Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2011-2012

In jos 
+76
Cont dezactivat
The Legend
roseanu
alex.alexus.tm
1nt3rp0l_106
Katalin4653
alex1987
Norbi
Andrey_tm
ionutz85
membru exclus
kristi kkk
romaniaetc
rich1974
Costin.H
Kriszti219
laur 133
cstefan
Radu Tudor
nenuandrei
ravers75
DAS 2011
buldozer2
user dezactivat...
Rarau
membru inactiv
mishu_edm
srazvi
Stratan-Tttggvv
060-EA078
redeme
mureseanu_976
iDorin
tuborgtnp
Silver
eu
ionutz72
cont dezactivat .
alex03bv
mihaiuc
pannonia express
stefan_br
vanchorusebulgaria
Laur
didinul
cardinal
rizelgeorgel2004
DPS
saint
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
Vale
cont inactiv
popovici
DUAL
lovekomotive
Dr2005
Adrian78
Tomi13leu
Vlad
calin941-2
cristi CFR
AndiCFR
bogdan srl
ATM
manuela
dandel
halmarius
AlexD
traian
razvan - trenuri
Nesebar
Luna
Vitosa
get.
Alex Avram
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 34 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5655
Data de inscriere : 04/05/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 02:00

Alex, este si vina CFR-ului pentru managementul de cacao si este si vina noastra ca popor, per ansamblu pentru ceea ce ni se intampla. DAR : nu putem invinui CFR-ul pentru niste ordine politice care se dau. Tot ceea ce s-a vandut la privati, sa fim bine intelesi, este din ordin POLITIC, cu dedicatie pentru acolitii portocalii detinatori de firme de transport pe calea ferata care si-au extins tentaculele DOAR sub clica portocalie. Este o tema veche, se stie cum stau lucrurile, si n-o iau de la capat deoarece ma enervez.

In alta ordine de idei, in vest pe distante de cateva sute de kilometri, trenul devine mai rapid ca avionul, nu din cauza vitezei ci din cauza procedurilor de check-in si imbarcare care dureaza mult mai mult la avion decat la tren. De la Lille (nordul Frantei) si pana la Le Nantes am facut mult mai putin cu trenul decat cu avionul. Distanta e comparabila cu Bruxelles-Londra, deci tinand cont ce-am spus mai sus, e posibil sa fie comparabili si foarte apropiati timpii intre tren si avion. Spre Frankfurt deja lucrurile se schimba.

Admit ca nenumaratele curse low cost care existau, chiar si cu avioane decente, gen 737 sau A318/319/320, prelungeau timpii efectivi prin procedurile despre care vorbeam. Si totusi vorbim de aeroporturi decente. Aeroportul Nantes Atlantique este infinit ca dotari fata de Otopeni si altele de la noi, insa toate acestea dureaza chiar si asa tot la fel de mult. In Romania, avionul si trenul au alt grad de comparatie, si anume acela de la capitolul confort. Sincer, am calatorit cam cu toti operatorii aerieni de la noi, mai putin Air Bucharest, iar singurele avioane care m-au impresionat in mod placut la capitolul aspect interior, curatenie si confort au fost B737-700 si 800 de la Tarom. Avioanele de la Blue Air, fara sa se supere nimeni pe mine, eu nu le-as da autorizatie de zbor la cat de terminate sunt. Banchetele aratau groaznic iar uzura mobilierului din interior era la ordinea zilei. Nu mai pun la socoteala varsta lor indoielnica ( cel mai tanar e fabricat prin '91 parca ). Wizz Air mi-au lasat greata profunda din cauza sictirului cu care am fost tratat in cele doua ocazii cu care am calatorit cu ei, si sincer nici avioanele lor Airbus 320 (aproape noi), nu m-au dat pe spate. Iar ca sa revin, termenul de comparatie intre un tren IC si un avion, mai ales low cost nici nu intra in discutie. CFR-ul ofera in trenurile de rang confort mult mai ridicat. Iar cine a calatorit cat de cat cu avionul, stie ce vorbesc !

Desigur, nu intra aici in discutie operatorii aerieni de afara, deoarece dincolo, chiar si operatorii low cost au alta conceptie in ce priveste confortul pasagerilor. Nu vorbesc de un 747 de la KLM, care m-a lasat interzis... In Romania insa conceptul de transport pe calea ferata a fost insa inteles si exploatat gresit din punct de vedere al marketingului. Nu pot sa spun ca am umblat foarte mult pe dincolo si ca am vazut cam tot, insa atat cat am vazut, liniile secundare intotdeauna au fost privite ca un motor al eficientizarii transportului de calatori pe calea ferata. In toata Germania, Olanda, sau Belgia nu am vazut ROATA de microbuz care sa execute transport de genul celui care se face la noi, doar maxim in orase, la fimele private care isi transporta angajatii. In multe orase mici exista cale ferata deservita de automotoare cu frecventa de circulatie din 45 in 45 min sau din ora in ora si care circula cu viteze decente. Desigur, linia secundara n-am vazut sa arate diferit de cum arata 800-le acum la noi. Rar se circula cu viteze sub 80. DAR...DAR...nu exista calator care sa n-aibe bilet Smile. Iar atunci cand nu are bilet, i se taie de catre seful de tren. Nu exista notiunea de nas...bine...deja o dam in altele, vorbim de alta lume...


Nu este vorba de a baga sau a nu baga in cacao CFR-ul. Tema care se impune este alta : statul NU A VRUT sa isi asigure niciodata o contributie solida la buget prin investitii in principalele domenii de activitate, mai ales transporturi, turism, etc. A preferat sa vanda la carnati gen regiotras sau altii care n-au construit niciun kilometru cumulat de cale ferata, lucruri cu care se putea asigura ca are bani la buget. Raportat la cat s-a furat in ultimii 20 de ani, cu un efort financiar de maxim 15 miliarde de euro (la dracu' s-au imprumutat peste 100-unde sunt), se putea moderniza toata reteaua CFR, electrifica si dubla integral Cluj-Oradea, dubla 900-le, electrifica Constanta-Mangalia, termina Valcele-Rm Valcea, electrifica Brasov-Sibiu si dota parcul cu cateva zeci de automotoare moderne. Si astfel se putea pastra o retea de cai ferate, exact asa cum era la nivelul anilor 89-90. Sigur, s-a vandut la regiotrans iar calatorul de rand de pe Brasov-Zarnesti se bucura ca are tren din ora in ora, si conditiile sunt mai bune decat in TE-urile CFR-ului. Este bine si cu investitiile private. Insa pe undeva cred ca este mai bine si daca ne-ar durea mai putin in pix de faptul ca statul se ruineaza. Nu sunt impotriva investitiilor private, dimpotriva le sustin. Totul cu conditia ca privatul sa nu faca burta cat sacul de porumb pe spinarea statului, sau facand afaceri cu statul. Nu e rau ca Regiotrans prospera, insa e strigator la cer ca o face ruinand CFR-ul. Nu era problema daca Regiotrans isi desfasura activitatea in paralel cu cea a CFR-ului. Cand Regiotrans ia tot prin decizii pur politice, batand cuie in sicriul CFR-ului, asta nu mai e in regula.

Iar faptul ca aproape toate trenurile internationale ale CFR au disparut, cred ca va dati seama care sunt interesele mascate din spate. Il stiti voi pe nenea ala Carabulea care are autobuze multe si colorate care te plimba prin toata Europa pe 3 lei ? Ei, bine, restul raspunsului vine de la sine Smile
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5779
Data de inscriere : 25/02/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 09:49

Sa va dau un exemplu de pret (doar dus!) pentru o ruta pe care o cunosc bine:

München - Brasov: cu EN Kalman Imre pana la Budapesta si apoi cu Pannonia pana in Brasov

pret CFR: 156 euro la vagon de dormit double (cu reducerea RailPlus)

pret MAV: 79 euro la vagon de dormit double, la care se adauga cei 19 euro la Pannonia pana la Brasov, deci in total 98 euro (adica 63% din pretul "propus" de CFR - cu mentiunea ca in Budapesta a trebuit sa ma mut din vagonul de dormit MAV in vagonul clasa a 2-a din Pannonia)

Numai dupa o vreme - cand vagonul de München nu mai circula - am inteles ca pe rute internationale nu se aplica neaparat principiul "un tren - un bilet", ci cel mai ieftin se poate merge cu bilete din bucati, chiar daca uneori ramai in acelasi tren. Asa de exemplu pe aceeasi ruta se poate merge cu 59 euro (bilet DB) de la München la Lököshaza (cu acelasi EN, urmat de Pannonia), iar de la Lököshaza la Brasov mai trebuie un bilet de 23 euro. La acestea se adauga rezervarea de 50 de euro la vagonul de dormit care acum nu mai exista, deci in total 132 de euro. Tot mai raman cu 24 de euro in buzunar fata de pretul CFR, si as fi putut sa raman si in Pannonia in vagonul de dormit.

In concluzie, pentru a putea calatori ieftin pe rute internatioanale, cum CFR nu prea promoveaza ofertele speciale, trebuie pierdut timp si gasit bilete din bucati - o operatiune mult mai complexa decat simplul drum la gara/agentie si intrebarea "cat costa drumul de la A la B"?
Pasagerii potentiali sunt descurajati de tarife, si aleg avionul sau autocarul, si prin urmare vagoanele de lung parcurs dispar...

Si revenind la ruta mea, cu bilet din bucati, la clasa a 2-a (care oricum este mai confortabila decat autocarul) se poate merge cu 29 + 19 = 48 euro. La pretul acesta cred ca si autocarul pierde... DAR din pacate pentru cei care locuiesc mai departe de Brasov, Pannonia nu merge mai departe...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 12:28

Ce ma voi amuza eu anul acesta cand putini romani (poate 10-15.000) vor dori sa mearga in Ucraina si Polonia la EURO 2012.

Cine alege masina mica va face foarte mult, va plati mult pe carburant. Intre Romania si Ucraina/Polonia nu exista curse low-cost de avion iar cu schimbare va duce pretul dus-intors la avion la peste 200 de euro. Cine va dori sa mearga cu autocare/microbuze va observa ca nu sunt deloc intre marile orase ale Romaniei si orasele in care vor avea loc meciuri + ca drumurile pana acolo sunt de calitate mai proasta decat in Romania, risti sa te ratacesti in Ucraina datorita lipsei indicatorelor in latina.

Si uite asa romanul nostru obisnuit cu masina mica, autocare/microbuze ieftine si dese sau cu avioane ieftine va observa ca TREBUIE SA PLATEASCA UN PRET FOARTE MARE (pentru romani) LA TREN PANA IN UCRAINA si chiar in Polonia. Tarifele la tren intre Bucuresti si Kiev la tren dus-intors costa 500-600 ron.

ORICUM LEGATURILE DE TRANSPORT INTRE ROMANIA SI POLONIA SUNT FOARTE PUTINE, INTRE ROMANIA SI UCRAINA SUNT CA SI INEXISTENTE.

MA VOI AMUZA DEOARECE UNII ROMANII CARE VOR CALATORI ACOLO SE VOR MIRA CA NU TRANSPORT CA LA NOI.

Very Happy
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 12:58

In Ucraina litrul de benzina costa 3,5lei in banii nostrii. Greu e pana iesi din Romania ca dupa aia nu iti mai doresti sa vi inapoi.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 13:07

Lucrezi in Suceava si iti faci cumparaturile , inclusiv plinul, la Cernauti. Very Happy

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 13:15

Eu nu dar am cunostinte in Suceava/Iasi car trec odata pe saptamana la vecini si alimenteaza de acolo, si daca tot trec mai baga si o cumparatura. Nu cred ca are rost sa ne ascundem, fenomenul asta e intalnit in toate localitatile care sunt aproape de granita. Se trege la greu granita spre Ucraina, Bulgaria, Moldova, Ungaria pentru alimente si combustibili pentru uz propriu. Si eu as fi facut la fel, de ce sa bag cu 5.8lei/litru cand pot sa trec dincolo si sa bag cu 3.5lei/litru.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 13:41

razvan - trenuri a scris:
Ce ma voi amuza eu anul acesta cand putini romani (poate 10-15.000) vor dori sa mearga in Ucraina si Polonia la EURO 2012.

Cine va dori sa mearga cu autocare/microbuze va observa ca nu sunt deloc intre marile orase ale Romaniei si orasele in care vor avea loc meciuri + ca drumurile pana acolo sunt de calitate mai proasta decat in Romania, risti sa te ratacesti in Ucraina datorita lipsei indicatorelor in latina.

Si uite asa romanul nostru obisnuit cu masina mica, autocare/microbuze ieftine si dese sau cu avioane ieftine va observa ca TREBUIE SA PLATEASCA UN PRET FOARTE MARE (pentru romani) LA TREN PANA IN UCRAINA si chiar in Polonia. Tarifele la tren intre Bucuresti si Kiev la tren dus-intors costa 500-600 ron.

Very Happy

10-15000 de romani in Ucraina/Polonia ? Esti foarte optimist avand in vedere ca ceva mai multi decat acestia au fost in Elvetia 2008 la preturi cat de cat o.k. cazare - bilete plus ca nationala era si ea acolo si au fost multi suporteri din zona (Italia , Austria , Elvetia , Franta )...

Cat despre modul in care ajung romanii in Ucraina nu-ti bate tu capul ca au grija agentiile de turism sa le ia banii , nu cred ca va merge multa lume cu trenul (poate doar cei din Vest) avand in vedere pretul dar si pericolele mai ales pe teritoriul Ucrainei...Majoritatea excursiilor vor fi organizate , bineinteles , cu autocarul (ieftineala) dar se va oferi si varianta avion la costuri mari...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 14:52


Daca vrei sa ma contrazici la transport sa te uiti putin si sa cauti pe net. Dupa care imi vei da dreptate. De ce oare intre Romania si Ucraina se trece granita pe jos in acest secol? Din acest motiv vor merge foarte putini romani in orasele organizatoare ale EURO 2012.

Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 14:58

razvan - trenuri a scris:
De ce oare intre Romania si Ucraina se trece granita pe jos in acest secol? Very Happy
Pentru că se poate... în schimb, dacă vrei să mergi în Bulgaria trebuie să stai la autostop, pentru că din Ro în Bg nu ai voie pe jos pe Podul Prieteniei (dar invers ai voie). Dacă cele 2 localităţi de frontieră sunt foarte apropiate, nu văd de ce să nu se permită şi trecerea frontierei pe jos.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 15:17

razvan - trenuri a scris:

Daca vrei sa ma contrazici la transport sa te uiti putin si sa cauti pe net. Dupa care imi vei da dreptate. De ce oare intre Romania si Ucraina se trece granita pe jos in acest secol? Din acest motiv vor merge foarte putini romani in orasele organizatoare ale EURO 2012.

Very Happy

Exista IR 382 Sofia - Moscova.
Din Cernauti, Lvov, Kiev estista legaturi care toate orasele importante din Ucraina si tarile vecine.

Cine vrea sa mearga in Polonia, merge la Budapesta cu 374 si apoi cu 476 pana la Varsovia.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 15:33

Mda...că 374 pleacă la 7:50 şi primul tren de la Bucureşti ajunge abia la 9:30...
Se poate folosi IR1346 şi apoi la 9:25 EC170 + EC102, de exemplu. Dar mă tem că toţi potenţialii călători când vor auzi cât e un bilet de tren... că doar nu o să spună CFR Călători că sunt oferte speciale de 128 RON Bucureşti - Budapesta, de exemplu. Problema e că astea sunt Bucureşti - Budapesta, deci nu se pot aplica pentru Pannonia. Partea proastă e că singura ofertă specială MAV pentru varşovia e exact la trenul de noapte, deci implică minim 10 ore de stat prin Budapesta de la Dacia / Ister până la tren.
E... vremurile or să se mai schimbe, probabil vor apărea mai multe trenuri spre Polonia din Ungaria.

Deşi off-topic, mi se pare o prostie desfăşurarea acestui campionat în 2 ţări... din care una în UE şi una nu (deci pentru Ucraina trebuie viză)... astfel că aproape nimeni nu va putea merge la meciuri în ambele ţări.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 15:45

Bucuresti - Varsovia biletul dus intors e 119 E adica 517.33 Ron la cursul de azi.

http://www.cfrcalatori.ro/download/3511

http://www.cfrcalatori.ro/download/3514

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 16:22

Dr2005 , cine ti-a zis tie ca trebuie viza pentru Ucraina ? este de ajuns pasaportul simplu !

_________________
595423Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 16:39

Oricum nu voi merge eu la EURO 2012, dar ziceam asa ca romanii care au uitat de calatoria cu trenul in afara tarii, vor fii obligatii de situatie sa de-a banii greii la avion, masina sau sa mearga cu trenul care oricum este cel mai ieftin catre ACEEA DIRECTIE.

Vom trai si vom auzi de NEMULTUMIRILE ROMANIILOR CARE VOR MERGE LA EURO 2012 pe partea de transport.
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5779
Data de inscriere : 25/02/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 20 Ian 2012, 16:46

confirm si eu: nu trebuie viza pentru Ucraina

cristi, 119 euro dus-intors pentru Bucuresti - Varsovia este intr-adevar un pret foarte interesant, dar pare ciudat, daca il comparam cu pretul dus (133 euro) si cu celelalte rute (de ex Iasi-Varsovia este 144 dus si 220 dus intors). Nu este exclus sa fie o greseala in tabel. Si ar mai fi o intrebare: ruta este prin Bratislava-Breclav-Bohumin, cum circula toate ECurile si EN476/406? Sau prin Miskolc - Kosice - Cracovia, care este ruta cea mai scurta, dar pe unde trebuie schimbat de n ori?

Pentru asa o ruta lunga, merita studiata si posibilitatea unui bilet pe bucati. Cum zice si Dr2005, intr-adevar la MAV singura oferta interesante este pentru trenul de noapte. In mersul trecut exista si un EC direct Budapesta - Varsovia (la care existau oferte cu 29 de euro), dar care vad ca anul acesta nu mai circula.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2011-2012
Sus 
Pagina 20 din 49Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 34 ... 49  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012
» Erata ,,MERSUL TRENURILOR DE CALATORI" 2011-2012
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: