|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
+111catalinu' stefan_br mihaiuc get. Marius razvan - trenuri traian Cosmin5 redeme laur 133 cristyadaX Nk11 jimmy Teodor ATM nokia2010 Cobra bostanescu gigel Luna DUAL vilhelm ravers75 IonutChircu AlexD romero69 riciu Jhonyla VeV mstupariu alinx3330 Vitosa Razvan Tudor decward raoul PrisecaruFlorin ultras nelu_cfr spsdc7 RazvanCFR iuli.hard rares03 Adrian78 kaan FeroFan97 SULZERUL 0733 cont dezactivat . DooLs Laur jionutz 19jimmy84 The Legend Shinkansen sorinucu Stefan Mircea Hirjau dan ciprian pannonia express rizelgeorgel2004 halmarius knd Cito TVlad Razvan cont inactiv AMX 97-0548-4 ionutz72 Traveller Bobses buldozer2 Costin.H didi Nesebar Rosshhu mi.tudor Caravelle_Zg membru inactiv mtk bogdan srl marius_catalin84 vrabieionut stegaru IonutCFR2009 cortexedge didinul alex.alexus.tm srazvi Codrut1985 KQQ tudor_vl lovekomotive zenox4500 stinky Vlad Ionutz discoid21 Norbi Hurricane cristi ar cristi CFR orestte Gongutza robypedia COSTACHE MIHAIL MariusM mureseanu_976 Lde 2100 mardaryroby DonVILLy tiberio kristi kkk myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 06 Dec 2010, 10:59 | |
| Totusi, cum a ajuns, pentru ca, dupa cum spune si domnul Sergiu, si cum e si logic, hartia aia aruncata nu avea cum ajunge la pantograful masinii, asta daca nu era locomotiva in spatele trenului. Imi cer scuze ca nu imi vine a crede ca o banala bucata de hartie igienica ar putea provoca asemenea eveniment, mai ales ca practic acea hartie ar fi zburat contra vantului, lucru destul de improbabil totusi, pt ca e hartie, nu fier sau alte materiale grele |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5996 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: Lucruri negative (-) la CFR !!! Lun 06 Dec 2010, 11:07 | |
| te inteleg sulzer la fel si pe sergiu nici eu nu stiu cum naiba o bucata de hartie sa ajunga acolo sus... nici mie nu mia venit sa cred ce am vazut... pacat ca nu am avut cu ce sa fac pozaca sa va arat locomotiva era in fata trenului o locomotiva EC
|
| | | buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5902 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 06 Dec 2010, 16:54 | |
| Si totusi de ce nu a folosit celalat pantograf!
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5996 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: Lucruri negative (-) la CFR !!! Lun 06 Dec 2010, 20:49 | |
| so ars ceva siguranta dupa cate am auzit eu atunci... nu a mai mers locomotiva aceea deloc practic nu primea curent de la retea |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 09 Dec 2010, 23:26 | |
| Culmea CFR Marfa : sa trimiti 2 izolate de la combinatul Azomures la depoul Tirgu Mures SEPARAT (desi era doar o diferenta de 5 minute intre trasele lor). N-are CFR Marfa bani de platit datorii, dar are bani de platit 2 trase pentru fiecare izolata in parte. In loc sa fi asteptat prima 5 minute ca s-o aduca pe a doua la roata... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7014 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Vin 10 Dec 2010, 09:01 | |
