Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC

In jos 
+71
Katalyn
mielutu zburator
Ciprian.bucur.92
Lumunita Stana
danlascau
marius_catalin84
Radu.B
sytrus
Mos Craciun
DUAL
baiazid
vatmanul
alliens
Ionutz
lapsanszkitamas
roseanu
EuroNight
AndiCFR
kido
Re6/6
Vale_ntin
DAS 2011
Adirmvl
valean
nenuandrei
Radu
alinx3330
Costin.H
pety
Shinkasen
Rarau
eu
mos_ion
IonutCFR2009
popovici
alex.alexus.tm
mishu88
AMX 97-0548-4
Gabry Gabriel
kristi kkk
halmarius
Alex Avram
Marius Iulian
paiu.cristian
ldh80
roadster
buldozer2
Radu Tudor
sergiu88
FeroFan97
Valentin Sava
cortexedge
boldalexandru
cont inactiv
Adrian78
mureseanu_976
Norbi
soulcage
alexpopa
rizelgeorgel2004
transferoviarcalatori
Vitosa
Razvan
razvan - trenuri
AlexD
cristi CFR
M.I.C.I.
Luna
Dr2005
Nesebar
COSTACHE MIHAIL
75 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 14:55

Buna ziua! Am auzit de la un pasionat de trenuri care locuieste in Frunzanesti (Mitica Pandaru sau Tudose Dumitru cunoscut pe facebook) ca in curand P.O Frunzanesti de pe sectia 801 va redeveni halta de miscare montandu-se inca o linie pentru a putea face cruce automotoarele. Este adevarat??

Multumesc pt. raspuns, sa aveti o zi placuta!!


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 07 Mai 2012, 21:54, editata de 1 ori
Sus In jos
paiu.cristian




Numarul mesajelor : 2
Reputatie : 5340
Data de inscriere : 12/04/2010

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: paiu.cristian   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 15:13

Intr-adevar nu exista asa ceva la proiectul meu dar cum romanii sunt inventivi se poate inventa.Nu e o problema.E drept,ca nici la masina nu e asa ceva dar se poate inventa orice in nziua de azi.
Sus In jos
boldalexandru




Numarul mesajelor : 288
Reputatie : 5054
Data de inscriere : 05/11/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 21:36

este deja Halta Frunzanesti a fost " repromovata " Very Happy
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 21:58

O iau si eu ca internautii, un link ceva o dovada oficiala?
E posibil ca cei de la TFC sa faca la Frunzanesti al-2-lea punct de incrucisare de pe traseu dupa Budesti si d'aia sa devina halta?

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 22:04

Cum sa mai fie redeschisa ca halta de miscare, daca nici acoperis nu mai are ?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 22:25

E posibil in viitorul apropiat sa fie deschisa daca se face punct de incrucisare, e nevoie de paza permanenta si personal pentru schimbat macazuri/semnalizare probabil casa de bilete si asa mai departe. Alt motiv nu vad.
Dupa cum spuneam, vrem dovezi scrise(oficiale) ca s-ar intampla asta nu telefonul fara fir.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 22:43

Doresc sa va arat starea podului de la Caciulati pe sectia Caciulati - Snagov Plaja. Poza apartine colegului nostru de forum Traveller. Noi speram totusi intr-o minune in viitorul apropiat ca macar doua luni pe an sambata si duminica sa treaca un automotor pe aici eventual pe relatia Titan Sud - Pantelimon - Gara Bucuresti Baneasa - Balotesti - Caciulati - Snagov Sat - Snagov Plaja.
Sa plece dimineata si sa se intoarca seara.


DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 PICT2039
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeSam 12 Mai 2012, 01:35

Intrebare: de ce operatorul TFG nu foloseste denumirea de regioexpres pentru trenurile de pe ruta Oradea-Cluj Napoca avand in vedere numarul mai mic de opriri decat al trenurilor regio apartinand operatorului CFR de exemplu ? Poate daca ati folosi rangul regioexpres acest lucru ar fi benefic iar publicul ar percepe trenurile dvs ca unele mai rapide decat regio obisnuite , putand aduce un plus de imagine . Un alt exemplu in sensul celor afirmate de mine poate fi viitoarea dvs ruta Bucuresti Nord-Buzau care se preteaza tot pentru un astfel de rang. Va multumesc !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
mos_ion




Numarul mesajelor : 2
Reputatie : 4577
Data de inscriere : 14/05/2012

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMier 16 Mai 2012, 19:52

Bună ziua,

Există o problemă cu orarul trenurilor de pe relaţia Galaţi-Bârlad - ar trebui să fie sincronizate şi cu celelalte trenuri care vin şi pleacă din Bârlad, nefiind nevoie decât de modificări de ordinul minutelor. Cu problema aceasta se confruntă şi alţi călători: http://www.viata-libera.ro/societate/30286-transport-feroviar-galati-trenuri-gara

Sâmbătă m-am pornit din Galaţi cu trenul TFC de la ora 18 pentru că, după orarul oficial, trebuia să ajungă în Bârlad la ora 20.54 pentru ca la 21.00 să prind legătura spre Iaşi. L-am întrebat şi pe controlor dacă de regulă sunt întârzieri cu trenul acesta şi a zis că nu, ajunge fără probleme la ora la care trebuie. Din păcate surpriza a fost că am ajuns în Bârlad chiar după ce a plecat trenul spre Iaşi iar următorul era de-abia a doua zi dimineaţă. Aşa că fără să vreau a trebuit să rămân peste noapte la hotel în Bârlad. Aşa că se pare că alegerea făcută de a merge cu TFC n-a fost cea mai potrivită.


Şi nu este singurul tren de felul acesta. Cel de dinaintea lui, care pleacă din Galaţi la 16.27, după orarul oficial ajunge în Bârlad la 19.04 pt. ca la 19.05 să plece acceleratul CFR spre Iaşi.
Cel care pleacă la 10.14, ajunge la 12.50 in condiţiile în care la 12.37 pleacă personalul de la Regiotrans spre Iaşi.
Etc.

În rest... e păcat, pt că automotoarele TFC sunt foarte confortabile, călătoria e f lejeră. Alternativa la ele pentru a prinde acele legături este să folosim maxi-taxi care au dezavantajul că sunt aglomerate şi înghesuite şi nu au loc pentru bagaje.
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5729
Data de inscriere : 05/05/2010

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: licitatie BRM 24-05-2012   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 20:18


Va invitam sa preluati sectia 306 Slanic -Ploiesti in data de 24-05. Linia va fi licitata individual. Transportul de sare si calatori va aduce profit.

Referitor la ofertarea în regim de închiriere a uneia sau mai multor secţii de circulaţie individual sau grupat, precizăm că aceasta reprezintă un drept legal a CNCF CFR SA, pe care compania noastră înţelege să şi-l exercite în interesul unei exploatări cât mai judicioase a infrastructurii feroviare neinteroperabile (ţinând cont de configuraţii geografice, condiţii tehnice de exploatare, posibilităţi de dezvoltare a unui trafic feroviar pe arie mai largă oferită unui potenţial gestionar privat de infrastructură, etc.) şi nu în interesul unui anumit operator economic.

Ofertarea în regim de închiriere se face în baza unor proceduri de licitaţie la care poate participa liber şi nediscriminatoriu orice operator economic licenţiat care respectă cerinţele din documentaţia de licitaţie.



Astfel, în data de 24.05.2012, va avea loc o noua etapă de licitaţii prin BRM, ocazie cu care secţia Buda – Slănic va fi licitată individual.



Cu stimă şi respect,

Specialist în relaţii publice,

Laurenţiu NINU

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 23:47

mos_ion a scris:
Bună ziua,

Există o problemă cu orarul trenurilor de pe relaţia Galaţi-Bârlad - ar trebui să fie sincronizate şi cu celelalte trenuri care vin şi pleacă din Bârlad, nefiind nevoie decât de modificări de ordinul minutelor. Cu problema aceasta se confruntă şi alţi călători: http://www.viata-libera.ro/societate/30286-transport-feroviar-galati-trenuri-gara

Sâmbătă m-am pornit din Galaţi cu trenul TFC de la ora 18 pentru că, după orarul oficial, trebuia să ajungă în Bârlad la ora 20.54 pentru ca la 21.00 să prind legătura spre Iaşi. L-am întrebat şi pe controlor dacă de regulă sunt întârzieri cu trenul acesta şi a zis că nu, ajunge fără probleme la ora la care trebuie. Din păcate surpriza a fost că am ajuns în Bârlad chiar după ce a plecat trenul spre Iaşi iar următorul era de-abia a doua zi dimineaţă. Aşa că fără să vreau a trebuit să rămân peste noapte la hotel în Bârlad. Aşa că se pare că alegerea făcută de a merge cu TFC n-a fost cea mai potrivită.


Şi nu este singurul tren de felul acesta. Cel de dinaintea lui, care pleacă din Galaţi la 16.27, după orarul oficial ajunge în Bârlad la 19.04 pt. ca la 19.05 să plece acceleratul CFR spre Iaşi.
Cel care pleacă la 10.14, ajunge la 12.50 in condiţiile în care la 12.37 pleacă personalul de la Regiotrans spre Iaşi.
Etc.

În rest... e păcat, pt că automotoarele TFC sunt foarte confortabile, călătoria e f lejeră. Alternativa la ele pentru a prinde acele legături este să folosim maxi-taxi care au dezavantajul că sunt aglomerate şi înghesuite şi nu au loc pentru bagaje.

IN ROMANIA sunt sanse foarte reduse pentru ca un tren al cfr sau unei firme private sa nu aibe putina intarziere la final. 2- 10 minute intre doua trenuri este foarte putin. Neaparat la schimbarea trenurilor imi iau marja de eroare de cel putin 15 - 20 minute si tot imi este teama ca voi pierde legatura.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 23:51

Si cu Ploiesti - Maneciu cum ramane ? Neutral

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeVin 18 Mai 2012, 00:53

cristi CFR a scris:
Si cu Ploiesti - Maneciu cum ramane ? Neutral

daca tot a luat/are trasa TFC pe Bucuresti - Ploiesti - Buzau ar putea lua si Maneciu/Slanic si ar iesi nici curse foarte bune pentru cei din Valenii de Munte/Slanic spre Bucuresti.

Sus In jos
Shinkasen

Shinkasen


Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 6124
Data de inscriere : 30/04/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeVin 18 Mai 2012, 01:24

Am observat, mai ales in Cehia si Austria, ca au niste automotoare mici, ceva gen dube pe sine, care presupun ca nu consuma prea mult, daca TFC sau alt operator privat ar achizitiona asa ceva sau moderniza cateva pentru un consum mai redus, in cazul la TFC, stiu ca au cateva clasa 79, desi nu stiu daca au un consum mic, oricum ele pot fi folosite pe secti mici cu un numar mai mic de calatori si s-ar putea face ceva profit, daca nu chiar bine, asta daca nu ar fi prea costisitoare la intretinere sau daca nu ar consuma prea mult, respectivele automotoare.
Sus In jos
transferoviarcalatori
Operator Feroviar Privat
Operator Feroviar Privat
transferoviarcalatori


Numarul mesajelor : 71
Reputatie : 4778
Data de inscriere : 20/01/2012

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitimeVin 18 Mai 2012, 09:23

popovici a scris:
Intrebare: de ce operatorul TFG nu foloseste denumirea de regioexpres pentru trenurile de pe ruta Oradea-Cluj Napoca avand in vedere numarul mai mic de opriri decat al trenurilor regio apartinand operatorului CFR de exemplu ? Poate daca ati folosi rangul regioexpres acest lucru ar fi benefic iar publicul ar percepe trenurile dvs ca unele mai rapide decat regio obisnuite , putand aduce un plus de imagine . Un alt exemplu in sensul celor afirmate de mine poate fi viitoarea dvs ruta Bucuresti Nord-Buzau care se preteaza tot pentru un astfel de rang. Va multumesc !



Nu dorim a se percepe ca si concurenta a CFR Calatori. Cat priveste corelarea trenurilor,sunt efectuate demersuri la CN CFR SA, cel care acorda trase. Avand in vedere ca acest lucru se efectueaza contra cost si, in acest caz, vom plati noi, TFC, va recomandam sa va adresati si celuilalt operator, CFR Calatori, pentru a avea un punct de vedere si de la dansii.
Sus In jos
Continut sponsorizat





DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI  FEROVIAR TFC - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC
Sus 
Pagina 12 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS
» Discutii cu conducerea C.F.R.
» Locomotive clasa 47 (Vol. II)
» Locomotive clasa 60 (Vol. I)
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: