Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeMier 13 Iul 2016, 12:22

Da, dar din ce vorbisem la un moment dat cu cineva am înțeles că și devierea de la traseul actual prin Augustin - Rupea va fi pentru 120 km/h.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeMier 13 Iul 2016, 21:08

Ultimul video care mai trebuia incarcat: Vinţu de Jos-Alba Iulia-Coşlariu-Blaj-Sighisoara-(Braşov)

Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeMier 13 Iul 2016, 23:22

mielutu zburator a scris:
Mă refeream pe TOT traseul, în care includ și bucata blestemată dintre Augustin, Rupea și Vânători.

Inseamna ca n-ai citit proiectul , acolo o sa fie un traseu complet nou care include tuneluri si alte lucrari de arta astfel incat sa va circula in mare parte cu viteza maxima de 160km/h...

Varianta veche ramane prin Rupea, insa ea nu face parte din proiect...

Dar deh, din birou e mai simplu sa aduci informatii corecte pe forum decat din varful blitzului..

Bravo, faci poze si apreciez, dar las-o mai moale cu comentariile de tipul ,,stiu eu mai bine'' ca nu cred ca poti face fata din alte puncte de vedere ...

Esti pasionat feroviar, iarasi bravo tie, dar nu aduce prejudicii de imagine altora care nu numai ca detin controlul, dar pot sa iti predea subiectul. A, ca tu nu vrei sa accepti sa asculti sau sa inveti ceva, asta e altceva , se numeste lipsa de caracter si mandrie stupida...


mielutu zburator a scris:
Promisiuni am tot auzit, trebuia să fie gata complet lucrările în 2015, suntem în 2016 și pe Daneș - Sighișoara nici măcar la 65% n-au ajuns.

Anul trecut erau la 30%, chiar crezi ca stii cu ce se mananca o lucrare de infrastructura si cat de greu se misca statul atunci cand iti trebuie zeci de avize si hartogarii ? Sunt intarzieri inerente, dar si lucrarile sunt complexe, ca sa nu mai zic ca se lucreaza cu fir in functiune, un motiv in plus ca lucrarea sa dureze mai mult si sa apara intarzieri...

Iar tu nu esti un analist in domeniu, se vede ca nu ai vreo pregatire cand iti dai cu parerea, daca vezi ca nu este pusa catenara sau un fir e nemodernizat, gata, dupa tine mai dureaza o eternitate.

Intreaba un inginer, si o sa-ti spuna ca cel mai greu e cu avizele, apoi cu lucrarile de arta (poduri , tuneluri, viaducte, podete), terasamentul care nu-i de colo, functie de sol, mai apoi linia care se pune destul de repede si catenara care e peace of cake...

Iar la final ERTMS-ul, care trebuie sa stea dupa toate...Dar deh, nu toti suntem ingineri dar ce ne mai place sa ne dam cu presupusul...

mielutu zburator a scris:
Eu, când am emis ipotezele, m-am bazat STRICT pe ce am văzut în teren, nu pe ce visează unii și alții care n-au ieșit din birouri de 10 ani dar știu ei pe toate.

Aceiasi placa stricata aruncata atunci cand nu exista argumente, ci doar niste ,,emiteri de ipoteze'' ale cuiva care da dovada ca nu prea se pricepe...

Cand o sa fi tu in vreun birou de genul doctorului, inseamna ca ai o anumita pregatire, pana atunci ramai un simplu fotograf care trage concluzii populiste si generaliste de tipul unor comentatori de articole in subpagina. Un fel de bagator in seama de oameni importanti...

mielutu zburator a scris:
Nu cred să se dea drumul cu 120 km/h înainte de finalizarea completă a lucrărilor, așa a fost pe toate liniile și din cauza problemelor de semnalizare cât și a micilor detalii ce vor necesita corectare nu văd să se dea drumul cu 140 km/h la anul.

Nu stiu ce zici tu acolo, insa 140km/h pe Curtici -Arad -km 614 este inca de la inceput, de cand s-a finalizat lucrarea, pentru doua perechi de trenuri, Dacia si Ister....  Deci ce sustii tu cu atata ardoare nu sta in picioare catusi de putin.

E viteza maxima proiectata de 160 ? Da drumul cu 140 pentru trenurile care au deja 140 pe Curtici-km.614...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 13 Iul 2016, 23:44, editata de 2 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeMier 13 Iul 2016, 23:28

mielutu zburator a scris:
Da, dar din ce vorbisem la un moment dat cu cineva am înțeles că și devierea de la traseul actual prin Augustin - Rupea va fi pentru 120 km/h.

Ca sa vezi cum poti sa subliniezi consecutiv incapatanarea unui om.

Tu vorbeai de proiect (modernizarea CIV), si acum o intorci la Ploiesti ca sa fie tot ca tine. Omule, ori n-ai inteles nimic, ori incerci sa propagi ideea stupida ca varianta veche prin Rupea ar mai face parte din CIV...

Ei bine, avand in vedere ca CIV are acolo o noua varianta de traseu, Rupea nu mai face parte din CIV !

Acum ai inteles? Sigur nu !

mielutu zburator a scris:
Mă refeream pe TOT traseul, în care includ și bucata blestemată dintre Augustin, Rupea și Vânători.

Cand o dai la intors, cred ca nici tu nu mai stii la ce te referi...

Facand abstractie de faptul ca va fi o varianta noua si atat Rupea cat si Augustin raman in afara CIV , mai jos se vede clar ca te refereai la Sighisoara - Danes si nu altceva, ca doar nu credeai ca intre Sighisoara si Brasov au inceput deja lucrarile...

mielutu zburator a scris:
După Sighișoara, se circulă pe un singur fir (fostul fir 1). Starea sa e proastă însă nu critică; după finalizarea lucrărilor, M 300 va avea un nou traseu, mai simplu și cu mai puține curbe ce va permite circulația cu viteză mai mare (probabil 120 km/h). Acest traseu implică realizarea unui tunel care va evita bucla actuală; lucrările la acesta sunt în stadiu avansat de execuție.


Bravo, keep going, esti pe drumul cel bun !
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:03

1) lucrările s-au mișcat ridicol de încet pentru cum este traseul și chiar și după ce s-au obținut toate hârtiile și exproprierile s-a tras mâța de coadă. De ce nu era nici dracu pe șantier pe 12 aprilie, când m-am întors de la Cluj?!
2) nu cred că în alte țări le ia 4 ani și ceva să modernizeze 100 de km de traseu care NU e montan.
3) cu fir deschis circulației nu e nimic așa tragic încât să întârzie în halul ăsta lucrările
4) anul trecut nu erau la 30%, erau la mult mai mult. se circula deja pe fir finalizat în mai multe puncte.
5) de exemplu, de ce dracu nu termină odată peroanele pe PO-urile finalizate? ce hârtii le mai trebuie să dea asfalt și gata?
6) am foarte, FOARTE mari îndoieli că în România o să dea drumul cu 160 km/h prin tuneluri. Deci, probabil vom vedea 120 km/h pe Sighișoara - Daneș.
7) când 1 muncitor lucrează și 6 stau, nu trebuie să ai diplome de inginerie și să fii mare expert ca să deduci că ceva nu-i ok.
Cool dacă e așa o mare problemă să lucreze cu fir deschis, simplu, deviau pe 1745/6 și 1741/2 prin Copșa și-și asigurau un interval mai mare pentru închideri de linie, cu asigurarea legăturii către Sighișoara (unde se face schimb masiv de călători) fie prin grupă directă fie prin tren IR din Brașov.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:16

mielutu zburator a scris:
1) lucrările s-au mișcat ridicol de încet pentru cum este traseul și chiar și după ce s-au obținut toate hârtiile și exproprierile s-a tras mâța de coadă. De ce nu era nici dracu pe șantier pe 12 aprilie, când m-am întors de la Cluj?!

Concret, bine argumentat cum imi place mie, spune-ne tu cand au obtinut avizele si cand s-au finalizat exproprierile...

Dar mai exact , pentru ca asta este si mai important, spune-ne daca stii cand a fost predata lucrarea catre constructor, si hai de-atunci sa calculam..



mielutu zburator a scris:
2) nu cred că în alte țări le ia 4 ani și ceva să modernizeze 100 de km de traseu care NU e montan.

Ce vorbesti tu, 100km de traseu incluzand modernizari complete de gari plus halte, lucrari de arta plus ERTMS ? Si asta in conditiile in care se circula in continuare pe linia asta ?

Vrei sa iti zic in cat timp au finalizat bulgarii Plovdiv-Svilengrad-granita Turcia, ca nu-i gata nici acum ? Si asta in conditii de trafic scazut sau chiar inchideri pe sectii ?

mielutu zburator a scris:
3) cu fir deschis circulației nu e nimic așa tragic încât să întârzie în halul ăsta lucrările

Nu e tragic, dar dureaza cu 33% mai mult lucrarile. Mai nimica toata...


mielutu zburator a scris:
4) anul trecut nu erau la 30%, erau la mult mai mult. se circula deja pe fir finalizat în mai multe puncte.

Nu era la 30% , era la 33%, chiar mi-e lene sa ma uit acum...Important e ce lucrarile se apropie de finalizare, si sunt 170km care vor fi finalizati pana la sfarsitul anului viitor, sau poate chiar mai repede.

mielutu zburator a scris:
5) de exemplu, de ce dracu nu termină odată peroanele pe PO-urile finalizate? ce hârtii le mai trebuie să dea asfalt și gata?

Nu stiu , poate nu sunt gata racordurile, utilitatile. Dar cel mai bine ar fi sa intrebi constructorul, sa vezi ce zice, ca sigur e o problema pe undeva...

mielutu zburator a scris:
6) am foarte, FOARTE mari îndoieli că în România o să dea drumul cu 160 km/h prin tuneluri. Deci, probabil vom vedea 120 km/h pe Sighișoara - Daneș.

Si eu am mari indoieli ca astia construiesc care fraierii tuneluri scumpe proiectate la 200km/h ca sa secircule cu 120. se va circula cu 140 sigur, cu 160 in faza in care ridica si pe Curtici-km. 614 si pe alte tronsoane


mielutu zburator a scris:
7) când 1 muncitor lucrează și 6 stau, nu trebuie să ai diplome de inginerie și să fii mare expert ca să deduci că ceva nu-i ok.

Sper ca n-ai citat-o pe fiica mica a marinarului nr.1 si scufundatorului de flote...

Ce sa mai zic la treaba asta, pai daca au stat pana acum asa de mult, oare cum au putut construi ceea ce exista,,,Eu nu contest ca se freaca lama, dar asta e treaba firmei, ca daca aia o freaca firma plateste pentru ei si intarzierile lucrarii si orice...


mielutu zburator a scris:
Cool dacă e așa o mare problemă să lucreze cu fir deschis, simplu, deviau pe 1745/6 și 1741/2 prin Copșa și-și asigurau un interval mai mare pentru închideri de linie, cu asigurarea legăturii către Sighișoara (unde se face schimb masiv de călători) fie prin grupă directă fie prin tren IR din Brașov.

Pai n-ai observat ca la un moment dat au mai scos din trenuri...

Eu cu cine am vorbit a zis cam asa: Swietelky are viteza buna, chiar daca au luat lucrarea mai tarziu .

Micasasa-Coslariu sanse mari de finalizare pana la sfarsitul anului, sau cel tarciu in primavara. Restul pana la finalul lui 2017 sau primavara 2018...Cam asta-i treaba...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 14 Iul 2016, 00:28, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:20

Îmi place cum ai o soluție pentru toate, mai puțin pentru alea evidente care țin de modul în care se lucrează în România și de faptul că se trage mâța de coadă.
Nu cumva tot în vreo 4 ani au făcut București - Constanța? Da, e traseu de câmpie (aici mai ai și ceva dealuri, foarte mare dificultate) dar e dublu ca lungime.
M-am lămurit cu tine. Vreau doar un răspuns. De ce se stă? De ce n-au dat beton și asfalt pe niciunul din PO-urile finalizate? PO-uri, repet, PO-uri deci nu ai treabă cu niciun racord, semnal, ERTMS sau știu eu ce.

Poftim. Între Glogoveț și Valea Lungă, acesta era stadiul în aprilie/mai 2015. De atunci de ce nu s-a dat drumul complet circulației? (Fie și la cale liberă).

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 10pqasz

Uite, pe la Crăciunel, înainte de Cistei. De-atunci și până acum, doar s-a pus balast și catenară. Atât. În 1 an și 2 luni. Asta în timp ce trenurile întârzie în continuare și călătorii se împuținează, și nu mai știu cum să-njure CFR și pe cei de la conducere, care, sărmanii, n-au nicio vină.

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 35814b7

Uite, înainte de Blaj. Vezi? În altă țară și-ar fi bătut și cuie-n cap ca să dea drumul pe două fire, și cu 140 km/h, ca să nu mai moară trenurile pe drum și să întârzie câte 2-3-4 ore.
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Rc3beg

În Copșa Mică, liniile erau deja instalate. În 1 an și 2 luni, doar s-au montat catenara, semnalele de ieșire și s-au scos din teren liniile vechi, în prezent fiind nivelat terenul.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:36

mielutu zburator a scris:
Îmi place cum ai o soluție pentru toate, mai puțin pentru alea evidente care țin de modul în care se lucrează în România și de faptul că se trage mâța de coadă.
Nu cumva tot în vreo 4 ani au făcut București - Constanța? Da, e traseu de câmpie (aici mai ai și ceva dealuri, foarte mare dificultate) dar e dublu ca lungime.

Dublu fata de ce ? Sighisoara -Simeria are 170km lungime. Iar pe Bucuresti-Constanta s-a dat startul la lucrari in 2006 si in 2013 a fost finalizata.

Iar ,,finalizata'' e doar un fel de a spune, totusi acolo mai sunt de facut lucrari... Deci de unde doar 4 ani ca sunt vreo 7...

Si tu chiar citesti ce postez eu la ce presupune o lucrare de infrastructura c.f. ? Fa-o tu pentru mine si compara numarul de poduri, podete, tuneluri, gari, halte, , deci compara lucrarile de arta de pe Sighisoara-Simeria cu Bucuresti-Constanta (fara podurile dunarene, ca alea duc lucrarile la 9-10 ani)  Apoi gandeste-te la terasamente si la variantele noi de traseu, si compara, ia vezi ce lucrare e mai grea, ca la Constanta in afara de vreo doua curbe noi, restul e la fel...

Daca ar exista un raport al complexitatii lucrarilor, ar fi cam cu 1/3 in favoarea liniei de Sighisoara, deci de-aici si timpul diferit alocat lucrarilor.

mielutu zburator a scris:
M-am lămurit cu tine.

Crede-ma ca n-ar trebui sa-mi faca placere sa iti raspund la intrebari
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:42

Anul trecut, avem așa:

4. Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 3 - Micăsasa - Coșlariu
Stadiu (11 februarie 2016): 86,68% (fata de 80,06% in noiembrie 2015)
Stadiu: 37 km
Valoare: 721.852.150,60 RON (cca 162 milioane euro)
Constructor: AKTOR TEHNICAL SOCIETE ANONYME ( AKTOR S.A ) – SC ARCADA COMPANY S.A, denumită „Asocierea AKTOR – ARCADA”

-deci, avem 80% înainte de finalul anului trecut, putem aproxima la 55-60% în mai 2015

5. Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 2 - Ațel - Micăsasa

Stadiu (11 februarie 2016): 65,30% (fata de 63,46% in noiembrie 2015)

Stadiu: 29,7 km
Valoare: 747.497.929,80 RON (cca 168 milioane euro)
Constructor: FCC CONSTRUCCION S.A. – ALPINE BAU GmbH – AZVI S.A. – S.C. STRACO GRUP S.R.L., denumită „Asocierea FCC ALPINE AZVI STRACO section Atel – Micasasa”, lider al asocierii fiind FCC CONSTRUCCION S.A.

-deci putem aproxima 45-50% în mai 2015, aici chiar s-a lucrat încet grav

6. Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 1 - Ațel - Sighișoara

Stadiu (11 februarie 2016): 64,80% (fata de 56,3% in noiembrie 2015)

Valoare: 872.643.737,73 RON (cca 196 milioane euro)
Lungime: 28,22 Km
Constructor: Asocierea FCC CONSTRUCCION SA – ALPINE Bau GmbH – SC AZVI SA.

-aici s-au făcut progrese prin montarea parțială a unui fir și atât. catenara era deja, lipsește LC. estimăm 35-40% în mai 2015

Deci procentele tale au căzut și s-au dus de râpă, cu 33% în 2015. Un calcul elementar ne arată că procentul din mai 2015 era de minim 50%
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:47

De pe siteul infratrans.ro

Reabilitarea liniei de CF
Brasov - Simeria,
Sectiunea: Coslariu -
Sighisoara - lungime 99
km
Tronsonul Coslariu - Micasasa - LOT 3 895.096.666,74 73,90% 579.388.822,747 64,73% 2015
Tronsonul Micasasa - Ațel - LOT 2 926.897.432,95 62,00% 371.519.675,02 40,08% 2016
Tronsonul Ațel - Sighișoara - LOT 1 1.074.822.320,73 62,00% 448.918.044,76 41,77% 2017

În procente e exprimat stadiul la 30.04.2015. Anii de la capăt sunt anii prevăzuți pentru recepție, și cum 2015 deja a trecut iar Coșlariu - Micăsasa nu a fost recepționat...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:48

mielutu zburator a scris:


Uite, înainte de Blaj. Vezi? În altă țară și-ar fi bătut și cuie-n cap ca să dea drumul pe două fire, și cu 140 km/h, ca să nu mai moară trenurile pe drum și să întârzie câte 2-3-4 ore.

Nu se da drumul cu 140 imediat, sunt niste proceduri care trebuiesc respectate, se fac probe, se circula mai intai cu 70...

Deci in nicio tara din lume nu se risca circulatia imediata cu 140, nici macar in India...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:50

mielutu zburator a scris:

În procente e exprimat stadiul la 30.04.2015. Anii  de la capăt sunt anii prevăzuți pentru recepție, și cum 2015 deja a trecut iar Coșlariu - Micăsasa nu a fost recepționat...

Anii initiali prevazuti pentru receptie, dar amplasamentul a fost predat mai tarziu cu un an din motive birocratice. Restul e intarziere, nu stiu cum s-au facut platile catre constructor, dar in mod norml daca se intarzie cu platile nici constructorul nu mai lucreaza.

E lucrare scumpa, bani la buget nu prea sunt iar noi trebuie sa platim mai intai lucrarea din banii nostri, si mai apoi UE deconteaza. Sunt lucrari peste tot in infrastructura...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 14 Iul 2016, 00:53, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:53

Și eu când am zis că întâi va da drumul întâi cu aprox. 120 km/h apoi poate cu 140 ai sărit la atac. Smile Am zis 120 pt că deja s-a dat cu 100 pe Micăsasa - Copșa, excepție restricțiile de 50, 30 sau 15.

La cum arată nici în 2016 nu se face recepția. Numai pentru semnalizare mai e nevoie de multă muncă, apoi pentru toate detaliile de corectat. Conform documentelor și surselor citate, nu este nici măcar vorba de anii originali ci de anii anticipați în momentul redactării documentelor.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 00:56

mielutu zburator a scris:
Și eu când am zis că întâi va da drumul întâi cu aprox. 120 km/h apoi poate cu 140 ai sărit la atac. Smile Am zis 120 pt că deja s-a dat cu 100 pe Micăsasa - Copșa, excepție restricțiile de 50, 30 sau 15.

La cum arată nici în 2016 nu se face recepția. Numai pentru semnalizare mai e nevoie de multă muncă, apoi pentru toate detaliile de corectat.

Omule, 120, 140 sau 160 e tot aia. 160 e mai special, pentru ca fara semnalizare adecvata trebuie sa ai liber pe linie.

Tu nu intelegi un lucru foarte simplu, pe Curtici-Arad atunci cand s-a dat drumul cu 120, s-a dat si cu 140 concomitent, pentru ca de la 120 sunt considerate viteze de interregio in Romania, rang superior...

La 100 ii face rodajul, o testeaza, e viteza de regio sa zicem...La 120 deja se circula pe livret, si cum exista trenuri si cu 140 pe Curtici-km.614 , tot alea vor fi cu 140 si aici...

mielutu zburator a scris:
Numai pentru semnalizare mai e nevoie de multă muncă, apoi pentru toate detaliile de corectat.

Care semnalizare?



mielutu zburator a scris:
Conform documentelor și surselor citate, nu este nici măcar vorba de anii originali ci de anii anticipați în momentul redactării documentelor.

Anii anticipati, deci exact zero barat...Anticipat nu are legatura cu termenul lucrarilor prevazut in contract, care era de vreo 36 de luni ...

Deci daca s-au apucat prin 2013, in 2016 trebuia finalizat, exista o intarziere insa nu este imensa...
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2016, 01:10

Nu am zis nimic de Curtici - Arad. N-am fost, nu mă bag.
Anii ăia anticipați au fost anunțați de AUTORITĂȚI COMPETENTE în momentul redactării documentului. Iar termenul era de 36 de luni parcă.
Nu găsesc nenorocitele alea de documente de la M800, însă lucrările s-au finalizat cândva în perioada toamnă 2011 - primăvară 2012. Au început pe 26.04.2006, deci rezultă 5 ani și jumătate.
Aici, lucrările au început cândva în mai 2012 (pe la mijlocul lunii, conform spuselor unor colegi). Au trecut 4 ani și va mai trece minim unul până la finalizare. Deci, 5 ani pentru 91.6 km de linie ferată din care 80 sunt pe traseul vechi (deci nu au necesitat exproprieri sau alte lucrări impresionante).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 30 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: