|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 03 Mar 2012, 19:42 | |
| In ciuda faptului ca opereaza material rulant SH, cred ca reteta financiara a operatorilor privati este mai corecta decat a CFR Calatori. Sunt foarte putine nise in domeniul transporturilor care sa permita amortizarea vehiculelor in termeni rezonabili ( poate doar transportul international ). In rest, puterea noastra de cumparare nu ne permite accesarea unui transport la preturi din Vest. Metroul este subventionat de MT, mijloacele de transport urban noi sunt cumparate de primarii, trenurile sunt subventionate de MT. Nu trebuie sa ne fie rusine sa circulam cu autobuze,trenuri,avioane,etc. luate la second-hand. Suparatoare este politica CFR Calatori de a sta permanent cu mana intinsa la banii dela buget ( peste 300 milioane euro / an ), in detrimentul infrastructurii. Este ca si cum statul ar asfalta un drum si ar cumpara si autobuze la operatori care sa circule pe acel drum. La CFR Calatori nu s-a schimbat nimic !!! Nasul, tot conas, supracontrolul este platit degeaba, mersul trenului facut din birou, in continuare reabilitare de vagoane etajate pentru R. Ar trebui o politica pe termen lung clara, de achizitii automotoare pentru R ( de oriunde este rentabil, din Romania,China,Antarctica...) si de achizitie vagoane noi de 1- 2 clase pentru IR, vagoane alese dupa fiabilitate, confort, cost mentenanta. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Mar 2012, 13:16 | |
| Uite asa firmele de transport rutier isi fac imagine negativa :
http://www.cotidianul.ro/drumul-european-85-a-fost-blocat-de-150-de-oameni-suparati-pe-o-firma-privata-de-transport-175099/
Pacat ca pe acolo nu trece calea ferata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Mar 2012, 14:58 | |
| E ,,celebra" Grup Atyc din Târgovişte. Şi pe la Târgovişte fac la fel... autogările le pun ştampile ,,din burtă" (că altfel se duc la altă autogară şi plătesc acolo) pe foile de parcurs şi ei stau în garaj. _________________ :TTT:
|
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6160 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Mar 2012, 16:48 | |
| Prea frumos pt a fi adevarat:
http://www.mediafax.ro/social/personalul-cfr-va-putea-aplica-amenzi-celor-care-cumpara-fier-vechi-furat-de-la-calea-ferata-9375007 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Mar 2012, 17:13 | |
| Care personal CFR ca au deficit de oameni peste tot??? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Mar 2012, 19:32 | |
| exact ce va spuneam cea mai nenorocita firma din DB celebra GRUP ATYC care isi bate joc de un judet intreg acum si in BC. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Mar 2012, 20:24 | |
| Grup Atyc e deja la al doilea contract acolo (deci e de ani buni în zonă). _________________ :TTT:
|
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5799 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Mar 2012, 09:19 | |
| Inainte veneam cu trenul de la scoala (in Razvad), dar acum sunt nevoit sa suport aglomeratia din dubele celor de la Grup Atyc. Consider ca aceasta firma este cea mai nenorocita din tara. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Mar 2012, 09:29 | |
| pai nu ai incotro, ca daca vrei poti sa vi cu rechinii sau ocazie, nu ai alta varianta, daca ATYC baga de maine cele mai junghiuri dube calatori se vor urca in ele nu au incotro trebuie sa ajunga la munca/acasa.
De aceea prefer sa merg cu rechinii pe PL-TGV ptr 10 lei rechinul te trateaza cu respect, sunt calduroase masinile si iti baga Kiss Fm si si-au facut clientii lor, sunt atat de multii incat daca ar disparea atunci ATYC ar trebui sa bage dube din 30 in 30 min pe PL-TGV. Am vz multa lume care s-au saturat de nenorocitii astia de la ATYC dar nu au incotro, de bine de rau pe traseul asta se respecta programul.
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Mar 2012, 09:57 | |
| |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5799 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Mar 2012, 10:20 | |
| Cel care face curse cu masina proprie. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Mar 2012, 11:56 | |
| Si evident fara autorizatie/bon. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Mar 2012, 14:51 | |
| Oare bulgarii au realizat mai mult decat noi? Raspunsul il aflati mai jos :
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/bulgarii-ne-o-iau-inainte-soseaua-si-calea-ferata-mai-bune-la-vidin-decat-la-calafat-162546.html |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Mar 2012, 16:19 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oare bulgarii au realizat mai mult decat noi? Raspunsul il aflati mai jos :
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/bulgarii-ne-o-iau-inainte-soseaua-si-calea-ferata-mai-bune-la-vidin-decat-la-calafat-162546.html Pe naiba... Pseudo-jurnalistii respectivi nu cred ca au fost niciodata pe-acolo. Vidin-Montana e un drum normal, cu o banda pe sens pentru 99% din drum (poti vedea si pe Google Maps daca ti-e lene sa te duci pana acolo). Singurele portiuni cu 2 benzi pe sens sunt 2 km dupa bacul de la Vidin (poate doar pana acolo au fost) si 2 km la Montana, unde urci pe autostrada si mai mergi 40 km pana la Sofia. Restul, 175 km din 215 sunt drum normal cu o banda pe sens. Dpdv. al calitatii este mult sub drumurile romanesti, fiind carpit si rascarpit (da, a fost reabilitat de Strabag, dar in 2002, dupa care nici intretinere nu s-a mai facut). Pe partea romaneasca, Calafat - Severin este IMACULAT, Severin - Timisoara e IMACULAT (cu centuri la Severin, Domasnea, Caransebes si Lugoj), arata impecabil si Calafat - Craiova intra in reabilitare in martie (deja s-a facut org. de santier). Pe CF, la bulgari, bani or sa fie pentru Vidin - Mezdra doar dupa 2019 (eventual vor putea sa-l inceapa printr-un proiect bridge in 2017). Insa linia e FOARTE problematica pentru transport feroviar de marfa. Are restrictii de tonaj mari (450 t), restrictii de viteza permanente (din cauza reliefului si declivitatilor) la 30-40 km/h pe distanta lunga. La intretinere, situatia mi s-a parut similara cu cea de pe o magistrala mai putin ingrijita de la noi (400, de ex.). Pe partea romaneasca, investitiile la CF, din cauza ca e campie, vor fi MULT mai mici (cam 1.5 mil EUR/km, cu tot cu electrificare) fata de partea bulgareasca, unde trebuie vreo 10 km de tunele (pretul estimat e de 5-6 mil EUR/km). In momentul asta, cel mai rapid tren (rang superior) intre Vidin si Sofia face 4h45 pentru 269 km, cu o viteza comerciala de 56 km/h. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 10 Mar 2012, 16:19 | |
| Salut,
Am incercat sa postez stirea dar nu pot intra, din motive necunoscute, pe niciun subforum atunci cand sunt conectat cu userul meu.
Prin urmare, pentru ca ma gandesc ca va intereseaza si ca poate in articol apare unul dintre userii forumului, iti trimit, in calitate de moderator al ariei, urmatoarea stire ca sa o postezi in locul meu:
http://www.adevarul.ro/locale/iasi/iasi-stiri_din_iasi-adevarul-filmeaza_locomotive-pasionat_de_trenuri-andrei_birsan-cfr-news_alert_local_0_659934204.html
Tot respectul pentru ceea ce faceti pe acest forum!
Robert Mocanu |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |