|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 19:34 | |
| Nu trebuie neaparat sa fie IC pentru ca la noi cand zici IC toata lumea se gandeste deja la bilete scumpe timpi de mers apropiati de cei al rapidelor si acelasi confort ca la rapide iar diferenta de pret nu se justifica iar vagoane ce ofera un confort superior 21-90 19-70 sau 20-70 circula pe accelerate!!Daca de la noul mers se desfinteaza regionala Constanta se pot numi trenurile si RegioExpress!! Dupa parerea mea trenurile IC ar trebui sa opreasca in orasele cu peste 50000 de locuitori iar deasupra lor sa fie ceva gen ICS sau ICE care sa ofere alt confort gen celor din RailJet clasa 1 si BusinessClass sau ICE 3 si o viteza medie de cel putin 100km/h si opriri in orase cu peste 150000 de locuitori cum era IC in anii 95-96.. La IC594 din Bucuresti Nord se urcau toti taranii cu papornite cu gaste si saci de cartofi care coborau la Videle Rosiori Draganesti Olt!! Sunt multe lucruri de schimbat in managamentul si marketingul celor de la Cfr !!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mar 05 Iul 2011, 20:24, editata de 1 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 20:23 | |
| Pai nu e vina lor ca se urcau in tren cu papornitele daca CFR nu le punea la dispozitie vagon de bagaje. Inainte de 1990, majoritatea trenurilor de lung si mediu parcurs aveau vagon de bagaje in compunere. Ce s-a intamplat cu acele vagoane de bagaje? De ce nu au fost modernizate si reintroduse in compunerea trenurilor (macar accelerate, care sunt mai aglomerate si la actualele tipuri de vagoane, abia ai loc sa pui o sacosa mai mica, restul fiind nevoit sa le pui pe podea, incurcand circulatia in vagon) |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 20:36 | |
| Intrebare. Cine poate sa-mi spuna si mie ce s-a intamplat cu Clasa 45 Siemens (cele cu capetele albe si mijlocul rosu) de nu mai trage niciuna in afara de 318? Din pozele gasite de mine pe net ce am vazut cateva trase pe dreapta 0320,0340,0349,0362,0365,0366,0395 din cate am aflat sper sa nu ma insel cele anumarate de mine au apartinut de Bucuresti majoritatea...ma puteti corecta daca e, nu-i bai.Sau poate am inteles eu gresit ca mai trage doar 318, mai stie cineva altele in stare de functionare? Acum, din cate am vazut in afara de 318 celalalte cine stie pe unde sunt, dar poate imi spuneti si mie daca au avut probleme mecanice sau cand le-a fost facuta modernizarea cei de la Siemens au pus anumite repere pe ele de ai nostri romanasi nu le-au inteles si si-au prins urechile in ele? Spun asta pentru ca in majoritatea pozelor gasite pe net toate locomotivele au rotile uzate pana la limita imposibilului. Ce s-a intamplat de nu au vrut sa le schimbe rotile(joantele)??? Ca au avut ceva km de au ajuns in halul ala...si din asta eu inteleg ca probleme tehnice nu au avut daca au tras pana au ramas fara roti... O fi fost vechea meteahna cu lipsa banilor? Spun asta pentru ca un coleg de pe forum a prins 2 "nemtoaice" fara pantografe aici in Bucuresti trase la gard si care arata mai bine decat saraca 318 care inca isi face datoria. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 21:29 | |
| Citez pe colegul Vlad012 Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc. In concluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
Nici nu ma gandesc cum si-ar fi pus inginerii de la Siemens mainile in cap in halul in care au ajuns la fel cum au procedat si la automotoarele Desiro.Mai mult ca sigur cele care au picat primele au fost sacrificate si au ramas ca donatoare de piese de schimb pentru celelalte inclusiv seria 40-41
Alex joantele sunt in alta parte unde se imbina capetele a doua bucati de sina .Pe circumferinta rotii se toceste bandajul!! Joanta-ansamblu constructiv care asigura legatura intre capetele a doua sine adiacente, pentru realizarea continuitatii mecanice a firului de sina si a suprafetelor de rulare ale ciupercii sinei
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mar 05 Iul 2011, 21:34, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 21:33 | |
| [quote="adrian78hd"]Nu trebuie neaparat sa fie IC pentru ca la noi cand zici IC toata lumea se gandeste deja la bilete scumpe timpi de mers apropiati de cei al rapidelor si acelasi confort ca la rapide iar diferenta de pret nu se justifica iar vagoane ce ofera un confort superior 21-90 19-70 sau 20-70 circula pe accelerate!!Daca de la noul mers se desfinteaza regionala Constanta se pot numi trenurile si RegioExpress!!
@Adrian78hd, IC acum are cam acelasi pret cu rangul rapid , dar pe viitor diferenta intre intercity si interregio se va vedea mai bine atat in pretul biletelor cat si la confort , si cu siguranta daca va fii cadentat de IC din 2 in 2 ore pentru cei mai saraci va exista alternativa interregio sau doua regioexpres legate cu pauza la Fetesti. Eu cred ca cei de la CFR au trecut deja la schimbarea rangurilor desi ele pe hartie sunt aceleasi. Ce vreau sa spun prin asta ? Ca de la noul mers cam toate rapidele care au fost dotate cu vagoane de IC vor trece la gradul de IC inclusiv unele accelerate acum este o bulibasala legata in principal de lucrarile care se desfasoara pe magistrale.
Parerea mea este ca nu este normal sa se introduca trenuri RegioExpres intre Bucuresti si Constanta atata timp cat vorbim de doua regiuni diferite , respectiv Dobrogea si Muntenia ci mai degraba interregio care sa mearga chiar mai departe spre Oltenia si Muntenia si regioexpres Bucuresti -Fetesti respectiv Fetesti - Constanta cu pauza de vreo 30 de minute intre ele si cu timpi totali cam de 3h30' cu tot cu statul in Fetesti . Ar putea fii o alternativa si asta pentru cei fara bani sau care nu se grabesc, gen pasionati feroviari ca noi pusi pe filmari sau poze .
Insa , nu exclud aceasta posibilitate deoarece am auzit ca intre Bucuresti si Brasov se vor introduce trenuri Regioexpres in mers cadentat din doua in doua ore si aici vorbim tot de doua regiuni , respectiv Muntenia si Transilvania , diferenta constand in faptul ca Brasov-ul este plasat aproape de granita celor regiuni , spre deosebire de Bucuresti care este aproape de centrul Munteniei . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 22:13 | |
| - adrian78hd a scris:
- Citez pe colegul Vlad012
Alex joantele sunt in alta parte unde se imbina capetele a doua bucati de sina .Pe circumferinta rotii se toceste bandajul!! Joanta-ansamblu constructiv care asigura legatura intre capetele a doua sine adiacente, pentru realizarea continuitatii mecanice a firului de sina si a suprafetelor de rulare ale ciupercii sinei
Multumesc de info, mi-am mai insusit si eu acum un termen tehnic . |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 06 Iul 2011, 10:49 | |
| - adrian78hd a scris:
- Citez pe colegul Vlad012
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc. In concluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
Nici nu ma gandesc cum si-ar fi pus inginerii de la Siemens mainile in cap in halul in care au ajuns la fel cum au procedat si la automotoarele Desiro.Mai mult ca sigur cele care au picat primele au fost sacrificate si au ramas ca donatoare de piese de schimb pentru celelalte inclusiv seria 40-41
Alex joantele sunt in alta parte unde se imbina capetele a doua bucati de sina .Pe circumferinta rotii se toceste bandajul!! Joanta-ansamblu constructiv care asigura legatura intre capetele a doua sine adiacente, pentru realizarea continuitatii mecanice a firului de sina si a suprafetelor de rulare ale ciupercii sinei
Pe Siemens-uri am facut practica prin anii 2000-2001...intr-adevar, ele erau bune dar nu erau bune pentru CFR Le cam injurau mecanicii ca nu puteau sa "jongleze" cu ele precum cu clasicele. Oricum, m-a luat nostalgia iar cand am auzit de ele, la vremea aceea erau primele care aveau aer conditionat, plus alte imbunatatiri pe partea de electrica/electronica... Nu cumva fostele Siemens-uri au fost preluate de Softronic si astazi avem "delfinii" ?! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 06 Iul 2011, 19:49 | |
| - Dragos a scris:
- adrian78hd a scris:
- Citez pe colegul Vlad012
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc. In concluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
Nici nu ma gandesc cum si-ar fi pus inginerii de la Siemens mainile in cap in halul in care au ajuns la fel cum au procedat si la automotoarele Desiro.Mai mult ca sigur cele care au picat primele au fost sacrificate si au ramas ca donatoare de piese de schimb pentru celelalte inclusiv seria 40-41
Alex joantele sunt in alta parte unde se imbina capetele a doua bucati de sina .Pe circumferinta rotii se toceste bandajul!! Joanta-ansamblu constructiv care asigura legatura intre capetele a doua sine adiacente, pentru realizarea continuitatii mecanice a firului de sina si a suprafetelor de rulare ale ciupercii sinei
Pe Siemens-uri am facut practica prin anii 2000-2001...intr-adevar, ele erau bune dar nu erau bune pentru CFR Le cam injurau mecanicii ca nu puteau sa "jongleze" cu ele precum cu clasicele. Oricum, m-a luat nostalgia iar cand am auzit de ele, la vremea aceea erau primele care aveau aer conditionat, plus alte imbunatatiri pe partea de electrica/electronica...
Nu cumva fostele Siemens-uri au fost preluate de Softronic si astazi avem "delfinii" ?! Siemens-urile sunt locomotive electrice numai din seria 300, deci...
Uite aici siemens seria 45 : 311, 318, 320, 321, 322, 324, 328, 333, 335, 336, 340, 343, 348, 349, 351, 362, 363, 364, 365, 366, 374, 379, 395, 397.
Delfini seria 47 : 054, 231, 268, 345 (singura din seria 300 provenita din EA 345), 498, 538, 551, 598, 613, 689, 690, 703, 742, 753, 763 (in curand), 773, 784, 785, 802, 821, 871, 880, 895, apoi la marfa 692.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mier 06 Iul 2011, 20:27, editata de 1 ori |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 06 Iul 2011, 20:16 | |
| Nici o locomotiva din seria 45 nu a fost transformata in delfin, ele au ramas toate in aceasta clasa. @Maryus74: Exista un delfin din seria 300, este vorba de 345 al Brasovului, care provine din 40-0345-5 care ,la randul ei provine din 40-0003-0 lucru care il face sa fie delfinul cu cea mai veche caroserie. (am dat-o putin in off-topic) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 06 Iul 2011, 20:39 | |
| - Vlad a scris:
- Nici o locomotiva din seria 45 nu a fost transformata in delfin, ele au ramas toate in aceasta clasa.
@Maryus74: Exista un delfin din seria 300, este vorba de 345 al Brasovului, care provine din 40-0345-5 care ,la randul ei provine din 40-0003-0 lucru care il face sa fie delfinul cu cea mai veche caroserie. (am dat-o putin in off-topic) Salut, cautam in agenda sa dau aceste exemple, stiam de ED 345 din ce provine. scuze ptr of-topic. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 07 Iul 2011, 08:59 | |
| As vrea sa stiu, daca se poate, cate vagoane se afla in parcul CFR sau ultimul numar vazut de voi al urmatoarelor serii de vagoane: 20-49 2XX 21-87 20-87 20-83 22-76 21-76 10-90 10-70 19-87 19-83 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 07 Iul 2011, 11:33 | |
| 20-87 s-ar zvoni ca sunt aproape 7. 20-83 peste 20 bucati. 22-76 nr cel mai mare vazut de mine este 008. 21-76 cel mai mare nr vazut de mine 097. 10-90 sunt 22 bucati 10-70 sunt 8 bucati la 10-70 si 10-90 mai sunt si cele cu nr de ex 10-70 1XX. 10-91 sunt vreo 11-12 bucati. 19-87 sunt 3, ultimul a aparut de curand. 19-83 nu pot fi mai mult de 4.
|
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 07 Iul 2011, 13:20 | |
| A văzut cineva peste 20-49 4xx? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 07 Iul 2011, 18:32 | |
| - AlexD a scris:
- Intrebare. Cine poate sa-mi spuna si mie ce s-a intamplat cu Clasa 45 Siemens (cele cu capetele albe si mijlocul rosu) de nu mai trage niciuna in afara de 318? Din pozele gasite de mine pe net ce am vazut cateva trase pe dreapta 0320,0340,0349,0362,0365,0366,0395 din cate am aflat sper sa nu ma insel cele anumarate de mine au apartinut de Bucuresti majoritatea...ma puteti corecta daca e, nu-i bai.Sau poate am inteles eu gresit ca mai trage doar 318, mai stie cineva altele in stare de functionare?
Acum, din cate am vazut in afara de 318 celalalte cine stie pe unde sunt, dar poate imi spuneti si mie daca au avut probleme mecanice sau cand le-a fost facuta modernizarea cei de la Siemens au pus anumite repere pe ele de ai nostri romanasi nu le-au inteles si si-au prins urechile in ele? Spun asta pentru ca in majoritatea pozelor gasite pe net toate locomotivele au rotile uzate pana la limita imposibilului. Ce s-a intamplat de nu au vrut sa le schimbe rotile(joantele)??? Ca au avut ceva km de au ajuns in halul ala...si din asta eu inteleg ca probleme tehnice nu au avut daca au tras pana au ramas fara roti... O fi fost vechea meteahna cu lipsa banilor? Spun asta pentru ca un coleg de pe forum a prins 2 "nemtoaice" fara pantografe aici in Bucuresti trase la gard si care arata mai bine decat saraca 318 care inca isi face datoria. DAR CA SA FUNCTIONEZE 318 CARE SI EA A STAT MULT TIMP LA GARD AU DESCOMPLETAT-O PE 365, PANTOGRAFE... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 07 Iul 2011, 18:46 | |
| Hai pisici, la cate rable cu pantografe sunt prin remize chiar a trebuit sa matraseasca o surata de-a ei? Chiar nu se purtea adapta alt pantograf, ca pana la urma toate pantografele au acelasi rol??? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |