|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6123 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 06 Oct 2011, 23:21 | |
| Într-o situație de-a dreptul ipotetică , să zicem că avem un tren format doar din vagoane cu boghiuri apte de 200 km/h (10-70, 10-91, 21-90, etc.), o locomotivă rămasă defectă cu viteza max. tot de 200 km/h (Phoenix, Transmontana cred, etc.) și o locomotivă de ajutor tot cu vit. max. = 200 km/h. În condițiile astea, s-ar putea ca trenul să meargă cu 200 km/h, adică să depășească VS actual (din livret)? Lăsând la o parte astfel de situații ipotetice, anumite „trenuri”(e.g. trenuri de serviciu puse in circulatie pentru restabilirea circulatiei trenurilor) s-ar putea să aibă VS mai mare de 140 km/h... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 04:01 | |
| Din cate stiu eu, nu se depaseste viteza maxima din livret/foaia de drum pe sectia respectiva nici daca te alearga nemtii cu tancul in spate. Citeam in nu's ce livret recomandari cum ca " mecanicul are obligatia sa reduca intarzierea scurtand timpii de stationare, demarand mai rapid, avand o viteza cat mai mare, constanta, dar fara a depasi limita maxim impusa". Nu se risca nimeni sa sara de limita si sa deraieze, sau sa aduca daune sinei, ca dup-aia il scoate vinovat fara drept de apel. Iar trenurile alea de serviciu pentru restabilirea circulatiei , realmente vorbind, ce pot fi: ori locomotive de ajutor mergand catre trenul ramas in camp, ori pluguri de zapada, ori macarale, ori vagoane de marfa cu balast (dac-o fi nevoie de completare terasament) , nici una din utilajele astea nu cred ca prinde 140 la ora, de fapt cred ca-s limitate la maxim 100, chiar si tractate fiind. Iar locomotivele izolate, din cate s-a mai discutat, sunt limitate la 95 la ora. Deci, pana sa depaseasca viteza-limita a sinei, depasesc viteza lor limita de constructie...asa ca urgenta sau nu, intarziere sau nu, vitexza maxima impusa a agregatului in miscare si viteza maxima a liniei se respecta cu sfintenie.
Ultima editare efectuata de catre ATM in Vin 07 Oct 2011, 04:05, editata de 1 ori |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 04:02 | |
| Hopa, net nebun, mi-a bagat postul de 2 ori. Rog ignorare sau stergere. |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5064 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 06:41 | |
| @DUAL: Nu stiu de unde-ti veni ideea asta cu locomotivele izolate limitate la 95 km/h. Total gresit, ele sunt limitate asa cum le stim : EA: 120 km/h EA1: 160 km/h EA2: 200 km/h etc. Eu insotit o zi intreaga, in urma cu ceva timp, mecanicul locomotivei-tampon, locomotiva ce are rolul de a interveni in cazuri de urgenta. Aceasta e electrica, iar ca tampon pe M800 se gaseste numai EA1 a dep. BC. Aceasta, la plecarea izolata pt a tracta vreun tren ramas defect, respecta toate regulile ca pt un tren, inclusiv viteza maxima din livret. Dupa ce preia trenul, dupa cum s-a scris si mai sus, la stabilirea vitezei maxime de circulatie se ia in considerare viteza maxima admisa din constructie a vehiculului cu valoarea cea mai mica. Exemplu: EA1 926(Vmax:160 km/h) e trimisa la Sarulesti pt a tracta trenul 984. Ea merge pana la Sarulesti cu VS. Dupa ce preia trenul, daca in compunerea garniturii avem vagoane cu viteze maxime diferite(sa zicem valorile 120, 140, 160 si 200 km/h) viteza maxima de circulatie a trenului va fi cea maxima a vehiculului cu valoarea cea mai mica(120 km/h) indiferent de intarzierile produse si alte efecte |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 07:54 | |
| - AlexD a scris:
- tuborgtnp a scris:
- una e un test, una e real:D
Tu ai inteles ce am scris mai sus sau postezi din inertie???,Exemplu mura'n gura, daca din 6 rapide de CT 5 circula cu 140 iar unul cu 150 cu calatori in ele nu se cheama tot test??? te contrazic, fara ofensa.teste pe calatori nu se fac.si ca sa citez un mecanic "nu s-a circulat pana acum decat cu 140!" cu exceptia inelului de la Faurei. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 17:23 | |
| Stai linistit, sa-ti spun de ce cred ca s-a circulat cu mai mult de 140km/h. Cineva a spus ca a mers pe GPS cu 141km/h pai daca pe GPS arata 141km/h in realitate trenul avea cam 147-148km/h nu intram in detalii tehnice dar si la mine cand merg cu masina GPSul imi arata o viteza mai mica cu 5-6km decat ce am pe bord si asa e la toate GPSurile, au o anumita eroare datorita mai multor factori:drum in urcare, drum in coborare, conditii atmosferice, pozitionarea corecta in autoturism/tren, nr de sateliti si asa mai departe. Iar daca acel cineva care a masurat viteza trenului cu GPSul nu a stat cu el afara pe geam atunci acel GPS datorita faptului ca deasupra lui are acoperisul vagonului care e de tabla si a primit semnal doar din lateral de pe geam este posibil sa arate si o eroare mai mare cu 10km/h decat viteza trenului. Si eu acum la bloc daca stau cu GPS la geam imi prinde cu chiu cu vai 3 sateliti dar imi da o eroare de pozitionare de 250-300metri, treaba asemanatoare cu statul langa geamul trenului. |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 17:29 | |
| ai GPS rapciuga inseamna.Eu am GPS Evolio si prind 20-22 sateliti si imi arata viteza foarte exact.Are memorie 128RAM,afisaj 3D ecran 5inch.In sfarsit nu de asta e vorba,da sa circulat asta vara cu 155km/h cu calatori in tren,mi au spus 2 amici care aveau GPS ul in tren,undeva intre Ciulnita si Fetesti.Eu n am avut norocu asta cand am fost la mare cu trenu,am mers cel mai mult cu 139km/h pe vitezometru locomotivei.In alta ordine de idei,nu inteleg de ce toate trenurile care vin de la Constanta au intarzieri de 15-20minute,in mod logic odata cu finalizarea lucrarilor trenurile ar fi trebuit sa ajunga chiar timpuriu in Gara de Nord |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 18:40 | |
| - AlexD a scris:
- Stai linistit, sa-ti spun de ce cred ca s-a circulat cu mai mult de 140km/h.
Cineva a spus ca a mers pe GPS cu 141km/h pai daca pe GPS arata 141km/h in realitate trenul avea cam 147-148km/h nu intram in detalii tehnice dar si la mine cand merg cu masina GPSul imi arata o viteza mai mica cu 5-6km decat ce am pe bord si asa e la toate GPSurile, au o anumita eroare datorita mai multor factori:drum in urcare, drum in coborare, conditii atmosferice, pozitionarea corecta in autoturism/tren, nr de sateliti si asa mai departe. Iar daca acel cineva care a masurat viteza trenului cu GPSul nu a stat cu el afara pe geam atunci acel GPS datorita faptului ca deasupra lui are acoperisul vagonului care e de tabla si a primit semnal doar din lateral de pe geam este posibil sa arate si o eroare mai mare cu 10km/h decat viteza trenului. Si eu acum la bloc daca stau cu GPS la geam imi prinde cu chiu cu vai 3 sateliti dar imi da o eroare de pozitionare de 250-300metri, treaba asemanatoare cu statul langa geamul trenului. daca GPS-ul este bun, arata viteza reala.diferenta de 6-7 km/h cum ai spus, o vezi doar la masini. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 19:34 | |
| Posibil sa fie diferenta numai la masini. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 07 Oct 2011, 23:59 | |
| Nu pot sa ma abtin sa nu raspund atator prostii repet prostii scrise pe forum in legatura cu deplasarea locomotivei IZOLATE de ajutor, aceasta nu se deplaseaza cu 120-140-160 km/h repet IZOLATA ptr a prelua trenul ramas defect, dupa preluarea trenului, DA respecta viteza maxima a locomotivei ramase defecte, bineinteles si viteza maxima a vagoanelor din compunerea trenului, iata o proba preluata de pe AFER din 27.09.2010 in deplasarea locomotivei EA-1 919 ca locomotiva IZOLATA de ajutor ptr remorcarea trenului nr 4504 ramas defect cu EA198 (defectare graduator), E VALABIL PTR REDEME SI ALEXMORPH3US : PS : 040EC100 nu stiu ce ti-a explicat tie acel mecanic sau ce ai inteles tu dar o locomotiva IZOLATA nu se deplaseaza cu mai mult de 95 km/h (bineinteles asta daca ii permite sina), indiferent daca e apta 100, 120, 140, 160, 200, (asa scrie in instructie) PPS: scuze ptr of-topic.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 08 Oct 2011, 13:26, editata de 1 ori |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5064 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Oct 2011, 09:20 | |
| Aici m-am exprimat eu gresit si va multumesc ca mi-ati atras atentia, dar eu m-am referit la faptul ca locomotivele izolate NU sunt limitate constructiv la 95 km/h. Ca instructia reglementeaza viteza maxima a locomotivei izolate trimise in ajutor la max 95 km/h asta da, e adevarat, dar locomotiva poate circula si cu viteze mai mari daca e la tractiune tren. Teoretic, daca, prin absurd, s-ar trimite o masina ce e limitata din constructie la Vmax=95 km/h(desi nu exista) sa tracteze un tren ce are pe livret Vmax=120 sau mai mult, aceasta nu ar putea indeplini conditiile din livret pt a mentine macar intarzierea acumulata, iar astfel s-ar mai aduna intarziere suplimentara. Repet, ce am scris mai sus e doar pt exemplificare, nu trebuie luat mót-á-mót.
Ultima editare efectuata de catre 040EC100 in Sam 08 Oct 2011, 10:31, editata de 1 ori (Motiv : Mici erori de redactare :)) |
| | | iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5537 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Oct 2011, 10:08 | |
| Eu personal am circulat cu o locomotiva in regim 'izolat' pe distanta Siculeni-M.ciuc ,am circulat cu viteza cu care circula un tren de calatori, dar probabil viteza difera de la caz la caz.. |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5064 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Oct 2011, 10:28 | |
| - iuli.hard a scris:
- Eu personal am circulat cu o locomotiva in regim 'izolat' pe distanta Siculeni-M.ciuc ,am circulat cu viteza cu care circula un tren de calatori, dar probabil viteza difera de la caz la caz..
Pai depinde de situatie. Daca nu ma insel, reglementarea de 95 km/h se refera numai la locomotivele izolate trimise pt a tracta un tren ramas defect. Daca circula izolata pe o trasa proprie, prevazuta in livret, atunci da, circula conform conditiilor stabilite in livret pt aceasta, deci viteza de deplasare poate fi mai mare de 95 km/h si numai daca linia permite viteze mai mari. |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5126 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Oct 2011, 10:36 | |
| din ce mai tin eu minte din Instructii,o izolata merge cu 95km/h maxim.Eu n am auzit niciodata ca o locomotiva izolata sa mearga cu mai mult de 90 |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6123 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 09 Oct 2011, 20:18 | |
| @maryus74: OK, mersi mult de informații...
Revenind la subiect, atunci cine sau ce poate depăși 140 km/h pe M800??? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |