Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 12:09 pm
Vagon 10-31 cu 4 locuri pe rând la Cl. 1 ? O idee geniala pe criza asta...
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 12:57 pm
Aaaa, mi se pare mie sau vagonul de tren tinde sa arate ca un autocar? caz in care pot alege de-a dreptul autocarul sa calatoresc.
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6379 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 1:07 pm
Acel vagon e SF, pana si la clasa 1 la rama TE Acvila e mai ok decat in vagonul ala...in rest ma amuza o parte din exponate gen LDE-ul GFR-ul ala e ultimul racnet in materie de tehnologie )) urmat de LDE-ul CFR Marfa care sta un pic mai bine dar tot o epava modernizata ramane... Ca si anul trecut se remarca CTV-ul cu al sau Eurorunner, si MAV Trakcio cu megacunoscutul TRAXX. Cele 2 vagoane modernizate de Grivita arata decent desi nu-s fanul geamurilor implementate pe ele. Remarul tine sa ne plictiseasca iar cu etajatele lui. Sincer nici daca eram in Bucuresti nu cred ca ma deplasam pt exponate, nimic impresionant pt anul 2011.
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5384 Data de inscriere : 28/12/2010
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 1:53 pm
Ma asteptam sa fie ceva mai complex. eu am fost sambata. Mi-a placut partea facuta de CFR Marfa cu TIRul urcat in vagon si cele 2 vagoane noi de la Grivita cu noul model de geamuri. Arata foarte bine si pe interior si pe exterior. In rest cam slabut. :roll: De la automorul nou de la Calatori speram la mai multe. E modernizat in 2011 si mi se pare cu cel putin o generatie in urma ca aspect. Pe interior au ales o galbejenie de culoare la geamuri combinat cu verde si albastru... ?? Ma rog, cel putin din prezentarea facuta de Remarul pare destul de bun pe partea tehnica (asta o sa vedem in timp)...
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 2:53 pm
Eu am filmat astazi toate interioarele de vagoane si ADHul, o sa le incarc mai pe seara sa le vada toata lumea. Apropo de TransMontana, am o poza cu chitul pocnit pe ea deasupra unei usi a ruginit pe dedesupt si a pocnit chitul. Ea acum functioneaza la 6.000 KW si vezi doamne ca poate sa presteze si 7300KW asta am aflat de la un mecanic care a venit pentru ea, ea apartinand de BCT acum. Asa ca am ajuns la concluzia ca HannahMontana e un mare fasss. Mai bine de banii astia modernizau 5 EA in seria 47... Rusine Softronic, nu au venit cu nimic. Foarte reusit ADHul. Ce am mai aflat eu: -GFR lucreaza cu Electroputere Craiova pe partea de modernizare DA 2100HP, nu stiam ca GFRul tine la munca 1000 angajati cati mai sunt la Electroputere si ii respect pentru asta. -CFR Marfa au contract cu Promat Craiova, asa ca si astia dau de lucru inginerilor si muncitorilor de acolo. -CFR Calatori lucreaza cu Remarul de Cluj si asa mai departe.
"Carpatina" LDE 2300M va avea in curand 2 surori care au fost comandate de CTV. Motivul, costa cu 1.000.000euro mai putin decat Herkules dar au aceeasi putere, fac acelasi lucru, consuma la fel iar intretinerea e infinit mai ieftina.Si astazi am aflat ca e uneori cu 50% mai economica decat batranele Sulzere in tractiune. Spuneau mecanicii titulari pe ea ca ii fac plinul si o saptamana nu mai are nevoie de motorina. Ca un mic exemplu, i s-au bagat 2000litrii la Craiova, de la Rosiori a adus la Bucuresti un tren de 1000tone, a fost frecata prin gara 2 zile iar aseara a stat in BCT cu motorul pornit toata noaptea sa faca caldura pentru ca mecanicii nu au avut loc la hotel si au dormit in ea si astazi cand am plecat pe la 14:00 mai avea 1500litri in rezervor .
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 3:09 pm
Din ce stiu interiorul automotorului ADH e cel original din Germania de aia pare invechit daca il modernizau cei de la Remarul avea scaune din alea de beton genul celor din Z6100 si 20-49..AlexD la o locomotiva de atatia bani nu i-au putut monta un Webasto care consuma 2-3l motorina/24h care sa dea caldura pentru posturi merge ditamai motorul? tipic romanesc..Daca era asa reusita Carpathia isi gasea clineti pentru ca a fost expusa si la InnoTrans Berlin 2010 ..Singurul plus la fel ca si la LDH82-84 motorul Caterpilar!!
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 3:16 pm
AlexD a scris:
Andrei, ai putut sa intri in vagoanele "ministeriale" ? Cele 2 vagoane(primele)care erau expuse dupa Siemensul de la CTV? Eu am stat pana la 15:00 si erau in asteptarea Ministrului fiind inchise muritorilor de rand.
[/quote]Nu am reusit desi vruiam sa le vad ca de la exterior aratau bine[quote]
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 3:18 pm
Adi, cred ca urmatoarele il vor avea si pe Mr Webasto, deoarece aseara au venit cei de la Remarul odata cu crema conducerii CFR iar mecanicii titulari au facut o lista cu minusurile locomotivei si s-a vorbit si de treaba asta care o spui tu. E posibil ca la urmatoarele 2 luate de CTV sa existe si acest sistem pe ele. Asta e propotip, e prima, nu s-au luat in considerare toate detaliile cand a fost facuta si aia e, se invata din greseli.
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6379 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 3:27 pm
AlexD a scris:
"Carpatina" LDE 2300M va avea in curand 2 surori care au fost comandate de CTV. Motivul, costa cu 1.000.000euro mai putin decat Herkules dar au aceeasi putere, fac acelasi lucru, consuma la fel iar intretinerea e infinit mai ieftina.Si astazi am aflat ca e uneori cu 50% mai economica decat batranele Sulzere in tractiune. Spuneau mecanicii titulari pe ea ca ii fac plinul si o saptamana nu mai are nevoie de motorina. Ca un mic exemplu, i s-au bagat 2000litrii la Craiova, de la Rosiori a adus la Bucuresti un tren de 1000tone, a fost frecata prin gara 2 zile iar aseara a stat in BCT cu motorul pornit toata noaptea sa faca caldura pentru ca mecanicii nu au avut loc la hotel si au dormit in ea si astazi cand am plecat pe la 14:00 mai avea 1500litri in rezervor .
Nu au aceeasi putere, Eurorunner are 2700 CP, adica 2000 kw (http://www.nwe.siemens.com/denmark/internet/dk/mobility/rullende_materiel/lokomotiver/Documents/EuroRunner_ER20_eng.pdf) dezvoltati de motorul diesel, acum sunt sigur ca si motoarele electrice de tractiune dezvolta mai multi kw decat cele de pe Carpathia, greutatea cu aproximativ 40 de tone mai redusa (80 de tone ), caroserie moderna, cea mai silentioasa locomotiva diesel-electrica din lume, cockpit modern, prize pt tractiune multipla si la consum nu cred ca sta cunoscator pt ca si la capitolul asta e destul de vestita, are un consum foarte bun in clasa sa. Eu nu tin s-o fac pe Gica Contra dar cam asta e adevarul...iar la design nu mai zic, Carpathia e lipsita de personalitate parca e cutie de pantofi. Singurul ei atuu e pretul si atat in rest cred ca orice locomotiva diesel-electrica noua de pe piata europeana ii da clasa ( Traxx DE, Vossloh Euro 3000/4000).
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 3:38 pm
Uite datele de pe brosurile de la expo: LDE 2300M - forta de tractiune la obada rotii maxima la pornire 350KN - in regim continuu 200KN - putere maxima la obada in regim de tractiune 2120 HP Siemens Herkules CTV - forta de tractiune la obada rotii maxima la pornire 250KN - in regim continuu 250KN - putere maxima la obada in regim de tractiune 1750KW (2380 HP)
Diferentele sunt minore, cu putin mai multa atentie la partea estetica, macar tabla sa fie dreapta si vopsita calumea LDE 2300M ar avea un viitor cat de cat OK. Sa incercam si noi sa vedem partea buna a lucrurilor macar. Nu comparam Herkules care e 2.500.000-3.000.000 milioane cu cozonacul nostru care e la jumatate de pret nu?
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mier Oct 05, 2011 3:54 pm, editata de 1 ori
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6379 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 3:42 pm
Inseamna ca Siemensul celor de la CTV e mai slabut, pt ca pe fisa oficiala de la Eurorunner sunt 2000 kw, iar cel destinat pt Lituania are si mai multi la fel si ultimul Eurorunner...eu unul as ramane mereu pe Eurorunner, sunt si fan poate de aia sunt subiectiv, si oricum cei de la CTV au cumparat cam cele mai ieftine versiuni de la Siemens atat de Eurorunner cat si de Eurosprinter.
Da ai dreptate, d.p.v. al pretului nu se pot compara.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 3:52 pm
Dpdv al tehnologiei nu se compara asta e clar dar pentru RO, LDE 2300M este un mare pas inainte. Dar nu uitam si de intretinere, fiind ca design mai simpla si intretinerea e mult mai ieftina decat la celalalte. Si asa Herkules e OZN pe langa ea, ce e corect, e corect.
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9364 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 4:53 pm
Citat :
Ca un mic exemplu, i s-au bagat 2000litrii la Craiova, de la Rosiori a adus la Bucuresti un tren de 1000tone, a fost frecata prin gara 2 zile iar aseara a stat in BCT cu motorul pornit toata noaptea sa faca caldura pentru ca mecanicii nu au avut loc la hotel si au dormit in ea si astazi cand am plecat pe la 14:00 mai avea 1500litri in rezervor Smile.
Si tu chiar ai crezut, nu? Te pomenesti ca au inventat romanii un motor care merge cu aer amestecat cu vapori de motorina si nu stim noi.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 4:57 pm
cortexedge a scris:
Te pomenesti ca au inventat romanii un motor care merge cu aer amestecat cu vapori de motorina si nu stim noi.
Pai chiar asta e principiul de functionare al motorului fie el Otto sau Diesel.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011 Mier Oct 05, 2011 5:01 pm
AlexD e mai ieftina pentru ca e conceputa dintr-un Sulzer nu e conceputa de la zero altfel nu ar fi fost diferenta asa mare!! lovekomotive varianta pentru Lituania e ER30 e co=co de aia e mai puternica si aia sunt invatati de la rusi cu lucruri mari!! Ce stramb e automotorul ADH ce peisaj nu puteau sa ii puna un colant.. Cortexdge si nu ti se pare destul 500 de Litri de la Rosiori pana la Bucuresti 100 de km?
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011
Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011