Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeLun Dec 05, 2016 12:12 am

Vitosa a scris:
Razvane cum sa nu fie explicatie. Mana de lucru se asigura cu muncitori romani prost platiti. De aici si miscarea in dorul lelii.

Am inteles ca pe santierul de pe M300 constructorii cer decontarea lucrariilor saptamanal
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeLun Dec 05, 2016 3:03 pm

Vitosa a scris:
Razvane cum sa nu fie explicatie. Mana de lucru se asigura cu muncitori romani prost platiti. De aici si miscarea in dorul lelii.
Ce explicatie mai convingatoare vrem sa auzim? Decat ca cei ce presteaza nu sunt motivati sa munceasca.Are dreptate Vitosa.Chiar nu inteleg de ce acesti ministri si ai sai din echipa nu pun punct acestei mizerii! Daca nu o fac inseamna ca sunt si ei bagati pana in gat in aceasta mizerie si nu ma mira cum din salariu de ministru poate avea averi colosale.Eu unul am inteles mecanismul sistemului si daca nu reusesc sa ma pricopsesc din munca, recurg sa refuz lucrari care le consider prost platite.Sunt zile cand muncesc 2-4 ore si acasa ca nu merita.
Sus In jos
StefanD_




Numarul mesajelor : 65
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3249
Data de inscriere : 07/03/2016

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMar Dec 06, 2016 5:41 pm

razvan - trenuri a scris:
si Doamne fereste se va distruge Uniunea Europeana.


Doamne ajuta!
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMier Dec 14, 2016 3:50 pm

Dupa mai bine de 2 ani de stagnare, astazi s-au deschis in sfarsit liniile 5 si 6 din Medias, asta insemnand ca liniile 1-4 intra in modernizare.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMier Dec 28, 2016 12:24 pm

O filmare cu noile poduri de peste Tarnava, intre Medias si Copsa Mica. In curand vin si pozele de pe traseu

https://youtu.be/tPLkiA8GNbk
Sus In jos
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Dec 29, 2016 5:59 pm

AndiCFR a scris:
O filmare cu noile poduri de peste Tarnava, intre Medias si Copsa Mica. In curand vin si pozele de pe traseu

https://youtu.be/tPLkiA8GNbk

Videoul pe Youtube este privat, nu trebuie sa fie public?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeVin Dec 30, 2016 12:49 am

@Vice30 E setat ca nelistat, nu se vede continutul?

Iata si stadiul lucrarilor pe lotul Sighisoara-Coslariu la data de 27 decembrie 2016, la fel ca la celalalt tronson am pregatit un album cu vreo 400 de poze detaliate de pe traseu. Voi posta aici doar cateva, de prezentare.

Link-ul catre album -> https://www.flickr.com/gp/138999904@N06/4C5roK

Preview:

Sighisoara pod Tarnava
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31967019555_01756b2a46_b

Danes
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31930172846_9fee9d1dba_b

Dumbraveni pod DN14
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31819038842_c45e7d9907_b

Dumbraveni-Atel
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31157519563_d8db80b8df_b

Bratei
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31126755774_1644ec0ccc_b

Medias
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31929836136_ff659dc273_b

Copsa Mica
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31592995340_5e33d3e3ba_b

Micasasa
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31157236003_a76b63a750_b

Valea Lunga
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31929599306_73c66dff74_b

Manarade
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31966386825_fc777d8b68_b

Campu Libertatii-Blaj
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31592804790_c952c7c0ac_b

Craciunel
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31592735170_8a0c18cd41_b

Ramificatie Coslariu Pod Mures M300-M200A
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 31592619560_6cf46424d5_b

Circulatia se desfasoara astfel:

Sighisoara-Danes
- se circula in continuare pe traseul vechi, firul 1
- firul 2 este scos din teren
- lucrarile la podul peste Tarnava de la iesirea din Sighisoara sunt cam in acelasi stadiu ca in vara
- viteza maxima este 50 km/h
- stadiu estimat 70%

Statia Danes
- se circula pe liniile 3 si 4 modernizate
- la liniile 1 si 2 se avanseaza greu spre deloc
- in cap X exista o zona de vreo 50 de metri cu linie veche, acolo e posibil sa faca inflexiune pentru a lega firul 2 al noului traseu de firul 1
- stadiu estimat 70%

Danes-Dumbraveni
- se circula pe firul 1 modernizat in mare parte
- firul 2 este finalizat in mare parte, incepand de la iesirea din Danes si terminandu-se la lucrarea ''Pod DN14'' (detalii mai jos)
- al doilea semnal de bloc este stins, astfel ca se circula cu 20 km/h pana la urmatorul (inainte de halta Luna) iar aceasta situatie persista de vreo 3  saptamani
- inainte de Dumbraveni exista o zona nemodernizata, unde se modifica traseul DN 14 si implicit al caii ferate. Aici din pacate nu s-a avansat deloc.
- viteza maxima este de 80 km/h cu o restrictie de 50 in zona amintita mai sus
- stadiu estimat 60%

Dumbraveni
- se circula pe liniile 1 si 2 modernizate
- la liniile 3 si 4 nu s-a avansat deloc, in special la peron

Dumbraveni-Atel
- se circula pe firul 1 modernizat in mare parte
- la iesirea din Dumbraveni linia este nemodernizata pana la o zona unde se ocoleste un pod construit ptr ambele fire, unde exista restrictie de 30 km/h
-firul 2 este de asemenea modernizat in proportie de 80%
- la podul mai sus amintit nu s-a avansat deloc in ultimele luni
- viteza maxima 80 km/h
- stadiu estimat 75%

Atel
- se folosesc liniile 2 si 3 nemodernizate
- statia va deveni punct de oprire in linie curenta
- firul 1 cu peronul aferent viitorului PO sunt finalizate in mare parte
- stadiu estimat 40%

Atel-Medias
- se circula pe firul 1 aflat in diferite stadii (modernizat/nemodernizat)
- firul 2 este in lucru, avand in unele locuri sina cu traverse montate iar in rest sunt aduse traversele in zona noului traseu de la Bratei. Stalpii de catenara sunt montati in mare parte
- in zona unde noul traseu revine langa cel vechi exista un stalp de inalta tensiune care va trebui mutat pentru a face loc caii ferate (situatie asemanatoare cu zona haltei Tarnava)
- la intrarea in orasul Medias s-au montat de curand panourile fonoabsorbante, aici fiind primul semn ca se mai lucreaza cat de cat
- viteza maxima 50 km/h cu o limitare de 30 la Bratei
- stadiu estimat 50%

Medias
- se circula momentan pe toate liniile
- liniile 5 si 6 modernizate sunt folosite pentru trenurile care tranziteaza statia, 1 si 2 pentru trenurile de Sibiu, linia 3 pentru remizarea garniturilor R 3501/3511/3516 iar linia 4 e folosita pentru utilaje (cand am trecut eu era garnitura ISAF care deobicei o gaseam la Copsa Mica)
- stadiu estimat 35%

Medias-Copsa Mica
- se circula pe firul 1 modernizat complet
- firul 2 se afla in stadiul de demontare in zona haltei Tarnava unde traseul s-a modificat, ramanand doar sinele
- viteza maxima 100 km/h ziua si 120 noaptea (din auzite)
- stadiu estimat 70%

Copsa Mica
- se circula pe liniile 5-9 modernizate
- lucrarile la liniile 1-4 sunt la fel ca in octombrie, peroanele fiind la stadiul de montare copertina si placi de beton
- stadiu estimat 60%

Copsa Mica-Micasasa
- se circula pe firul 1 in mare parte modernizat
- pe firul 2 nu se lucreaza absolut deloc la poduri de mai bine de un an
- viteza maxima 100 km/h cu limitari de 30 si 50 conform BAR
- stadiu estimat 50%

Micasasa
- se circula pe o singura linie, statia devenind punct de oprire in linie curenta, se considera linia 2 pe vechea schema si firul 2 ca viitor PO, deocamdata avand IDM si semnale de intrare/iesire
- jumatatea cealalta a statiei se afla in faza de demontare a vechilor linii
- viteza maxima este 15 km/h intre semnalele de intrare, din cauza unor serpuiri realizate din cauza firului vecin si a unui podet
- stadiu estimat 50%

Micasasa-Valea Lunga
- se circula pe firul 2 modernizat complet
- firul 1 este de asemenea modernizat pe 90% din distanta, la iesire din Micasasa lucrandu-se la demontarea vechiului fir
- viteza maxima este 50 km/h
- stadiu estimat 80%

Valea Lunga
- se circula pe liniile 3 si 4 modernizate
- se lucreaza la demontarea vechiului fir la intrare dinspre Micasasa, urmand sa se monteze macazul pentru acces la liniile 1 si 2
- stadiu estimat 80%

Valea Lunga-Campu Libertatii
- ambele fire sunt finalizate complet
- se circula pe firul 2
- viteza maxima 80 km/h
- la pasajul din halta Manarade exista o limitare de 40 km/h valabila doar pentru trenurile care circula in sensul spre Sighisoara
- stadiu estimat 95% (fara semnalizare)

Campu Libertatii
- statia devine punct de oprire in linie curenta si este mutata la intrarea in actuala halta de miscare dinspre Valea Lunga
- se circula pe vechea linie 4 abatuta
- in fata cladirii de calatori ambele fire sunt finalizate cu exceptia catenarei. Deocamdata aceste doua linii sunt folosite pentru remizarea utilajelor, existand macazuri provizorii in cap X
- stadiul noului PO 100%

Campu Libertatii-Blaj
- se circula pe firul 2 modernizat complet
- firul 1 a fost complet demontat si se lucraza la terasament
- ca o observatie, intre semnalul de intrare in Campu Libertatii si cel de intrare in Blaj sunt cam 300m, evident provizoriu
- viteza maxima 50 km/h
- stadiu estimat 60%

Blaj
- se circula pe liniile 4-6 modernizate
- liniile 1-3 sunt in mare parte finalizate si ele, mai lipseste doar catenara si semnalizarea
- stadiu estimat 90%

Blaj-Craciunel
- se circula pe firul 1 modernizat
- firul 2 este de asemenea finalizat si urmeaza sa fie dat in folosinta dupa montarea semnalizarii
- viteza maxima 70 km/h
- stadiu estimat 90%

Craciunel
- se circula pe liniile 4 si 5 modernizate
- liniile 1 si 2 sunt aproape gata, lipsind doar semnalizarea. Vor fi deschise impreuna cu firul 2
amintit mai sus pentru finalizarea lucrarilor din capul X unde inca exista linie veche pe firul 1 si la accesul liniilor 3-5, de asemenea exista si trecerea la nivel mutata cu cativa metri mai spre Blaj
- stadiu estimat 80%

Craciunel-Coslariu Pod Mures
- ambele fire sunt finalizate complet, cu exceptia unui macaz care trebuie montat la noua ramificatie ce face legatura intre M300 si M200A
- se circula pe firul 1
- viteza maxima 70 km/h
- stadiu estimat 95% (fara semnalizare)

Asadar, cel mai avansat lot este Micasasa-Coslariu iar cel cu un progres foarte slab ramane Sighisoara-Atel. In opinia mea, daca nu vor exista probleme birocratice, ar trebui ca pana la vara sa avem acest lot finalizat. Cat despre celelalte doua loturi, mai devreme de 2018 nu cred ca vor fi gata.
Sus In jos
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului
Desiro256


Numarul mesajelor : 1171
Varsta : 30
Localizare : Sibiu
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 19/09/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeVin Dec 30, 2016 8:02 pm

În această seară vă propun să vizionaţi stadiul lucrărilor de modernizare la Coridorul IV între staţiile Sighişoara şi Coşlariu. Pentru o vedere mai bună a schiţei folosiţi cele 2 funcţii: [Mareste aceasta imagine] sau [Click aici pentru a o vizualiza la dimensiunea originala].
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Sig_cos
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 16/08/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeSam Ian 14, 2017 3:31 pm

LA Multi Ani, ceva noutati pe M300?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeSam Ian 14, 2017 8:14 pm

Nu cred ca lucreaza nimeni pe zapada.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMar Ian 17, 2017 11:28 pm

Incepand cu 16 ianuarie trenurile care se formau sau aveau ca destinatie Medias (cu exceptia trenurilor de Sibiu) au fost anulate si s-au mutat la Copsa Mica ca trenuri 11000. Deci cel mai probabil abia acum vor incepe sa lucreze la liniile vechi, momentan 3 si 4.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMar Apr 04, 2017 2:42 pm

Acelasi stadiu ca in decembrie deci jalnic

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMier Apr 12, 2017 12:07 pm

Oare astia mai merita sa castige vreo lucrare ?Asa arata dupa 5 ani de modernizare
Poze HuniSz

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 17807410
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 17807510
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 17834710
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 17880610
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMier Apr 12, 2017 12:13 pm

Cu siguranta este ceva temporar, s-a terminat modernizarea si a ramas asa? Si pe alte tronsoane au fost genul asta de serpuiri dar cand au dat-o finalizata nu a fost cu asa ceva ci normal dreapta cum trebuie.

_________________
595423Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitimeMier Apr 12, 2017 12:25 pm

Adi, se modifica curba in zona aia cu pasajul suprateran si fiind firul 1 sub trafic a trebuit sa faca acele serpuiri, dupa ce va fi gata firul 1 se va corecta si firul 2. Mai grav este cu nu se lucreaza deloc..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 40 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: