|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
+111catalinu' stefan_br mihaiuc get. Marius razvan - trenuri traian Cosmin5 redeme laur 133 cristyadaX Nk11 jimmy Teodor ATM nokia2010 Cobra bostanescu gigel Luna DUAL vilhelm ravers75 IonutChircu AlexD romero69 riciu Jhonyla VeV mstupariu alinx3330 Vitosa Razvan Tudor decward raoul PrisecaruFlorin ultras nelu_cfr spsdc7 RazvanCFR iuli.hard rares03 Adrian78 kaan FeroFan97 SULZERUL 0733 cont dezactivat . DooLs Laur jionutz 19jimmy84 The Legend Shinkansen sorinucu Stefan Mircea Hirjau dan ciprian pannonia express rizelgeorgel2004 halmarius knd Cito TVlad Razvan cont inactiv AMX 97-0548-4 ionutz72 Traveller Bobses buldozer2 Costin.H didi Nesebar Rosshhu mi.tudor Caravelle_Zg membru inactiv mtk bogdan srl marius_catalin84 vrabieionut stegaru IonutCFR2009 cortexedge didinul alex.alexus.tm srazvi Codrut1985 KQQ tudor_vl lovekomotive zenox4500 stinky Vlad Ionutz discoid21 Norbi Hurricane cristi ar cristi CFR orestte Gongutza robypedia COSTACHE MIHAIL MariusM mureseanu_976 Lde 2100 mardaryroby DonVILLy tiberio kristi kkk myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6205 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 20 Feb 2011, 19:13 | |
| Azi dimineata in gara Pascani nu functiona statia de amplificare... Culmea, ca pe 4 linii erau garate trenuri ,iar calatorii erau nedumeriti de directia in care circulau acestea... |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6559 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 22 Feb 2011, 21:41 | |
| Ca fapt divers..... Tren IC Bucuresti Nord - Timisoara Nord an 1995 plecare 15.20 - sosire 21.50 an 2011 plecare 15.45 - sosire 00.29
ce vremuri... |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6559 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mar 22 Feb 2011, 21:51 | |
| wow cate trenuri erau bagate in 1995 pe Alunu - Babeni ce sa intamplat or intrat dubele si aici?.... |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Sam 26 Feb 2011, 11:42 | |
| Inca un lucru pe care l-am observat : oamenii sunt bulversati de numerotarea "sobolanilor" Desiro in compunerea acceleratelor, fiindca sectiunea motor si sectiunea remorca fac de fapt un singur "vagon". Calatorii sunt nevoiti a-l stresa pe conductor cu intrebarile lor.
Concluzia : Mai simplu era cu vagoane normale, poate si mai confortabil decat sa iti rupi spatele in Desiro pana la Alba Iulia sau Lugoj (unde mergeau niste batrani)... :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Sam 26 Feb 2011, 13:19 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Inca un lucru pe care l-am observat : oamenii sunt bulversati de numerotarea "sobolanilor" Desiro in compunerea acceleratelor, fiindca sectiunea motor si sectiunea remorca fac de fapt un singur "vagon". Calatorii sunt nevoiti a-l stresa pe conductor cu intrebarile lor.
Concluzia : Mai simplu era cu vagoane normale, poate si mai confortabil decat sa iti rupi spatele in Desiro pana la Alba Iulia sau Lugoj (unde mergeau niste batrani)... :roll: Pe Acc Buc-Pitesti care avea automotor pentru Targoviste scria pe bilet automotorul de Craiova era vagonul 1 si cel de Targoviste vagonul 2..Acuma pentru unii e si greu sa se uite la afisaj sa vada ca scrie pe unu Sibiu si pe altu Timisoara |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Sam 26 Feb 2011, 18:03 | |
| - adrian78hd a scris:
Pe Acc Buc-Pitesti care avea automotor pentru Targoviste scria pe bilet automotorul de Craiova era vagonul 1 si cel de Targoviste vagonul 2..Acuma pentru unii e si greu sa se uite la afisaj sa vada ca scrie pe unu Sibiu si pe altu Timisoara Da, asta-i problema. Ca pe unele trenuri cu "sobolani" nu apar hartoage in usa sau geam sa indice numarul. O singura data am vazut la fostu' R 838 Cluj - Petrosani (pe vremea aia sobolan Dezastro !), cel de Petrosani era marcat cu "vagon 1" si cel de Sibiu cu 2... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5250 Data de inscriere : 24/11/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 15:51 | |
| ATENTIE CALATORI !!!! VI SE PREGATESTE CEVA - O MAJORARE A TARIFELOR
Ministerul Transporturilor va înlocui până la sfârşitul anului categoriile de trenuri operate de CFR Călători, respectiv intercity, rapid, accelerat şi personal, cu cele din legislaţia europeană, astfel că şi tarifele biletelor vor fi modificate pentru a fi în concordanţă cu noile grupe de trenuri.
Pentru realizarea acestei prevederi care presupune transformarea celor patru categorii actuale de trenuri şi anume: intercity, rapid, accelerat, personal în trenuri Intercity, InterRegio şi Regio sunt necesare modificări legislative, modificarea reglementărilor şi dispoziţiilor profesionale în domeniu, precum şi modificarea variantelor tarifare de vânzare şi implicit a softului de vânzare", se arată într-un proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu.
Ordinul va intra în vigoare la 11 decembrie, când va intra în vigoare viitorul mers al trenurilor.
Noile categorii de trenuri vor fi:
Intercity (IC) - care la rândul lor se clasifică în Eurocity IC, Euronight IC, Intercity IC şi Intercity Night - ,
InterRegio (IR) - Interregio IR şi Interregio Night -,
Regio (R) - Regio Express, Regio şi Regio Urban/Suburban.
Trenurile Intercity Eurocity IC operează între oraşele importante, în trafic intern sau internaţional şi respectă în totalitate anumite criterii de calitate, iar cele Euronight circulă în aceleaşi condiţii, însă noaptea. Trenurile Intercity IC operează între oraşele importante, circulă de regulă în timpul zilei, incluzând destinaţii internaţionale, şi asigură o viteză medie de minim 60 kilometri pe oră.
În schimb, trenurile Intercity Night circulă noaptea şi trebuie să ofere servicii suplimentare de transport cu vagoane dormit şi/sau cuşetă, iar viteza medie minimă este de 55 kilometri pe oră. De asemenea, acest tip de tren poate avea în compunere vagoane ale operatorilor feroviari străini care oferă servicii specifice proprii şi pot avea ca serviciu opţional transportul autoturismelor cu vagoane specializate.
Trenuri InterRegio vor opri în principalele gări care asigură conexiuni convenabile cu celelalte trenuri de călători şi vor avea o viteză medie de 45 de kilometri pe oră. Trenurile InterRegio Night vor circula noaptea cu o viteză medie de minim 40 km/oră, vor avea vagoane de dormit şi/sau cuşetă, au opriri frecvente, în majoritatea oraşelor din parcurs, şi pot avea vagoane ale operatorilor străini şi pentru transportul autoturismelor.
Trenurile de tipul Regio Express vor avea funcţia unor trenuri personale, pentru că vor asigura transportul pentru arii geografice restrânse, la o viteză de minim 35 kilometri pe oră, iar de regulă nu vor circula în intervalul orar 23:00 - 4:00.
Trenul Regio este de asemenea ca un personal, respectiv va opri în toate staţiile şi haltele, va circula cu viteza de minim 35 km/oră, iar serviciul de clasa I nu va fi obligatoriu. Pentru asigurarea legăturii, trenurile regio vor fi disponibile obligatoriu, în staţiile noduri de cale ferată, la minim 15 minute după sosirea trenurilor interregio sau intercity şi la sosirea în staţiile noduri de cale ferată cu minim 15 minute înaintea sosirii trenurilor interregio sau intercity.
Trenurile de navetişti se vor numi Regio urban şi Regio suburban şi vor circula în jurul oraşelor, vor asigura legăturile la şi de la trenurile interregio. Serviciul de clasa I nu va fi obligatoriu.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 16:03 | |
| Singura coincidenta e ca deja preturile la noi sunt la fel ca la ei si ca la noi viteza media e viteza minima pe care trebuie sa o respecte trenurile in rest cred ca nu vom indeplini mai multe cerinte..Cand ne vom alinia si cu infrastructura la cea europeana?De ce nu ii lasam pe chinezoi sa ne faca infrastructura ca lucreaza prea repede si fara comisioane si toti doreii nu se vor mai sprijini in lopeti si nu vor mai dormi in utilaje?La noi modernizare se face cu petul de 2L de Bucegi si sticla de Unirea cred ca e trecut in caietul de sarcini!! Cel mai bine ar fi ca sa fie obligatoriu ca trenurile IC sa respecte o viteza medie de 160km/h InterRegio vit medie de 140km/h RegioExppres 120km/h Regio 80-100km/h
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 03 Mar 2011, 16:13, editata de 3 ori |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 16:05 | |
| @spsdc7 -- de ce consideri ca ar fi un lucru negativ aceasta noua impartire? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 16:08 | |
| - Costin.H a scris:
- @spsdc7 -- de ce consideri ca ar fi un lucru negativ aceasta noua impartire?
Cred ca se refera la partea negativa cea cu majorarea tarifelor cea mai dificila sarcina o vor avea cei ce fac mersul trenurilor si trebuie sa asigure legatura la 15 min dupa un tren mai important ca pierd cei cu dubele sau se vor chinui operatori sa le puna un pic de intarziere.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 18:17 | |
| Aceasta schimbare eu unu o astept de cativa ani si nu cred ca trebuia trecuta la negativ ci la pozitiv , este un pas inainte totusi . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 18:33 | |
| - adrian78hd a scris:
- Singura coincidenta e ca deja preturile la noi sunt la fel ca la ei si ca la noi viteza media e viteza minima pe care trebuie sa o respecte trenurile in rest cred ca nu vom indeplini mai multe cerinte..Cand ne vom alinia si cu
IC sa respecte o viteza medie de 160km/h InterRegio vit medie de 140km/h RegioExppres 120km/h Regio 80-100km/h Datorita pozitionarii geografice si a reliefului Romaniei eu spun urmatoarele: 1. De domeniul SF. 2. Imposibil in urmatorii 50 de ani. 3 .Plauzibil numai pe M800 Buc-CT la finalizarea lucrarilor si pe Buc-Campina probabil si pe alte tronsoane dar pe distante scurte. 4. Probabil asta vom avea peste 10 ani in cel mai fericit caz daca ne trezim acum... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 19:08 | |
| Mai bine se revine la vechea impartire, Rapid, Accelerat, Personal, Cursa (naveta), mult mai aproape de conditiile oferite de infrastructura actuala. In speta... Rapid (medie de 60 km/h), Accelerat (medie de 50 km/h), Personal (medie de 45 km/h), Cursa (medie de 35...40 km/h). Si pentru noile magistrale modernizate, sa aplice daca vor impartirea europeana... (dar nu cred ca vor depasi rangul de Inter Regio nici acolo...)
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 03 Mar 2011, 19:10, editata de 1 ori |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6559 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 19:10 | |
| era sa pierd trenul odata din cauza unei informatii eronate.... pe tabela electronica din Timisoara Nord era trecut asa sosiri A 1762 de la Resita Sud sosire linia 5 P 2603 la Arad plecare de la linia 5 (A se transforma in P si pleca la Arad) numa ca in aceea zi sa produs o modificare neanuntata acceleratu a venit la linia 1 la ora 08.15 bun mam dus si mam urcat in el la 08:19 ne anunta ca trenul P 2603 pleaca in directia Arad la ora 08:21 de la linia 8 peron repede am coborat jos si mam grabit spre linia 8... si nu am fost numai eu ci o gramada de oameni plus ca unii erau cu bagaje multe sau mari... si astfel trenul nostru a plecat cu 10 minute intarziere....
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 03 Mar 2011, 19:14 | |
| Asta imi aduce aminte de anii 80, cand in gara Ploiesti Sud, se schimba linia de garare a trenurilor chiar si cu 5 minute inainte de plecarea trenului. de exemplu, cursa de Urziceni, care normal pleca de la linia 7 (conform tabelei), mai mereu o puneau de la linia K... pentru ca pe linia 7 treceau voioase marfarele necontenit si era ceva distanta intre linia 7 si K... traversari de linii, bagaje, un adevarat haos... dar atunci era si traficul mare de calatori si marfa. Astazi n-ar mai trebui sa se intample asa... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |