| DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
|
+71Katalyn mielutu zburator Ciprian.bucur.92 Lumunita Stana danlascau marius_catalin84 Radu.B sytrus Mos Craciun DUAL baiazid vatmanul alliens Ionutz lapsanszkitamas roseanu EuroNight AndiCFR kido Re6/6 Vale_ntin DAS 2011 Adirmvl valean nenuandrei Radu alinx3330 Costin.H pety Shinkasen Rarau eu mos_ion IonutCFR2009 popovici alex.alexus.tm mishu88 AMX 97-0548-4 Gabry Gabriel kristi kkk halmarius Alex Avram Marius Iulian paiu.cristian ldh80 roadster buldozer2 Radu Tudor sergiu88 FeroFan97 Valentin Sava cortexedge boldalexandru cont inactiv Adrian78 mureseanu_976 Norbi soulcage alexpopa rizelgeorgel2004 transferoviarcalatori Vitosa Razvan razvan - trenuri AlexD cristi CFR M.I.C.I. Luna Dr2005 Nesebar COSTACHE MIHAIL 75 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 07 Mai 2012, 14:55 | |
| Buna ziua! Am auzit de la un pasionat de trenuri care locuieste in Frunzanesti (Mitica Pandaru sau Tudose Dumitru cunoscut pe facebook) ca in curand P.O Frunzanesti de pe sectia 801 va redeveni halta de miscare montandu-se inca o linie pentru a putea face cruce automotoarele. Este adevarat??
Multumesc pt. raspuns, sa aveti o zi placuta!!
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 07 Mai 2012, 21:54, editata de 1 ori |
|
| |
paiu.cristian
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 5340 Data de inscriere : 12/04/2010
| Subiect: paiu.cristian Lun 07 Mai 2012, 15:13 | |
| Intr-adevar nu exista asa ceva la proiectul meu dar cum romanii sunt inventivi se poate inventa.Nu e o problema.E drept,ca nici la masina nu e asa ceva dar se poate inventa orice in nziua de azi. |
|
| |
boldalexandru
Numarul mesajelor : 288 Reputatie : 5054 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 07 Mai 2012, 21:36 | |
| este deja Halta Frunzanesti a fost " repromovata " |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 07 Mai 2012, 21:58 | |
| O iau si eu ca internautii, un link ceva o dovada oficiala? E posibil ca cei de la TFC sa faca la Frunzanesti al-2-lea punct de incrucisare de pe traseu dupa Budesti si d'aia sa devina halta?
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 07 Mai 2012, 22:04 | |
| Cum sa mai fie redeschisa ca halta de miscare, daca nici acoperis nu mai are ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 07 Mai 2012, 22:25 | |
| E posibil in viitorul apropiat sa fie deschisa daca se face punct de incrucisare, e nevoie de paza permanenta si personal pentru schimbat macazuri/semnalizare probabil casa de bilete si asa mai departe. Alt motiv nu vad. Dupa cum spuneam, vrem dovezi scrise(oficiale) ca s-ar intampla asta nu telefonul fara fir. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 07 Mai 2012, 22:43 | |
| Doresc sa va arat starea podului de la Caciulati pe sectia Caciulati - Snagov Plaja. Poza apartine colegului nostru de forum Traveller. Noi speram totusi intr-o minune in viitorul apropiat ca macar doua luni pe an sambata si duminica sa treaca un automotor pe aici eventual pe relatia Titan Sud - Pantelimon - Gara Bucuresti Baneasa - Balotesti - Caciulati - Snagov Sat - Snagov Plaja. Sa plece dimineata si sa se intoarca seara. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Sam 12 Mai 2012, 01:35 | |
| Intrebare: de ce operatorul TFG nu foloseste denumirea de regioexpres pentru trenurile de pe ruta Oradea-Cluj Napoca avand in vedere numarul mai mic de opriri decat al trenurilor regio apartinand operatorului CFR de exemplu ? Poate daca ati folosi rangul regioexpres acest lucru ar fi benefic iar publicul ar percepe trenurile dvs ca unele mai rapide decat regio obisnuite , putand aduce un plus de imagine . Un alt exemplu in sensul celor afirmate de mine poate fi viitoarea dvs ruta Bucuresti Nord-Buzau care se preteaza tot pentru un astfel de rang. Va multumesc ! |
|
| |
mos_ion
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4577 Data de inscriere : 14/05/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Mier 16 Mai 2012, 19:52 | |
| Bună ziua,
Există o problemă cu orarul trenurilor de pe relaţia Galaţi-Bârlad - ar trebui să fie sincronizate şi cu celelalte trenuri care vin şi pleacă din Bârlad, nefiind nevoie decât de modificări de ordinul minutelor. Cu problema aceasta se confruntă şi alţi călători: http://www.viata-libera.ro/societate/30286-transport-feroviar-galati-trenuri-gara
Sâmbătă m-am pornit din Galaţi cu trenul TFC de la ora 18 pentru că, după orarul oficial, trebuia să ajungă în Bârlad la ora 20.54 pentru ca la 21.00 să prind legătura spre Iaşi. L-am întrebat şi pe controlor dacă de regulă sunt întârzieri cu trenul acesta şi a zis că nu, ajunge fără probleme la ora la care trebuie. Din păcate surpriza a fost că am ajuns în Bârlad chiar după ce a plecat trenul spre Iaşi iar următorul era de-abia a doua zi dimineaţă. Aşa că fără să vreau a trebuit să rămân peste noapte la hotel în Bârlad. Aşa că se pare că alegerea făcută de a merge cu TFC n-a fost cea mai potrivită.
Şi nu este singurul tren de felul acesta. Cel de dinaintea lui, care pleacă din Galaţi la 16.27, după orarul oficial ajunge în Bârlad la 19.04 pt. ca la 19.05 să plece acceleratul CFR spre Iaşi. Cel care pleacă la 10.14, ajunge la 12.50 in condiţiile în care la 12.37 pleacă personalul de la Regiotrans spre Iaşi. Etc.
În rest... e păcat, pt că automotoarele TFC sunt foarte confortabile, călătoria e f lejeră. Alternativa la ele pentru a prinde acele legături este să folosim maxi-taxi care au dezavantajul că sunt aglomerate şi înghesuite şi nu au loc pentru bagaje. |
|
| |
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: licitatie BRM 24-05-2012 Joi 17 Mai 2012, 20:18 | |
| Va invitam sa preluati sectia 306 Slanic -Ploiesti in data de 24-05. Linia va fi licitata individual. Transportul de sare si calatori va aduce profit.
Referitor la ofertarea în regim de închiriere a uneia sau mai multor secţii de circulaţie individual sau grupat, precizăm că aceasta reprezintă un drept legal a CNCF CFR SA, pe care compania noastră înţelege să şi-l exercite în interesul unei exploatări cât mai judicioase a infrastructurii feroviare neinteroperabile (ţinând cont de configuraţii geografice, condiţii tehnice de exploatare, posibilităţi de dezvoltare a unui trafic feroviar pe arie mai largă oferită unui potenţial gestionar privat de infrastructură, etc.) şi nu în interesul unui anumit operator economic.
Ofertarea în regim de închiriere se face în baza unor proceduri de licitaţie la care poate participa liber şi nediscriminatoriu orice operator economic licenţiat care respectă cerinţele din documentaţia de licitaţie.
Astfel, în data de 24.05.2012, va avea loc o noua etapă de licitaţii prin BRM, ocazie cu care secţia Buda – Slănic va fi licitată individual.
Cu stimă şi respect,
Specialist în relaţii publice,
Laurenţiu NINU
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Joi 17 Mai 2012, 23:47 | |
| - mos_ion a scris:
- Bună ziua,
Există o problemă cu orarul trenurilor de pe relaţia Galaţi-Bârlad - ar trebui să fie sincronizate şi cu celelalte trenuri care vin şi pleacă din Bârlad, nefiind nevoie decât de modificări de ordinul minutelor. Cu problema aceasta se confruntă şi alţi călători: http://www.viata-libera.ro/societate/30286-transport-feroviar-galati-trenuri-gara
Sâmbătă m-am pornit din Galaţi cu trenul TFC de la ora 18 pentru că, după orarul oficial, trebuia să ajungă în Bârlad la ora 20.54 pentru ca la 21.00 să prind legătura spre Iaşi. L-am întrebat şi pe controlor dacă de regulă sunt întârzieri cu trenul acesta şi a zis că nu, ajunge fără probleme la ora la care trebuie. Din păcate surpriza a fost că am ajuns în Bârlad chiar după ce a plecat trenul spre Iaşi iar următorul era de-abia a doua zi dimineaţă. Aşa că fără să vreau a trebuit să rămân peste noapte la hotel în Bârlad. Aşa că se pare că alegerea făcută de a merge cu TFC n-a fost cea mai potrivită.
Şi nu este singurul tren de felul acesta. Cel de dinaintea lui, care pleacă din Galaţi la 16.27, după orarul oficial ajunge în Bârlad la 19.04 pt. ca la 19.05 să plece acceleratul CFR spre Iaşi. Cel care pleacă la 10.14, ajunge la 12.50 in condiţiile în care la 12.37 pleacă personalul de la Regiotrans spre Iaşi. Etc.
În rest... e păcat, pt că automotoarele TFC sunt foarte confortabile, călătoria e f lejeră. Alternativa la ele pentru a prinde acele legături este să folosim maxi-taxi care au dezavantajul că sunt aglomerate şi înghesuite şi nu au loc pentru bagaje. IN ROMANIA sunt sanse foarte reduse pentru ca un tren al cfr sau unei firme private sa nu aibe putina intarziere la final. 2- 10 minute intre doua trenuri este foarte putin. Neaparat la schimbarea trenurilor imi iau marja de eroare de cel putin 15 - 20 minute si tot imi este teama ca voi pierde legatura. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Joi 17 Mai 2012, 23:51 | |
| Si cu Ploiesti - Maneciu cum ramane ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Vin 18 Mai 2012, 00:53 | |
| - cristi CFR a scris:
- Si cu Ploiesti - Maneciu cum ramane ?
daca tot a luat/are trasa TFC pe Bucuresti - Ploiesti - Buzau ar putea lua si Maneciu/Slanic si ar iesi nici curse foarte bune pentru cei din Valenii de Munte/Slanic spre Bucuresti. |
|
| |
Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6124 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Vin 18 Mai 2012, 01:24 | |
| Am observat, mai ales in Cehia si Austria, ca au niste automotoare mici, ceva gen dube pe sine, care presupun ca nu consuma prea mult, daca TFC sau alt operator privat ar achizitiona asa ceva sau moderniza cateva pentru un consum mai redus, in cazul la TFC, stiu ca au cateva clasa 79, desi nu stiu daca au un consum mic, oricum ele pot fi folosite pe secti mici cu un numar mai mic de calatori si s-ar putea face ceva profit, daca nu chiar bine, asta daca nu ar fi prea costisitoare la intretinere sau daca nu ar consuma prea mult, respectivele automotoare. |
|
| |
transferoviarcalatori Operator Feroviar Privat
Numarul mesajelor : 71 Reputatie : 4778 Data de inscriere : 20/01/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Vin 18 Mai 2012, 09:23 | |
| - popovici a scris:
- Intrebare: de ce operatorul TFG nu foloseste denumirea de regioexpres pentru trenurile de pe ruta Oradea-Cluj Napoca avand in vedere numarul mai mic de opriri decat al trenurilor regio apartinand operatorului CFR de exemplu ? Poate daca ati folosi rangul regioexpres acest lucru ar fi benefic iar publicul ar percepe trenurile dvs ca unele mai rapide decat regio obisnuite , putand aduce un plus de imagine . Un alt exemplu in sensul celor afirmate de mine poate fi viitoarea dvs ruta Bucuresti Nord-Buzau care se preteaza tot pentru un astfel de rang. Va multumesc !
Nu dorim a se percepe ca si concurenta a CFR Calatori. Cat priveste corelarea trenurilor,sunt efectuate demersuri la CN CFR SA, cel care acorda trase. Avand in vedere ca acest lucru se efectueaza contra cost si, in acest caz, vom plati noi, TFC, va recomandam sa va adresati si celuilalt operator, CFR Calatori, pentru a avea un punct de vedere si de la dansii. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
| |
|
| |
| DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
|