mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Zilele FeRoviaRe 2011 - București Nord Sam 08 Oct 2011, 20:35 | |
| 1. Locomotiva electrică Bombardier TRAXX P160 AC2 @ 160 km/h – Mav Trakcio 2. Locomotiva diesel-electrică Siemens ER20 BF 2016 @ 140 km/h – Cargo Trans Vagon 3. Locomotiva electrică Softronic Transmontana 6600 kW @ 160 km/h – CFR Călători 4. Locomotivă electrică 474 036 – CFR Marfă 5. Locomotiva diesel-electrică Carpathia 630 001 @ 100 km/h – CFR Marfă, by Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca 6. Locomotivă diesel-electrică 060-DA 2100 CP 601 185 @ 100 km/h – CFR Marfă, by IRLU & Promat Craiova 7. Locomotivă diesel-electrică 060-DA 2100 CP 601 501 @ 100 km/h – GFR, by Electroputere Craiova 8. Automotorul diesel-hidraulic ADH11 ex-DB 614 @ 120 km/h – CFR Călători by Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca 9. Vagon de călători salon clasa a II-a 21-87 @ 160 km/h – CFR Călători, by Astra Vagoane Arad 10. Vagon de dormit clasa I și a II-a 70-91 @ 200 km/h – CFR Călători, by Astra Vagoane Arad 11. Vagon de dormit clasa I 71-70 @ 160 km/h – CFR Călători, Atelierele CFR Grivița 12. Vagon de călători salon clasa a II-a 21-96 @ 200 km/h – CFR Călători, by Atelierele CFR Grivița 13. Cuplu etajat TE003 clasa I + clasa a II-a 16/26-05 @ 120 km/h – CFR Călători, by Remarul Pașcani 14. Vagon de călători etajat clasa I + clasa a II-a 36-16 @ 120 km/h – CFR Călători, by Remarul Pașcani 15. Vagon de călători compartimentat clasa I 10-31 @ 140 km/h – CFR Călători, by Remarul Pașcani 16. Vagon de călători clasa a II-a seria 20-68 @ 140 km/h – CFR Călători, by Remarul Pașcani 17. Vagon Saadkms @ 100 km/h – CFR Marfă 18. Vagon cușetă 85-30 @ 120 km/h – CFR Marfă Ca o impresie personală, m-am bucurat de această dată și o să mă bucur întotdeauna când acest eveniment va avea loc, prilej cu care atât pasionați din toată țara, cât și oficiali cu funcții înalte pot admira, observa sau chiar comanda pentru flota proprie vehicule feroviare motoare sau remorcate. Discuții în contradictoriu vor exista întotdeauna pe tema eficienței, calității, spectaculozității și relevanței exponatelor propuse pentru Zilele FeRoviaRe, dar să nu uităm că toate aceste vehicule încă funcționează pe baza principiului contactului roată-șină, principiu care ne oferă curiozitatea și pasiunea necesară pentru a continua, atât ca hobby și poate ca și profesiune, tradiția transportului feroviar pe șine. |
|