| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 23:50 | |
| - nenuandrei a scris:
- Stau si ma gandesc pentru ce am mai reabilitat noi M300 si M800 daca sau reabilitat pentru marfa asta nu pricep eu
Pentru ca asa a cerut UE, pentru a facilita accesul la Marea Neagra. Daca era dupa noi, nu reabilitam nimic, dovada starea tehnica a celorlalte magistrale. Ce nu stie UE (sau stie si inchide ochii) e ca pe magistralele reabilitate din banii UE circula si trenuri cu probleme, deci munca si banii alocati sunt cam degeaba...mai ales cand vine vorba de parametri tehnici impusi la reabilitare...macar ne-am ales cu un mers mai lin si mai silentios...calitatea mersului fiind net superioara liniilor nereabilitate.
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Dum 04 Mar 2012, 00:01, editata de 2 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Mar 2012, 23:54 | |
| Nu se compara M300 cu M800 ca si trafic de calatori. Aceste magistrale fac parte din coridorul IV pan european iar de bine de rau EU te obliga sa le reabilitezi. Nu va dati seama ce dezastru era in tara asta daca nu se apucau astia de reabilitare, se faceau 24 de ore de la Arad la Constanta...si un biciclist ar fi scos timp mai bun. PS. Sa nu fiu acuzat de plagiat, m-am apucat sa scriu mesajul inaintea lui Dragos dar mi-a atras atentia ceva si a durat mai mult |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 00:29 | |
| dovada ca plec cu R 3001 din PL.Vest la Predeal si de la Predeal la Brasov pe 2 roti, abia la Darste ma ajunge trenu. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8390 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 06:55 | |
| @ Dragos in pozele alea se vede ca au patinat niste trenuri grele , materialul din care e facuta sina este extrm de slab . Tonajul e 3000t => 37 de vagoane incarcate la 80t. Pot sa fie si 42 de vagoane goale si sa respecte lungimea . EC nu cred ca poate trage pe M 800 37 de vagoane incarcate Trenul cu masini cu 19 vagoane ca 38 (jumelate) e undeva la 1100t. @AlexD ce treaba sa ai tu cu mecanici??? Ce conteaza ca sunt de la GFR ,CFR . Uitate la calitatea linie de pe M 800 si uitate la asta de pe M 202 unde , spre Petrosani, patinezi din Simeria si inca mai e cu 95km/h pana la Subcetate . Imaginati-va M 300 pe portiunea Campina Predeal cum v-a fi daca sina este la fel de "buna " ca cea de pe M 800. Daca vrei cu 160-200km/h uita-te pe YouTube ca in Romania nu v-a fi in urmatorii N ani. Ce e ciudat ca in BAR nu sunt restrictii grave . Sunt vreo 5 cu 140 si una de 70 pana la Fetesti . Citind un O.C dat de statia Palas nu aparea numai niste abatute din Triaj cu 5km/h @DanTM exista ce zici tu dar cine se uita? . Azi voi posta un BAR. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 09:43 | |
| - Dragos a scris:
- nenuandrei a scris:
- Stau si ma gandesc pentru ce am mai reabilitat noi M300 si M800 daca sau reabilitat pentru marfa asta nu pricep eu
Pentru ca asa a cerut UE, pentru a facilita accesul la Marea Neagra. Daca era dupa noi, nu reabilitam nimic, dovada starea tehnica a celorlalte magistrale. Ce nu stie UE (sau stie si inchide ochii) e ca pe magistralele reabilitate din banii UE circula si trenuri cu probleme, deci munca si banii alocati sunt cam degeaba...mai ales cand vine vorba de parametri tehnici impusi la reabilitare...macar ne-am ales cu un mers mai lin si mai silentios...calitatea mersului fiind net superioara liniilor nereabilitate. Domle, eu zic ca UE stie ce si cum dar nu ii intereseaza, am dat banu? am dat. S-au luat materialele de la firmele noastre? s-au luat. Adica banii s-au intors la noi? s-au intors. e asta drumul, coridorul, culoarul, pe care trebuie sa ajunga marfa la noi? asta e. Atunci marfa sa ajunga, nu intereseaza pe UE cum ajunge marfa la ei, cu ce tren , cine-l trage cum il trage cum il frineaza etc etc |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 09:45 | |
| 1. Intotdeauna o sa am cate ceva cu incompetentii indiferent ce profesie are fiecare, cat de dezaxat poti sa fi sa dai tractiune maxima sa patinezi pe macaz...d'aia se vaita mai toti mecanicii ca locomotivele sunt proaste, cand au 3000t in spate ei au pretentii de demaraj ca la 5-6 vagoane si ii dau baietii blana si se duce dracu si locomotiva si cale de rulare... 2. E foarte usor sa aruncam pisica in ograda altuia sa spunem ca e sina proasta. 3. Eu niciodata nu am militat pentru 160km/h doar pentru 140km/h.
Noi sa fim sanatosi ca in rest incet incet se alage praful de tot in jurul nostru. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 11:15 | |
| si inainte de macaze pana in podu Miorita dinspre Pantelimon sunt urme de patinare,grup de 3 osii.Adevarul este undeva la mijloc,si mecanici cam frumosi si material de proasta calitate.Sunt curios ce productie este sina.Austriaca? |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 11:17 | |
| mecanici PR..OST.I nu frumosi.E o aberatie cu cenzura asta |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8390 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 12:45 | |
| @ Bostanescu gigel Nu-s mecanici asa pros.ti cum este locomotiva . Nu zic ca nu exista dar nu numai la marfa sunt pros.ti ci si la calatori . Nu vad ce e asa interesant la ei sa dea 1000-1400A pana crapa . Atunci oare nu patineaza ? Am fost cu EA 917 patineaza si cand are 800 de tone deci nu ai ce sa ii faci . @AlexD poti sa spui ca sina e de calitate superioara atata timp cat vezi ditamai graoapa in sina? |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 13:50 | |
| nu am spus ca mecanicii sunt pro..s.ti,la ce conditii de munca au si ce salarii chiar isi fac treaba foarte bine.Din pacate au ramas putini meseriasi prin depouri care stiu sa echilibreze o masina si de aici pornesc o multime de probleme cu patinarea locomotivei.Totusi suspectez si calitatea otelului din care este fabricata sina,parca prea se mananca de la o simpla patinare.....nu cred ca in locu ala pozat mecanicu ia dat direct 15 trepte de graduator si a patinat locomotiva ca la balamuc |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 13:55 | |
| Eu tind sa cred ca aceesi tip de sina se foloseste si in Austria sau Ungaria dar ajungem iara acolo de unde am pornit problema tractiunii eu cred ca la un mecanic de la GFR ii se rupe lui de sina asta si odata ce este data tonaj maxim 3000t linia chiar rezista!! La noi mai exista si a doua problema de intretinere poate in alte trai trec zilnic utilaje de masurat linia la noi poate mai rarut si dupa ramane tot asa ca nu aem bani sa o intretinem!! |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8390 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 14:02 | |
| De parca pe mine ma intereseaza de sina lor . @Bostanescu Gigel nu le mai echilibreaza (leaga) nimeni . Toate stau sa zboare. Ai dreptate nu i-a dat 15 trepte ,nu poti sa ii dai cu 3000 de tone ca il rupi . Daca ma uit bine in pozele lui Dragos este pozat in abatere sau in directa? @Adrian78 are 3000 nu ca rezista linia ci ca este campie . Si daca era linia pana la Constanta cu 70km/h tot 3000 t era tonajul maxim. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 18:55 | |
| @Marius, din cate se vede, linistit s-a linistit si linistit directa si in abatere. Ce ma ingrozeste la linistit linistit a lui Dragos cea cu zoomul macro unde a linistit de zici ca e goala sina inauntru. Mi-e groaza daca sina de noua are un asemenea defect de fabricatie. In afara toate sinele sunt trecute linistit aparate cu raze X tocmai linistit a se depista acest tip de defect, la noi D'zeu cu mila, dai Dorele ca merge si asa. Acum m-am uitat mai atent si mi se linistit si linistit si defect grav de fabricatie a sinei. Daca sina are locuri unde a linistit aer in timpul linistit de fabricatie e jale mi-e ca se inchide circulatia linistit M800 definitiv. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 19:51 | |
| Defectele respective sunt numai in linia directa, ceea ce imi intareste ideea ca s-au generat dupa o stationare la semnalul de intrare aflat la ~300 de metri distanta. Declivitatea acolo e de 6.5 la mie. Iata cateva cadre si cu firul 1 ( macazul 8 ) Daca la Buciumeni nu s-au schimbat de ani buni cupoanele alea cu exfolieri, aici la Baneasa, fiind vorba de macazuri, nici atat sanse sa se schimbe ceva...
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Dum 04 Mar 2012, 20:51, editata de 4 ori |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Mar 2012, 20:48 | |
| tare sunt curios unde este fabricata sina aia!linistit e din mamaliga.Oare mai este in garantie?sau linistit locomotivei anuleaza garantia?stie cineva? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|