| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+76Cont dezactivat The Legend roseanu alex.alexus.tm 1nt3rp0l_106 Katalin4653 alex1987 Norbi Andrey_tm ionutz85 membru exclus kristi kkk romaniaetc rich1974 Costin.H Kriszti219 laur 133 cstefan Radu Tudor nenuandrei ravers75 DAS 2011 buldozer2 user dezactivat... Rarau membru inactiv mishu_edm srazvi Stratan-Tttggvv 060-EA078 redeme mureseanu_976 iDorin tuborgtnp Silver eu ionutz72 cont dezactivat . alex03bv mihaiuc pannonia express stefan_br vanchorusebulgaria Laur didinul cardinal rizelgeorgel2004 DPS saint COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Vale cont inactiv popovici DUAL lovekomotive Dr2005 Adrian78 Tomi13leu Vlad calin941-2 cristi CFR AndiCFR bogdan srl ATM manuela dandel halmarius AlexD traian razvan - trenuri Nesebar Luna Vitosa get. Alex Avram 80 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 13 Ian 2012, 23:32 | |
| Astra a scos vagoane 21-76/86 care circula in International si sunt mai noi decat 1997 , deci au iesit mai de curand vagoane pentru international . |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 13 Ian 2012, 23:47 | |
| - karpaty a scris:
- Astra a scos vagoane 21-76/86 care circula in International si sunt mai noi decat 1997 , deci au iesit mai de curand vagoane pentru international .
Dragoș cred că se referă la o platformă nouă, nu la serii noi care-s variațiuni ale unui singur model. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 14 Ian 2012, 00:13 | |
| Nu, mă refer strict la vagoane apte pentru trafic internaţional. A picata codul 61 pe un vagon care circulă spre unguri pentru a nu se întocmi hârtiiile necesare unei convenţii (care, mai nou, trebuie să treacă pe la AFER) nu înseamnă vagon apt de trafic internaţional. Aceste vagoane NU sunt apte de trafic internaţional după toate normele UIC. Un vagon de trafic internaţional trebuie să poată fi alimentat la TOATE tensiuniile UIC (până acum câţiva ani se cerea şi abur). Austriecii au 1000 V 16,5 Hz c.a., iar unele vagoane merg alimentate şi la tensiunea MAV (1500 V 50 Hz c.a.). Şi ei nu pictează 61 pe ele... Nici nemţii care vin la Innsbruck nu au trecut la regim 61 pe vagoanele lor (ei au aceeaşi tensiune ca austriecii, deci vagoanele ar fi compatibile, în ideea în care ar trebui ataşate unui tren OBB - de obicei toată garnitura, inclusiv locomotiva, e DB). _________________ :TTT:
|
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 14 Ian 2012, 14:53 | |
| - AlexD a scris:
- Parerea mea e ca atata timp cat va exista trafic de marfa pe coridorul 4 nu vom pupa viteze mai mari de 140km/h, exemplu M1000.
Pai si atunci de ce se instaleaza ETCS nivel 2 pe mare parte din coridorul 4 ? Pentru marfa ? Nu cred ! Eu zic ca trebuie sa avem rabdare cu 160 pentru ca n-avem inca trafic pentru asa ceva ... Nici macar pe 800 unde iarna avem 4 trenuri zilnice mari si late ... Dupa ce se finalizeaza lucrarile pe M800 si se echipeaza si ceva locomotive se da drumul cu 160 cu siguranta ! Oricum , diferentele de timpi nu vor fi semnificative in raport cu investitiile facute ! Eu unul prefer sa merg cu 140 in 2 ore fix decat sa mi se scumpeasca biletul ca sa merg cu 160 in 1h50'! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 14 Ian 2012, 15:10 | |
| - popovici a scris:
Dupa ce se finalizeaza lucrarile pe M800 si se echipeaza si ceva locomotive se da drumul cu 160 cu siguranta ! Oricum , diferentele de timpi nu vor fi semnificative in raport cu investitiile facute ! Eu unul prefer sa merg cu 140 in 2 ore fix decat sa mi se scumpeasca biletul ca sa merg cu 160 in 1h50'! Mare adevar spui, oricum asta am sustinut si eu de atata timp. Hai poate pe M800 o sa vedem trenuri care sa circule cu 160km/h cel mai probabil ICurile vor fi acelea. Dar pe M1000 niciodata nu vom avea 160km/h doar de dragul de a circula cu viteaza asta pe o distanta de maxim 20km, risipa de resurse pentru ce, maxim 1-2 minute castigate la sosire in Ploiesti... |
|
| |
Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5850 Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 17 Ian 2012, 14:12 | |
| Da , oameni buni si cand a fost problema cu Vulcanu din Islanda ( Iceland ) si n-a zburat nimeni ? Cum se facuse Dacia ?? Nu mai stiai sa numeri cusetele . Si poate unii oameni au frica de avion . Eu cred ca problema e peste tot proasta organizare a CFRului . Daca n-ar mai fii subventionat companii ca TFG sau Regiotrans poate ca ar fii avut si bani pentru viena , Venezia si poate prin colaborare si vagon direct cu Munchen ( Vagon OBB ) . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 18 Ian 2012, 17:34 | |
| 35 min a facut duminica seara Isterul din capitala pana la PL.Vest. Daca Isterul avea 12 vagoane nu mai scotea el 35 min. Desigur cu Panonia in 2009 am facut 33 min de la PL.Vest la capitala si exemplele pot continua.
