Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

In jos 
+111
catalinu'
stefan_br
mihaiuc
get.
Marius
razvan - trenuri
traian
Cosmin5
redeme
laur 133
cristyadaX
Nk11
jimmy
Teodor
ATM
nokia2010
Cobra
bostanescu gigel
Luna
DUAL
vilhelm
ravers75
IonutChircu
AlexD
romero69
riciu
Jhonyla
VeV
mstupariu
alinx3330
Vitosa
Razvan Tudor
decward
raoul
PrisecaruFlorin
ultras
nelu_cfr
spsdc7
RazvanCFR
iuli.hard
rares03
Adrian78
kaan
FeroFan97
SULZERUL 0733
cont dezactivat .
DooLs
Laur
jionutz
19jimmy84
The Legend
Shinkansen
sorinucu
Stefan
Mircea Hirjau
dan ciprian
pannonia express
rizelgeorgel2004
halmarius
knd
Cito
TVlad
Razvan
cont inactiv
AMX 97-0548-4
ionutz72
Traveller
Bobses
buldozer2
Costin.H
didi
Nesebar
Rosshhu
mi.tudor
Caravelle_Zg
membru inactiv
mtk
bogdan srl
marius_catalin84
vrabieionut
stegaru
IonutCFR2009
cortexedge
didinul
alex.alexus.tm
srazvi
Codrut1985
KQQ
tudor_vl
lovekomotive
zenox4500
stinky
Vlad
Ionutz
discoid21
Norbi
Hurricane
cristi ar
cristi CFR
orestte
Gongutza
robypedia
COSTACHE MIHAIL
MariusM
mureseanu_976
Lde 2100
mardaryroby
DonVILLy
tiberio
kristi kkk
myster2008
115 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6205
Data de inscriere : 16/11/2009

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 19:13

Azi dimineata in gara Pascani nu functiona statia de amplificare... Evil or Very Mad Culmea, ca pe 4 linii erau garate trenuri ,iar calatorii erau nedumeriti de directia in care circulau acestea...
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6559
Data de inscriere : 30/01/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 22 Feb 2011, 21:41

Ca fapt divers.....
Tren IC Bucuresti Nord - Timisoara Nord
an 1995
plecare 15.20 - sosire 21.50
an 2011
plecare 15.45 - sosire 00.29

ce vremuri...
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6559
Data de inscriere : 30/01/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 22 Feb 2011, 21:51

wow cate trenuri erau bagate in 1995 pe Alunu - Babeni
ce sa intamplat or intrat dubele si aici?....
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeSam 26 Feb 2011, 11:42

Inca un lucru pe care l-am observat : oamenii sunt bulversati de numerotarea "sobolanilor" Desiro in compunerea acceleratelor, fiindca sectiunea motor si sectiunea remorca fac de fapt un singur "vagon". Calatorii sunt nevoiti a-l stresa pe conductor cu intrebarile lor.

Concluzia : Mai simplu era cu vagoane normale, poate si mai confortabil decat sa iti rupi spatele in Desiro pana la Alba Iulia sau Lugoj (unde mergeau niste batrani)... :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeSam 26 Feb 2011, 13:19

mureseanu_976 a scris:
Inca un lucru pe care l-am observat : oamenii sunt bulversati de numerotarea "sobolanilor" Desiro in compunerea acceleratelor, fiindca sectiunea motor si sectiunea remorca fac de fapt un singur "vagon". Calatorii sunt nevoiti a-l stresa pe conductor cu intrebarile lor.

Concluzia : Mai simplu era cu vagoane normale, poate si mai confortabil decat sa iti rupi spatele in Desiro pana la Alba Iulia sau Lugoj (unde mergeau niste batrani)... :roll:

Pe Acc Buc-Pitesti care avea automotor pentru Targoviste scria pe bilet automotorul de Craiova era vagonul 1 si cel de Targoviste vagonul 2..Acuma pentru unii e si greu sa se uite la afisaj sa vada ca scrie pe unu Sibiu si pe altu Timisoara
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeSam 26 Feb 2011, 18:03

adrian78hd a scris:


Pe Acc Buc-Pitesti care avea automotor pentru Targoviste scria pe bilet automotorul de Craiova era vagonul 1 si cel de Targoviste vagonul 2..Acuma pentru unii e si greu sa se uite la afisaj sa vada ca scrie pe unu Sibiu si pe altu Timisoara

Da, asta-i problema. Ca pe unele trenuri cu "sobolani" nu apar hartoage in usa sau geam sa indice numarul. O singura data am vazut la fostu' R 838 Cluj - Petrosani (pe vremea aia sobolan Dezastro !), cel de Petrosani era marcat cu "vagon 1" si cel de Sibiu cu 2...

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
spsdc7

spsdc7


Numarul mesajelor : 128
Varsta : 58
Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC
Reputatie : 5250
Data de inscriere : 24/11/2010

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 15:51

ATENTIE CALATORI !!!! VI SE PREGATESTE CEVA - O MAJORARE A TARIFELOR

Ministerul Transporturilor va înlocui până la sfârşitul anului categoriile de trenuri operate de CFR Călători, respectiv intercity, rapid, accelerat şi personal, cu cele din legislaţia europeană, astfel că şi tarifele biletelor vor fi modificate pentru a fi în concordanţă cu noile grupe de trenuri.

Pentru realizarea acestei prevederi care presupune transformarea celor patru categorii actuale de trenuri şi anume: intercity, rapid, accelerat, personal în trenuri Intercity, InterRegio şi Regio sunt necesare modificări legislative, modificarea reglementărilor şi dispoziţiilor profesionale în domeniu, precum şi modificarea variantelor tarifare de vânzare şi implicit a softului de vânzare", se arată într-un proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu.

Ordinul va intra în vigoare la 11 decembrie, când va intra în vigoare viitorul mers al trenurilor.

Noile categorii de trenuri vor fi:


Intercity (IC) - care la rândul lor se clasifică în Eurocity IC, Euronight IC, Intercity IC şi Intercity Night - ,

InterRegio (IR) - Interregio IR şi Interregio Night -,

Regio (R) - Regio Express, Regio şi Regio Urban/Suburban.

Trenurile Intercity Eurocity IC operează între oraşele importante, în trafic intern sau internaţional şi respectă în totalitate anumite criterii de calitate, iar cele Euronight circulă în aceleaşi condiţii, însă noaptea. Trenurile Intercity IC operează între oraşele importante, circulă de regulă în timpul zilei, incluzând destinaţii internaţionale, şi asigură o viteză medie de minim 60 kilometri pe oră.

În schimb, trenurile Intercity Night circulă noaptea şi trebuie să ofere servicii suplimentare de transport cu vagoane dormit şi/sau cuşetă, iar viteza medie minimă este de 55 kilometri pe oră. De asemenea, acest tip de tren poate avea în compunere vagoane ale operatorilor feroviari străini care oferă servicii specifice proprii şi pot avea ca serviciu opţional transportul autoturismelor cu vagoane specializate.

Trenuri InterRegio vor opri în principalele gări care asigură conexiuni convenabile cu celelalte trenuri de călători şi vor avea o viteză medie de 45 de kilometri pe oră. Trenurile InterRegio Night vor circula noaptea cu o viteză medie de minim 40 km/oră, vor avea vagoane de dormit şi/sau cuşetă, au opriri frecvente, în majoritatea oraşelor din parcurs, şi pot avea vagoane ale operatorilor străini şi pentru transportul autoturismelor.

Trenurile de tipul Regio Express vor avea funcţia unor trenuri personale, pentru că vor asigura transportul pentru arii geografice restrânse, la o viteză de minim 35 kilometri pe oră, iar de regulă nu vor circula în intervalul orar 23:00 - 4:00.

Trenul Regio este de asemenea ca un personal, respectiv va opri în toate staţiile şi haltele, va circula cu viteza de minim 35 km/oră, iar serviciul de clasa I nu va fi obligatoriu. Pentru asigurarea legăturii, trenurile regio vor fi disponibile obligatoriu, în staţiile noduri de cale ferată, la minim 15 minute după sosirea trenurilor interregio sau intercity şi la sosirea în staţiile noduri de cale ferată cu minim 15 minute înaintea sosirii trenurilor interregio sau intercity.

Trenurile de navetişti se vor numi Regio urban şi Regio suburban şi vor circula în jurul oraşelor, vor asigura legăturile la şi de la trenurile interregio. Serviciul de clasa I nu va fi obligatoriu.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 16:03

Singura coincidenta e ca deja preturile la noi sunt la fel ca la ei si ca la noi viteza media e viteza minima pe care trebuie sa o respecte trenurile in rest cred ca nu vom indeplini mai multe cerinte..Cand ne vom alinia si cu infrastructura la cea europeana?De ce nu ii lasam pe chinezoi sa ne faca infrastructura ca lucreaza prea repede si fara comisioane si toti doreii nu se vor mai sprijini in lopeti si nu vor mai dormi in utilaje?La noi modernizare se face cu petul de 2L de Bucegi si sticla de Unirea cred ca e trecut in caietul de sarcini!!
Cel mai bine ar fi ca sa fie obligatoriu ca trenurile
IC sa respecte o viteza medie de 160km/h
InterRegio vit medie de 140km/h
RegioExppres 120km/h
Regio 80-100km/h


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 03 Mar 2011, 16:13, editata de 3 ori
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 16:05

@spsdc7 -- de ce consideri ca ar fi un lucru negativ aceasta noua impartire?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 16:08

Costin.H a scris:
@spsdc7 -- de ce consideri ca ar fi un lucru negativ aceasta noua impartire?

Cred ca se refera la partea negativa cea cu majorarea tarifelor cea mai dificila sarcina o vor avea cei ce fac mersul trenurilor si trebuie sa asigure legatura la 15 min dupa un tren mai important ca pierd cei cu dubele sau se vor chinui operatori sa le puna un pic de intarziere..
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 18:17

Aceasta schimbare eu unu o astept de cativa ani si nu cred ca trebuia trecuta la negativ ci la pozitiv , este un pas inainte totusi .

_________________
595423Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Bdeem_8496_aLucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Bdeem_8496_aLucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 18:33

adrian78hd a scris:
Singura coincidenta e ca deja preturile la noi sunt la fel ca la ei si ca la noi viteza media e viteza minima pe care trebuie sa o respecte trenurile in rest cred ca nu vom indeplini mai multe cerinte..Cand ne vom alinia si cu
IC sa respecte o viteza medie de 160km/h
InterRegio vit medie de 140km/h
RegioExppres 120km/h
Regio 80-100km/h
Datorita pozitionarii geografice si a reliefului Romaniei eu spun urmatoarele:
1. De domeniul SF.
2. Imposibil in urmatorii 50 de ani.
3 .Plauzibil numai pe M800 Buc-CT la finalizarea lucrarilor si pe Buc-Campina probabil si pe alte tronsoane dar pe distante scurte.
4. Probabil asta vom avea peste 10 ani in cel mai fericit caz daca ne trezim acum...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12461
Data de inscriere : 09/07/2009

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 19:08

Mai bine se revine la vechea impartire, Rapid, Accelerat, Personal, Cursa (naveta), mult mai aproape de conditiile oferite de infrastructura actuala. In speta... Rapid (medie de 60 km/h), Accelerat (medie de 50 km/h), Personal (medie de 45 km/h), Cursa (medie de 35...40 km/h). Si pentru noile magistrale modernizate, sa aplice daca vor impartirea europeana... (dar nu cred ca vor depasi rangul de Inter Regio nici acolo...)


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 03 Mar 2011, 19:10, editata de 1 ori
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6559
Data de inscriere : 30/01/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 19:10

era sa pierd trenul odata din cauza unei informatii eronate....
pe tabela electronica din Timisoara Nord era trecut asa
sosiri
A 1762 de la Resita Sud sosire linia 5
P 2603 la Arad plecare de la linia 5
(A se transforma in P si pleca la Arad) numa ca in aceea zi sa produs o modificare neanuntata
acceleratu a venit la linia 1 la ora 08.15
bun mam dus si mam urcat in el
la 08:19 ne anunta ca trenul P 2603 pleaca in directia Arad la ora 08:21 de la linia 8 peron
repede am coborat jos si mam grabit spre linia 8...
si nu am fost numai eu ci o gramada de oameni plus ca unii erau cu bagaje multe sau mari...
si astfel trenul nostru a plecat cu 10 minute intarziere....
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12461
Data de inscriere : 09/07/2009

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 03 Mar 2011, 19:14

Asta imi aduce aminte de anii 80, cand in gara Ploiesti Sud, se schimba linia de garare a trenurilor chiar si cu 5 minute inainte de plecarea trenului. de exemplu, cursa de Urziceni, care normal pleca de la linia 7 (conform tabelei), mai mereu o puneau de la linia K... pentru ca pe linia 7 treceau voioase marfarele necontenit si era ceva distanta intre linia 7 si K... traversari de linii, bagaje, un adevarat haos... dar atunci era si traficul mare de calatori si marfa. Astazi n-ar mai trebui sa se intample asa...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (1) - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
Sus 
Pagina 46 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-
Mergi direct la: