| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 22 Iun 2012, 20:06 | |
| |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 22 Iun 2012, 20:07 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 10:48 | |
| Este 717 100% acuma o luna era la RG la Softronic alaturi de EA606 si inca o clasica fara numar pe ea!! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 15:56 | |
| @Vlad: cfr calatori introduce un nou tren in circulatie pe M502 in perioada 1 iulie - 9 septembrie 2012, trenul regio 5707 Suceava pl 22.45 Vatra Dornei Bai h sos 1.19, nedumerirea mea consta in faptul ca pana acum nu am vazut un tren in perioada verii in intervalul orar gandit de ei, ai idee motivul introducerii acestui tren mai ales la ora asta? ai idee garnitura sau rama electrica cu ce se intoarce la Suceava? si inca ceva garnitura lui 5710 cum se intoarce la Vatra Dornei? (daca se intoarce) cumva GG? poti sa-mi trimiti un PM cu graficul GG? multumesc anticipat. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 16:17 | |
| Dupa cum am zis se introduce regio 5707 pentru cei care vin cu sezonierul 1957 de la Mangalia si vor sa ajunga la Vatra Dornei sau pe traseu. Pana acum nu a fost nevoie de acest tren deoarece sezonierul de Suceava ajungea dimineata si erau legaturi catre Vatra Dornei.
Inca nu am aflat cu ce se intoarce la Suceava si nici ce compunere va avea. E posibil sa fie aceeasi garnitura a sezonierului prelungita pana la Vatra Dornei, nu stiu. Imediat ce aflu o sa te anunt.
In legatura cu 5710 el e prelungirea trenului regio 5712 pana la Campulung Mold., ambele fiind perechea trenului 5711, trenuri formate, mai nou, din EA+1 vag.
Garnituri goale pe 502 sunt numai intre Vatra Dornei Bai si Vatra Dornei si intre Campulung Moldovenesc si Campulung Est. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 17:06 | |
| Nu vad cum sa fie prelungita garnitura lui 1957 ca tren 5707, sunt trenuri diferite, uite de ce: 1957 Suceava 22.25-22.27 Suceava Nord 22.35 pe cand 5707 pleaca din Suceava la 22.45 fara a mai trece si opri in Suceava Nord, poate daca momentan e trecut gresit pe site, ar fi ceva frumos daca l-ar prelungi pana la / de la Vatra Dornei, acum am vazut anul trecut trenul 1837 pleca din (Iasi 20.16) Suceava la 22.24 si oprea Vatra Dornei Bai h 1.10-1.12 pe cand anul asta acelasi 1837 a fost regandit mai devreme (Iasi 19.42) Suceava 21.47 Vatra Dornei Bai h 0.29-0.31 dar vorba ta sezonierul sosea dimineata, acum fac legatura datorita tie trenul 5707 a fost gandit pentru preluarea calatorilor ce vin de pe litoral, merci mult. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 17:29 | |
| Da, ai dreptate, am uitat ca 1957 merge pana in Nord. In cazul asta va fi EA+1 vagon sau poate 2 pentru ca rama electrica nu cred ca au. Vom vedea peste o saptamana. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 19:26 | |
| Intrebare ptr IDM-isti: daca ati lucra in Buc Nord Gr A cum ati primi/expedia urmatoarele trenuri de la grupul de linii cu acces unic 9-14 fara sa le intarziati in conditiile in care unui tren ii trebuie sa intre/iasa cam vreo doua minute intre capatul liniei de la peron (ultimul vagon) si ultimul sau primul (la sosire) macaz de la/ spre semnalul de intrare, facem abstractie daca se poate spune asa de la faptul ca se respecta in ordinea rangului IR1681 pl 14.00 linia 14 / R7010 sos 14.01 linia 13 IC583 pl 16.00 linia 14 / R 7014 sos 16.01 linia 13 Chiar si asta iarna erau afisate pe tabela gresit afirm eu 1582-1 pl 8.25 linia 10 / 8071 pl 8.25 linia 12, noroc ca sosea/pleca 1582 intarziat mai mereu. Alte incrucisari ilogice parerea mea cu acces la liniile 9-14: IR14002 pl 9.50 (M800) / R7002 sos 9.54 (M700) cam la limita in conditiile in care mai pleaca si IR1621 la 9.50 parca de la linia 6 si nu afecteaza plecarea lui 14002 dar 14002 poate afecta intr-o oarecare masura sosirea si oprirea rotilor lui 7002 la peron la 9.54 fix, nu mai zic de 1980 sos 11.52 / 7006 sos 11.53, tot la limita, sau primul venit primul intrat ca amandoua sunt formate dintr-un singur Desiro. Mie unul mi se pare ilogic faptul ca trenurile de Aeroport sunt "batute in cuie" la linia 13 cand puteau la fel de bine sa se aleaga ptr ele liniile 7 sau 8 si nu mai afectau intrarile/iesirile de pe M800 in Buc Nord fara sa se mai opreasca trenurile in semnalul de intrare ptr o eventuala intarziere. Inca un aspect negativ la Buc Nord Gr A: 1662 sos 13.05 / 5005 pl 13.05 rar gareaza 1662 la 13.05 fara sa afecteze plecarea lui 5005, apoi se mai intreaba Gigi Bostanescu de ce IC531 circula cu 60 pana la Buftea unde-l depaseste pe 5005, alt caz seara 1636 sos 17.05 linia 4 parca / 5013 pl 17.06 linia 3 daca mai e si ciupit un pic sigur il intarzie pe 5013 la plecare, bine daca e intarzierea semnificativa se poate opri 1636 in semnal asta stiu, dar eu unul sunt un pic nemultumit de cum fac circulatie domnii de la Regulatorul de Circulatie Buc Nord, prea des se intarzie trenurile la plecare din cauza unora sosite si garate intarziat. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 20:05 | |
| In conditiile in care R 7010 nu are intarziere se poate primi acesta intai la linia 13, iar dupa ce elibereaza sectiunea de macazuri (nu stiu ce numar are) inaintea sectiunii liniei 13 se poate pune pe liber semnalul de grup X13-14 pentru linia 14 si se poate expedia IR1681 cu aproximativ 1 minut intarziere, minut care in mod normal se recupereaza repede pe parcurs. Daca 7010 are intarziere se expediaza mai intai 1681 la ora 14.00. La fel si pentru exemplul 2.
Asa as face eu. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 23 Iun 2012, 20:13 | |
| Eu unul m-as adapta situatiei. Un 30s face diferenta cateodata. Niciodata un tren nu va sosi, in zile diferite, la aceeasi secunda. Schimbarea unei linii de garare nu e chiar asa usor,mai ales intr-o statie asa mare... |
|
| |
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5248 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 24 Iun 2012, 12:25 | |
| azi IR 407 a sosit intarziat in Brasov. 40 de minute intarzierea.
am aflat asta sunand la informatii cfr brasov. ideea e ca eu in seara asta vreau sa circul cu IR 407 CORONA, iar apoi sa prind (18 minute de legatura) IR 1527 (Sibiu-Brasov-Buc. N.)
tipa de la telefon mi-a zis ca daca intarzie IR 407, sa anunt seful de tren sa sune la dispecerat sa tina IR 1527 pe loc! Oare care e maximul de minute sa tina trenul pe loc ca sa prind legatura?
Ati mai intalnit situatii similare? |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 24 Iun 2012, 12:43 | |
| 15 minute doar pt cele prevazute in planul de mers. Mai mult doar cu aprobarea RCR pt Regio sau Directia Trafic Bucuresti pt IR sau IC. Nu vreau sa te dezamagesc,dar 1527 nu e prevazut in planul de mers sa astepte la legatura. Partea buna e ca azi nu s-au bagat limitari de caldura,fiind mai racoare Rubrica 1 trenul asteptat, rubrica 2 trenul care asteapta(asta in Bv) |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 24 Iun 2012, 23:50 | |
| Ce insemna in vechiul regim ,,tren mixt" ? Cumva tren ce avea 2 rang-uri comerciale ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 24 Iun 2012, 23:51 | |
| Trenul mixt era trenul care avea şi vagoane de marfă şi vagoane de călători în aceeaşi garnitură. _________________ :TTT:
|
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 24 Iun 2012, 23:56 | |
| Inca exista teoretic in instructie si in exploatare. De exemplu trenurile militare cu vagoane de calatori pt dormitor si garda. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|