Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+100
EuroNight
andreiutzu
huiu_goe
Norbi
PrisecaruFlorin
Andrey_tm
Kriszti219
ANDU2100HP
Goanga
daniel_c
Rarau
discoid21
bybyutza
Nk11
mureseanu_976
costi_dumitru
bostanesku gigel
Volk
cortexedge
bogdan srl
Teodor
ionutz85
get.
Razvan
Karl
cfr500
kristi kkk
Adisoft1991s
Radu Tudor
raoul
cnusi
rich1974
KQQ
stefan_br
alinx3330
Raduku09
andrei florin
Stratan-Tttggvv
DAS 2011
buldozer2
membru inactiv
laur 133
riciu
Desiro256
Razvan Tudor
cardinal
Silver
060-EA078
bostanescu gigel
George33
The Legend
Cito
tuborgtnp
dany90
TVlad
didinul
Vale
Vlad
Costin.H
AMX 97-0548-4
R936
TonyGFR
vanchorusebulgaria
Hurricane
manuela
halmarius
razvan - trenuri
ionutz72
Amiralul
ldh80
redeme
popovici
Ionutz
IonutCFR2009
rizelgeorgel2004
Luna
ravers75
eu
traian
pannonia express
decward
Marius Iulian
Caravelle_Zg
AndiCFR
Nesebar
DPS
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Balto
nenuandrei
M.I.C.I.
Vitosa
DUAL
AlexD
Adrian78
cont dezactivat .
Cobra
cont inactiv
lovekomotive
ATM
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 06 Dec 2011, 22:11

22 de tone/osie mie mi se pare destul de OK. Cu conditia ca proiectul sa fie facut de profesionisti, iar linia sa fie construita strict cf proiectului si sa fie intretinuta si utilizata cf proiectului. Numai ca, pare-se, cer cam prea multe - la noi proiectele au valoare doar ca documente justificative pentru a lua bani, dupa aia nu se mai uita nimeni pe ele.

Si referitor la ideea aia a mea creata cu decuplarea motoarelor unei EA:
Evident ca atunci cand e cuplata la un tren de marfa lung nu e cazul vreunei eliminari de motor. Eu vorbesc aici strict de trenurile astea puchinoase de calatori, doua-trei vagoane simple sau etajate la campie. Nu zic sa elimine osia, si sa construiasca jumatate de locomotiva de la zero - este clar ca dpdv economic nu e fezabil asa ceva acum. Eu zic doar sa ii "taie" curentul unora din motoare. Osia ramane in continuare prezenta, de sustinere, cu motorul mort (ar fi prea frumos sa ma gandesc ca motoarele astea "de balast" ar putea fi convertite printr-un sistem dublu-sens intr-un alternator/dinam, frana recuperativa...nu? e prea departe, deci nu ma gandesc....dar macar sa le scoata starea de consumator din circuit), iar cele 2-3-4 ramase in sarcina ar consuma mai putin decat 6 motoare " in plin" cum spunea colegul coforumist mai devreme.
Intrebare: ce implica? de ce nu se poate folosi in mod curent? ce particularitate constructiva a EA nu se "impaca" cu ideea asta teoretica?sau...se poate dar inseamna proiectare si bani...si atunci aplicam principiul dealului de la Barnova sau a tunelului (lipsa) de la Timisu de Sus: decat sa dam bani MULTI deodata (=pe proiectare/executie), mai bine dam bani SI MAI MULTI, dar in timp? (=pe curent).
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeMar 06 Dec 2011, 23:26

Defapt convoiul cu care am invatat eu la poduri anumite calcule era legat de forte concentrate in jurul a 250 kN adica de peste 25 de tone .. probabil ala e maximul
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeMier 07 Dec 2011, 17:12

Eu stiam ca nu tot timpul pot fi cuplate toate motoarele de tractiune si ca se poate merge si in 1,2, 3,4,5,6 motoare la EA si 2,4,6 mt la DA. :roll:
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeMier 07 Dec 2011, 18:41

Eu stiu ca o EA nu circula cu mai putin de 5 MT (iar un EC minim 3 MT) altfel le suprasoliciti pe celelalte, risti sa le flamezi iar daca te gaseste vinovat iti imputa depoul paguba. Cand un MT e izolat osia acestuia se numeste osie purtatoare, nu trage - nu mentine viteza, e pasiva, noroc ca in vremurile astea trenurile sunt scurte, eu am fost la Suceava Nord in anii 90 cu o EA in 5 MT, rapidul 55 cu 13 vag, si sa fi vazut ce greu, foarte greu, prindea 120 km/h, stateai cu ochii cand pe vitezometru (Hasler Very Happy ) cand pe ceas, minutele de intarziere isi spuneau cuvantul.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeMier 07 Dec 2011, 19:29

ani 90.....
merge si in 4 motoare dar nu pe acelasi boghiu sa fie izolate
la ED cum merge cand izolezi cate 2 motoare?
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 17:09

Stie cineva de unde pot sa procur mersul trenurilor din Germania in format electronic, pdf, word. Eu am gasit un site unde se pot afla trenurile in functie de statie, numarul trenurilor, dar as vrea sa am la indemana tot mersul trenurilor sa-l pot rasfoi.

http://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn?rt=1&dosearch=1&searchmode=tableplus&table_nr=%20&controlpattern=P.ddd&mainframe=utable&tocinfo=reg_tab
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 18:13

Eu intreb, tot eu dau si raspunsul Smile) Am gasit pana la urma mersul trenurilor din Germania chiar pe site-ul DB. E un executabil care se descarca si se instaleaza. Ce bine ar fi daca si CFR-ul s-ar gandi la un programel asemanator.

http://www.bahn.de/p/view/buchung/karten/dbfahrplanbest.shtml
Sus In jos
M.I.C.I.

M.I.C.I.


Numarul mesajelor : 541
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 18/11/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:31

Asta ce mai vrea sa zica:

28. Fotografiatul şi filmatul trenului sau în tren, in scop comercial, nu sunt permise fără acordul administraţiei CFR Călători.



Nici trenul nu am voie sa il pozez fara acordul conducerii C.F.R.?

sursa citatului: http://www.cfrcalatori.ro/3263
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:34

M.I.C.I. a scris:
Asta ce mai vrea sa zica:

28. Fotografiatul şi filmatul trenului sau în tren, in scop comercial, nu sunt permise fără acordul administraţiei CFR Călători.



Nici trenul nu am voie sa il pozez fara acordul conducerii C.F.R.?

sursa citatului: http://www.cfrcalatori.ro/3263
Si tu crezi ca o sa respecte cineva macar o parte din aceste reguli?
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
M.I.C.I.

M.I.C.I.


Numarul mesajelor : 541
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 18/11/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:37

Regulile lui peste prajit se bat cap in cap!

Atat timp cat ma aflu pe domeniul public, pot poza tot ce imi flutura prin fata ochilor !!

Daca pun pe internet o poza si apare chipul unei ,,triste figuri'' care s-a bagat in cadru cand am facut poza, trebuie blurata fata acestuia!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:38

Le e frica sa nu ajunga pe stica. Mare lucru, cateva poze la situatia dezastruoasa pe care ei o intretin. Si la mine a venit un nene in Gara Obor asta vara ca nu am voie sa filmez/pozez ca daca ajunge la tv ce fac eu. I-am explicat civilizat ca nu o sa ajunga, si el a vorbit frumos si aia a fost.

PS. am fost astazi si prin Basarab si ce am vazut acolo mi-a intors stomacul pe dos:
- 4 caini in "sala de asteptare"
- miros de urina
- peroanele pline de urina
- marginea liniilor pline de niste materii prime
- mirosuri pe care nu credeam ca o sa le mai simt vreodata
- traverse lemn putrede (explodate)
- suruburi de prindere atat de ruginite incat nu stiu cum de mai tin linia pe loc
- mizerie de neimaginat
- toate scaunele rupte
- aurolaci
- o veritabila bomba biologica


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Joi 08 Dec 2011, 22:48, editata de 3 ori
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:38

Probabil, "in scop comercial" se refera la pozatul, respectiv filmatul in trenuri, spatii ale CFR etc. doar daca tu le distribui contra-cost, si scoti profit de pe urma lor (nu prea vad cum ai face asta), de altfel nu ar avea logica interzicerea asta.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:51

Noi nu filmam si nu pozam in scop comercial. Nu facem comert de pe urma acestora.
A filma in scop comercial inseamna de exemplu ca putem face un filmulet documentar despre situatia dezastruoasa a cailor ferate, si apoi il vindem unor televiziuni din afara. Am dat un exemplu. Adica scoatem bani de pe urma materialului rulant.


La noi este cu totul altceva. Pozam in scop necomercial, (adica personal) din pasiune, si nu castigam nici un ban.

Unii angajati CFR dau alta interpretare acelui articol. De aceea se iau aiurea de noi unii dintre ei.
Trebuie sa le spunem ca pozam in scop necomercial.

Daca articolul era valabil pentru toate categoriile de fotografi , nu se mai folosea expresia ,,in scop comercial!''


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 08 Dec 2011, 23:32, editata de 1 ori
Sus In jos
M.I.C.I.

M.I.C.I.


Numarul mesajelor : 541
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 18/11/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:58

Oricum, pozele de pe forum sunt atat de reusite ca multi vizitatori pot prinde drag de trenuri.

Ceea ce inseamna ca se face reclama la CFR.

Iata ce poze se gasesc pe site-ul de la CFR, dau doar un exemplu, si sa specific si sursa pozei: http://www.cfrcalatori.ro/imagini/Automotoare/71.JPG-379/s-1/p-2



INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 383


Observati si voi calitatea pozelor de pe forum si poza celor de la CFR care zici ca e facuta de nepotu' la plezneala cu telefonul! Very Happy
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 22:59

Explicatia data de dl Costache e logica si clara in ceea ce priveste pasionatii de trenuri.
Da' acuma intrebarea e: daca acelasi cameraman filmeaza situatia dezastruoasa zisa mai sus, insa dupa aia nu o vinde unei televiziuni din afara - ci cedeaza cu titlu gratuit materialul catre televiziunea respectiva, se considera tot comercial sau nu? adica unde incepe si unde se termina implicatiile cuvantului " comercial" cand vorbim de mass-media? pentru ca , evident, mass-media in 99% din cazuri filmeaza pentru a te face de kko, motivat sau nemotivat, nu sa te laude...
Probabil de-aia unii CFR-isti nu se complica cu chestiuni de finete si sar cu otosbirul la totii fotografii...comerciali sau pasionati, pentru unii tot aia e. Daca mai scot la inaintare si " secretul de serviciu" am pus-o de o discutie de lamurire de minim 10 minute.
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: