Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+63
ldh80
Razvan
Cosmin5
halmarius
kristi kkk
Balto
dan_dinca
Razvan Tudor
LanceR
060-EA078
buldozer2
didinul
Stratan-Tttggvv
Vlad
Silver
Scoop
DAS 2011
cont inactiv
alliens
Nk11
adycfrbucuresti
srazvi
bostanescu gigel
Dr2005
eu
nokia2010
traian
Marius
AndiCFR
brutusel
iuli.hard
redeme
ravers75
Mihay
nenuandrei
COSTACHE MIHAIL
RazvanCFR
cont dezactivat .
mishu88
mihaiuc
ATM
Teodor
razvan - trenuri
Alex Avram
040EC100
Luna
TVlad
Adrian78
tuborgtnp
Costin.H
Nesebar
Vitosa
cortexedge
DPS
sp59
alexmorph3us
popovici
IonutCFR2009
laur 133
DUAL
AlexD
Mircea Hirjau
bostanesku gigel
67 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
tuborgtnp

tuborgtnp


Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5266
Data de inscriere : 05/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 19:42

MariusD a scris:
laur 133 a scris:
Nu conteaza tonajul trenului, pt ca este direct proportional cu lungimea.Si am mai vb de acea naveta de carbune de 80 de vagoane incarcate .Oricum tonajul pe ml sau osie este depasit frecvent in special de particulari.De asemenea la GFR, Servtrans,RailCargoRomania s-au gasit cele mai multe nereguli pe locomotiva.
Explica "cele mai multe nereguli pe locomotiva"
Sti cat e tonajul maxim admis pe osie?


80 de vagoane ? esti sigur ?
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 19:59

Goale, mi-a spus pe privat unde si-l cred, oricum il las pe el sa detalieze daca vrea bineinteles.
Sus In jos
tuborgtnp

tuborgtnp


Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5266
Data de inscriere : 05/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: .   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 20:12

deci e clar, unii vor vorbesc aiurea....
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 21:35

tuborgtnp a scris:
deci e clar, unii vor vorbesc aiurea....
Eu personal am vazut pe timpul lui ceasca la ciulnita tren de marfa trecand gol cu 55 de vagoane cisterna dalea mici, o singura EA mai mult de 50 km/h nu avea, gemeau motoarele, si nu vorbesc aiurea, daca varsta afisata de tine e reala e clar...
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8390
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMier 09 Noi 2011, 06:28

Bine.Ne-am lamurit cu 80 de vagoane ....
Dar nereguli pe locomotva???
Sus In jos
tuborgtnp

tuborgtnp


Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5266
Data de inscriere : 05/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMier 09 Noi 2011, 08:42

maryus74 a scris:
tuborgtnp a scris:
deci e clar, unii vor vorbesc aiurea....
Eu personal am vazut pe timpul lui ceasca la ciulnita tren de marfa trecand gol cu 55 de vagoane cisterna dalea mici, o singura EA mai mult de 50 km/h nu avea, gemeau motoarele, si nu vorbesc aiurea, daca varsta afisata de tine e reala e clar...

cum adica e clar ? una este sa fie GOALE, alta sa fie INCARCATE.cum zicea cineva mai sus.probabil EA-ul ala se credea Big Boy.
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMier 09 Noi 2011, 09:00

Un tren se alcătuieşte la tonaj şi la numărul de osii... 55 de vagoane pe 2 osii înseamnă 110 osii, adică 27 de vagoane pe 4 osii, deci nu e tragedia aici. Din câte ştiu, se admit trenuri cu maxim 200 de osii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8390
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMier 09 Noi 2011, 14:55

da mai mult de 200 nu e permis la noi pe Petrosani e asa:
Tonaj maxim:1500t
Lungime maxima 600m
Numar maxim de osi:160
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 09:56

Mircea Hirjau a scris:
Ba da, se circula cu 140 km/h! Daca mergeam cu 120 km/h eu nu cred ca mai faceam 2 ore si 50 minute pana la Constanta cu stationari in Lehliu, Ciulnita, Fetesti, Cernavoda, Medgidia, plus stationare de 15 minute in Dragos Voda si 5 minute in Perisoru.

Perfect ! Astea sunt si calculele celor de la CFR Calatori vehiculate de presa . Deci ne indreptam foarte clar spre 2h20' pentru trenurile cu 5 opriri ceea ce inseamna sub 2h pentru trenurile fara oprire insa ceva imi spune ca nu vom mai vedea curand trenuri fara oprire pe M800 , explicabil si prin faptul ca timpii pentru trenurile cu opriri in Fetesti sau Ciulnita vor fi foarte probabil de doar 2 ore din 2013 . Si asta fara podurile dunarene dar cu garile terminate .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 10:01

razvan - trenuri a scris:
Interesant.

Credeti ca pana la sfarsitul anului se vor termina lucrarile?

Eu sper ca da.

Very Happy

2013
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 10:35

Ar fi ceva normal sa se faca cam 2h la trenurile fara oprire in 2013 cum am mai spus si eu dar cred ca s-ar pierde tot farmecul calatoriei cu trenul, parerea mea. Prefer sa merg pe M800 cu AC sa aiba 5 opriri si sa faca pana in 3 ore. Si anul acesta AC au fost cele mai pline/folosite trenuri pe M800. In Romania conteaza si va conta mult timp de acum incolo pretul biletului.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 11:03

dan tm a scris:
Mai bine bagau banii aia in liniile principale sa mentina viteze de 140 km/h decit sa ii arunce pe geam. Inainte trenul facea atit fara reabilitare cum spune si bostanesku. Ca sa nu mai pun si o poza din mersul de tren 1988.

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 DSC01273 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 DSC01274


Irelevant si comparat in mod gresit si am sa incerc in cele ce urmeaza sa demontez mitul conform caruia timpii dupa terminarea integrala a lucrarilor ( adica 2013 cu exceptia podurilor dunarene, si aici imi pemit sa-i urechez pe cei care nu au rabdare comparand mere cu pere !) vor fi la fel cu cei ai unor ani anteriori! Gresit si eronat in acelasi timp !
Pai ce vedem aici , in livretul din 2004'-2005' ?

tren cu o oprire la Ciulnita , timpi totali Bucuresti Nord - Constanta 2h26'

Bucuresti Nord-Lehliu 46'
Lehliu-Ciulnita 24'
Ciulnita-Fetesti 18.30'
Fetesti-Cernavoda Pod 14' !!!!!
Cernavoda Pod - Medgidia 17.30'
Medgidia-Constanta 25'

Comparativ, conform livret 2012 , pentru IR1987 tren cu o oprire la Fetesti 2h29'

Bucuresti Nord-Lehliu 41'
Lehliu-Ciulnita 21' nefinalizat , se va lucra in 2012 la gara Ciulnita
Ciulnita-Fetesti 23' nefinalizat , se va lucra in 2012 si 2013 atat la statia Ciulnita cat si la Fetesti
Fetesti-Cernavoda Pod 24' !!!!!
Cernavoda Pod - Medgidia 14'
Medgidia-Constanta 24'

Ce trebuie punctat :
1. timpii de mers pentru IR 1987 se vor modifica pana la inceperea sezonului estival in functie de stadiul lucrarilor
2. podurile dunarene aduc un castig enorm de 10' in favoarea IC581 (2004-2005)
3. pentru sectiunea Lehliu-Fetesti timpii vor scadea destul de mult pana in 2013
4.in 2004-2005 pe sectiunea Bucuresti Nord-Lehliu trenurile faceau 46' adica cam cat vor face sau fac deja sagetile de Tulcea limitate la 120


Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5465
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 10 Noi 2011, 17:18

astazi dupa mult timp rapidul 686 a venit timpuriu in Bucuresti nord!la ora 16,15 era la Ram.Pajura.Plecarea din Ciulnita a fost la 15,16 deci media a fost de 105km/h.Trenul era tras de masina 45-346
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5705
Data de inscriere : 01/06/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeLun 14 Noi 2011, 21:53

MariusD a scris:
Bine.Ne-am lamurit cu 80 de vagoane ....
Dar nereguli pe locomotva???
In trimestrul III pe raza de activ. a SCREIRCF 1-8 s-au depistat :
-94 de cazuri de depasire a serviciului maxim admis pe locomotiva
-instalatia de control punctual al vitezei INDUSI are sigiliul la robinetul pneumatic necorespunz.
-clichet aparat de siguranta DSV -sigiliu rupt si izolat,iar robinetul pneumatic izolat de mecanic.
-valva de descarc cilindri de frana de la locomotiva blocata in poz. deschis in postul 2
-lipsa sigilii la supapa compresor aux.
-lipsa bare antrenare dispozitiv uns bandajul
-lipsaBAR
-ampermetre defecte
-exfolieri la osii
-geam lateral spart
-inst nisip defecta
-incuietoare defecta si lipsa cheie KD2.
Aceste deficiente au fost depistate frecvent la GFR,DB schenker rail Romania SRL,Unifertrans,Servtrans.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8390
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 07:15

De unde ai luat articolul
Pai la fiecare locomotiva apar jumatate din aceste nereguli sau poate mai mult asa ca nu ma impresioneaza dar la RCA nu cred ca au aia asemenea probleme
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 26 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: