|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 10 Noi 2011, 18:12 | |
| Bucuresti-Suceava cu grupa de Iasi e normal sa fie asa pentru ca pleaca pe 500 iar in statia Marasesti desparte grupa pentru Iasi care merge pe 600 iar trenul de Suceava continua drumul fara schimbare de sens sau numar asta e un criteriu , la fel si Bucuresti-Bistrita cu grupa de Tg Mures e foarte normal sa fie asa pentru ca in Deda trenul continua drumul pe aceeasi linie iar grupa se desparte si intra pe o alta linie astfel se formeaza si un alt tren cu alt numar , nu e vorba de resedinta regionalei sau alte normalitati dinastea . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5416 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 11 Noi 2011, 22:58 | |
| - karpaty a scris:
- Bucuresti-Suceava cu grupa de Iasi e normal sa fie asa pentru ca pleaca pe 500 iar in statia Marasesti desparte grupa pentru Iasi care merge pe 600 iar trenul de Suceava continua drumul fara schimbare de sens sau numar asta e un criteriu , la fel si Bucuresti-Bistrita cu grupa de Tg Mures e foarte normal sa fie asa pentru ca in Deda trenul continua drumul pe aceeasi linie iar grupa se desparte si intra pe o alta linie astfel se formeaza si un alt tren cu alt numar , nu e vorba de resedinta regionalei sau alte normalitati dinastea .
nu tine explicatia cu schimbatul sensului de parcurs;1861 iasi-constanta isi schimba sensul in faurei si primeste vagoane de la suceva care nu-si schimba sensul si circula ca iasi-constanta;lasa patriotismul deoparte(chiar daca esti sucevean)normal a fi legaturile sa fie intre principalele orase iar legaturile cu orasele mai mici sa fie grupe de vagoane.ma indoiesc de faptul ca odata cu reginalizarea tarii se vor mai pastra astfel de anomalii. trenurile principala ar trebui sa fie bucuresti-timisoara.bucuresti-cluj,bucuresti-iasi,bucuresti-constanta,bucuresti-brasov,bucuresti-craiova cu grupe pt.orasele din apropiere . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Noi 2011, 00:05 | |
| - manuela a scris:
- karpaty a scris:
- Bucuresti-Suceava cu grupa de Iasi e normal sa fie asa pentru ca pleaca pe 500 iar in statia Marasesti desparte grupa pentru Iasi care merge pe 600 iar trenul de Suceava continua drumul fara schimbare de sens sau numar asta e un criteriu , la fel si Bucuresti-Bistrita cu grupa de Tg Mures e foarte normal sa fie asa pentru ca in Deda trenul continua drumul pe aceeasi linie iar grupa se desparte si intra pe o alta linie astfel se formeaza si un alt tren cu alt numar , nu e vorba de resedinta regionalei sau alte normalitati dinastea .
nu tine explicatia cu schimbatul sensului de parcurs;1861 iasi-constanta isi schimba sensul in faurei si primeste vagoane de la suceva care nu-si schimba sensul si circula ca iasi-constanta;lasa patriotismul deoparte(chiar daca esti sucevean)normal a fi legaturile sa fie intre principalele orase iar legaturile cu orasele mai mici sa fie grupe de vagoane.ma indoiesc de faptul ca odata cu reginalizarea tarii se vor mai pastra astfel de anomalii. trenurile principala ar trebui sa fie bucuresti-timisoara.bucuresti-cluj,bucuresti-iasi,bucuresti-constanta,bucuresti-brasov,bucuresti-craiova cu grupe pt.orasele din apropiere . Nu , trenurile directe sunt cele ce circula pe linia directa daca avem Buc-Oradea ce circula pe 300 e normal grupa sa fie pentru Arad din Teius si nu invers , Daca avem Buc-Suceava ce merge pe 500 cap cap e normal grupa sa fie pentru Iasi ca schimba linia , la fel si Buc-Baia Mare cu grupa de Zalau pentru ca din Jibou schimba linia . sunt lucruri pe care nu le pricepi , iar app nu sunt Sucevean , nu am rude in Moldova . |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6458 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Noi 2011, 00:45 | |
| - traian a scris:
- Sunt curios care e timpul maxim permis pentru stationarea in gara in asteptarea altui tren, daca ai bilet? In sala de asteptare vreau sa zic. De ex. daca sosesc la 11 noaptea in gara si am urmatorul tren a doua zi dimineata la 5-6, ma lasa sa stau toata noaptea in sala? Ca am inteles ca unele gari inchid sala de asteptare dupa o anumita ora.
In exemplul tau nu te poate da nimeni afara. Esti foarte justificat, si chiar sunt obligati sa te lase in sala. La garile care se inchide sala de asteptare, se face doar pentru curatenie sau contra boschetarilor. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5416 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Noi 2011, 09:54 | |
| - karpaty a scris:
- manuela a scris:
- karpaty a scris:
- Bucuresti-Suceava cu grupa de Iasi e normal sa fie asa pentru ca pleaca pe 500 iar in statia Marasesti desparte grupa pentru Iasi care merge pe 600 iar trenul de Suceava continua drumul fara schimbare de sens sau numar asta e un criteriu , la fel si Bucuresti-Bistrita cu grupa de Tg Mures e foarte normal sa fie asa pentru ca in Deda trenul continua drumul pe aceeasi linie iar grupa se desparte si intra pe o alta linie astfel se formeaza si un alt tren cu alt numar , nu e vorba de resedinta regionalei sau alte normalitati dinastea .
nu tine explicatia cu schimbatul sensului de parcurs;1861 iasi-constanta isi schimba sensul in faurei si primeste vagoane de la suceva care nu-si schimba sensul si circula ca iasi-constanta;lasa patriotismul deoparte(chiar daca esti sucevean)normal a fi legaturile sa fie intre principalele orase iar legaturile cu orasele mai mici sa fie grupe de vagoane.ma indoiesc de faptul ca odata cu reginalizarea tarii se vor mai pastra astfel de anomalii. trenurile principala ar trebui sa fie bucuresti-timisoara.bucuresti-cluj,bucuresti-iasi,bucuresti-constanta,bucuresti-brasov,bucuresti-craiova cu grupe pt.orasele din apropiere . Nu , trenurile directe sunt cele ce circula pe linia directa daca avem Buc-Oradea ce circula pe 300 e normal grupa sa fie pentru Arad din Teius si nu invers , Daca avem Buc-Suceava ce merge pe 500 cap cap e normal grupa sa fie pentru Iasi ca schimba linia , la fel si Buc-Baia Mare cu grupa de Zalau pentru ca din Jibou schimba linia . sunt lucruri pe care nu le pricepi , iar app nu sunt Sucevean , nu am rude in Moldova . raspunde la ce te-am intrebat,1861/1862 iasi-constanta si retur isi schimba sensul...!!! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Noi 2011, 10:52 | |
| Nu are rost sa mai zic nimic ca oricum nu pricepi si cu asta inchei discutia inutila . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14508 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 12 Noi 2011, 19:33 | |
| @manuela : DA, tr 1862 isi schimba sensul (rebruseaza) in st Marasesti, pana la Buzau e la urma trenului, prima fiind cea de la Suceava, apoi din Buzau revine dupa locom in sensul spre Constanta, acelasi lucru se intampla si cu 1861, iar asta in extrasezon, la vara fiind retrasat direct Tecuci-Faurei sub alt numar 1962 si 1961. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5416 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 13 Noi 2011, 08:24 | |
| - maryus74 a scris:
- @manuela : DA, tr 1862 isi schimba sensul (rebruseaza) in st Marasesti, pana la Buzau e la urma trenului, prima fiind cea de la Suceava, apoi din Buzau revine dupa locom in sensul spre Constanta, acelasi lucru se intampla si cu 1861, iar asta in extrasezon, la vara fiind retrasat direct Tecuci-Faurei sub alt numar 1962 si 1961.
fix asta am vrut sa spun,1861/1862 isi schimba sensul in marasesti (noul mers)si faurei(actualul mers)primeste vagoane de la suceava care nu-si schimba sensul si circula ca iasi -constanta;deci explicatia cu linia dreapta pentru grupele de vegaone si directia unui tren nu isi are sens in realitate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 13 Noi 2011, 10:40 | |
| Deşi risc să fiu off-topic, pe călătorul de rând nu prea îl interesează că e tren de Suceava cu grupă de Iaşi sau invers. El când caută pe Infofer sau întreabă la gară i se răspunde că e ori tren Bucureşti - Suceava, ori Bucureşti - Iaşi, în funcţie de unde vrea să ajungă. Iar când se urcă în vagon are bilet în vagonul care-l duce la destinaţie şi iar nu-l interesează dacă vagonul lui e considerat grupă diferită de restul vagoanelor sau nu. _________________ :TTT:
|
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5141 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 13 Noi 2011, 11:02 | |
| O nelamurire am si eu: posed bilete gratuite pentru persoanele cu handicap cls. II, personal si accelerat. Pe bilet scrie ca daca vreau sa calatoresc cu rapid sau IC trebuie sa platesc diferentele tarifare, inclusiv rezervarea locului, asta ce inseamna mai exact: doar suplimentul de viteza sau diferenta totala intre pretul biletului intreg la rapid/IC si pretul biletului la accelerat? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8695 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 13 Noi 2011, 11:27 | |
| Diferenta totala. Daca la AC biletu e 50 lei si la IC 90 lei inclusiv rezervarea tu platesti 40 lei diferenta. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 14 Noi 2011, 09:34 | |
| Asta cu grupele de unde a pornit? trenurile se compun in alt fel nu dupa importanta oraselor asa incit este tren de Botosani cu grupa de Suceava, si tren de Baia Mare cu grupa de Tirgu Mures, Bistrita Nord, Zalau Nord.
Asa poate veni cineva cu o idee, ba de ce e Marasesti un punct feroviar mai important decit Focsanii, ca nu e resedinta de judet.
Ce acuma nu este tren cu grupa de Resita Sud?
mai e un principiu se pare la CFR ca fiecare resedinta de judet sa fie legata de capitala, ce mai conteaza cum, cu grupe de vagoane sau cu tren separat.
Am circulat cu IC Iasi -Bucuresti din Buzau pe vremea cind IC Suceava -Bucuresti era la peron si cel de la Iasi era la semnalul de intrare, apoi anul urmator le-au unit.
|
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5141 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 14 Noi 2011, 15:23 | |
| De unde a aparut obiceiul acesta al numirii trenurilor si cu nume de eroi, poeti, gen Mihai Eminescu, Avram Iancu, Marea Neagra etc.? Care e utilitatea concreta, ca n-o vad, de parca cineva cand cere bilet spune "dati-mi un bilet la Marea Neagra"? :bom: |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5525 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 14 Noi 2011, 15:29 | |
| - traian a scris:
- De unde a aparut obiceiul acesta al numirii trenurilor si cu nume de eroi, poeti, gen Mihai Eminescu, Avram Iancu, Marea Neagra etc.? Care e utilitatea concreta, ca n-o vad, de parca cineva cand cere bilet spune "dati-mi un bilet la Marea Neagra"? :bom:
Obiceiul a aparut undeva la sfarsitul secolului XIX cand au aparut trenurile 'de lux'. Pentru a-si atrage clienti, companiile numeau trenurile in asa fel incat sa atraga clientii. Practica s-a pastrat la multe companii feroviare, desi, cum zici si tu, nimeni nu le mai foloseste in practica. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5416 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 14 Noi 2011, 15:31 | |
| - dan tm a scris:
- Asta cu grupele de unde a pornit? trenurile se compun in alt fel nu dupa importanta oraselor asa incit este tren de Botosani cu grupa de Suceava, si tren de Baia Mare cu grupa de Tirgu Mures, Bistrita Nord, Zalau Nord.
Asa poate veni cineva cu o idee, ba de ce e Marasesti un punct feroviar mai important decit Focsanii, ca nu e resedinta de judet.
Ce acuma nu este tren cu grupa de Resita Sud?
mai e un principiu se pare la CFR ca fiecare resedinta de judet sa fie legata de capitala, ce mai conteaza cum, cu grupe de vagoane sau cu tren separat.
Am circulat cu IC Iasi -Bucuresti din Buzau pe vremea cind IC Suceava -Bucuresti era la peron si cel de la Iasi era la semnalul de intrare, apoi anul urmator le-au unit.
uite de asta ar fi buna regionalizarea;trenuri directe de la bucuresti la cele zece capitale de noi judete(in principal) si cu vagoane pentru celelealte foste capitale sau orase mai mari. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |