Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 06 Aug 2014, 20:48
Stimati membri, avem placerea sa va informam ca puteti comunica direct cu conducerea operatorului feroviar privat REGIOTRANS pe forumul nostru la acest topic. Daca intampinati vreo problema, daca vreti sa aflati vreo informatie, daca aveti vreo propunere, puteti pune intrebarea dumneavoastra aici. Numai ca cei din conducerea Regiotrans isi rezerva dreptul sa va raspunda in functie de timpul liber . Iar membri care pun intrebari penibile vor fi aspru sanctionati din partea noastra. Dorim maxima seriozitate!! Va multumim!!!
KOSTYK
Numarul mesajelor : 189 Varsta : 35 Localizare : Brasov/Blejoi Reputatie : 4734 Data de inscriere : 16/06/2012
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 06 Aug 2014, 21:54
Am si eu cateva intrebari pentru cei din conducerea companiei Regiotrans: 1) Ati publicat sau aveti de gand sa publicati (intr-un comunicat oficial) numarul exact de pasageri transportati anul trecut, sau in primele 6 luni ale acestui an? 2) Aveti de gand sa achizitionati material rulant nou pentru rute de lung parcurs (Rame electrice sau vagoane) si extinderea acestora? 3) In urma cu cateva luni circula o stire pe internet cum ca au fost achizitionate de compania dumneavoastra cateva automotoare diesel asemanatoare ce cele existente insa formate din 3 vagoane. Daca da cand vor fi puse in circulatie?
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 06 Aug 2014, 23:19
KOSTYK a scris:
Am si eu cateva intrebari pentru cei din conducerea companiei Regiotrans: 1) Ati publicat sau aveti de gand sa publicati (intr-un comunicat oficial) numarul exact de pasageri transportati anul trecut, sau in primele 6 luni ale acestui n? 2) Aveti de gand sa achizitionati material rulant nou pentru rute de lung parcurs (Rame electrice sau vagoane) si extinderea acestora? 3) In urma cu cateva luni circula o stire pe internet cum ca au fost achizitionate de compania dumneavoastra cateva automotoare diesel asemanatoare ce cele existente insa formate din 3 vagoane. Daca da cand vor fi puse in circulatie?
Buna seara, multumim pentru interesul aratat activitatii RT!
1) Credem ca membrii forumului pot estima, prin efort colectiv, destul de bine numarul de calatori transportati, am vazut ca informatiile despre gradul de utilizare sunt destul de corecte Sistemul de emitere electronica, in care am investit resurse importante, va fi implementat 100% pina la sfarsitul anului, asa ca anul viitor am putea avea o situatie destul de clara in timp real. Pe de alta parte cred ca ati sesizat ca RT se straduieste sa traseze trenurile cat mai comercial, prioritatea managementului fiind de a plasa nevoia calatorului pe primul loc, nu nevoile de operare/turnus/revizii etc. Rezultatul e o crestere in medie cu 15% in primlr 6 luni fata de anul trecut aceeasi perioada.
2) Materialul rulant nou este costisitor, cel putin vis a vis de tarifele de calatorie la rang regio in Romania, RT fiind specializat pe acest segment, dar RT analizeaza periodic oportunitati de finantare care, corelate cu oportunitati de piata sa ofere calatorului un raport corect pret / confort si credem ca macar la lung parcurs am reuit sa aducem calatorilor o optiune atractiva. Totusi credem ca este mai important a investi in infrastructura acum , nu in material rulant nou. Pentru IR , respectiv tenul sezonier de mare, ne gandim sa modernizam in continuare, RIO 8 fiind un experiment reusit.
3) Nu, nu am achizitionat astfel de AM, dar ideea e interesanta
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Joi 07 Aug 2014, 00:01
1. Cind preconizati sa intrati cu trenuri pe linia Jimbolia? 2. S-a preluat si statia Jimbolia sau aceasta a ramas la CFR impreuna cu tronsonul pina la frontiera? 3. In orice situatie de la punctul 2 trenurile spre Sirbia vor mai circula dupa intrarea RGT pe Jimbolia-Timisoara? 4. Dupa ce ati renuntat la Graniceri, acum o aveti iarasi inchiriata, in aceasta situatie vor fi introduse trenuri, zilnice sau saptaminale ca la Liebling sau linia va ramine fara circulatie cum este situatia la Poiana Mare? 5. Avind in vedere activitatea dvs. in partea de vest a tarii care este motivul pentru care nu ati luat linia Caransebes-Boutari? 6. Avind in vedere raspunsul dat userului KOSTYK vis-a-vis de investitiile in infrastructura, aveti in vedere ca pe anumite linii din gestiunea dvs. sa procedati la lucrari importante de reparatii avind ca finalitate cresterea vitezei trenurilor? 7. Aveti in vedere si preluarea altor linii dintre cele care in prezent sint fara circulatie? ma refer la Bixad, Rodna Veche, liniile din Moldova. 8. Deunazi a fost ,,inaugurata" gara Resita Sud iar anunturile afisate cu acest prilej contineau si trenuri RGT, dupa urmatoarea,,inaugurare" a statiei si deschiderea circulatiei intentionati ca trenurile dvs sa circule pina la Resita Sud?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Joi 07 Aug 2014, 15:40
La punctele 5 si 7 iti pot raspunde si eu, RT nu doreste extinderea pe alte sectii, momentan vor sa termine implementarea de vanzare a biletelor electronice si in zona Timisoara apoi au de construit o revizie pentru automotoare la Harlau pentru a nu mai fi plimbate automotoarele pana la Brasov pentru orice defectiune deci toate astea costa bani iar parcul actual nu acopera o eventuala extindere pe alte sectii .
_________________
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Joi 07 Aug 2014, 16:34
dan tm a scris:
1. Cind preconizati sa intrati cu trenuri pe linia Jimbolia? 2. S-a preluat si statia Jimbolia sau aceasta a ramas la CFR impreuna cu tronsonul pina la frontiera? 3. In orice situatie de la punctul 2 trenurile spre Sirbia vor mai circula dupa intrarea RGT pe Jimbolia-Timisoara? 4. Dupa ce ati renuntat la Graniceri, acum o aveti iarasi inchiriata, in aceasta situatie vor fi introduse trenuri, zilnice sau saptaminale ca la Liebling sau linia va ramine fara circulatie cum este situatia la Poiana Mare? 5. Avind in vedere activitatea dvs. in partea de vest a tarii care este motivul pentru care nu ati luat linia Caransebes-Boutari? 6. Avind in vedere raspunsul dat userului KOSTYK vis-a-vis de investitiile in infrastructura, aveti in vedere ca pe anumite linii din gestiunea dvs. sa procedati la lucrari importante de reparatii avind ca finalitate cresterea vitezei trenurilor? 7. Aveti in vedere si preluarea altor linii dintre cele care in prezent sint fara circulatie? ma refer la Bixad, Rodna Veche, liniile din Moldova. 8. Deunazi a fost ,,inaugurata" gara Resita Sud iar anunturile afisate cu acest prilej contineau si trenuri RGT, dupa urmatoarea,,inaugurare" a statiei si deschiderea circulatiei intentionati ca trenurile dvs sa circule pina la Resita Sud?
1. Inceperea operarii trenurilor pe Jimbolia depinde de finalizarea preluarii infrastructurii de catre gestionarul privat de la CFR Infra. Speram sa reusim sa incheiem toate demersurile cat mai repede, astfel incat sa oferim solutii de transport pina la inceperea anului scolar. 6. Gestionarul privat de infrastructura are proiecte mai mari sau mai mici pe mai multe sectii, atat in ceea ce priveste cresterea sigurantei circulatiei ( BAT, SAT) cat sia confortului (inlocuire traverse, burari, etc). 7. Monitorizam atent oportunitatile de preluare corelandu-le cu eventuale sinergii care sa duca la eficienta operationala si existenta unei piete care sa faca sustenabile operatiunile intr-o anumita zona.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Joi 07 Aug 2014, 17:08
La ce secții aveți de gând să renunțați în viitorul apropiat?
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Joi 07 Aug 2014, 22:15
andrey_tm a scris:
La ce secții aveți de gând să renunțați în viitorul apropiat?
In principiu nu renuntam la sectii pe parcursul contractului.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Joi 07 Aug 2014, 22:22
Dar după expirarea contractului? Care sunt secțiile care nu mai prezintă interes pentru firmă?
Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5469 Data de inscriere : 20/05/2013
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Joi 07 Aug 2014, 23:11
Stirea e putin mai veche, dar cert e ca lumea vrea tren
Incercati sa luati linia la licitatie
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Vin 08 Aug 2014, 08:20
andrey_tm a scris:
Dar după expirarea contractului? Care sunt secțiile care nu mai prezintă interes pentru firmă?
Intelegem interesul pasionatilor pentru informatii despre strategie, probabil ca intelegeti si dumneavoastra ca nu putem oferi informatii care tin de strategia firmei
Oricum pot exista situatii in care o sectie e interesanta dar nu o putem lua sau pot exista sectii care luate de sine statator nu sunt interesante economic strict luate ca atare dar care fac sens operational.
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Vin 08 Aug 2014, 14:30
Daca aveti informatii si daca nu considerati ca e un secret al companiei, va rugam sa ne spuneti daca veti reincepe sa operati pe sectia Nadab - Graniceri si eventual cu ce numar de trenuri intentionati sa operati. Ne-a parut rau cand ati renuntat la sectie, iar acum, redeschiderea ei, chiar ar fi pentru noi un motiv de bucurie. Parerile legate de redeschiderea sectiei amintite sunt impartite, iar un raspuns oficial ne-ar lamuri pe toti. Multumim!
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 12 Aug 2014, 17:46
Pana la urma astazi, 12.08.2014, au circulat automotoarele pana la Curtea de Arges sau nu? Pe IRIS toate trenurile sunt trecute ca circula doar pana la Bascov Hm.
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mar 12 Aug 2014, 17:58
Norbi a scris:
Pana la urma astazi, 12.08.2014, au circulat automotoarele pana la Curtea de Arges sau nu? Pe IRIS toate trenurile sunt trecute ca circula doar pana la Bascov Hm.
Am confirmat circulatia trenurilor pe intreaga relatie intr-un raspuns anterior cred.
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS Mier 13 Aug 2014, 18:35
Doresc sa va reamintesc de intrebarea mea postata mai sus, referitoare la reluarea circulatiei trenurilor pe sectia Nadab - Graniceri. Astept un raspuns, oricare ar fi el, si consider ca-i un raspuns pe care-l asteapta si alti pasionati de trenuri de pe acest forum. Multumim!
Continut sponsorizat
Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS
DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS