|
| Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
+75bubu yeu1 cardinal marius664 alex.alexus.tm ets2oltromânia florrinel ciprian71 Vitosa Daniel Trifu DAS 2011 lifetec sp59 Vice30 Dionis ravers75 StefanD_ mircea.predoni Katalyn ldh.ro tzifrea Goanga lapsanszkitamas mielutu zburator TonyCFR vatmanul alinutz23 Sabik strainu dan tm impuls NicuS Silviu Sintea riciu Desiro256 Sorinus Razvan Tudor Vlad kristi kkk sorinucu Petre_IFTE cortexedge Balto cristi CFR laur 133 cristi ar AlexD Dr2005 alliens alex.barac.5 huiu_goe baiazid marcelbanu cont dezactivat . Andrey_tm rizelgeorgel2004 Katalin4653 Ionutz fugera Nesebar athosga Vale TVlad cfr500 Adirmvl roseanu alex1987 DUAL AlexandruC Cont dezactivat didinul popovici razvan - trenuri Adrian78 AndiCFR 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3518 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Vin 15 Iul 2016, 23:46 | |
| Imi cer scuze daca te-am suparat asa tare, nu acesta a fost si este scopul meu aici, nu vreau sa fac valuri sau sa fiu contra nimanui. Inteleg ca sunt lucruri la care nu am acces (planuri, proiecte, detalii, idei amanuntite) si de care ar trebui sa tin cont, asa voi face pe viitor.
Nu stiu unde se gaseste acel proiect de modernizare, nu stiu daca proiectele CFR sunt toate publice...
M-am uitat peste acea harta, traseul este mult mai drept si la Sighisoara-Danes, dar si pentru Sighisoara-Brasov.
Ar fi o minune si am toata convingerea ca peste vreo 10 ani, cand sper eu, se termina si tronsonul Sighisoara-Brasov, sa se poata circula ca in proiect, cu 140-160.
Voi incerca pe viitor sa fiu mai atent la ce spuneti aici pentru ca aveti informatii valoroase si adevarate.
Multumesc, |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 11:22 | |
| In anii '90 cand mergeam mai mult cu trenul pe portiunea Sighisoara - Brasov, se faceau 1 ora si 40 minute intre cele 2 statii fara oprire. Si nu se mergea cu 140-160. 133 km deci viteza medie era la 80 km/h. |
| | | sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5134 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 12:43 | |
| In 1991-1992, R 35 "Transilvania" facea 1 ora si 42 de minute: plecare Brasov 15:58 si sosire Sighisoara 17:40 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 16:50 | |
| - baiazid a scris:
- mielutu zburator a scris:
- În 2014 s-a dat drumul fără restricții cu 160 km/h. În 2012 existau trenuri care făceau 2h32 pe rută, respectiv IC 583 care avea plecarea din București Nord la ora 16:25 și sosirea în Constanța la 18:57 (Sursa: MT 2011-2012). Așa că pică argumentul tău, la fel ca 70% din cele de până acum.
Sursa Mersul Trenurilor, adica cartea, nu are cum sa fie peste ce ti-am adus eu, adica articole din presa la zi.
Si chiar daca ar fi circulat in 2h30 din 2011 (ceea ce este complet fals !!!), se vede clar ca un tren care face 2h30' cu doua opriri nu beneficiaza de intreaga lucrare Bucuresti-Constanta finalizata, drept dovada ca din 2014, adica atunci cand s-a finalizat, trenurile faceau 2h16'-2h17' cu patru opriri !!!
Cat despre argumentele mele, ele exista, ca de-aia se numesc argumente, la tine insa sunt doar mandrii personale si frustrarea omului de rand... Tu ai înnebunit de tot? Ești complet plecat de pe planeta asta, eu îți dau exemple din mersul trenurilor și tu-mi citezi știri de pe la Latrina 3 și alte borăli ordinare, unde ăia numai să dea cu pietre-n transportul feroviar știu. Evident că mă iau după MT și nu după cine știe ce bășini de știri! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 17:36 | |
| - mielutu zburator a scris:
Tu ai înnebunit de tot? Ești complet plecat de pe planeta asta, eu îți dau exemple din mersul trenurilor și tu-mi citezi știri de pe la Latrina 3 și alte borăli ordinare, unde ăia numai să dea cu pietre-n transportul feroviar știu. Evident că mă iau după MT și nu după cine știe ce bășini de știri! Omule, stirile la zi despre mersul trenurilor apar doar in presa tiparita/online sau pe siteul CFR Calatori, vezi ca incepi sa jignesti cand nu e cazul... Pana si un copil de gradinita stie ca Mersul Trenurilor(cartea)cuprinde un mers general valabil 1 an de zile dar neactualizat, si ca pot aparea foarte multe momente pe parcursul anului cand mersul trenurilor de schimba. Doar un mic exemplu. in cazul modernizarii liniei Bucuresti-Constanta trenurile de 160km/h programate in 2ore , chiar 1h58', nu erau prevazute in cartea Mersul Trenurilor 2013-2014, desi trenurile au inceput sa circule pe 4 iulie 2014... Dar tot presa aia pe care o detesti tu a anuntat evenimentul, ziarul Capital si altele ... Tot din presa am aflat si de testele de viteza din 2015 de pe Bucuresti-Brasov si alte evenimente, deci nu blama presa atunci cand informeaza corect si obiectiv! In concluzie daca de maine face trenul 2h30' ca s-a reparat*finalizat/modernizat nu stiu ce infrastructura, vuieste presa, nu cartea Mersul Trenurilor...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 16 Iul 2016, 17:56, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 17:38 | |
| - Dionis a scris:
- In anii '90 cand mergeam mai mult cu trenul pe portiunea Sighisoara - Brasov, se faceau 1 ora si 40 minute intre cele 2 statii fara oprire. Si nu se mergea cu 140-160. 133 km deci viteza medie era la 80 km/h.
Viteza comerciala (medie) intre Brasov si Sighisoara va creste la 110km/h dupa finalizarea proiectului... Viteza maxima va fi 160km/h, dar vor fi si cateva portiuni pe care se va circula doar cu 120, in general portiunile fara variante noi de traseu...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 16 Iul 2016, 17:57, editata de 2 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 17:46 | |
| - Vice30 a scris:
- Imi cer scuze daca te-am suparat asa tare,
Nu m-am suparat chiar asa de tare, nu mai tare decat pe Mielutu Zburdacios... Aveti aici http://www.anpm.ro/documents/12220/2537467/Acord+de+Mediu1.pdf/5daa6a19-ac55-4f80-b765-7f12acb3b660 informatii despre sectii/zone/viteza maxime aferente din proiectul de modernizare al liniei Brasov-Sighisoara, un traseu foarte anevoios si dificil care va fi transformat intr-unul cu totul spectaculos si mult mai rapid, incluzand si cateva variante noi de traseu... Viteza comerciala va creste de la aproximativ 80km/h (cea veche construita), la 110km/h cea noua (proiectata) pentru cele mai rapide trenuri.. Asta nu scrie in proiect , dar va asigur eu ca e realizabil, sunt niste calcule matematice virtuale care se pot face avand la baza vitezele pe tronsoane din proiectul de modernizare.... Scrie in proiect (vezi link), inclusiv si prin ce tuneluri se va circula cu 160km/h... Tot proiectul estre un veritabil Westbahn upgradat, e ca si cum austriecii nu si-ar mai fi construit linia de mare viteza, si si-ar fi upgradat linia veche Salzburg-Innsbruck la 160-200km/h, acolo unde variantele de traseu ar fi permis-o cu costuri o.k. Deci ceva extrem de spectaculos realizat cu costuri acceptabile... De asemenea , aveti proiectul de modernizare pentru Sighisoara -Coslariu, aici: http://www.cfr.ro/files/pdd_central/Studiu%20de%20Evaluare%20adecvata%20Sectiunea%202.pdf idem viteze si tot ce vreti... Puteti reveni cu niste concluzii dupa ce veti citi, pentru a comenta impreuna ce si cum... Multumesc inca o data pentru filmari si poze... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 19:48 | |
| Vitezele maxime de circulatie intre Brasov si Sighisoara conform proiectului de modernizare:
statia Brasov 35km/h toate statiile si h.m. de pe traseu 160km/h Brasov-Feldioara 160km/h Feldioara-Maierus 160km/h Maierus-Apata 160km/h Apata-Racos 160km/h Racos-Homorod 160km/h Homorod-Cata 160km/h Cata-Palos 160km/h Palos-Ardeal 160km/h Ardeal-Beia 160km/h Beia-Archita 160km/h Archita - Mureni 160km/h Mureni-Vanatori 160km/h Vanatori-Sighisoara 160km/h statia Sighisoara 80km/h
Pe 86,6% din traseu se va asigura circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h.
Mult mai mult decat pe Bucuresti-Constanta, nu-i asa domnul Vice? Deci cam pe 15km se va circula cu mai putin de 160km/h, iar pe 105km se va circula cu 160km/h...
Vitezele comerciale (vitezele medii ale trenurilor) vor varia , functie de rang, vitezele maxime de circulatie si numarul de opriri, intre 110km/h si 130-135km/h...
Asta inseamna ca un tren interregio care circula cu 160km/h fara opriri intermediare ar putea parcurge distanta de 120km (130 in prezent) in cca 50 de minute ...
Judecati voi cam ce inseamna asta, fata de cel mai rapid tren care facea cca 1h30' pe vremuri...Totusi se reduce timpul de deplasare cu cca 50% intr-o zona destul de dificila.
Totodata, proiectul va cuprinde si prima sectie scurta de mare viteza din Romania, cel putin din punct de vedere a traseului, lucrarile de arta fiind conforme si ele constructiv, va las pe voi sa o descoperiti.
Va dau un indiciu: raza de curbura de 4500m
Deci fara discutii despre catenara, doar aliniament perfect si raza de curbura conforma...
Raza de curbura si aliniamentul permit viteze chiar si mai mari de 200km/h (230-250km/h)... |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 21:40 | |
| Cu raza de curbura de 4500 m se poate merge si cu 200 km/h si chiar peste. De curiozitate stie cineva care e raza minima a curbelor pe Bucuresti - Constanta? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 21:47 | |
| - ravers75 a scris:
- Cu raza de curbura de 4500 m se poate merge si cu 200 km/h si chiar peste. De curiozitate stie cineva care e raza minima a curbelor pe Bucuresti - Constanta?
2200m e cea mai mare, si presupune viteze de peste 200km/h. Minima cred ca e 1500m, pe linie de 160... 4500m ar putea sa duca lejer 230-250km/h, avand in vedere si aliniamentul liniei in cauza Per total se configureaza un mic poligon de testare a vitezei de vreo 40km (200-230-250km/h), cu mici scaderi pe alocuri spre 160km/h... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 23:42 | |
| N-are rost să-mi bat capul. După ce-ți aduc dovezi cu cartea MT în față și tu tot placa ta o ții... las-o moartă că nu mai încerc. Da, se lucrează foarte încet și șantierul durează de mult prea mult timp. E enervant pentru călători și navetiști, e enervant pentru mecanici, pentru toți, doar baiazid în nețărmurita-i înțelepciune le caută scuze și justifică faptul că pentru 100 de km de linie de câmpie + deal se va fi lucart 5 ani - 5 ani în care întârzierile au ajuns și la câte 2 ore pe acel tronson, 5 ani în care călătorii au zburat de la tren la avion sau autocar, 5 ani pe care tu îi justifici, că de la asta a început scandalul.
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 16 Iul 2016, 23:55 | |
| De ce nu s a realizat acest "poligon" pe Bucuresti-Constanta linie de campie in mare parte dreapta? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Dum 17 Iul 2016, 00:01 | |
| - cristi ar a scris:
- De ce nu s a realizat acest "poligon" pe Bucuresti-Constanta linie de campie in mare parte dreapta?
Diferenta dintre poligonul Pasarea-Fetesti si cel de pe Brasov-Sighisoara e una majora: daca in primul caz lucrarea a avut loc pe acelasi aliniament, in cel de-al doilea caz este vorba despre o varianta nou construita, deci un lucru nou pentru noi dupa foarte mult timp. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Dum 17 Iul 2016, 00:10 | |
| - mielutu zburator a scris:
Uite, pe la Crăciunel, înainte de Cistei. De-atunci și până acum, doar s-a pus balast și catenară. Atât. În 1 an și 2 luni. Asta în timp ce trenurile întârzie în continuare și călătorii se împuținează, și nu mai știu cum să-njure CFR și pe cei de la conducere, care, sărmanii, n-au nicio vină.
gresesti enorm ca le iei apararea celor din conducerea CFR ( e clar ca e vorba de cei de la Infrastructura) cand zici ca nu au nici o vina...ei sunt principalii vonpvati pentru asemenea situatii, si totul din cauza incompetentei , pentur ca au fost numiti acolo pe criterii pur politice, fara nici o legatura cu ceea ce stiu sa faca...in alte tari cand se face un contract nu vine draftul de la cosntructor si tu ca beneficiar, firma/institutie de stat doar il adaptezi putin si gata, la altii se prevad sanctiuni financiare dure daca intarzierea e din vina constructorului, si chiar se aplica....spre exemplu, la cunsocutul viaduct de la Millau, din Franta, penalizarile erau de 1% pe zi de intarziere, adica 4 milioane euro pe zi de intarziere paltiti de constructor....si lucrau aia inclusiv noaptea...daca s-ar face si la noi contractele la fel, s-ar respecta si termenele.... |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Dum 17 Iul 2016, 00:16 | |
| - baiazid a scris:
- cristi ar a scris:
- De ce nu s a realizat acest "poligon" pe Bucuresti-Constanta linie de campie in mare parte dreapta?
Diferenta dintre poligonul Pasarea-Fetesti si cel de pe Brasov-Sighisoara e una majora: daca in primul caz lucrarea a avut loc pe acelasi aliniament, in cel de-al doilea caz este vorba despre o varianta nou construita, deci un lucru nou pentru noi dupa foarte mult timp. pai daca era asa o mare problema contructia uni cai ferate noi, trebuia sa se prevada inc aietul de sarcini experienta constructorului in asemenea lucrari in ultimii ani...in loc sa le gasesti scuze, d eparca ai primi si tu din comisionul dat pentru a se icnhide ochii la bataia de joc a constructorului, mai bine ai vedea exemplu de pe M800 unde intarzierile interminabile in desfasurarea lucrarilor au avut ca efect scaderea semnificativa a numarului calatorilor.. interesul beneficiarului e ca lucrarea sa fie gata in termenul stabilit nu sa ii canta in struna constructorului...asta daca la mijloc nu e vorba de altceva... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |