| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 11 Sept 2011, 09:45 | |
| Timpii si vitezele rapidului 982->plecare constanta 16,30 VS 120km/h pana in Basarabi dupa care 140 Medgidia (16.51)-->VS 140km/h pana in Mircea Voda dupa care urmeaza restrictiile la podurile de langa centrala nucleara cu 50km/h-Cernavoda(17.06).Cernavoda-->120km/h Fetesti(17.24)Intre Fetesti VS 140km/h Ciulnita(17.42).Urmeaza cateva portiuni cu 140km/h spre Lehliu (18,12) dupa care se merge bine cu 140 pana in Fundulea(18,27)in contiunuare se merge bine pana la Pipera cu 140 si sosim in Baneasa la 18.44.Din pacate ajungem acceleratu 1631 si stam la semnal la Podu Grant,sosirea este la 18,57 in Bucuresti Nord.Mentionez ca in Lehliu am stationat 3minute.Sunt sanse ca de la anu un tren fara oprire Buc-Constanta sa faca 2ore si 10 minute din pacate linia se prezinta din ce in ce mai cunoscator intre Baneasa-Pantelimon-Pasarea-BranestiUn lucru pozitiv sunt podurile Mostistea si Sarulesti unde se circula cu 140 |
|
| |
040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5064 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 11 Sept 2011, 10:12 | |
| Starea p r o a s t a de care spui, adica Baneasa-Branesti arata modul defectuos in care s-au facut lucrarile la aceasta sectie. Bineinteles ca si marfarele supratonate si cu multe locuri plane in bandaje(roti patrate) au contribuit si contribuie la deteriorarea caii de rulare. In alta ordine de idei, zilele trecute am fost la C-ta cu R98X in cabina si pot sa garantez ca NU se depaseste 140 km/h pe nicaieri pe traseu. Se merge cu 140 pe portiuni mari, constante, fara restrictii, de aici si timpii mai scurti de mers. Stand de vorba cu mecanicul, acesta mi-a spus clar si raspicat ca tot ce s-a scris aici, referitor la mersul trenurilor cu peste 140 km/h pe sectie, reprezinta exact ce am scris si inainte sa fiu bann-at: NISTE A B E R A T I I! Pe M800 viteza maxima admisa la trenuri de calatori este de 140 km/h si nu se va mari in viitorul apropiat. Nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar asta mi-au spus toti mecanicii cu care am vorbit pana acum, inclusiv cel cu care am mers la C-ta.
Ultima editare efectuata de catre 040EC100 in Dum 11 Sept 2011, 10:16, editata de 1 ori (Motiv : Cuvantul a b e r a t i i devine "normalitate") |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 11 Sept 2011, 10:43 | |
| o alta problema pe aceasta magistrala este montarea joantelor BLA in curba.Deja sau format declivitati si o sa vedem in curand restrictie gen Scrovistea cu 70km/h.Daca se monta semaforu BLA inaintea curbei care era problema?cand ai proiectanti gen Astaldi de autostrazi nu mai ma mira nimic |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 11 Sept 2011, 20:39 | |
| [quote="040EC100"]Starea p r o a s t a de care spui, adica Baneasa-Branesti arata modul defectuos in care s-au facut lucrarile la aceasta sectie. Bineinteles ca si marfarele supratonate si cu multe locuri plane in bandaje(roti patrate) au contribuit si contribuie la deteriorarea caii de rulare. Si aici cine e de vina? |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 11 Sept 2011, 22:16 | |
| [quote="MariusD"] - 040EC100 a scris:
- Starea p r o a s t a de care spui, adica Baneasa-Branesti arata modul defectuos in care s-au facut lucrarile la aceasta sectie. Bineinteles ca si marfarele supratonate si cu multe locuri plane in bandaje(roti patrate) au contribuit si contribuie la deteriorarea caii de rulare.
Si aici cine e de vina? AFER pentru ca lasa sa circule astfel de vagoane si cei care sesizeaza si nu iau masuri. Eu as fi "tras pe dreapta" din prima orice vehicul pe care l-as fi vazut/auzit ca "ciocaneste" in linie... |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7577 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 11 Sept 2011, 22:22 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- o alta problema pe aceasta magistrala este montarea joantelor BLA in curba.Deja sau format declivitati si o sa vedem in curand restrictie gen Scrovistea cu 70km/h.Daca se monta semaforu BLA inaintea curbei care era problema?cand ai proiectanti gen Astaldi de autostrazi nu mai ma mira nimic
Sunt convins ca exista o explicatie tehnica pentru care exista semnale de trecere in curbe, exact la jumatatea lor (gen Scrovistea, pasarela Pustnicu de la Branesti, prevestitoarele Buftea cap Y si altele). Personal cred ca prin asta se asigura vizibilitatea unui semnal (cel de pe firul exterior) din ambele sensuri, desigur, acolo unde limita dintre doua sectoare "pica" in curba. Mai grav e pentru joantele din curbele in care se franeaza/accelereaza, gen Scrovistea sau Chitila cap Y-semnalele de intrare...acolo uzura e accentuata... |
|
| |
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: salut Lun 12 Sept 2011, 11:31 | |
| [quote="Dragos"] - MariusD a scris:
- 040EC100 a scris:
- Starea p r o a s t a de care spui, adica Baneasa-Branesti arata modul defectuos in care s-au facut lucrarile la aceasta sectie. Bineinteles ca si marfarele supratonate si cu multe locuri plane in bandaje(roti patrate) au contribuit si contribuie la deteriorarea caii de rulare.
Si aici cine e de vina? AFER pentru ca lasa sa circule astfel de vagoane si cei care sesizeaza si nu iau masuri. Eu as fi "tras pe dreapta" din prima orice vehicul pe care l-as fi vazut/auzit ca "ciocaneste" in linie... nu doar marfarele sunt problema (chiar daca ele au masa mai mare) am vazut ieri mai multe clipuri cu trenuri de calatori pe M1000, si o mare parte dintre ele aveau "roti patrate" |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6053 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Sept 2011, 13:04 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- Fetesti(17.24)Intre Fetesti VS 140km/h Ciulnita(17.42).
A scos 18 minute intre Fetesti si Ciulnita ? Esti sigur ? |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Sept 2011, 18:13 | |
| eram in locomotiva domnule popovici cu ochii pe ceas.Datele sunt absolut reale si exacte.Din pacate nu am mers cu 155km/h,doar 138-139 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Sept 2011, 20:35 | |
| Gigi dar specifica ca R982, cu EA1-121 in care erai, trece fara oprire prin Fetesti si Ciulnita, de aici rezulta cele 18 min, altfel... |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Sept 2011, 21:06 | |
| banuiesc ca domnul popovici stie trasa trenului si in Fetesti mergeam cu 70 fara oprire asa sau scos 18minute.Oricum masina 41-121 este o bestie insetata de viteza hahahaha |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Sept 2011, 21:12 | |
| din pacate se pierd minute bune la iesirea din Constanta la macazele din linia 1 si la sosire in Bucuresti Nord la restrictia cu 10km/h peste macazele de sub podu Basarab.Anticipez restrictii in zonele Pantelimon-Pasarea in viitorul apropiat |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Sept 2011, 00:00 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- din pacate se pierd minute bune la iesirea din Constanta la macazele din linia 1 si la sosire in Bucuresti Nord la restrictia cu 10km/h peste macazele de sub podu Basarab.Anticipez restrictii in zonele Pantelimon-Pasarea in viitorul apropiat
Pantelimon - Pasarea e in garantie pana in 2012, apoi exista un contract de mentenanta pana in 2019. Orice restrictie va fi, deci, rezolvata relativ rapid. |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5332 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Sept 2011, 18:48 | |
| Salutare. Am auzit ca la Fetesti s-au scos liniile 4 si 5. Ramane de vazut pe viitor cum se vor desfasura lucrarile. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Sept 2011, 19:42 | |
| Si eu sunt curios cum vor fi peroanele linilor doi directe din statiile Ciulnita si Fetesti, linia doi va avea peron comun cu linia unu, linia doi va fi directa fara peron, si /sau linia doi va avea peron comun cu linia trei, despre linia trei directa nu-mi fac griji sigur avea peron comun cu linia patru, in orice caz aceste statii nu vor avea mai mult de patru linii cu peron. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|