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 18 Ian 2012, 18:03 | |
| Daca ar fii mai multe trenuri. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 19 Ian 2012, 20:44 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Daca ar fii mai multe trenuri.
Unde??? Daca te referi in alte orase din Europa nu suntem primiti. |
|
| |
Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5850 Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 19 Ian 2012, 23:15 | |
| Nu suntem primiti , de ce ? Atunci cel care e la conducerea CFR si negociaza sa plece . Vagoanele Noastre nu pot fi Competitive dar curate si intretinute da . Daca nu , putem folosi vagoanele lor CD , OBB , si noi sa platim eventualele defectiuni ale vagonului ( geam spart perdelutsa rupta ) daca s-a petrecut pe teritoriu nostru . Daca invatam sa fim seriosi ,ne vor primii si Praga si Munchen si asa mai departe ,cum am avut odata pana la Paris Est cred ca putem avea macar Munchen . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 19 Ian 2012, 23:27 | |
| Unele trenuri internaţionale nu prea sunt rentabile... chiar şi Dacia servea mai mult ungurii care mergeau la Viena decât românii... pentru că bilete de avion spre Viena găseşti şi la 60 de euro, în vreme ce la tren, dacă iei vagon de dormit, te costă triplu. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 19 Ian 2012, 23:29 | |
| Nu cred ca va mai fi legatura din Romania cu Germania , Cehia , Polonia , Slovacia si Italia , astea apartin de domeniul trecutului , istoria CFR , pacat de ele , normal ar fi ca Uniunea Europeana sa oblige toate tarile UE sa aibe macar o legatura cu restul tarilor ce fac parte din UE atat cu vagon clasa 2 cat si cu dormitor ori cuseta pentru ca sunt calatori care nu suporta avionul si atunci care e solutia sa schimbe 3-4 trenuri din Atena la Berlin plus asigurarea unui pret competitiv , chiar daca nu exista profit pe relatia Atena-Berlin de exemplu sa nu fie mai mult de 160-180 euro dus-intors . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 19 Ian 2012, 23:32 | |
| Despre preţuri v-am mai spus... mi-am luat bilet de avion Bucureşti - Praga cu 170 RON. Ca să merg cu trenul, la vagon de clasa a doua, mă costa peste 350 RON şi făceam 23 de ore dacă IR Muntenia ajunge la timp, iar dacă întârzie mai mult de 30 de minute mai punem 4 ore de stat prin Budapesta şi 3,5 euro încă o rezervare de loc. Adevărul e că avem o infrastrctură VARZĂ. Cele 11 ore de la Bucureşti la Curtici şi preţurile exagerate taie elanul oricărui doritor. _________________ :TTT:
|
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 19 Ian 2012, 23:50 | |
| - karpaty a scris:
- normal ar fi ca Uniunea Europeana sa oblige toate tarile UE sa aibe macar o legatura cu restul tarilor ce fac parte din UE atat cu vagon clasa 2 cat si cu dormitor ori cuseta pentru ca sunt calatori care nu suporta avionul si atunci care e solutia sa schimbe 3-4 trenuri din Atena la Berlin plus asigurarea unui pret competitiv , chiar daca nu exista profit pe relatia Atena-Berlin de exemplu sa nu fie mai mult de 160-180 euro dus-intors .
Normal ar fi fost ca guvernele Romaniei de cacao de pana acum (1990-2012) sa reduca durata unei calatorii din Romania spre Vest astfel incat spre Budapesta si chiar spre Viena sa avem trenuri de zi ... Bucuresti-Budapesta trebuia sa se faca in 8 ore demult , iar Bucuresti-Viena in cel mult 11... UE ne da bani sa facem cai ferate si noi preferam inca izolarea , asta-i adevarul politic ! - Dr2005 a scris:
- Despre preţuri v-am mai spus... mi-am luat bilet de avion Bucureşti - Praga cu 170 RON
Interesant... Cand s-a intamplat asta si cu ce companie ? Ma chinui demult sa ajung la Praga cu avionul si din cauza costurilor foarte mari /lipsa zboruri am cam renuntat...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Joi 19 Ian 2012, 23:54, editata de 1 ori |
|
| |
Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5850 Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 20 Ian 2012, 00:18 | |
| Moama ce comparatii faceti si voi aici ))))))). dar de la Frankfurt la Bruxelles la Londra cu ICE-ul cu trenu oare faci mai putin decat cu avionu ? dar de la Moscova la Sofia sau la Moscova Bucuresti . dar hai exemplu local , Constanta -Cluj , e mai rapid cu trenu decat cu avionu ?? Ceea ce-ati zis voi e 75% prostie . E Normal ca avionu sa fie mai rapid la distante mai mari de 200 de km . Nu mai scoate-ti din cacao CFR-ul ,are un managment "iubitor" , nu e vorba de profit e vorba de mesaj . e vorba ca CFR-ul ar putea trimite un vagon poate 2 prin Venezia si Praga dar nu se poate ca Statul Roman acorda Subventii la Regiotrans si altele de genu . Gasim mereu vina la altii . Pana acuma s-a putut si cred ca si pana acuma mergeau romanii la Venezia cu trenu in disperare . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|