|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 06 Dec 2011, 22:11 | |
| 22 de tone/osie mie mi se pare destul de OK. Cu conditia ca proiectul sa fie facut de profesionisti, iar linia sa fie construita strict cf proiectului si sa fie intretinuta si utilizata cf proiectului. Numai ca, pare-se, cer cam prea multe - la noi proiectele au valoare doar ca documente justificative pentru a lua bani, dupa aia nu se mai uita nimeni pe ele.
Si referitor la ideea aia a mea creata cu decuplarea motoarelor unei EA: Evident ca atunci cand e cuplata la un tren de marfa lung nu e cazul vreunei eliminari de motor. Eu vorbesc aici strict de trenurile astea puchinoase de calatori, doua-trei vagoane simple sau etajate la campie. Nu zic sa elimine osia, si sa construiasca jumatate de locomotiva de la zero - este clar ca dpdv economic nu e fezabil asa ceva acum. Eu zic doar sa ii "taie" curentul unora din motoare. Osia ramane in continuare prezenta, de sustinere, cu motorul mort (ar fi prea frumos sa ma gandesc ca motoarele astea "de balast" ar putea fi convertite printr-un sistem dublu-sens intr-un alternator/dinam, frana recuperativa...nu? e prea departe, deci nu ma gandesc....dar macar sa le scoata starea de consumator din circuit), iar cele 2-3-4 ramase in sarcina ar consuma mai putin decat 6 motoare " in plin" cum spunea colegul coforumist mai devreme. Intrebare: ce implica? de ce nu se poate folosi in mod curent? ce particularitate constructiva a EA nu se "impaca" cu ideea asta teoretica?sau...se poate dar inseamna proiectare si bani...si atunci aplicam principiul dealului de la Barnova sau a tunelului (lipsa) de la Timisu de Sus: decat sa dam bani MULTI deodata (=pe proiectare/executie), mai bine dam bani SI MAI MULTI, dar in timp? (=pe curent). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 06 Dec 2011, 23:26 | |
| Defapt convoiul cu care am invatat eu la poduri anumite calcule era legat de forte concentrate in jurul a 250 kN adica de peste 25 de tone .. probabil ala e maximul |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 07 Dec 2011, 17:12 | |
| Eu stiam ca nu tot timpul pot fi cuplate toate motoarele de tractiune si ca se poate merge si in 1,2, 3,4,5,6 motoare la EA si 2,4,6 mt la DA. :roll: |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 07 Dec 2011, 18:41 | |
| Eu stiu ca o EA nu circula cu mai putin de 5 MT (iar un EC minim 3 MT) altfel le suprasoliciti pe celelalte, risti sa le flamezi iar daca te gaseste vinovat iti imputa depoul paguba. Cand un MT e izolat osia acestuia se numeste osie purtatoare, nu trage - nu mentine viteza, e pasiva, noroc ca in vremurile astea trenurile sunt scurte, eu am fost la Suceava Nord in anii 90 cu o EA in 5 MT, rapidul 55 cu 13 vag, si sa fi vazut ce greu, foarte greu, prindea 120 km/h, stateai cu ochii cand pe vitezometru (Hasler ) cand pe ceas, minutele de intarziere isi spuneau cuvantul. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 07 Dec 2011, 19:29 | |
| ani 90..... merge si in 4 motoare dar nu pe acelasi boghiu sa fie izolate la ED cum merge cand izolezi cate 2 motoare?
|
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 17:09 | |
| Stie cineva de unde pot sa procur mersul trenurilor din Germania in format electronic, pdf, word. Eu am gasit un site unde se pot afla trenurile in functie de statie, numarul trenurilor, dar as vrea sa am la indemana tot mersul trenurilor sa-l pot rasfoi.
http://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn?rt=1&dosearch=1&searchmode=tableplus&table_nr=%20&controlpattern=P.ddd&mainframe=utable&tocinfo=reg_tab |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 18:13 | |
| Eu intreb, tot eu dau si raspunsul ) Am gasit pana la urma mersul trenurilor din Germania chiar pe site-ul DB. E un executabil care se descarca si se instaleaza. Ce bine ar fi daca si CFR-ul s-ar gandi la un programel asemanator. http://www.bahn.de/p/view/buchung/karten/dbfahrplanbest.shtml |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:31 | |
| Asta ce mai vrea sa zica:
28. Fotografiatul şi filmatul trenului sau în tren, in scop comercial, nu sunt permise fără acordul administraţiei CFR Călători.
Nici trenul nu am voie sa il pozez fara acordul conducerii C.F.R.?
sursa citatului: http://www.cfrcalatori.ro/3263 |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:34 | |
| - M.I.C.I. a scris:
- Asta ce mai vrea sa zica:
28. Fotografiatul şi filmatul trenului sau în tren, in scop comercial, nu sunt permise fără acordul administraţiei CFR Călători.
Nici trenul nu am voie sa il pozez fara acordul conducerii C.F.R.?
sursa citatului: http://www.cfrcalatori.ro/3263 Si tu crezi ca o sa respecte cineva macar o parte din aceste reguli? |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:37 | |
| Regulile lui peste prajit se bat cap in cap!
Atat timp cat ma aflu pe domeniul public, pot poza tot ce imi flutura prin fata ochilor !!
Daca pun pe internet o poza si apare chipul unei ,,triste figuri'' care s-a bagat in cadru cand am facut poza, trebuie blurata fata acestuia! |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:38 | |
| Le e frica sa nu ajunga pe stica. Mare lucru, cateva poze la situatia dezastruoasa pe care ei o intretin. Si la mine a venit un nene in Gara Obor asta vara ca nu am voie sa filmez/pozez ca daca ajunge la tv ce fac eu. I-am explicat civilizat ca nu o sa ajunga, si el a vorbit frumos si aia a fost.
PS. am fost astazi si prin Basarab si ce am vazut acolo mi-a intors stomacul pe dos: - 4 caini in "sala de asteptare" - miros de urina - peroanele pline de urina - marginea liniilor pline de niste materii prime - mirosuri pe care nu credeam ca o sa le mai simt vreodata - traverse lemn putrede (explodate) - suruburi de prindere atat de ruginite incat nu stiu cum de mai tin linia pe loc - mizerie de neimaginat - toate scaunele rupte - aurolaci - o veritabila bomba biologica
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Joi 08 Dec 2011, 22:48, editata de 3 ori |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:38 | |
| Probabil, "in scop comercial" se refera la pozatul, respectiv filmatul in trenuri, spatii ale CFR etc. doar daca tu le distribui contra-cost, si scoti profit de pe urma lor (nu prea vad cum ai face asta), de altfel nu ar avea logica interzicerea asta. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:51 | |
| Noi nu filmam si nu pozam in scop comercial. Nu facem comert de pe urma acestora. A filma in scop comercial inseamna de exemplu ca putem face un filmulet documentar despre situatia dezastruoasa a cailor ferate, si apoi il vindem unor televiziuni din afara. Am dat un exemplu. Adica scoatem bani de pe urma materialului rulant.
La noi este cu totul altceva. Pozam in scop necomercial, (adica personal) din pasiune, si nu castigam nici un ban.
Unii angajati CFR dau alta interpretare acelui articol. De aceea se iau aiurea de noi unii dintre ei. Trebuie sa le spunem ca pozam in scop necomercial.
Daca articolul era valabil pentru toate categoriile de fotografi , nu se mai folosea expresia ,,in scop comercial!''
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 08 Dec 2011, 23:32, editata de 1 ori |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:58 | |
| Oricum, pozele de pe forum sunt atat de reusite ca multi vizitatori pot prinde drag de trenuri. Ceea ce inseamna ca se face reclama la CFR. Iata ce poze se gasesc pe site-ul de la CFR, dau doar un exemplu, si sa specific si sursa pozei: http://www.cfrcalatori.ro/imagini/Automotoare/71.JPG-379/s-1/p-2 Observati si voi calitatea pozelor de pe forum si poza celor de la CFR care zici ca e facuta de nepotu' la plezneala cu telefonul! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 22:59 | |
| Explicatia data de dl Costache e logica si clara in ceea ce priveste pasionatii de trenuri. Da' acuma intrebarea e: daca acelasi cameraman filmeaza situatia dezastruoasa zisa mai sus, insa dupa aia nu o vinde unei televiziuni din afara - ci cedeaza cu titlu gratuit materialul catre televiziunea respectiva, se considera tot comercial sau nu? adica unde incepe si unde se termina implicatiile cuvantului " comercial" cand vorbim de mass-media? pentru ca , evident, mass-media in 99% din cazuri filmeaza pentru a te face de kko, motivat sau nemotivat, nu sa te laude... Probabil de-aia unii CFR-isti nu se complica cu chestiuni de finete si sar cu otosbirul la totii fotografii...comerciali sau pasionati, pentru unii tot aia e. Daca mai scot la inaintare si " secretul de serviciu" am pus-o de o discutie de lamurire de minim 10 minute. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |