Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5206
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeSam 03 Mar 2012, 19:42

In ciuda faptului ca opereaza material rulant SH, cred ca reteta financiara a operatorilor privati este mai corecta decat a CFR Calatori. Sunt foarte putine nise in domeniul transporturilor care sa permita amortizarea vehiculelor in termeni rezonabili ( poate doar transportul international ). In rest, puterea noastra de cumparare nu ne permite accesarea unui transport la preturi din Vest. Metroul este subventionat de MT, mijloacele de transport urban noi sunt cumparate de primarii, trenurile sunt subventionate de MT. Nu trebuie sa ne fie rusine sa circulam cu autobuze,trenuri,avioane,etc. luate la second-hand. Suparatoare este politica CFR Calatori de a sta permanent cu mana intinsa la banii dela buget ( peste 300 milioane euro / an ), in detrimentul infrastructurii. Este ca si cum statul ar asfalta un drum si ar cumpara si autobuze la operatori care sa circule pe acel drum. La CFR Calatori nu s-a schimbat nimic !!! Nasul, tot conas, supracontrolul este platit degeaba, mersul trenului facut din birou, in continuare reabilitare de vagoane etajate pentru R. Ar trebui o politica pe termen lung clara, de achizitii automotoare pentru R ( de oriunde este rentabil, din Romania,China,Antarctica...) si de achizitie vagoane noi de 1- 2 clase pentru IR, vagoane alese dupa fiabilitate, confort, cost mentenanta.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMar 06 Mar 2012, 13:16

Uite asa firmele de transport rutier isi fac imagine negativa :

http://www.cotidianul.ro/drumul-european-85-a-fost-blocat-de-150-de-oameni-suparati-pe-o-firma-privata-de-transport-175099/

Pacat ca pe acolo nu trece calea ferata.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMar 06 Mar 2012, 14:58

E ,,celebra" Grup Atyc din Târgovişte. Şi pe la Târgovişte fac la fel... autogările le pun ştampile ,,din burtă" (că altfel se duc la altă autogară şi plătesc acolo) pe foile de parcurs şi ei stau în garaj.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6160
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMar 06 Mar 2012, 16:48

Prea frumos pt a fi adevarat:

http://www.mediafax.ro/social/personalul-cfr-va-putea-aplica-amenzi-celor-care-cumpara-fier-vechi-furat-de-la-calea-ferata-9375007
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMar 06 Mar 2012, 17:13

Care personal CFR ca au deficit de oameni peste tot???
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMar 06 Mar 2012, 19:32

exact ce va spuneam cea mai nenorocita firma din DB celebra GRUP ATYC care isi bate joc de un judet intreg acum si in BC.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMar 06 Mar 2012, 20:24

Grup Atyc e deja la al doilea contract acolo (deci e de ani buni în zonă).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5799
Data de inscriere : 06/02/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMier 07 Mar 2012, 09:19

Inainte veneam cu trenul de la scoala (in Razvad), dar acum sunt nevoit sa suport aglomeratia din dubele celor de la Grup Atyc. Consider ca aceasta firma este cea mai nenorocita din tara.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMier 07 Mar 2012, 09:29

pai nu ai incotro, ca daca vrei poti sa vi cu rechinii sau ocazie, nu ai alta varianta, daca ATYC baga de maine cele mai junghiuri dube calatori se vor urca in ele nu au incotro trebuie sa ajunga la munca/acasa.

De aceea prefer sa merg cu rechinii pe PL-TGV ptr 10 lei rechinul te trateaza cu respect, sunt calduroase masinile si iti baga Kiss Fm si si-au facut clientii lor, sunt atat de multii incat daca ar disparea atunci ATYC ar trebui sa bage dube din 30 in 30 min pe PL-TGV. Am vz multa lume care s-au saturat de nenorocitii astia de la ATYC dar nu au incotro, de bine de rau pe traseul asta se respecta programul.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMier 07 Mar 2012, 09:57

Ce e ala un rechin?
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5799
Data de inscriere : 06/02/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMier 07 Mar 2012, 10:20

Cel care face curse cu masina proprie.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMier 07 Mar 2012, 11:56

Si evident fara autorizatie/bon.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeMier 07 Mar 2012, 14:51

Oare bulgarii au realizat mai mult decat noi? Raspunsul il aflati mai jos :

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/bulgarii-ne-o-iau-inainte-soseaua-si-calea-ferata-mai-bune-la-vidin-decat-la-calafat-162546.html
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5522
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeVin 09 Mar 2012, 16:19

razvan - trenuri a scris:
Oare bulgarii au realizat mai mult decat noi? Raspunsul il aflati mai jos :

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/bulgarii-ne-o-iau-inainte-soseaua-si-calea-ferata-mai-bune-la-vidin-decat-la-calafat-162546.html

Pe naiba... Pseudo-jurnalistii respectivi nu cred ca au fost niciodata pe-acolo. Vidin-Montana e un drum normal, cu o banda pe sens pentru 99% din drum (poti vedea si pe Google Maps daca ti-e lene sa te duci pana acolo). Singurele portiuni cu 2 benzi pe sens sunt 2 km dupa bacul de la Vidin (poate doar pana acolo au fost) si 2 km la Montana, unde urci pe autostrada si mai mergi 40 km pana la Sofia. Restul, 175 km din 215 sunt drum normal cu o banda pe sens. Dpdv. al calitatii este mult sub drumurile romanesti, fiind carpit si rascarpit (da, a fost reabilitat de Strabag, dar in 2002, dupa care nici intretinere nu s-a mai facut). Pe partea romaneasca, Calafat - Severin este IMACULAT, Severin - Timisoara e IMACULAT (cu centuri la Severin, Domasnea, Caransebes si Lugoj), arata impecabil si Calafat - Craiova intra in reabilitare in martie (deja s-a facut org. de santier).

Pe CF, la bulgari, bani or sa fie pentru Vidin - Mezdra doar dupa 2019 (eventual vor putea sa-l inceapa printr-un proiect bridge in 2017). Insa linia e FOARTE problematica pentru transport feroviar de marfa. Are restrictii de tonaj mari (450 t), restrictii de viteza permanente (din cauza reliefului si declivitatilor) la 30-40 km/h pe distanta lunga. La intretinere, situatia mi s-a parut similara cu cea de pe o magistrala mai putin ingrijita de la noi (400, de ex.). Pe partea romaneasca, investitiile la CF, din cauza ca e campie, vor fi MULT mai mici (cam 1.5 mil EUR/km, cu tot cu electrificare) fata de partea bulgareasca, unde trebuie vreo 10 km de tunele (pretul estimat e de 5-6 mil EUR/km).

In momentul asta, cel mai rapid tren (rang superior) intre Vidin si Sofia face 4h45 pentru 269 km, cu o viteza comerciala de 56 km/h.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitimeSam 10 Mar 2012, 16:19

Salut,

Am incercat sa postez stirea dar nu pot intra, din motive necunoscute, pe niciun subforum atunci cand sunt conectat cu userul meu.

Prin urmare, pentru ca ma gandesc ca va intereseaza si ca poate in articol apare unul dintre userii forumului, iti trimit, in calitate de moderator al ariei, urmatoarea stire ca sa o postezi in locul meu:

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/iasi-stiri_din_iasi-adevarul-filmeaza_locomotive-pasionat_de_trenuri-andrei_birsan-cfr-news_alert_local_0_659934204.html

Tot respectul pentru ceea ce faceti pe acest forum!

Robert Mocanu
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: