Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:16

mielutu zburator a scris:
N-are rost să-mi bat capul. După ce-ți aduc dovezi cu cartea MT în față și tu tot placa ta o ții... l

Tu sustii ca daca un intercity a fost programat  in 2012 in 2h30' pe Bucuresti-Constanta, avand doua opriri (Ciulnita si Fetesti) si v max 140km/h, asta inseamna dupa tine ca lucrarile la linie erau finalizate.

Punctul meu de vedere este ca un tren care circula cu 140km/h (de exemplu 1821/1822) obtine un timp de maximum de 2h30' cu patru opriri (a se vedea Mersul Trenurilor 2014-2015, inainte de inceperea lucrarilor la podurile dunarene), altfel nu putem considera lucrarile la linie incheiate...

Deci observati ,,mica diferenta'' de doua opriri...

Totodata ii provoc pe ceilalti utilizatori ai acestui forum sa intervina pe rand si sa vedem cui ii vor da dreptate...Argumentand, bineinteles...

Daca nu vrea nimeni sa comenteze, va promit ca plec de pe forum, intelegand ca nu este nevoie de cineva ca mine sa invete sau sa-i explice unuia sau unora ca Mielutu cum sta treaba cu feroviarele..

Mie chiar nu mi-e greu sa dau deconectare definitiva, daca sunt provocat in mod vadit si fara argumente de cineva care se comporta de vreo doua pagini ca o musca beata,,

Scuzati, dar poate am si altceva mai bun de facut, si nu numai in asta seara/noapte...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:20

alliens a scris:

pai daca  era asa o mare problema contructia uni cai ferate noi, trebuia sa se prevada inc aietul de sarcini  experienta constructorului in asemenea lucrari in ultimii ani...in loc sa le gasesti scuze, d eparca ai primi si tu din comisionul dat  pentru a se icnhide ochii la bataia de joc a constructorului, mai bine ai vedea exemplu de pe M800 unde  intarzierile interminabile  in desfasurarea lucrarilor au avut ca efect scaderea semnificativa a numarului calatorilor.. interesul beneficiarului e ca lucrarea sa fie gata in termenul stabilit nu sa ii canta in struna constructorului...asta daca la mijloc  nu e vorba de altceva...

Atentie, acum vorbim de Brasov-Sighisoara, linia este deocamdata in proiect, si nu s-au inceput lucrari pe acesta linie...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Dum 17 Iul 2016, 00:44, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:41

Dacă tot o ții tu morțiș să fii domnul perfect care le știe pe toate, află că Brașov - Simeria nu mai e în stadiul de proiect ci de execuție:)
Odată ce au început lucrările, fie și pe o porțiune, acea lucrare e în stadiul de execuție Smile
Poate te referi la M200, dar nu cred. Smile
N-o să plângă nimeni după tine dacă ieși de pe forum, așa că stai liniștit, ia-ți o bere și relaxează-te.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:44

mielutu zburator a scris:
Dacă tot o ții tu morțiș să fii domnul perfect care le știe pe toate, află că Brașov - Simeria nu mai e în stadiul de proiect ci de execuție:)
Odată ce au început lucrările, fie și pe o porțiune, acea lucrare e în stadiul de execuție Smile
Poate te referi la M200, dar nu cred. Smile
N-o să plângă nimeni după tine dacă ieși de pe forum, așa că stai liniștit, ia-ți o bere și relaxează-te.

Brasov-Sighisoara. Vad ca dormi pe forum sa vezi ce greseli de editare au mai facut altii, ai si tu p problema in loc sa pui mana sa mai inveti ceva feroviare...

Dar tu esti atat de inversunat ca nici macar nu iti dai seama ca mai sus pe pagina, vorbeam de Brasov-Sighisoara, deci nu mai mult decat o greseala de editare pe care tu o transformari in necunoastere...

Pai daca eu vorbesc mai sus despre Brasov-Sighisoara, cum de a tras tu concluzia ca eu nu cunosc tronsoanele pe care se lucreaza, esti cumva dus cu capra in cotet ?
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:51

Și de unde e vina mea că tu scrii numai tâmpenii? Brașov - Simeria, precum ai scris, e o treabă, Brașov - Sighișoara, precum ai editat, e alta. Evident acum te scoți, la fel cum încercai acum un an când te-ai luat de Regiotrans degeaba și ai luat și pauză un an (bine-a fost...).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:54

mielutu zburator a scris:

N-o să plângă nimeni după tine dacă ieși de pe forum, așa că stai liniștit, ia-ți o bere și relaxează-te.

Vad ca ti-ai facut un scop in a ma hartui pe forum, eu zic ca se vede foarte clar in mesajele tale ca asta urmaresti...Tu esti exact ca ala caruia daca ii arati ca s-a ars becul, cauta toate becurile din casa ca sa iti demonstreze ca nu ala s-a ars...

Nu stiu ce vrei sa demionstrezi, ca in afara de facut poze, nu stii sa aduci nimici nteligibil pe pagina, nu stii sa dezvolti un subiect, si daca vezi ca apare unul care stie mai multe ca tine, incepi cu teoria chibritului, evident pentru a-ti atinge un scop bine definit, eliminarea celui care te pune in umbra sau intr-o lumina proasta..

Defilai pe forum, pac apare unul si iti da peste nas cu argumente solide, evident ca incerci sa il ataci pe toate partile, asa judeci tu lucrurile in limitele tale...

Asta e boala curata, ai probleme mari...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:56

mielutu zburator a scris:
Și de unde e vina mea că tu scrii numai tâmpenii? Brașov - Simeria, precum ai scris, e o treabă, Brașov - Sighișoara, precum ai editat, e alta. Evident acum te scoți, la fel cum încercai acum un an când te-ai luat de Regiotrans degeaba și ai luat și pauză un an (bine-a fost...).

Vad ca ai o memorie foarte buna, daca asta nu este evident ca tu ai reminiscente si cauti scandal. Poti sa ma acuzi de orice, dar ca scriu tampenii pe forum, tie chiar nu ti-a rusine bai nesimtitule ? DE DOUA PAGINI PROVOCI SI VAD CA NIMENI NU IA NICIO MASURA,

Bai, tu stii sa citesti sau nu vezi bine? Scrie clar la inceputul paginii ca vorbesc despre Brasov-Sighisoara, nu stiu care-i treaba cu tine, dar deja ai depasit orice limite...

Vezi ce i-am raspuns eu mai-sus lui cristiar sau nu ?

cristi ar a scris:
De ce nu s a realizat acest "poligon" pe Bucuresti-Constanta linie de campie in mare parte dreapta?

Diferenta dintre poligonul Pasarea-Fetesti si cel de pe Brasov-Sighisoara e una majora: daca in primul caz lucrarea a avut loc pe acelasi aliniament, in cel de-al doilea caz este vorba despre o varianta nou construita, deci un lucru nou pentru noi dupa foarte mult timp.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Dum 17 Iul 2016, 01:07, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 01:06

Tu ai sărit calul cam mult, dar nu-mi pasă, aici pe forum toți sunt zmei și mari cunoscători cu pile la toți constructorii din România și la toate regionalele. Eu am încheiat discuția că nu mai am nimic de zis, mai bine mă cert cu dulapul din cameră decât cu tine. distracție plăcută!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 01:17

mielutu zburator a scris:
Tu ai sărit calul cam mult

Invata sa respecti pe cei care stiu mai mult decat tine, si dupa aia poti sa faci si remarci de genul asta,

Invata sa apreciezi superioritatea altora si sa o recunosti cand exista,

Invata sa pleci capul, sunt atatea ocazii cand o sa ai nevoie...

Si deocamdata, nu esti tu in masura si nici capabil sa imi masori mie salturile printr-un domeniu pe care il detin si il cunosc...
Sus In jos
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 22:20

@mielutu zburator

Nu stiu cum te cheama, chiar m-as bucura sa imi spui numele tau si profesia ta pentru o mai buna discutie pe viitor. Mie nu-mi plac asemenea discutii aberante si lipsite de colegialitate. Deja de 2 pagini tu te certi cu Baiazid (la fel, nu stiu cum il cheama, si cu ce se ocupa) si mie ca user colateral nu-mi plac asemenea comportamente, cu jigniri pe niste prostii (de ce face trenul asa mult sau de ce contractele sunt elaborate diferit fata de alte tari).

Atat timp cat nu facem parte din structura Ministerului Transporturilor sau din CFR Infrastructura, nu avem nici un drept sa luam la puricat persoane care fac parte din managementul feroviar si cel juridic. Nici eu, nici tu si nici altcineva de pe acest forum nu avem acces la documentele clasificate legat de contractele in derulare sau legat de termenii contractelor vizate.

De asemenea printre toate aceste persoane cu buna credinta care se sacrifica sa ne spuna informatii, si sa ne puna la dispozitie documente, obtinute poate si ilegal pentru care ar face inchisoare, sunt persoane cu pregatire in domeniul feroviar, poate chiar cu facultate in domeniu sau cu studii de multi ani sau chiar lucreaza in domeniul feroviar.

Pe tine te supara asa tare ca se lucreaza foarte incet pe tronsonul Sighisoara-Blaj, si pe mine ma supara sa fac 5 ore din Teius la Brasov, dar trebuie sa inveti sa cooperezi cu momentul prezent. Ce poti face? Sa iei o pusca si sa ii impusti pe cei "nesimtiti, hoti si borfasi" din conducere? Crezi ca rezolvi ceva daca iti exprimi in mod mai violent nemultumirea? Crezi ca CFR Infrastructura va termina lucrarile mai repede pentru ca tu esti nemultumit? Incearca sa cooperezi si sa realizezi ca lucrarile vor mai dura inca un an si ceva, trebuie sa asteptam, asta e, nu avem ce face.

De ce crezi ca eu nu m-am enervat cand am ajuns in Medias si am vazut balariile crescute intre liniile noi? De ce nu mi s-a raspuns de la Primaria Medias cu situatia actuala...? In loc sa tot criticam si sa fim tot timpul nemultumiti, haideti sa ne unim mai multi, sa schimbam Guvernul si Parlamentul si clasa politica si sa punem apoi oameni competenti la conducerile mari. Asta proiect de viitor...nu smiorcaieli pe forum.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 14:25

CFR SA a obţinut finanţare europeană, în valoare totală de 440 milioane de euro, pentru modernizarea tronsonului Apaţa - Caţa
Bucureşti, 18 iulie 2016

Comisia Europeană a aprobat cererea de finanţare, în valoare totală de 440 milioane de euro, transmisă de Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA pentru modernizarea tronsonului feroviar Apaţa - Caţa, în cadrul Programului Connecting Europe Facility (CEF).

Proiectul transmis de CFR SA a primit un garant de finanțare din partea Comisiei Europene în valoare 440.007.116 Euro, ceea ce reprezintă 81,74% din valoarea totală a investiției (538.300.852 Euro). Cofinanțarea va fi asigurată de la bugetul de stat, respectiv 98.293.736 Euro pentru perioada 2016-2020 și 167.571.408 Euro, pentru perioada 2021-2023.

Tronsonul feroviar Apaţa - Caţa reprezintă un lot important în cadrul proiectului de reabilitarea a liniei de cale ferată Brașov – Sighișoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h. Prin atragerea acestor fondurilor europene, CFR SA asigură continuitate programelor de reabilitare a infrastructurii feroviare asumate în POIM şi contribuie în mod direct la îndeplinirea obiectivului de modernizare a ramurii nordice a Coridorului IV feroviar, cuprinsă între Curtici – Braşov – Constanţa, precum şi la realizarea absorbţiei programate a fondurilor europene.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 14:32

Cata-Apata este portiunea cea mai spectaculoasa si complexa din cadrul liniei Brasov-Curtici, incluzand lucrari de arta deosebite, dispuse toate intr-o varianta absolut noua de traseu, care taie efectiv zona muntilor Persani, reusind sa scurteze dar si sa ridice vitezele maxime de circulatie la 160km/h intr-o zona destul de dificila...

Este totodata si cea mai scumpa lucrare de pe intreg coridorul IV de pana acum, comparabil cu cel al modernizarii podurilor dunarene...

Avand in vedere ca s-a obtinut deja finantare si pentru celelalte tronsoane dintre Brasov si Sighisoara, asteptam lansarea licitatiilor pentru lucrari...

2023 este deadline-ul pentru finalizarea acestei lucrari...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 14:46

dan tm a scris:
Am gasit astea

http://apmsb-old.anpm.ro/upload/18139_2.EA%20SIGHISOARA%20-%20cu%20recomandari%20ARPM%20CC.pdf

http://apmsb-old.anpm.ro/upload/15274_Studiu%20de%20Evaluare%20adecvata%20Sectiunea%202.pdf

Varianta de viteză 1 – Sighişoara – Daneş :

km 299+040 – km 307+800 existent/ km 304+597 proiectat
Descriere


Traseul nou permite parasirea zonelor tuturor curbelor cu raze mici de pe
traseul existent, traseu care in prezent se desfăşoara pe cursul râului Târnava Mare
(pe malul nordic al acestuia) ceea ce va permite in viitor economisirea timpului de
mers datorită creşterii vitezei la 160 km/h
şi a scurtării traseului cu 3,2 km.

Varianta de viteză începe înainte de cap.Y Sighişoara şi continuă aproape în linie
dreaptă până ce reîntâlneşte traseul existent la km 307+800, imediat după podul
peste Mureş de pe traseul existent.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Lun 18 Iul 2016, 15:07, editata de 1 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 14:49

Variantele noi care vor permite pe viitor si viteze de peste 160km/h (cel mai adesea 200km/h, dar sunt si cazuri de 230km-250km/h), sunt denumite generic in proiecte variante de viteza

Evident ca intreg proiectul fiind facut pentru v.max 160km/h, acolo nu se specifica si asa ceva...

Pentru ca intreg proiectul se adreseaza circulatiei in regim mixt calatori-marfa, iar orice ajustare a vitezei maxime se face doar printr-un nou proiect, chiar daca acesta nu presupune costuri ridicate, fiind doar un simplu upgrade...

Pana si sistemul de semnalizare care se realizeaza in prezent este compatibil cu viteze de peste 200km/h (ETCS/ERTMS nivel 2)... Iar explicatia e simpla : UE doreste acest sistem de semnalizare in Europa Centrala si Est, pentru a pregati trecerea la operarea trenurilor pe viitor la 200km/h...

In acel moment, unele linii de mare viteza se vor construi paralel cu CIV, acolo unde exista cerere mare de trafic de marfa si calatori (regio, locale si interregio), urmand ca trecerea de pe linia de mare viteza pe cea de 200km/h provenita din 160km/h sa se faca in zonele cu trafic mai scazut, unde nu este necesara constructia de la zero a unuei linii de mare viteza...

Deci tot ce se construieste acum, tuneluri noi, poduri, podete, sunt lucrari de arta apte constructiv pentru mai mult de 160km/h...

Pentru conformitate accesati siteul www.openrailwaymap.org/, si acolo puteti observa cat de drept sunt realizate/corectate traseele CIV...(bifati ,,infrastructure'' si obsrvati linia punctata care reprezinta traseu nou)...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 17:15

Proiectul de reabilitare al liniei c.f. Braşov – Sighişoara se va întocmi pentru tronsonul cuprins între km. 169 + 120 ( kilometraj existent vechi ) / km 170+285.000 ( kilometraj existent nou ) care reprezintă semnalul de intrare cap “X” Braşov, până la km 299 + 392( kilometraj existent vechi ) ) / km 282+921.621 ( kilometraj nou ) care reprezintă semnalul de intrare cap “Y” Sighişoara fir I .

- Lungimea traseului existent : 129,107km;
- Lungimea traseului proiectat : 112.637km:
- Lungimea totală a celor 15 variante de traseu : 62.413km;
- Lungimea totală a celor trei tuneluri noi proiectate : 14.27km

Viteza maximă de circulaţie proiectată pentru trenurile de călători va fi:

Vmax = 35 km/h de la km 169+120 (semnal intrare cap „X” Braşov) la km 173 + 317 ;
Vmax = 160 km/h de la km 173+317 până la km 297+180 (semnal intrare cap „X” Sighişoara);
Vmax = 80 km/h de la km 297+180 (semnal intrare cap „X” Sighişoara) la km 299+392 (semnal intrare cap „Y” Sighişoara).

Timpul de mers pentru cel mai rapid tren pe ruta Sighisoara-Brasov, avand voteza maxima de circulatie de 160km/h, si circuland fara opriri intermediare, va fi de cca 55'.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 33 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: