| Trenuri de pe vremuri | |
|
+49mielutu zburator CristyanC gabrielcr florin.lifticariu spiderpc danlascau Razvan Tudor cata Horea36 dan tm kristi kkk DanyCfrPascani bogdan.perejuc Vale Andrey_tm The Legend cristi CFR Sabik Adirmvl Teodor Mihay marius_catalin84 NicuS kasapis2007 Nesebar Dr2005 M.I.C.I. COSTACHE MIHAIL @ndrey Cont dezactivat 060-EA078 alex.alexus.tm nokia2010 DUAL Luna AlexD ldh80 Adrian78 srazvi pannonia express Hurricane FeroFan97 decward didinul ATM Vlad Vitosa IonutCFR2009 Jhonyla 53 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Trenuri de pe vremuri Vin 12 Oct 2012, 23:37 | |
| Trenuri de calatori din 1984/1985 care circulau pe magistralele 500 si 600 si liniile secundare aferente lor si utilizau dubla tractiune (doua locomotive 060-DA):
1. A 341/345 Iasi- Cluj Napoca Locomotiva impingatoare intre Pojorata si Mestecanis . 700 tone
2. A 342/346 Cluj Napoca- Iasi Locomotiva impingatoare intre Iacobeni si Mestecanis. 700 tone
3. A 551/591 Bucuresti Nord- Vatra Dornei Bai hc. Locomtiva impingatoare intre Pojorata si Mestecanis. 700 tone
4. A 552/592 Vatra Dornei Bai hc.- Bucuresti Nord Locomotiva impingatoare intre Iacobeni si Mestecanis. 700 tone
5. A 555/558 Bacau- Timisoara Nord Locomotiva impingatoare intre Pojorata si Mestecanis. 675 tone
6. A 556/557 Timisoara Nord- Bacau Locomotiva impingatoare intre Iacobeni si Mestecanis. 675 tone
*in perioada 1990-1994 (asa cum apar precizarile in MT ) linia 502 este electrificata, nemaifiind necesara utilizarea dublei tractiuni.
7. A 603/602 si 607/606 Ungheni URSS- Bucuresti Nord Locomotiva de dubla tractiune intre Targu Frumos si Pascani 750 tone *pana la 675 tone se remorca in simpla tractiune *in 1987 linia Pascani- Iasi- Nicolina-Socola este electrificata.
8. A 621/691 Bucuresti Nord- Iasi Intre Grajduri- Barnova locomotiva impingatoare. 700 tone
9. A 622/692 Iasi- Bucuresti Nord Intre Iasi si Barnova locomotiva de dubl tractiune. 700 tone *pana la 600 tone se remorca in simpla tractiune
10. P 6002 Iasi- Bucuresti Nord Intre Iasi si Barnova locomotiva de dubla tractiune.
11. P 6004/6007 Iasi- Brasov Intre Iasi si Barnova locomotiva de dubla tractiune.
Locomotiva 060-EA se utiliza numai la trenurile (in rest, pe celelalte linii electrificate atunci din zona M500 si M600 numai locomotiva 040-EC):
1. A 564/561 Brasov- Suceava Nord Numai intre Brasov- Ploiesti Sud cu 060-EA ( 750 tone)
2. A 562/563 Suceava Nord- Brasov Numai intre Ploiesti Sud- Brasov cu 060-EA (750 tone)
3. A 621/691 Bucuresti Nord- Iasi Numai intre Bucuresti Nord- Marasesti cu 060-EA (800 tone, 16 vagoane)
4. A 622/692 Iasi- Bucuresti Nord Numai intre Marasesti- Bucuresti Nord cu 060-EA (800 tone)
5. P 6008/6003 Brasov- Iasi Numai intre Brasov- Ploiesti Sud cu 060-EA-1 (600 tone)
6. P 6004/6007 Iasi- Brasov Numai intre Ploiesti Sud- Brasov cu 060-EA-1 (600 tone) |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6260 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Mar 16 Oct 2012, 17:14 | |
| Cine are un livret din anul 1996 ma intereseaza sa aflu ce vagoane avea IC 584/581 Sibiu - Constanta. Stiu doar ca avea 8 vagoane dar nu stiu cate de a 2-a si cate de a 1. E posibil sa fi fost garnitura clasica, 2xB; 2xA; WR si DPost . |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 17:55 | |
| Mai stie cineva ce tren a avut pentru prima oara in compunere Desiro? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 18:13 | |
| IC-urile de la acel moment. Cele de Iaşi, Galaţi, parcă şi Constanţa. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 18:14 | |
| Cam prin ce an? 2003-2004 parcă. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 18:27 | |
| Era Rapidul RM 897 Pitesti - Sibiu in 2002-2003 Nu cumva era facut de Desiro? Acum nu mai stiu sigur daca a circulat acest tren si cat timp daca a circulat |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 18:35 | |
| http://www.bizwords.ro/stiri/economie/6532/2003-anul-modernizarii-la-CFR-Calatori.html
Primele Sageti Albastre au circulat pe relatia Timisoara Nord - Cluj Napoca din cate stiu... cu 1 feb 2003. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 18:45 | |
| Multumesc Atunci acel Rapid 897 mai stiti ce compunere avea? Duewag? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 20:15 | |
| - Jhonyla a scris:
- Multumesc
Atunci acel Rapid 897 mai stiti ce compunere avea? Duewag? Acel Rapid era format din DA +3 Vagoane dar nu a circulat mult timp , pleca din Bucuresti ca RM 893 la 17:03 pana la Pitesti unde sosea la 18:41 iar din Pitesti se forma RM 897 la 22:30 pentru Sibiu unde ajungea la 3:30 , a rezistat putin timp , parca din Decembrie pana in Februarie cand au aparut Desiro pe 901 . Eu stiu ca primele Desiro au fost pe IC Bucuresti-Pitesti-Slatina-Craiova , 4 perechi pe zi , stiu ca era si o reclama mare pe la gara de nord cu aceste trenuri . |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 20:27 | |
| Atunci inseamna ca si RM 727 Brasov - Craiova avea aceeasi compunere 3 vagoane... probabil 20-55 Stiu ca in acelasi an 2003 au introdus Desiro si pe 201 Craiova - Sibiu parca Imi amintesc ca am mers la gara ca sa il vad am fost mai multi pe peron decat calatori doar sa il vedem eram chiar la geamu mecanicului si acum il aud spunand "hai sefu sa mergem odata" |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 20:31 | |
| Nu nu era cu 20-55 , erau 3 vagoane albastre vechituri care acum sunt o raritate . |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 20:35 | |
| mi se pare sau am dreptate 897 se intorcea inapoi cu 727 iar cozia tot vagoane albastre avea? in 2003? mersi |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 20:35 | |
| Primul tren de călători format din săgeată albastră care a circulat pe aici pe 502 a fost actualul IR 1859, pe atunci avea rangul de rapid. A circulat prima dată pe 1.12.2005. Eram în gara atunci. Scria "Tren Special" pe display. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 20:43 | |
| O perioada au fost bagate si pe Timisoara - Radna dar si pe Timisoara - Jimbolia ca tren Personal dar foarte scurt nu stiu de ce nu a rezistat dar stau si ma gandesc ca e din cauza noastra azi am calatorit in 2603 cu vag 20-55 bratele de la scaun rupte boschetarii dormeau cu picioarele pe scaun caldura la maxim suruburi la geamuri mie deobicei imi place sa merg cu geamul deschis la maxim sau putin fie vara fie iarna |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri Vin 09 Noi 2012, 20:49 | |
| - Jhonyla a scris:
- mi se pare sau am dreptate 897 se intorcea inapoi cu 727
iar cozia tot vagoane albastre avea? in 2003? mersi Da, practic tot ceea se folosea de ceva ani: RK, MEVA și IVA dar numai albastre(din câte-mi amintesc). Știu că cele două vagoane de clasa 1 erau niște 19-57 RK de la București Basarab. Pentru clasa a doua, au alocat vagoane varii revizii/posturi de revizi în acel an: Pitești, Piatra Olt, Craiova și Târgu Jiu. Formula era aceeași: BBABB(grupa Pitești)+BBABB(grupa Rîmnicu Vîlcea). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri de pe vremuri | |
| |
|
| |
| Trenuri de pe vremuri | |
|