|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+76Cont dezactivat The Legend roseanu alex.alexus.tm 1nt3rp0l_106 Katalin4653 alex1987 Norbi Andrey_tm ionutz85 membru exclus kristi kkk romaniaetc rich1974 Costin.H Kriszti219 laur 133 cstefan Radu Tudor nenuandrei ravers75 DAS 2011 buldozer2 user dezactivat... Rarau membru inactiv mishu_edm srazvi Stratan-Tttggvv 060-EA078 redeme mureseanu_976 iDorin tuborgtnp Silver eu ionutz72 cont dezactivat . alex03bv mihaiuc pannonia express stefan_br vanchorusebulgaria Laur didinul cardinal rizelgeorgel2004 DPS saint COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Vale cont inactiv popovici DUAL lovekomotive Dr2005 Adrian78 Tomi13leu Vlad calin941-2 cristi CFR AndiCFR bogdan srl ATM manuela dandel halmarius AlexD traian razvan - trenuri Nesebar Luna Vitosa get. Alex Avram 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 04 Iun 2012, 17:11 | |
| Ce tampenie, spre Sighet ai alternativele 1984 (sau 584) schimbare tren la Buc, de aici 1741/4098 schimb in Dej 1843/4135. 1945 sch in Beclean 4135. 1632 sch in Buc 1641 sch in Beclean 4135, bine ca variante mai sunt cu schimbare trenuri si ptr alternativele 4131 sau 4110 dar totusi e o mare tampenie aceste schimbari de trenuri, cred ca pe premisa asta s-a mers cand nu au introdus aceste grupe sezoniere de Sighet, Resita, Deva, Sibiu, Targu Mures.
|
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 04 Iun 2012, 17:57 | |
| Practic, pentru o distanta de 800 si ceva de km. Cta-Viseu (ruta directa veche nu prin Bucurest- ci Buzau-Ploiesti-Valea Prahovei-Salva), ajungi sa faci in total vreo 24 de ore, pai unde s-a mai pomenit asa ceva in lumea civilizata? Te scoli pe la vreo 5 ca sa prinzi trenul de 7:20 IC Cta-Buc, stai 8 ore in gara de nord ca prostu' uitandu-te pe pereti, apoi alte 12 ore de calvar cu batranul IR Buc-Sighet! Pai normal ca lumea se indreapta spre autobuz, decat sa stea 8 ore in gara mai bine sta doar una sau doua! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 04 Iun 2012, 19:04 | |
| - Marius 926 a scris:
- Ce tampenie, spre Sighet ai alternativele 1984 (sau 584) schimbare tren la Buc, de aici 1741/4098 schimb in Dej 1843/4135. 1945 sch in Beclean 4135. 1632 sch in Buc 1641 sch in Beclean 4135, bine ca variante mai sunt cu schimbare trenuri si ptr alternativele 4131 sau 4110 dar totusi e o mare tampenie aceste schimbari de trenuri, cred ca pe premisa asta s-a mers cand nu au introdus aceste grupe sezoniere de Sighet, Resita, Deva, Sibiu, Targu Mures.
Nu mai plangeti atat Deva,ca are 1821/2 .Sunt alte orase resedinta care nu au legaturi,precum Alba Iulia,Slatina,Pitesti.Ca anul acesta s-au mai adaugat pe lista ,Tg Mures,Sibiu,Resita, e trist.Daca e sa le punem cap la cap sunt foarte multe orase,care nu au legaturi.. de bine de rau cateva dintre astea au legaturi cu trenuri R- ca Piatra Neamt,macar are un regio ok ; dar Resita,Alba Iulia,Sibiu,Hunedoara,Fagaras,Slatina,Pitesti situatia e destul de tragica.Ai de asteptat la schimbat prin gari cu oreleee... Din Deva/HD ar fi trebuit sa plece grupa spre Sibiu si legata in BV la un tren sezonier, nu dusa pe linie cu traseul dublu al lui 1822. In caz de nevoie 1822 , poate fi suplimentat din Craiova,ceea ce as si fi facut de eram ministrul transporturilor. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 14:17 | |
| - traian a scris:
- Practic, pentru o distanta de 800 si ceva de km. Cta-Viseu (ruta directa veche nu prin Bucurest- ci Buzau-Ploiesti-Valea Prahovei-Salva), ajungi sa faci in total vreo 24 de ore, pai unde s-a mai pomenit asa ceva in lumea civilizata? Te scoli pe la vreo 5 ca sa prinzi trenul de 7:20 IC Cta-Buc, stai 8 ore in gara de nord ca prostu' uitandu-te pe pereti, apoi alte 12 ore de calvar cu batranul IR Buc-Sighet!
Pai normal ca lumea se indreapta spre autobuz, decat sa stea 8 ore in gara mai bine sta doar una sau doua! Mangalia-Sighet cel mai bine se merge cu Mangalia-Satu mare pana la Beclean unde se sta 3 ore si apoi ai legatura spre Sighet cu Timisoara-Sighet . Asta este CFR in ziua de azi . |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 14:49 | |
| Din curiozitate, de ce IR1944 sta 21 de min in Beclean pe Somes? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 14:53 | |
| Ataseaza grupa de vagoane de la Sighetu Marmatiei, tren 1947. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 15:35 | |
| - Costin.H a scris:
- Din curiozitate, de ce IR1944 sta 21 de min in Beclean pe Somes?
Trebuia sa ataseze grupa de la Sighet dar nu mai ataseaza nimic , grupa de Sighet este anulata . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 15:45 | |
| Şi uite aşa stă trenul ăsta degeaba 21 min in Beclean la dus și 12 min la întoarcere... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 15:48 | |
| La 20 de ore cat face de la cap la cap ce mai conteaza 21 de minute , daca nu ar mai sta in Beclean atunci trebuia sa modifice toata trasa si cum circula pe linie simpla multi km nu se merita , asa mai bine sta 21 de min. cum a fost planificat . |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 16:54 | |
| - karpaty a scris:
- La 20 de ore cat face de la cap la cap ce mai conteaza 21 de minute , daca nu ar mai sta in Beclean atunci trebuia sa modifice toata trasa si cum circula pe linie simpla multi km nu se merita , asa mai bine sta 21 de min. cum a fost planificat .
Daca s-ar stationa putine minute in multe gari acest tren dar si altele ar face mai putin timp. Pe mine nu ma deranjeaza deoarece eu merg de placere dar putini calatorii au timp de pierdut prin trenuri. Mai ales ca in prezent trenurile sunt destul de goale si pasageri urca/coboara repede. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 17:29 | |
| Din 20 de ore şi 47 minute cat face 1944, 3 ore si 31 minute sunt numai opririle.
1945 face 20 ore şi 29 minute din care 3 ore si 1 minut sunt opririle. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 05 Iun 2012, 22:01 | |
| Daca tot a fost discutia asta despre 1944 atasez aici trasa acestuia conceputa de mine cu varianta unei grupe de Targu Mures atasata in Deda desi aceasta nu exista in realitate, in primul rand scuze ptr of-topic: IR1944 Satu Mare pl 13.14...Beclean pe Somes 18.16-18.18, Magherus Sieu 18.37-18.38, Saratel 18.45-18.52 (daca circula 1840 dar acesta este anulat definitiv din pacate) Deda 19.45-20.06 sau varianta a doua Magh Sieu 18.45-18.48, Deda 19.41-20.06, apoi continuare traseul stabilit in livret. IR1948 zic eu, Targu Mures 18.39, Reghin 19.21-19.26 (incrucisare cu 1945), Deda 19.51. Se modifica 4144 soseste mai tarziu. IR1945 ...Deda 2.35-2.43, Saratel 3.34-3.50 (incrucisare cu 407), Beclean 4.09-4.14... IR1949 Deda 2.59, Reghin 3.23 (1), Tg Mures 4.06. Se modifica 4506 pleaca mai devreme din Tg M.
Nu se merge in cfr pe premisa cum ca daca (sau tot) ajunge timpuriu in Deda ar fi loc de atasare vag, parca asa am citit o postare apartinand lui mureseanu_976 prin paginile acestui forum.
Repet e o trasa gandita de mine, in realitate nu este asa, cititi site-ul cfr calatori. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 07 Iun 2012, 00:30 | |
| Fiindcă n-am văzut să se fi spus, în perioada 8.06 - 8.09 se introduc în circulație trenurile IR 1963 Mangalia - Buzău - Iași, cu grupă pentru Suceava Nord (IR 1957) și pt. Botoșani (RE 5585) și IR 1964 Iași - Buzău - Mangalia, cu aceleași grupe atașate în Mărășești. Bineînțeles, se anulează IR 1861/1862. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 07 Iun 2012, 15:29 | |
| - Marius 926 a scris:
- Daca tot a fost discutia asta despre 1944 atasez aici trasa acestuia conceputa de mine cu varianta unei grupe de Targu Mures atasata in Deda desi aceasta nu exista in realitate, in primul rand scuze ptr of-topic:
IR1944 Satu Mare pl 13.14...Beclean pe Somes 18.16-18.18, Magherus Sieu 18.37-18.38, Saratel 18.45-18.52 (daca circula 1840 dar acesta este anulat definitiv din pacate) Deda 19.45-20.06 sau varianta a doua Magh Sieu 18.45-18.48, Deda 19.41-20.06, apoi continuare traseul stabilit in livret. IR1948 zic eu, Targu Mures 18.39, Reghin 19.21-19.26 (incrucisare cu 1945), Deda 19.51. Se modifica 4144 soseste mai tarziu. IR1945 ...Deda 2.35-2.43, Saratel 3.34-3.50 (incrucisare cu 407), Beclean 4.09-4.14... IR1949 Deda 2.59, Reghin 3.23 (1), Tg Mures 4.06. Se modifica 4506 pleaca mai devreme din Tg M.
Nu se merge in cfr pe premisa cum ca daca (sau tot) ajunge timpuriu in Deda ar fi loc de atasare vag, parca asa am citit o postare apartinand lui mureseanu_976 prin paginile acestui forum. Asa este. 942 / 943 Satu Mare - Mangalia a avut grupa de Tirgu Mures pana in 2006 inclusiv (pe-atunci Sighetul era tren de sine statator, 2005, apoi cred c-a fost facut grupa de tren pentru 936 Oradea - Mangalia). Am luat in calcul trecerea lui 1948 pe Deda - Siculeni fiindca indiferent daca faci toata noaptea in tren sau nu (si mai ales dus-intors), nimeni nu-ti baga vagon cuseta, nici de-a dracul. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 08 Iun 2012, 01:44 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |