic, va informam ca avem in intentie sa introducem si o pereche de trenuri care sa faca legatura intre Slanic si Bucuresti, incepand cu anul 2013. Ramane de vazut daca vom primi si acordul Ministerului Transporturilor. 2. Politica noastra este aceea de a dezvolta cat mai mult activitatea in zonele in care operam in prezent, deoarece ne-am asigurat si conditii de logistica. Pentru traseul Cluj Napoca - Bucuresti, nu avem deocamdata logistica necesara pentru a opera pe o asemenea lungime. Si din informatiile pe care le detinem, in perioada urmatoare vor incepe lucrarile de reabilitare a coridorului feroviar Brasov - Sighisoara - Simeria - Curtici. Acest lucru va face mai dificila legatura intre Bucuresti si Cluj Napoca. 3. In ceea ce priveste tarifarea calatoriei, aceasta se face conform reglementarilor in vigoare, pe fiecare tren in parte. Pe distanta Bucuresti - Nehoiasu se poate calatori cu 2 trenuri (Nuhoiasu - Buazu si Buzau - Bucuresti). Acest lucru se va intampla si in continuare. Calatorii care circula de la Nehoiasu la Bucuresti sau invers, poate achizitiona din tren si bilet pentru trenul de legatura. 4. In ceea ce priveste aspectul peroanelor care nu sunt suficient de inalte, suntem de acord cu observatia dumneavoastra. Pentru a mai acoperi putin acest neajuns, am montat pe fiecare automotor tip VT, scari suplimentare. Evident ca solutia ar fi construirea unor peroane mai inalte. Acest lucru se poate face numai cu investitii suplimentare pe care nu le putem insa asigura. Din pacate, infrastructura feroviara preluata de la stat nu mai suferise reparatii capitale (gen refactie) de perioade depasind adesea 20 - 30 ani. Acest lucru genereaza in prezent lucrari de intretinere curenta consistente. Am reusit sa aducem la un nivel bun starea tehnica a sectiilor preluate dar mentinerea lor la acest nivel presupune eforturi majore financiare. Si asta in conditiile in care durata contractului de inchiriere al sectiilor se intinde pe o perioada de maxim 4-5 ani. Si nu stim care este politica ministerului transporturilor dupa expirarea acestei perioade. Despre intentia statului de a investi in aceste sectii al caror proprietar este, nici nu cred ca poate fi vorba. In concluzie, speram ca totusi apreciati efortul nostru de a ne face treaba cat mai bine in conditiile date. |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 16 Iul 2012, 11:43 | |
| Veti incepe sa operati si pe Ploiesti-Targoviste? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 16 Iul 2012, 16:16 | |
| - Citat :
- Am reusit sa aducem la un nivel bun starea tehnica a sectiilor preluate dar mentinerea lor la acest nivel presupune eforturi majore financiare. Si asta in conditiile in care durata contractului de inchiriere al sectiilor se intinde pe o perioada de maxim 4-5 ani. Si nu stim care este politica ministerului transporturilor dupa expirarea acestei perioade.
Buna ziua, conform HG 643/2011 Art. 20. — (1) Contractele de închiriere se încheie cu C.F.R. pentru o perioadă de 4—10 ani, ținând seama în special de perioada necesară amortizării sumelor pe care operatorul economic se angajează prin contractul de închiriere să le aloce în activități de reparații capitale și/sau investiții pentru fiecare secție și/sau pentru materialul rulant necesar operării trenurilor pe secțiile respective. Conditiile de prelungire de la 4 la 10 Art. 27. — (1) Operatorii economici care derulează contracte de închiriere având ca obiect închirierea secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile au obligația de a comunica în scris C.F.R., cu minimum 6 luni înainte de expirarea contractelor de închiriere, intenția de prelungire a contractelor sau de încetare a acestora. (2) În cazul în care operatorii economici care derulează contracte de închiriere având ca obiect închirierea secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile nu solicită prelungirea contractelor de închiriere, C.F.R. va demara procedurile legale de licitare, în vederea reînchirierii secțiilor la care contractele au expirat, după prealabila verificare a existenței condițiilor tehnice minime și de exploatare în siguranță pe aceste secții. Pana acum toate contractele aflate in vigoare au fost prelungite, mai multe vom vedea in 2014 cand expira contractul prelungit pentru sectia Bartolomeu - Zarnesti _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Vin 20 Iul 2012, 08:30 | |
| Cati calatori a avut TFC in luna Iunie 2012 pe M801 Titan Sud-Oltenita? |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Vin 20 Iul 2012, 21:32 | |
| V-ati gandit la o pereche de IR-uri pe ruta Buzau - Suceava - Cluj, macar pe perioada verii ? Avantaje - o legatura directa intre calatorii din Buzau,Focsani,Bacau,Roman cu G.Humorului, Vatra Dornei, Dej si Cluj. - prin suprimarea opririlor in statii precum Frasin,Vama,Pojorata,Floreni,Lunca Ilvei si prin folosirea automotoarelor se pot scoate timpi competitivi - o legatura directa intre 2 puncte de lucru ale firmei TFC - vara traficul de calatori pe 502 nu poate fi preluat in conditii decente de CFR Calatori,deci piata ar fi Dezavantaje - lipsa din parcul de material rulant al TFC a ramelor electice - plata TUI |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Vin 20 Iul 2012, 23:38 | |
| - DAS 2011 a scris:
- V-ati gandit la o pereche de IR-uri pe ruta Buzau - Suceava - Cluj, macar pe perioada verii ?
Avantaje - o legatura directa intre calatorii din Buzau,Focsani,Bacau,Roman cu G.Humorului, Vatra Dornei, Dej si Cluj. - prin suprimarea opririlor in statii precum Frasin,Vama,Pojorata,Floreni,Lunca Ilvei si prin folosirea automotoarelor se pot scoate timpi competitivi - o legatura directa intre 2 puncte de lucru ale firmei TFC - vara traficul de calatori pe 502 nu poate fi preluat in conditii decente de CFR Calatori,deci piata ar fi Dezavantaje - lipsa din parcul de material rulant al TFC a ramelor electice - plata TUI Nu cred ca vor introduce aceasta legatura lunga deoarece trenurile (automotoare) pe care le au nu permit un parcurs asa de lung. |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Sam 21 Iul 2012, 09:55 | |
| - AlexD a scris:
- Cati calatori a avut TFC in luna Iunie 2012 pe M801 Titan Sud-Oltenita?
Un lucru e sigur: mai multi decat CFR-ul. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Sam 21 Iul 2012, 12:22 | |
| Razvan, si eu le-am scris pentru Cluj- Rm. Valcea. Initial m-am gandist ca nu ar putea sa introduca trenuri pe astfel de distante, dar Cluj-Caransebes presupune un parcurs destul de lung, similar cu Cluj-Valcea, Buzau-Suceava sau Suceava-Cluj, deci... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Mar 14 Aug 2012, 02:31 | |
| Aveti in plan curse pe ruta Oradea-Satu Mare-Baia Mare si Cluj-Baia Mare-Satu Mare ? |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4669 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Mier 15 Aug 2012, 21:43 | |
| Pe ruta Galati-Barlad ati avut prevazut la introducerea noilor trenuri din martie 2012, ultimul tren cu plecare din Galati spre Beresti la ora 22:00. Din ce considerente s-a mutat acest tren la ora 23:40, tinand cont ca in intervalul orar 20:00 - 23:30 nu exista nici un alt mijloc de transport in acea directie (tren, autobuz, maxitaxi) si aveti la concurenta la ora aceea tarzie un autobuz ce pleaca din Galati la ora 23:20.
De ce ati scos prevederea de a circula cu gratuitate cu biciclete demontabile (pentru care oricum se platea bilet) si daca aveti de gand sa puneti un pret maximal de 5 lei la transportul bicicletelor pe disatante mai mari de 70 km, astfel nu depasiti pretul CFR-ului pentru transportul bicicletelor la trenurile Regio. Cred ca o astfel de prevedere ar fi binevenita tinand cont ca ati renuntat la gratuitate pentru biciclete demontabile, in comparatie cu CFR-ul care mentine aceasta gratuitate.
O alta problema ar fi pe ruta Galati-Barlad, unde calatorii nu asteapta sa se deschida usile de la mecanicul de tren si trag de ele ca nebunii fara sa-i atentioneze nimeni (controlori sau reprezentatii firmelor de paza). Astfel unele dintre usi nici nu se mai deschid. Ar fi pacat daca nu luati masuri, pentru ca se deterioreaza materialul rulant.
In rest, foarte multumit de serviciile oferite si mai ales de posibiliatetea de a transporta si biciclete in conditii civilizate. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Joi 16 Aug 2012, 15:48 | |
| Intrebare pentru TFC. Astazi trenul TFC 15207 format din 76-2419-0 avea 80% din geamuri zgariate pe interior iar vre-o 4-5 bucati sunt zgariate atat de crunt incat nu se mai vede nimic afara din tren. De ce mai exista paza in trenul ala??? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
| |
| | | | DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |