|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 12 Noi 2011, 22:52 | |
| Tot citind postarile forumului despre noile tarife din decembrie stau si ma intreb cum puteti fi atat de inocenti sa nu intelegeti ca va avea loc o usoara scumpire, faceti comparatie intre vagoanele trenurilor rapide actuale si dau exemple 651, 657, 661, 827 si exemple ar mai fi si vagoanele acceleratelor actuale 1571, 1553 (vagoane etajate), pai voi credeti ca scade pretul la trenurile confort de ex-R din decembrie la preturi de tr accelerat? trageti concluzia singuri! si mai am un exemplu pretul Buc-Constanta sau Buc-Brasov numai din unificarea garniturilor actualelor tr 680/831/832/689 in noua numerotare nu va scadea, de ce? comparati confortul acestor vag cu cel al actualului 1661 si/sau 1643, 1741. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: da Dum 13 Noi 2011, 00:20 | |
| - maryus74 a scris:
- Tot citind postarile forumului despre noile tarife din decembrie stau si ma intreb cum puteti fi atat de inocenti sa nu intelegeti ca va avea loc o usoara scumpire, faceti comparatie intre vagoanele trenurilor rapide actuale si dau exemple 651, 657, 661, 827 si exemple ar mai fi si vagoanele acceleratelor actuale 1571, 1553 (vagoane etajate), pai voi credeti ca scade pretul la trenurile confort de ex-R din decembrie la preturi de tr accelerat? trageti concluzia singuri! si mai am un exemplu pretul Buc-Constanta sau Buc-Brasov numai din unificarea garniturilor actualelor tr 680/831/832/689 in noua numerotare nu va scadea, de ce? comparati confortul acestor vag cu cel al actualului 1661 si/sau 1643, 1741.
Si eu cred ca tarifele vor fii majorate cu un procent intre 10-25% la trenurile accelerat si o scadere cu acelasi procente la trenul rapid. Totusi sper ca tarifele pe distante mari sa creasca cu un procent mai scazut. VAGOANELE ETAJATE AR FII NORMAL SA NU MAI CIRCULE PE TRENURILE IR. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 09:51 | |
| Anul trecut, noul mers al trenurilor a fost actualizat pe infofer.ro incepând cu 15 noiembrie 2010. Ar mai fi vreo 2 zile de asteptat. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 10:58 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- maryus74 a scris:
- Tot citind postarile forumului despre noile tarife din decembrie stau si ma intreb cum puteti fi atat de inocenti sa nu intelegeti ca va avea loc o usoara scumpire, faceti comparatie intre vagoanele trenurilor rapide actuale si dau exemple 651, 657, 661, 827 si exemple ar mai fi si vagoanele acceleratelor actuale 1571, 1553 (vagoane etajate), pai voi credeti ca scade pretul la trenurile confort de ex-R din decembrie la preturi de tr accelerat? trageti concluzia singuri! si mai am un exemplu pretul Buc-Constanta sau Buc-Brasov numai din unificarea garniturilor actualelor tr 680/831/832/689 in noua numerotare nu va scadea, de ce? comparati confortul acestor vag cu cel al actualului 1661 si/sau 1643, 1741.
Si eu cred ca tarifele vor fii majorate cu un procent intre 10-25% la trenurile accelerat si o scadere cu acelasi procente la trenul rapid.
Totusi sper ca tarifele pe distante mari sa creasca cu un procent mai scazut.
VAGOANELE ETAJATE AR FII NORMAL SA NU MAI CIRCULE PE TRENURILE IR. ,,O scadere cu acelEasi procente la trenul rapid,, m-ar surprinde total, cand a fost luata masura de reducere cu 25% a salariilor bugetarilor ai vazut sa scada si preturile? din decembrie calatorind Buc-Timisoara cu 1691 pl 10.45 nu vei mai plati acelasi tarif ca de accelerat acum, ci identic ca la IR1693 (ex-R693) cu pl 12.47, cat despre vagoanele etajate pe anumite ex-accelerate din decembrie vom vedea ce surprize ne pregatesc cei din conducerea cfr. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: aha Dum 13 Noi 2011, 11:58 | |
| Oricum angajatii de la tarifare si marketing au competenta profesionala slaba.
Daca ar fii profesionisti in meserie LA STABILIREA TARIFELOR AR LUA IN CONSIDERARE CONCURENTA AUTO, PUTEREA DE CUMPARARE A OAMENILOR, VITEZA DE TRANSPORT, CALITATEA VAGOANELOR etc.
Dar si din acest motiv firmele auto unde angajatii sunt dati afara, CONCEDIATI de manageri daca fac pierderi sau aduc prejudicii firmelor.
DAR POATE PANA IN PREZENT NU LE-A SPUS NIMENI CA EI SUNT ANGAJATI LA CFR CALATORI, SI NU ESTE COMPANIA LOR PERSONALA.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 12:07 | |
| - maryus74 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- maryus74 a scris:
- Tot citind postarile forumului despre noile tarife din decembrie stau si ma intreb cum puteti fi atat de inocenti sa nu intelegeti ca va avea loc o usoara scumpire, faceti comparatie intre vagoanele trenurilor rapide actuale si dau exemple 651, 657, 661, 827 si exemple ar mai fi si vagoanele acceleratelor actuale 1571, 1553 (vagoane etajate), pai voi credeti ca scade pretul la trenurile confort de ex-R din decembrie la preturi de tr accelerat? trageti concluzia singuri! si mai am un exemplu pretul Buc-Constanta sau Buc-Brasov numai din unificarea garniturilor actualelor tr 680/831/832/689 in noua numerotare nu va scadea, de ce? comparati confortul acestor vag cu cel al actualului 1661 si/sau 1643, 1741.
Si eu cred ca tarifele vor fii majorate cu un procent intre 10-25% la trenurile accelerat si o scadere cu acelasi procente la trenul rapid.
Totusi sper ca tarifele pe distante mari sa creasca cu un procent mai scazut.
VAGOANELE ETAJATE AR FII NORMAL SA NU MAI CIRCULE PE TRENURILE IR. ,,O scadere cu acelEasi procente la trenul rapid,, m-ar surprinde total, cand a fost luata masura de reducere cu 25% a salariilor bugetarilor ai vazut sa scada si preturile? din decembrie calatorind Buc-Timisoara cu 1691 pl 10.45 nu vei mai plati acelasi tarif ca de accelerat acum, ci identic ca la IR1693 (ex-R693) cu pl 12.47, cat despre vagoanele etajate pe anumite ex-accelerate din decembrie vom vedea ce surprize ne pregatesc cei din conducerea cfr. Nu nu este adevarat , preturile la IR vor fi media dintre A si R adica IR va fi ceva mai scump fata de Acc si ceva mai ieftin decat R |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 17:08 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oricum angajatii de la tarifare si marketing au competenta profesionala slaba.
Daca ar fii profesionisti in meserie LA STABILIREA TARIFELOR AR LUA IN CONSIDERARE CONCURENTA AUTO, PUTEREA DE CUMPARARE A OAMENILOR, VITEZA DE TRANSPORT, CALITATEA VAGOANELOR etc.
Dar si din acest motiv firmele auto unde angajatii sunt dati afara, CONCEDIATI de manageri daca fac pierderi sau aduc prejudicii firmelor.
DAR POATE PANA IN PREZENT NU LE-A SPUS NIMENI CA EI SUNT ANGAJATI LA CFR CALATORI, SI NU ESTE COMPANIA LOR PERSONALA.
Corect. Tariful nu ar trebui sa fie batut in cuie pe nr. de km la nivel national, ci sa tina cont de particularitatile locale. |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5392 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: despre tarife... Dum 13 Noi 2011, 19:15 | |
| - Luna a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Oricum angajatii de la tarifare si marketing au competenta profesionala slaba.
Daca ar fii profesionisti in meserie LA STABILIREA TARIFELOR AR LUA IN CONSIDERARE CONCURENTA AUTO, PUTEREA DE CUMPARARE A OAMENILOR, VITEZA DE TRANSPORT, CALITATEA VAGOANELOR etc.
Dar si din acest motiv firmele auto unde angajatii sunt dati afara, CONCEDIATI de manageri daca fac pierderi sau aduc prejudicii firmelor.
DAR POATE PANA IN PREZENT NU LE-A SPUS NIMENI CA EI SUNT ANGAJATI LA CFR CALATORI, SI NU ESTE COMPANIA LOR PERSONALA.
Corect. Tariful nu ar trebui sa fie batut in cuie pe nr. de km la nivel national, ci sa tina cont de particularitatile locale. Desi poate o sa fiu considerat "naiv" cred ca noile tarife pentru noile tipuri de trenuri ne vor surprinde pe toti ...in mod placut. Mai avem putin si o sa aflam. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| | | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 20:26 | |
| Sa lasam preturile deoparte pana la schimbarea noului mers si sa revenim la confortul vagoanelor la noile trenuri IR, eu sunt nerabdator sa vad ce se intampla cu 1571/1572 buc-galati, 1555/1556 buc-ploiesti sud (despre 1557/1554 stiu ca are st dom buc grivita), 1551/1550 buc-marasesti, 1553/1552 buc-buzau, ce statii de domiciliu vor avea vag trec la grivita sau raman la basarab si vor fi formate in continuare din etajate. Despre 9101/9108, 9345/9342 raman cu desiro automat de grivita, surprinde introducerea lui 1895/1896 (buc pl 15.20) pana la craiova pe trasa actualului A1795 la ducere, aici sunt curios ce face automotorul desiro la craiova pana a doua zi la 1896, mai face alt(e) trenuri ca despre celelalt stiu 1891/1894, 1893/1898, 1895/1892. Alt aspect pozitiv pe M901 introducerea lui IR1795 cu plecare din buc spre pitesti la 18.20, si mentinerea in circulatie a celui de 16.20 (IR1793). 3003/3024/3023/3006 buc-brasov-ploiesti sud-brasov-buc, celelalte sunt 3001/3008, 3005/3002, 3007/3004. Introducerea tr suplimentar cu ordin special 9333/9334 buc bas pl 16.05 pana la rosiori nord cu sos la intoarcere la 19.58 tot in buc bas. 1655/1656/1664 sigur i se schimba statia de dom din bas in buc grivita ptr ca 1664/1661/1668 (1663/1662 asta daca-si schimba st de dom din iasi in buc si automat vag) 1667 sunt ale grivitei. 1822-1/1682 si 1681/1821-2 buc-constanta nu cred ca vor avea mai mult de 3 vag (ma refer la 1681 si 1682 o reeditare a fostelor A 827 si 824 din anii 80/90. Si ptr sezonul estival 1632-1/1631-2 buc-constanta vor avea acele 3 vag atasate din buc asta pe langa restul garniturii. Alt aspect pozitiv il numesc eu introducerea unei rame TFC buzau-buc nord-buzau 15206/15207/15208/15209, chiar daca in cazul 15206/15207 nu stiu cat va rezista mai ales 15207 cu pl din buc nord la 11.26, 15208 circula in regim de tr cu mers de accelerat, deci opriri putine, in locul defunctului 5024-cfr in buc nord sos 16.35, iar 15209 pl 17.30 in locul lui 11739 numai ca circula direct ploiesti sud/buzau si nu mai circula la campina. La capitolul aspecte negative evidentiez scoaterea din circulatie a tr actual 3016 (fost 3004) din brasov pl 12.55 in buc sos 17.00 si obligarea calatorilor sa circule cu noul IR 1636 la buc sos 17.05, probabil calatori putini fiind motivul. Si mai am o nedumerire : vor mai fi introduse in circulatie tr suplimentare acum cu desfiintarea rangului de tr rapid? 11661, 11664 buc-iasi, 12981 buc-mangalia, 12984 constanta-buc, DG11653/11652 buc-suceava, 11655/11656 buc-bacau sau doar suplimenteaza garniturile de la noul mers?
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 13 Noi 2011, 20:41, editata de 1 ori |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 20:40 | |
| Daca nu va avea mai mult de 3 vagoane trenu 1821 si 1822 e grav. Asa cu cate vagoane are mereu sunt pline si calatori in picioare pe anumite portiuni de traseu. Daca vrei bilet cu loc pe intreaga distanta sau pe o distanta mai mare trebuie sa cumperi bilet cu minim o zi inainte deregula, in special vineri si duminica. Eu ma gandeam chiar la o suplimentare de vagoane la acest tren si la alt tip de vagoane mai confortabile. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 20:42 | |
| - Luna a scris:
- Daca nu va avea mai mult de 3 vagoane trenu 1821 si 1822 e grav. Asa cu cate vagoane are mereu sunt pline si calatori in picioare pe anumite portiuni de traseu. Daca vrei bilet cu loc pe intreaga distanta sau pe o distanta mai mare trebuie sa cumperi bilet cu minim o zi inainte deregula, in special vineri si duminica. Eu ma gandeam chiar la o suplimentare de vagoane la acest tren si la alt tip de vagoane mai confortabile.
3 din buc zic pe langa cele 6 ce vin de la arad. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 20:50 | |
| cred ca pe IR urile Bucuresti Galati vor fi etajate. Sunt multe : 4 perechi (un lucru bun de fapt) de fapt mie imi plac mai mult etajatele decat cele compartimentate
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 20:56 | |
| Cel de 12.30 din buc are vag compartimentate st dom buc grivita, si se intoarce seara in buc la 22.27, cel de 13.40 din buc e identic cu primul tr scris de mine, la fel perechea lui ce sos in buc la 13.09(M700) sau 13.47(M500), cel de 18.10 seara din buc e tot de grivita, vine a doua zi la 11.20 in buc, numai cel de 9.00 dimineata din buc e cu etajate st dom buc bas, soseste seara la buc la 18.33, scuzati-mi repetarile ,,buc,,-bucuresti. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 21:15 | |
| Mie mi-ar fi placut ca orice tren sa aiba in componenta numarul de vagoane calculat dupa numarul de bilete vandute iar daca trenul are 2 vagoane si calatori pentru cat 7 vagoane sa se descurce, poate asa se educa lumea. Bineinteles daca blatistii intreaba de ce sunt atat de putine vagoane CFR sa explice clar ca atatea bilete s-au vandut. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |