| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Ryan Anderson
Numarul mesajelor : 74 Varsta : 32 Reputatie : 4859 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Mier 26 Oct 2011, 13:22 | |
| NU STIU DACA AM POSTAT IN LOCUL POTRIVIT. STIE CINEVA DIN INTAMPLARE CE TIP DE FONT ESTE CEL UTILIZAT LA BILETELE xSell SI CUM SE NUMESTE? MULTUMESC ANTICIPAT! |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 09:09 | |
| - popovici a scris:
- Stie cineva 100% daca rangul regioexpres (REX) va fi introdus de la noul mers ?
eu nu-ti pot rasunde la intrebare dar mi s-ar parea logic faptul ca multe accelerate actuale sa fie regioexpres. cele de pe ruta bucuresti-pitesti-craiova ar trebui sa fie asa fiindca au multe opriri. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 11:13 | |
| - rich1974 a scris:
- popovici a scris:
- Stie cineva 100% daca rangul regioexpres (REX) va fi introdus de la noul mers ?
eu nu-ti pot rasunde la intrebare dar mi s-ar parea logic faptul ca multe accelerate actuale sa fie regioexpres. cele de pe ruta bucuresti-pitesti-craiova ar trebui sa fie asa fiindca au multe opriri. Nicidecum , nici un accelerat nu are legatura cu noul rang regio expres. Trenurile de pe ruta Bucuresti-Pitesti-Craiova vor fi REX doar daca , plecand de la definitia data de MT vorbim de : Trenul Regio care plecand de la capitala/oras mare pana la o anumita statie opeste in toate punctele de oprire , iar de la statia respectiva circula fara oprire la statia finala. Trenul Regio care plecand din capitala/oras mare pana la o anumita statie circula fara oprire , iar de la statia respectiva pana la statia finala opeste in toate punctele de oprire. Aceasta este definitia Regio Expres in Romania...Deci asa cum se prezinta acum mersul , nu putem vorbi de faptul ca acceleratele sau unele din ele vor deveni REX deoarece vorbim de un rang nou de tren pe care nu l-am mai vazut in Romania. Si asta doar daca vor fi ... |
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 15:29 | |
| Pai si daca zici ca niciun accelerat nu are legatura cu noul REX, atunci cine? Va fi o struto-camila intre rapid si IC? Poate vor transforma unele IC actuale in REX, ca alta solutie nu vad? |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 15:47 | |
| - traian a scris:
- Pai si daca zici ca niciun accelerat nu are legatura cu noul REX, atunci cine? Va fi o struto-camila intre rapid si IC? Poate vor transforma unele IC actuale in REX, ca alta solutie nu vad?
Gresit din nou ! Pai nu se intelege din definitie ? Este un amestec de regio cu interregio adica o trecere intre cele doua ranguri sau mai bine zis 2 ranguri intr-unul singur ! De exemplu , ar trebui sa avem: REX Brasov-Bucuresti Nord de la Brasov la Ploiesti opriri peste tot iar de la Ploiesti la Bucuresti fara oprire invers la fel , adica Bucuresti-Brasov fara oprire pana la Ploiesti si cu oprire de la Ploiesti la Brasov REXConstanta-Bucuresti(Obor cred) de la Constanta la Ciulnita opriri peste tot de la Ciulnita fara oprire pana la Bucuresti Invers ar merge Bucuresti-Ciulnita fara oprire si opriri de la Ciulnita la Constanta In loc de Ciulnita poti sa folosesti si Lehliu daca traficul o cere dar intre Lehliu si Bucuresti n-as baga opriri la REX ci doar la RE. Viteza maxima pentru REX va fi 120 , la fel ca pentru RE si unele IR Trenurile RE cap-coada Constanta-Bucuresti si Bucuresti-Brasov ar trebui scoase si inlocuite cu aceste REX , iar RE sa ramana doar pe distante mai scurte , de exemplu intre Constanta-Fetesti sau Bucuresti-Campina . Intre Constanta si Bucuresti ar trebui sa fie 3 RE doar pe bucati si nu cap-coada plus pauza mare intre legaturi astfel incat lumea sa mearga cu IR-urile iar daca mai sunt musterii dispusi sa piarda 5-6 ore pe trenuri sa fie descurajati prin tarif . Oricum nu se incasa mare lucru la astfel de trenuri directe , cu personalul de Obor lumea mergea mai mult cu nasul ! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 18:34 | |
| Trenuri REX ar putea fi cele care se formeaza din IR si anume trenul Buc-Salva este IR 1643 din Salva se rupe in 2 o grupa spre Sighet si o grupa spre Ilva Mica si vor avea numere de Regio cel spre Sighet va fi 4133 si cel spre Ilva Mica 4114 , deci e posibil sa fie aceste trenuri REX si nu simple Regio
La fel si trenul Timisoara-Beclean IR 1843 care de acolo se desparte in 2 o grupa spre Sighet cu numarul 4135 si o grupa spre Bistrita 4112 si acestea pot fi REX . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 22:58 | |
| Cel mai bun exemplu de REX e P2023/2024 2027/2028 Timisoara-Petrosani-Tg Jiu circula cu opriri in toate statiile de la Timisoara pana la Arad de acolo regim de accelerat pana la Petrosani si de la Petrosani pana la Tg Jiu opreste in toate statiile |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 23:28 | |
| Chiar asa dure sunt sanctiunile pentru mecanicii de locomotiva in caz ca depasesc viteza ? Adica viteza pe sector/depasesc restrictia de viteza ? Dar in caz ca merg cu viteza mai mica sunt sanctiuni ? |
|
| |
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5264 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 27 Oct 2011, 23:51 | |
| - Luna a scris:
- Chiar asa dure sunt sanctiunile pentru mecanicii de locomotiva in caz ca depasesc viteza ? Adica viteza pe sector/depasesc restrictia de viteza ? Dar in caz ca merg cu viteza mai mica sunt sanctiuni ?
pai normal, ca poate linia nu tine la mai mult...si daca nu ar fi regula, ar merge fiecare dupa bunul plac.depinde cu cat mai mica...de ex daca e VS la 60, tre sa mearga la 57-58. nu stiu de sanctiuni dar nu poate merge cu mai mult de 5 km/h sub VS...ar face intarziere, la calatori. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 28 Oct 2011, 00:01 | |
| - tuborgtnp a scris:
- Luna a scris:
- Chiar asa dure sunt sanctiunile pentru mecanicii de locomotiva in caz ca depasesc viteza ? Adica viteza pe sector/depasesc restrictia de viteza ? Dar in caz ca merg cu viteza mai mica sunt sanctiuni ?
pai normal, ca poate linia nu tine la mai mult...si daca nu ar fi regula, ar merge fiecare dupa bunul plac.depinde cu cat mai mica...de ex daca e VS la 60, tre sa mearga la 57-58. nu stiu de sanctiuni dar nu poate merge cu mai mult de 5 km/h sub VS...ar face intarziere, la calatori. Se merge si cu viteze mai mici si cu 10km/h decat cele din livret pe unele portiuni La accidentul de acuma 2 ani de la iesirea din Craiova cu rapidul deraiat mecanicul avea 100km/h pe sectie cu viteza de 120km/h..La restrictii si limitari se merge cam cu 5km/h mai putin decat e viteza in BAR |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 28 Oct 2011, 00:32 | |
| Ala era accelerat Adi ... |
|
| |
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5264 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 28 Oct 2011, 00:44 | |
| - adrian78hd a scris:
- tuborgtnp a scris:
- Luna a scris:
- Chiar asa dure sunt sanctiunile pentru mecanicii de locomotiva in caz ca depasesc viteza ? Adica viteza pe sector/depasesc restrictia de viteza ? Dar in caz ca merg cu viteza mai mica sunt sanctiuni ?
pai normal, ca poate linia nu tine la mai mult...si daca nu ar fi regula, ar merge fiecare dupa bunul plac.depinde cu cat mai mica...de ex daca e VS la 60, tre sa mearga la 57-58. nu stiu de sanctiuni dar nu poate merge cu mai mult de 5 km/h sub VS...ar face intarziere, la calatori. Se merge si cu viteze mai mici si cu 10km/h decat cele din livret pe unele portiuni La accidentul de acuma 2 ani de la iesirea din Craiova cu rapidul deraiat mecanicul avea 100km/h pe sectie cu viteza de 120km/h..La restrictii si limitari se merge cam cu 5km/h mai putin decat e viteza in BAR asa merg unii, nu ca asa se merge daca e chiar asa ca la vs de 120 s-a mers cu 100, intarzierile zilnice (ma refer la cele la 10-20 min) sunt din cazuza mecanicilor ? |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 28 Oct 2011, 01:27 | |
| Nu intotdeauna. Poate a mai prins un semnal de intrare pe rosu, o dereglare de trafic (ex circulatie pe un singur fir cu incrucisari fata de un alt tren intarziat si opriri neprogramate, cand se lucreaza la firul 2) poate o avea sub mana o locomotiva limitata la 100 din cauza bandajelor osiilor uzate...in cazul ala cei 120 la ora din BAR sunt inutili... merge si el cu 100 si incearca sa se tina de grafic prin demaraje mai rapide si scurtarea timpilor de stationare...
Revenind la definitia REx , tare mi-e ca prin rea-vointa de care CFR nu a dus lipsa, orice personal bucurestean care merge non stop intre Bucuresti Nord si Chitila...sau Bucuresti Nord si Chiajna, poate fi considerat un Rex. Pentru ca nu se specifica deloc cam ce distante trebuie sa existe intre statia de plecare si prima oprire, sau intre ultima statie si statia finala. Poa' sa fie 9 km, poa' sa fie 30 km, poa' sa fie 70 km...mi-e frica - sa nu cumva diferenta asta intre Re si Rex sa fie asimilata cumva diferentelor existente intre P si fostele C (curse de navetisti).
Pe de alta parte, bine punctat cu personalul Timisoara - Tg Jiu. Insa e unul din putinele personale CFR care se cam incadreaza. Altul ar mai fi P3071, Cluj-Oradea, care intre Cluj si Huedin circula fara oprire. Si generalmente vorbind eu un Rex il inteleg ca un fel de personal care incearca sa dea partial in accelerat. Nu mai avem de ceva timp decat exemple foarte razlete. Unul care merita notat, fara a face parte dintr-un complex de imprejurari ci mergand constant ani buni in formula asta, singular nu ramura, ar fi fost P3015/3016 (in trecut numerotat si ca 4291/4292...) - Bucuresti - Predeal si retur. Asta ar fi fost un Rex fara dubii. |
|
| |
Mircea Condilescu
Numarul mesajelor : 64 Varsta : 71 Reputatie : 5242 Data de inscriere : 25/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 28 Oct 2011, 08:34 | |
| - adrian78hd a scris:
- Cel mai bun exemplu de REX e P2023/2024 2027/2028 Timisoara-Petrosani-Tg Jiu circula cu opriri in toate statiile de la Timisoara pana la Arad de acolo regim de accelerat pana la Petrosani si de la Petrosani pana la Tg Jiu opreste in toate statiile
Sau cum a fost pana in 2009 9333/9334 V si D !!! Am circulat ani de zile cu el si V si D.Pe urma il pusesera doar in sarbatorile legale sa circule tot suplimentar.In cele din urma s-a scos de tot... Avand in vedere ca era arhiplin (si el si garniturile pe care le suplimenta) ... orice urma de civilizatie s-a sters.Am intrebat care este motivul si nu mi s-a raspuns decat "Nu va mai circula". Evident ca nu se omorau decat cel mult un sfert dintre calatori sa-si cumpere bilet (oricum conditiile erau jalnice in vagoanele c u banchete rupte) dar lipsa de calatori nu era - se puteau face controle si ieseau bani frumosi.Cred ca incurca trasa trenurilor zilnice, altfel nu-mi explic (venea mai mereu intarziat in special vinerea). |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 28 Oct 2011, 08:51 | |
| Un alt exemplu de REX poate fi 4110/4111 Cluj-Sighet-Cluj . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|