Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Urmatorul
AutorMesaj
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeVin 15 Iul 2016, 23:46

Imi cer scuze daca te-am suparat asa tare, nu acesta a fost si este scopul meu aici, nu vreau sa fac valuri sau sa fiu contra nimanui. Inteleg ca sunt lucruri la care nu am acces (planuri, proiecte, detalii, idei amanuntite) si de care ar trebui sa tin cont, asa voi face pe viitor.

Nu stiu unde se gaseste acel proiect de modernizare, nu stiu daca proiectele CFR sunt toate publice...

M-am uitat peste acea harta, traseul este mult mai drept si la Sighisoara-Danes, dar si pentru Sighisoara-Brasov.

Ar fi o minune si am toata convingerea ca peste vreo 10 ani, cand sper eu, se termina si tronsonul Sighisoara-Brasov, sa se poata circula ca in proiect, cu 140-160.

Voi incerca pe viitor sa fiu mai atent la ce spuneti aici pentru ca aveti informatii valoroase si adevarate.

Multumesc,
Sus In jos
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3703
Data de inscriere : 12/05/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 11:22

In anii '90 cand mergeam mai mult cu trenul pe portiunea Sighisoara - Brasov, se faceau 1 ora si 40 minute intre cele 2 statii fara oprire. Si nu se mergea cu 140-160. 133 km deci viteza medie era la 80 km/h.
Sus In jos
https://train-sim.ro
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 12:43

In 1991-1992, R 35 "Transilvania" facea 1 ora si 42 de minute: plecare Brasov 15:58 si sosire Sighisoara 17:40
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 16:50

baiazid a scris:
mielutu zburator a scris:
În 2014 s-a dat drumul fără restricții cu 160 km/h. În 2012 existau trenuri care făceau 2h32 pe rută, respectiv IC 583 care avea plecarea din București Nord la ora 16:25 și sosirea în Constanța la 18:57 (Sursa: MT 2011-2012). Așa că pică argumentul tău, la fel ca 70% din cele de până acum.


Sursa Mersul Trenurilor, adica cartea, nu are cum sa fie peste ce ti-am adus eu, adica articole din presa la zi.

Si chiar daca ar fi circulat in 2h30 din 2011 (ceea ce este complet fals !!!), se vede clar ca un tren care face 2h30' cu doua opriri nu beneficiaza de intreaga lucrare Bucuresti-Constanta finalizata, drept dovada ca din 2014, adica atunci cand s-a finalizat, trenurile faceau 2h16'-2h17' cu patru opriri !!!

Cat despre argumentele mele, ele exista, ca de-aia se numesc argumente, la tine insa sunt doar mandrii personale si frustrarea omului de rand...

Tu ai înnebunit de tot? Ești complet plecat de pe planeta asta, eu îți dau exemple din mersul trenurilor și tu-mi citezi știri de pe la Latrina 3 și alte borăli ordinare, unde ăia numai să dea cu pietre-n transportul feroviar știu. Evident că mă iau după MT și nu după cine știe ce bășini de știri!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 17:36

mielutu zburator a scris:

Tu ai înnebunit de tot? Ești complet plecat de pe planeta asta, eu îți dau exemple din mersul trenurilor și tu-mi citezi știri de pe la Latrina 3 și alte borăli ordinare, unde ăia numai să dea cu pietre-n transportul feroviar știu. Evident că mă iau după MT și nu după cine știe ce bășini de știri!

Omule, stirile la zi despre mersul trenurilor apar doar in presa tiparita/online sau pe siteul CFR Calatori, vezi ca incepi sa jignesti cand nu e cazul...

Pana si un copil de gradinita stie ca Mersul Trenurilor(cartea)cuprinde un mers general valabil 1 an de zile dar neactualizat, si ca pot aparea foarte multe momente pe parcursul anului cand mersul trenurilor de schimba.

Doar un mic exemplu. in cazul modernizarii liniei Bucuresti-Constanta trenurile de 160km/h programate in 2ore , chiar 1h58', nu erau prevazute in cartea Mersul Trenurilor 2013-2014, desi trenurile au inceput sa circule pe 4 iulie 2014...

Dar tot presa aia pe care o detesti tu a anuntat evenimentul, ziarul Capital si altele ...

Tot din presa am aflat si de testele de viteza din 2015 de pe Bucuresti-Brasov si alte evenimente, deci nu blama presa atunci cand informeaza corect si obiectiv!

In concluzie daca de maine face trenul 2h30' ca s-a reparat*finalizat/modernizat nu stiu ce infrastructura, vuieste presa, nu cartea Mersul Trenurilor...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 16 Iul 2016, 17:56, editata de 1 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 17:38

Dionis a scris:
In anii '90 cand mergeam mai mult cu trenul pe portiunea Sighisoara - Brasov, se faceau 1 ora si 40 minute intre cele 2 statii fara oprire. Si nu se mergea cu 140-160. 133 km deci viteza medie era la 80 km/h.

Viteza comerciala (medie) intre Brasov si Sighisoara va creste la 110km/h dupa finalizarea proiectului...

Viteza maxima va fi 160km/h, dar vor fi si cateva portiuni pe care se va circula doar cu 120, in general portiunile fara variante noi de traseu...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 16 Iul 2016, 17:57, editata de 2 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 17:46

Vice30 a scris:
Imi cer scuze daca te-am suparat asa tare,

Nu m-am suparat chiar asa de tare, nu mai tare decat pe Mielutu Zburdacios...

Aveti aici http://www.anpm.ro/documents/12220/2537467/Acord+de+Mediu1.pdf/5daa6a19-ac55-4f80-b765-7f12acb3b660

informatii despre sectii/zone/viteza maxime aferente din proiectul de modernizare al liniei Brasov-Sighisoara, un traseu foarte anevoios si dificil care va fi transformat intr-unul cu totul spectaculos si mult mai rapid, incluzand si cateva variante noi de traseu...

Viteza comerciala va creste de la aproximativ 80km/h (cea veche construita), la 110km/h cea noua (proiectata) pentru cele mai rapide trenuri..

Asta nu scrie in proiect , dar va asigur eu ca e realizabil, sunt niste calcule matematice virtuale care se pot face avand la baza vitezele pe tronsoane din proiectul de modernizare....

Scrie in proiect (vezi link), inclusiv si prin ce tuneluri se va circula cu 160km/h...

Tot proiectul estre un veritabil Westbahn upgradat, e ca si cum austriecii nu si-ar mai fi construit linia de mare viteza, si si-ar fi upgradat linia veche Salzburg-Innsbruck la 160-200km/h, acolo unde variantele de traseu ar fi permis-o cu costuri o.k. Deci ceva extrem de spectaculos realizat cu costuri acceptabile...

De asemenea , aveti proiectul de modernizare pentru Sighisoara -Coslariu, aici: http://www.cfr.ro/files/pdd_central/Studiu%20de%20Evaluare%20adecvata%20Sectiunea%202.pdf

idem viteze si tot ce vreti...

Puteti reveni cu niste concluzii dupa ce veti citi, pentru a comenta impreuna ce si cum...

Multumesc inca o data pentru filmari si poze...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 19:48

Vitezele maxime de circulatie intre Brasov si Sighisoara conform proiectului de modernizare:

statia Brasov 35km/h
toate statiile si h.m. de pe traseu 160km/h
Brasov-Feldioara 160km/h
Feldioara-Maierus 160km/h
Maierus-Apata 160km/h
Apata-Racos 160km/h
Racos-Homorod 160km/h
Homorod-Cata 160km/h
Cata-Palos 160km/h
Palos-Ardeal 160km/h
Ardeal-Beia 160km/h
Beia-Archita 160km/h
Archita - Mureni 160km/h
Mureni-Vanatori 160km/h
Vanatori-Sighisoara 160km/h
statia Sighisoara 80km/h

Pe 86,6% din traseu se va asigura circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h.

Mult mai mult decat pe Bucuresti-Constanta, nu-i asa domnul Vice? Deci cam pe 15km se va circula cu mai putin de 160km/h, iar pe 105km se va circula cu 160km/h...

Vitezele comerciale (vitezele medii ale trenurilor) vor varia , functie de rang, vitezele maxime de circulatie si numarul de opriri, intre 110km/h si 130-135km/h...

Asta inseamna ca un tren interregio care circula cu 160km/h fara opriri intermediare ar putea parcurge distanta de 120km (130 in prezent) in cca 50 de minute ...

Judecati voi cam ce inseamna asta, fata de cel mai rapid tren care facea cca 1h30' pe vremuri...Totusi se reduce timpul de deplasare cu cca 50% intr-o zona destul de dificila.

Totodata, proiectul va cuprinde si prima sectie scurta de mare viteza din Romania, cel putin din punct de vedere a traseului, lucrarile de arta fiind conforme si ele constructiv, va las pe voi sa o descoperiti.

Va dau un indiciu: raza de curbura de 4500m

Deci fara discutii despre catenara, doar aliniament perfect si raza de curbura conforma...

Raza de curbura si aliniamentul permit viteze chiar si mai mari de 200km/h (230-250km/h)...
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 21:40

Cu raza de curbura de 4500 m se poate merge si cu 200 km/h si chiar peste. De curiozitate stie cineva care e raza minima a curbelor pe Bucuresti - Constanta?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 21:47

ravers75 a scris:
Cu raza de curbura de 4500 m se poate merge si cu 200 km/h si chiar peste. De curiozitate stie cineva care e raza minima a curbelor pe Bucuresti - Constanta?

2200m e cea mai mare, si presupune viteze de peste 200km/h.

Minima cred ca e 1500m, pe linie de 160...

4500m ar putea sa duca lejer 230-250km/h, avand in vedere si aliniamentul liniei in cauza

Per total se configureaza un mic poligon de testare a vitezei de vreo 40km (200-230-250km/h), cu mici scaderi pe alocuri spre 160km/h...
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 23:42

N-are rost să-mi bat capul. După ce-ți aduc dovezi cu cartea MT în față și tu tot placa ta o ții... las-o moartă că nu mai încerc.
Da, se lucrează foarte încet și șantierul durează de mult prea mult timp. E enervant pentru călători și navetiști, e enervant pentru mecanici, pentru toți, doar baiazid în nețărmurita-i înțelepciune le caută scuze și justifică faptul că pentru 100 de km de linie de câmpie + deal se va fi lucart 5 ani - 5 ani în care întârzierile au ajuns și la câte 2 ore pe acel tronson, 5 ani în care călătorii au zburat de la tren la avion sau autocar, 5 ani pe care tu îi justifici, că de la asta a început scandalul.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6554
Data de inscriere : 28/05/2009

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeSam 16 Iul 2016, 23:55

De ce nu s a realizat acest "poligon" pe Bucuresti-Constanta linie de campie in mare parte dreapta?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:01

cristi ar a scris:
De ce nu s a realizat acest "poligon" pe Bucuresti-Constanta linie de campie in mare parte dreapta?

Diferenta dintre poligonul Pasarea-Fetesti si cel de pe Brasov-Sighisoara e una majora: daca in primul caz lucrarea a avut loc pe acelasi aliniament, in cel de-al doilea caz este vorba despre o varianta nou construita, deci un lucru nou pentru noi dupa foarte mult timp.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:10

mielutu zburator a scris:


Uite, pe la Crăciunel, înainte de Cistei. De-atunci și până acum, doar s-a pus balast și catenară. Atât. În 1 an și 2 luni. Asta în timp ce trenurile întârzie în continuare și călătorii se împuținează, și nu mai știu cum să-njure CFR și pe cei de la conducere, care, sărmanii, n-au nicio vină.


gresesti enorm ca le iei apararea celor din conducerea CFR ( e clar ca e vorba de cei de la Infrastructura) cand zici ca nu au nici o vina...ei sunt principalii vonpvati pentru asemenea situatii, si totul din cauza incompetentei , pentur ca au fost numiti acolo pe criterii pur politice, fara nici o legatura cu ceea ce stiu sa faca...in alte tari cand se face un contract nu vine draftul de la cosntructor si tu ca beneficiar, firma/institutie de stat doar il adaptezi putin si gata, la altii se prevad sanctiuni financiare dure daca intarzierea e din vina constructorului, si chiar se aplica....spre exemplu, la cunsocutul viaduct de la Millau, din Franta, penalizarile erau de 1% pe zi de intarziere, adica 4 milioane euro pe zi de intarziere paltiti de constructor....si lucrau aia inclusiv noaptea...daca s-ar face si la noi contractele la fel, s-ar respecta si termenele....
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 00:16

baiazid a scris:
cristi ar a scris:
De ce nu s a realizat acest "poligon" pe Bucuresti-Constanta linie de campie in mare parte dreapta?

Diferenta dintre poligonul Pasarea-Fetesti si cel de pe Brasov-Sighisoara e una majora: daca in primul caz lucrarea a avut loc pe acelasi aliniament, in cel de-al doilea caz este vorba despre o varianta nou construita, deci un lucru nou pentru noi dupa foarte mult timp.
pai daca era asa o mare problema contructia uni cai ferate noi, trebuia sa se prevada inc aietul de sarcini experienta constructorului in asemenea lucrari in ultimii ani...in loc sa le gasesti scuze, d eparca ai primi si tu din comisionul dat pentru a se icnhide ochii la bataia de joc a constructorului, mai bine ai vedea exemplu de pe M800 unde intarzierile interminabile in desfasurarea lucrarilor au avut ca efect scaderea semnificativa a numarului calatorilor.. interesul beneficiarului e ca lucrarea sa fie gata in termenul stabilit nu sa ii canta in struna constructorului...asta daca la mijloc nu e vorba de altceva...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 32 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: