| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 27 Apr 2011, 19:51 | |
| Stie cineva ce compunere si cate vagoane a avut ieri R 754 Botosani - Bucuresti Nord? |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 27 Apr 2011, 20:50 | |
| - The Legend a scris:
- decward a scris:
- 1nt3rp0l_106 a scris:
- Timisoara Nord - Bucuresti Nord
R 694 Ic 594 R 361
Bucuresti Nord - Timisoara Nord
Ic 591 A 1693 (cred) R 360 1693 nu ! Ok , Multumesc !
1693 DA masina care vine cu trenu ala pleaca seara cu R361 si masina de pe R360 pleaca cu R694 si masina de pe IC591 pleaca cu IC594 Atunci 1693 OCAZIONAL pentru ca pe 1693 am vazut si imortalizat facand pe ea 060-EA1-106 , 876 si lista de Timisoara continua.... |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 28 Apr 2011, 22:37 | |
| Trenul P 5021 București-Buzău / 5024 Buzău-București are etajate sau 21-47/20-47/20-57 pentru ca ultima oara l-am văzut cu 3 etajate... Mulțumesc ! |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6448 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 00:03 | |
| - decward a scris:
- The Legend a scris:
- decward a scris:
- 1nt3rp0l_106 a scris:
- Timisoara Nord - Bucuresti Nord
R 694 Ic 594 R 361
Bucuresti Nord - Timisoara Nord
Ic 591 A 1693 (cred) R 360 1693 nu ! Ok , Multumesc !
1693 DA masina care vine cu trenu ala pleaca seara cu R361 si masina de pe R360 pleaca cu R694 si masina de pe IC591 pleaca cu IC594 Atunci 1693 OCAZIONAL pentru ca pe 1693 am vazut si imortalizat facand pe ea 060-EA1-106 , 876 si lista de Timisoara continua.... pai da 106 876 si inca o masina au facut R360 cu A1693 pt ca nu aveau bucurestenii sa trimita masini si prima data a mers 106 ziua urmatoare 876 si a treia zi 898(parca) |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5443 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 01:12 | |
| - decward a scris:
- Trenul P 5021 București-Buzău / 5024 Buzău-București are etajate sau 21-47/20-47/20-57 pentru ca ultima oara l-am văzut cu 3 etajate... Mulțumesc !
Sambata avea compunerea clasica. |
|
| |
Karl
Numarul mesajelor : 55 Localizare : England Reputatie : 5302 Data de inscriere : 24/07/2010
| Subiect: Sulzer / LDE @ Faurei Depot Vin 29 Apr 2011, 02:22 | |
| Hello,
Last month on my visit to Romania i travelled down from Galati to Bucuresti on train A1670 When the train passed the depot @ Faurei there was a blue and White Sulzer/LDE on the depot
Anyone know the number of it ? Why is it kept there ?
Thanks Karl
Bună ziua,
Luna trecuta, pe vizitei mele în România am călătorit în jos de la Galati la Bucuresti pe tren A1670 Atunci când trenul a trecut în depozitul @ Faurei acolo era de un albastru şi alb Sulzer / LDE pe depozitul de
Oricine ştie numărul de ea? De ce este ţinut acolo?
Multumesc Karl |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 10:10 | |
| 5021 Bucuresti-Buzau , 5024 Buzau-Bucuresti , 5023 Buc.Nord-PL.Sud si 5032 PL.Sud-Buc.Nord este format din 5 vag 21-47 sau 20-57. Niciodata nu l-am vazut cu etajate modernizate se poate sa fi circulat cu etajate numai cateva zile. |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 11:27 | |
| - paall a scris:
- 5021 Bucuresti-Buzau , 5024 Buzau-Bucuresti , 5023 Buc.Nord-PL.Sud si 5032 PL.Sud-Buc.Nord este format din 5 vag 21-47 sau 20-57. Niciodata nu l-am vazut cu etajate modernizate se poate sa fi circulat cu etajate numai cateva zile.
http://www.forumtrenuri.com/t51p400-trenuri-personale D-asta intrebam.... |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5443 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 11:32 | |
| Atunci a avut etajate, pentru ca a circulat cu garnitura trenului 5022...care era anulat. Si eu l-am prins atunci, dar la Scrovistea. |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 11:36 | |
| - Cobra a scris:
- Atunci a avut etajate, pentru ca a circulat cu garnitura trenului 5022...care era anulat. Si eu l-am prins atunci, dar la Scrovistea.
Ok , multumesc |
|
| |
brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5021 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 12:49 | |
| Am multe nelamuri vizavi de caile ferate dar sunt curios asupra a doua lucruri acum: - stie cineva de ce nu exista linie electrificata intre Bucuresti Nord - Titu - Gaesti - Pitesti - Slatina, etc? - aceeasi intrebare pentru Tecuci - Vaslui - Iasi
In ceea ce priveste portiunea catre Iasi am primit o oarecare explicatie odata cum ca solul nu ar fi atat de bun incat sa se merite investitia pentru asa ceva. Insa cum de e indeajuns de bun incat sa circule totusi trenurile?
|
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 13:06 | |
| Pentru linia Tecuci-Iasi, (M600), nu este problema solului cat mai mult ar fi problema traficului din zona care nu justifica o asemenea investitie. Pentru ca o linie sa fie electrificata este de dorit ca necesarul comercial sa impuna acest lucru. Mai mult decat atat, traficul de marfa este aproape inexistent pe aceasta linie. Ultima oara mai existau doua trenuri locale de marfa, la saptamana, o manevra (care sta mai mult) la Barlad si posibil sa mai existe cele doua directe de marfa de la Iasi la Buzau, care fac cu diesel.
Problema solului este ca exista anumite declivitati, fapt ce o electrificare a liniei ar duce la posibilitatea ridicarii tonajelor in zona, si nimic mai mult. Cum astazi tonajele , mai ales la calatori pe astfel de sectii sunt de maxim 200 de tone, nu se justifica asa ceva.
Pe linia 901, s-ar justifica electrificare, cel putin pe sectiunea Bucuresti-Pitesti. In cazul in care in tara asta ar exista o strategie clara de eficientizare a transportului feroviar, s-ar putea merge chiar mai departe si continua proiectul Valcele-Rm Valcea (cu electrificare cu tot, pana la Sibiu -Vintu). In cazul asta, am avea o varianta mult mai convenabila la actuala M 300. Dar deja vorbim discutii... |
|
| |
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6203 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 16:17 | |
| Electrificarea se justifica in orice conditii,mai ales ca preturile variaza in functie de pretul petrolului.Tendinta este de reorientare catre sursele energie regenerabila,pentru a proteja sursele neregenerabile. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 20:06 | |
| - 060-EA078 a scris:
- Pentru linia Tecuci-Iasi, (M600), nu este problema solului cat mai mult ar fi problema traficului din zona care nu justifica o asemenea investitie. Pentru ca o linie sa fie electrificata este de dorit ca necesarul comercial sa impuna acest lucru. Mai mult decat atat, traficul de marfa este aproape inexistent pe aceasta linie. Ultima oara mai existau doua trenuri locale de marfa, la saptamana, o manevra (care sta mai mult) la Barlad si posibil sa mai existe cele doua directe de marfa de la Iasi la Buzau, care fac cu diesel.
Eu nu am văzut pe Vaslui - Racordarea Nicolina niciun tren de marfă de cel puțin 2-3 ani... Cel mult vreo manevră, local(care să nu o fi văzut eu). Iar cele de călători merg stranșnic cu diesel, așa că... Dacă are cineva vreun livret de marfă pe reg. Iași... P.S.: Trasa ar putea fi teoretic folosită de CFR Marfă, GTF și GFR. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 29 Apr 2011, 20:12 | |
| Ce te-ar interesa mai exact sa afli din livretul de marfa? Poate te pot ajuta |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|