| alaltaieri seara urca un DA CFR marfa la Bicaz cu o platforma cu 2 osii si 2 eacs-uri.....si urca frumos si dupa vreo ora coboara la fel cum a urcat, doar cu vreo 4 sau 5 eacs-uri in plus fata de ce avea cand urcase....bun, ieri dimineata in gara la Piatra Neamt, nici o masina de marfa....a plecat, cand revin de la scoala in gara Bistrita stateau vagoanele cisterna asteptand sa intre in depozitul de resurse naturale, stiti voi, acolo unde punea Ceasca orez si grane si alte resurse pt zile negre..... dar cu vreo 10 minute inainte de a urca in bus spre casa....intru iar in gara Piatra Neamt, culmea: 5462 pleca cu 1324 la carma, si 5464.... :shock: ochii locomotiva,nu era, revenind la gara Bistrita..... cine manevra vagoane va ganditi: o locomotiva CFR Calatori...bravo lor. Deci da-ul CFR Marfa a plecat la bacau cu 7 vagoane goale si a lasat cisternele in manevra CFR Calatori, luand locomotiva de la 5464 care trebuia s-o intinda intr-o ora jumatate spre bacau. Bun, or fi avut nevoie de eacs-urile alea pe undeva si trebuia sa le livreze la timp, da' de ce nu a venit in DT cu inca o locomotiva, care sa ramana la depozit cu cisternele pana la preluare, ca locomotive sunt slava Domnului o gramada pe care CFR Marfa le tine conservate prin depouri. Acum cine scoate din depozit cisternele?CFR Calatori? si tot CFR Calatori le leaga dupa vagoanele de calatori pana la Bacau? Trebuie sa vina o locomotiva CFR Marfa de la Bacau, izolata, o trasa noua, 70 de km de parcurs, motorina consumata si bani consumatyi degeaba..... Dar... nu trebuie sa ne facem griji, nu doar CFR Marfa face boacane de astea, mai sunt operatori care trimit izolate doar doar sa mai consume motorina degeaba. Bun, mai avem si cei care merg cu vagoanele si lasa masina acolo pana cand sunt gata vagoanele de plecare.... mecanicii nu cred ca raman acolo fiindca am vazut locomotiva acum 2 saptamani urcand si de abia azi a coborat la roata cu alta care urcase ieri si 2 garnituri de vagoane dupa ele... dar astia ii gasim mai rar, foarte putini se plimba inutil doar doar sa mai pape motorina.... |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 13 Dec 2010, 17:30 | |
| Pregatiti-va sa infruntati conditiile de salon din trenurile internationale (ca-s de zi, de noapte, cu parcurs de 3 ore sau 15 ore-n cap) ! CFR Calatori a schimbat regimul saloanelor 21-86, acum sunt apte de trafic extern FARA restrictii (ca si cum oricine din Europa este obligat sa le accepte). Dar la partea electrica kanci, nimic modificat (trebuie un convertizator static pentru 800, 1500 si 3000 V pentru a putea circula in extern...) : _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 13 Dec 2010, 17:51 | |
| Si ungurii trimit pe rapidele de Romania ( ex: R 364 Ady Endre Cluj Napoca - Budapesta, R 78 Timisoara Nord - Budapesta etc. ) tot vagoane salon, asa ca nu vad care e problema daca si noi le trimitem la fel. Oricum nu cred ca avem altceva mai bun care sa fie apt pentru trafic international. Decat vagoane 21-90 care au deja 14 ani si sunt destul de neingrijite si murdare, parca mai bine un 21-86. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 13 Dec 2010, 18:00 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Si ungurii trimit pe rapidele de Romania ( ex: R 364 Ady Endre Cluj Napoca - Budapesta, R 78 Timisoara Nord - Budapesta etc. ) tot vagoane salon, asa ca nu vad care e problema daca si noi le trimitem la fel. Oricum nu cred ca avem altceva mai bun care sa fie apt pentru trafic international. Decat vagoane 21-90 care au deja 14 ani si sunt destul de neingrijite si murdare, parca mai bine un 21-86.
Intr-adevar cam asa-i, si paall a prins ieri 2 saloane 21-86 in EN Ister. Acolo clar ca nu le accept, e un tren de noapte. Oamenii fara posibilitati pentru cuseta de clasa a 2-a sau vagon de dormit sunt gramada, nu cred c-ar vrea sa le bata neoanele din salon in cap cand dorm :roll: Ungurii au vagoane salon mult mai "aerisite", cu mai mult loc de picioare. Asadar ei au o scuza, noi nu _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 13 Dec 2010, 18:17 | |
| Ca sa nu mai zic de vagoanele pe care ni le trimit bulgarii, dar asta e alta poveste. Oricum, la vagoane de dormit si cuseta, stam destul de bine in trafic extern, mai ales cu 70-91. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5783 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 13 Dec 2010, 19:24 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Pregatiti-va sa infruntati conditiile de salon din trenurile internationale (ca-s de zi, de noapte, cu parcurs de 3 ore sau 15 ore-n cap) ! CFR Calatori a schimbat regimul saloanelor 21-86, acum sunt apte de trafic extern FARA restrictii (ca si cum oricine din Europa este obligat sa le accepte). Dar la partea electrica kanci, nimic modificat (trebuie un convertizator static pentru 800, 1500 si 3000 V pentru a putea circula in extern...) :
Eu am venit acum cateva luni de la Budapesta la Brasov cu Pannonia, si am prins (in mod exceptional) un astfel de vagon 21-86. Trebuie sa spun ca mi s-a parut deosebit ca si aspect interior, curat, confortabil, cu prize, si (damblaua mea) o masa destul de mare intre randurile de scaune, care e nemaipomenita pentru citit/scris/mancat. Am fost si noaptea pe acelasi traseu, cu EN Ister cu vagoane 21-90. Se doarme binisor, dar scaunele sunt mai tari si mai putin confortabile decat in 21-86, iar varsta isi cam spune cuvantul la aceste vagoane 21-90. Daca as avea de ales, probabil ca as alege compartimentul pentru calatoria pe timp de noapte. Insa ziua intre 21-86 si 21-90, aleg 21-86. Ar mai fi si aspectul sigurantei. Unii pasageri se simt mai in siguranta in salon, decat in compartiment, cu lumina "de veghe" sau chiar pe intuneric total. Incepand de duminica, R346 Dacia are 4 vagoane 21-90 care merg toate pana la Viena (impreuna cu WR si vagonul cl. 1), fata de 2 vagoane 21-90 care mergeau la Viena, si 2 vagoane 21-86 care mergeau doar pana la Budapesta. Presupun ca s-a facut un fel de schimb de vagoane intre Dacia si Ister, care acum a recuperat 2 vagoane salon. Concluzia este ca avem de unde alege, daca vrem compartiment, mergem cu Dacia, daca vrem salon, mergem cu Ister. Un pas inainte ar fi sa existe si pe Dacia si pe Ister atat salon cat si compartiment, si sa avem posibilitatea de a alege atunci cand cumparam biletul... Asa ar fi toata lumea multumita |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 13 Dec 2010, 19:45 | |
| Cateva aspecte negative la 21-86 :masuta e cam ingusta daca cel din fata ta pune un laptop nu mai ai deloc loc pe masuta ,cotiere cam inguste si locul de pe culoar cam deranjat daca trec calatori mai ales cu bagaj mai voluminos se freaca de tine.Per total in compartiment mi se pare mai intim.. Poate ar trebui si CFR sa preia sistemul de vanzare a biletelor in tren si sa fie vagoane genul 19-76 cu salon cat si compartimente
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Lun 13 Dec 2010, 20:41, editata de 1 ori |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8390 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 13 Dec 2010, 20:00 | |
| nu ar fi o idee rea .dar cu conductori din romania nu se prea poate |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 19 Dec 2010, 21:46 | |
| Cand bulangiii de la CFR baga vagoane de Accelerat in trenuri personale si apoi le muta inapoi in accelerat, se intampla urmatoarele... In a doua poza se observa lipsa unui spot albastru care ilumina compartimentul, in special pe timp de noapte.... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | PrisecaruFlorin
Numarul mesajelor : 365 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 5981 Data de inscriere : 29/10/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 19 Dec 2010, 22:05 | |
| Vineri venind cu P 6313 (Marasesti-Iasi) de la Vaslui, acesta a avut intarziere 35 minute. Am fost tinuti intr-o statie in apropiere de vaslui 20 de minute pentru a da prioritate unui tren personal ce a sosit dupa 10 minute de asteptare, pe urma am asteptat sa treaca o garnitura regiotrans cu 2 automotoare. Am mers cat am mers dupa care iar am fost opriti intr-o gara pentru a da prioritate IC-ului Iasi-Marasesti-Bucuresti Nord pe care l-am asteptat si pe acesta destul timp! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |