Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+101
Mircea Condilescu
Ryan Anderson
tuborgtnp
Gaby005
Silver
nenuandrei
marius_catalin84
get.
Lena
iuli.hard
rizelgeorgel2004
ionutz85
rich1974
Luna
C.F.R.
razvan - trenuri
bostanesku gigel
myster2008
paulrapati
040EC100
dany90
andreiutzu
Balto
IonutCFR2009
traian
eurocristi
mariuskl
Mihay
laur 133
RwO
DUAL
Ionutz
popovici
AndiCFR
didinul
sorinucu
Cito
lovekomotive
TonyGFR
PrisecaruFlorin
romaniaetc
ATM
TVlad
AMX 97-0548-4
Boracik
060-EA078
brandiburu
Karl
kristi kkk
Andrei
Norbi
Mircea Hirjau
cont inactiv
Caravelle_Zg
Nk11
DPS
Amiralul
alinx3330
cristyadaX
FeroFan97
stefan_br
The Legend
AlexD
buldozer2
tudor_pavelescu
ultras
florinrazaila
vanchorusebulgaria
Cobra
Marius
ravers75
Razvan Tudor
alex03bv
redeme
mureseanu_976
@ndrey
COSTACHE MIHAIL
MariusM
cont dezactivat .
membru inactiv
bostanescu gigel
billy752-istu
Vlad
1nt3rp0l_106
SULZERUL 0733
riciu
VeV
raoul
mihaiuc
cristi CFR
pannonia express
Saruman
bogdan srl
Costin.H
ionutz72
Nesebar
Vitosa
Adrian78
Jhonyla
alexandruh
decward
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 42 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5522
Data de inscriere : 15/12/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeMier 27 Apr 2011, 19:51

Stie cineva ce compunere si cate vagoane a avut ieri R 754 Botosani - Bucuresti Nord?
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7999
Data de inscriere : 15/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeMier 27 Apr 2011, 20:50

The Legend a scris:
decward a scris:
1nt3rp0l_106 a scris:
Timisoara Nord - Bucuresti Nord

R 694
Ic 594
R 361

Bucuresti Nord - Timisoara Nord

Ic 591
A 1693 (cred)
R 360
1693 nu !
Ok , Multumesc !


1693 DA masina care vine cu trenu ala pleaca seara cu R361 si masina de pe R360 pleaca cu R694 si masina de pe IC591 pleaca cu IC594
Atunci 1693 OCAZIONAL pentru ca pe 1693 am vazut si imortalizat facand pe ea 060-EA1-106 , 876 si lista de Timisoara continua....
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7999
Data de inscriere : 15/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 28 Apr 2011, 22:37

Trenul P 5021 București-Buzău / 5024 Buzău-București are etajate sau 21-47/20-47/20-57 pentru ca ultima oara l-am văzut cu 3 etajate... Mulțumesc !
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6448
Data de inscriere : 03/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 00:03

decward a scris:
The Legend a scris:
decward a scris:
1nt3rp0l_106 a scris:
Timisoara Nord - Bucuresti Nord

R 694
Ic 594
R 361

Bucuresti Nord - Timisoara Nord

Ic 591
A 1693 (cred)
R 360
1693 nu !
Ok , Multumesc !


1693 DA masina care vine cu trenu ala pleaca seara cu R361 si masina de pe R360 pleaca cu R694 si masina de pe IC591 pleaca cu IC594
Atunci 1693 OCAZIONAL pentru ca pe 1693 am vazut si imortalizat facand pe ea 060-EA1-106 , 876 si lista de Timisoara continua....

pai da 106 876 si inca o masina au facut R360 cu A1693 pt ca nu aveau bucurestenii sa trimita masini si prima data a mers 106 ziua urmatoare 876 si a treia zi 898(parca)
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5443
Data de inscriere : 28/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 01:12

decward a scris:
Trenul P 5021 București-Buzău / 5024 Buzău-București are etajate sau 21-47/20-47/20-57 pentru ca ultima oara l-am văzut cu 3 etajate... Mulțumesc !

Sambata avea compunerea clasica.
Sus In jos
Karl

Karl


Numarul mesajelor : 55
Localizare : England
Reputatie : 5302
Data de inscriere : 24/07/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Sulzer / LDE @ Faurei Depot   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 02:22

Hello,

Last month on my visit to Romania i travelled down from Galati to Bucuresti on train A1670
When the train passed the depot @ Faurei there was a blue and White Sulzer/LDE on the depot

Anyone know the number of it ?
Why is it kept there ?

Thanks Karl

Bună ziua,

Luna trecuta, pe vizitei mele în România am călătorit în jos de la Galati la Bucuresti pe tren A1670
Atunci când trenul a trecut în depozitul @ Faurei acolo era de un albastru şi alb Sulzer / LDE pe depozitul de

Oricine ştie numărul de ea?
De ce este ţinut acolo?

Multumesc Karl
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/karl_sherman/
Vizitator
Vizitator




INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 10:10

5021 Bucuresti-Buzau , 5024 Buzau-Bucuresti , 5023 Buc.Nord-PL.Sud si 5032 PL.Sud-Buc.Nord este format din 5 vag 21-47 sau 20-57. Niciodata nu l-am vazut cu etajate modernizate se poate sa fi circulat cu etajate numai cateva zile.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7999
Data de inscriere : 15/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 11:27

paall a scris:
5021 Bucuresti-Buzau , 5024 Buzau-Bucuresti , 5023 Buc.Nord-PL.Sud si 5032 PL.Sud-Buc.Nord este format din 5 vag 21-47 sau 20-57. Niciodata nu l-am vazut cu etajate modernizate se poate sa fi circulat cu etajate numai cateva zile.

http://www.forumtrenuri.com/t51p400-trenuri-personale

D-asta intrebam....
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5443
Data de inscriere : 28/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 11:32

Atunci a avut etajate, pentru ca a circulat cu garnitura trenului 5022...care era anulat. Si eu l-am prins atunci, dar la Scrovistea.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7999
Data de inscriere : 15/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 11:36

Cobra a scris:
Atunci a avut etajate, pentru ca a circulat cu garnitura trenului 5022...care era anulat. Si eu l-am prins atunci, dar la Scrovistea.
Ok , multumesc Smile
Sus In jos
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5021
Data de inscriere : 11/04/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 12:49

Am multe nelamuri vizavi de caile ferate dar sunt curios asupra a doua lucruri acum:
- stie cineva de ce nu exista linie electrificata intre Bucuresti Nord - Titu - Gaesti - Pitesti - Slatina, etc?
- aceeasi intrebare pentru Tecuci - Vaslui - Iasi

In ceea ce priveste portiunea catre Iasi am primit o oarecare explicatie odata cum ca solul nu ar fi atat de bun incat sa se merite investitia pentru asa ceva. Insa cum de e indeajuns de bun incat sa circule totusi trenurile?
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5657
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 13:06

Pentru linia Tecuci-Iasi, (M600), nu este problema solului cat mai mult ar fi problema traficului din zona care nu justifica o asemenea investitie. Pentru ca o linie sa fie electrificata este de dorit ca necesarul comercial sa impuna acest lucru. Mai mult decat atat, traficul de marfa este aproape inexistent pe aceasta linie. Ultima oara mai existau doua trenuri locale de marfa, la saptamana, o manevra (care sta mai mult) la Barlad si posibil sa mai existe cele doua directe de marfa de la Iasi la Buzau, care fac cu diesel.

Problema solului este ca exista anumite declivitati, fapt ce o electrificare a liniei ar duce la posibilitatea ridicarii tonajelor in zona, si nimic mai mult. Cum astazi tonajele , mai ales la calatori pe astfel de sectii sunt de maxim 200 de tone, nu se justifica asa ceva.

Pe linia 901, s-ar justifica electrificare, cel putin pe sectiunea Bucuresti-Pitesti. In cazul in care in tara asta ar exista o strategie clara de eficientizare a transportului feroviar, s-ar putea merge chiar mai departe si continua proiectul Valcele-Rm Valcea (cu electrificare cu tot, pana la Sibiu -Vintu). In cazul asta, am avea o varianta mult mai convenabila la actuala M 300. Dar deja vorbim discutii...
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6203
Data de inscriere : 16/11/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 16:17

Electrificarea se justifica in orice conditii,mai ales ca preturile variaza in functie de pretul petrolului.Tendinta este de reorientare catre sursele energie regenerabila,pentru a proteja sursele neregenerabile.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6120
Data de inscriere : 06/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 20:06

060-EA078 a scris:
Pentru linia Tecuci-Iasi, (M600), nu este problema solului cat mai mult ar fi problema traficului din zona care nu justifica o asemenea investitie. Pentru ca o linie sa fie electrificata este de dorit ca necesarul comercial sa impuna acest lucru. Mai mult decat atat, traficul de marfa este aproape inexistent pe aceasta linie. Ultima oara mai existau doua trenuri locale de marfa, la saptamana, o manevra (care sta mai mult) la Barlad si posibil sa mai existe cele doua directe de marfa de la Iasi la Buzau, care fac cu diesel.
Eu nu am văzut pe Vaslui - Racordarea Nicolina niciun tren de marfă de cel puțin 2-3 ani... Cel mult vreo manevră, local(care să nu o fi văzut eu). Iar cele de călători merg stranșnic cu diesel, așa că...

Dacă are cineva vreun livret de marfă pe reg. Iași...

P.S.: Trasa ar putea fi teoretic folosită de CFR Marfă, GTF și GFR.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitimeVin 29 Apr 2011, 20:12

Ce te-ar interesa mai exact sa afli din livretul de marfa?
Poate te pot ajuta
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 19 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 42 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: