|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 29 Iun 2011, 16:51 | |
| Se vorbeste ca la infrastructura s-ar fi castigat in instanta banii pentru al 13-lea salar,bonuri si etc...stie cineva informatii mai amanuntite despre acest subiect? |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 29 Iun 2011, 17:08 | |
| Cred ca odata cu intrarea in vigoare a noilor ranguri de trenuri, se impune si o renumerotare asemeni tarilor din UE, de ex. asemeni Germaniei, cu trenuri din 2 sau maxim 3 cifre, ce spuneti? Ca daca ne uitam la mersul trenurilor al nostru de acum cativa ani, si acceleratele erau numerotate tot cu 3 cifre, vezi cazul de mai sus al fostului accelerat de Sighet. Calatorilor le-ar fi mult mai la indemana sa retina un tren cu 2 sau 3 cifre decat cu 4, e mult mai usor sa ceri la casa de bilete "la rapidul 93, decat la rapidul 931 sau acceleratul 18xx. Uitati-va cum sunt numerotate trenurile pe deutsche bahn, de ex. D60. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5781 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 29 Iun 2011, 18:02 | |
| in Germania trenurile sunt numerotate astfel: doar ICE au 2 (cele internationale) sau 3 cifre, insa de multe ori 4. EC/EN: 2 sau 3 cifre; IC foarte multe cu 4 cifre, doar putine exceptii cu 3 cifre, iar trenurile regionale cu 5 sau chiar 6 cifre...
Pe cei mai multi pasageri cred ca nu ii intreseaza prea mult numarul trenului, ce ii intereseaza (si asa si cer bilet probabil) este ora de plecare si destinatia...
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 29 Iun 2011, 20:01 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- in Germania trenurile sunt numerotate astfel: doar ICE au 2 (cele internationale) sau 3 cifre, insa de multe ori 4. EC/EN: 2 sau 3 cifre; IC foarte multe cu 4 cifre, doar putine exceptii cu 3 cifre, iar trenurile regionale cu 5 sau chiar 6 cifre...
Pe cei mai multi pasageri cred ca nu ii intreseaza prea mult numarul trenului, ce ii intereseaza (si asa si cer bilet probabil) este ora de plecare si destinatia...
Da, dar in Romania sunt mult mai putine trenuri decat in Germania , nu prea e buna comparatia. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 29 Iun 2011, 20:15 | |
| Da sper sa revina la numerotarea cu 2 cifre pentru IC si 3 cifre pentru IR.. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 29 Iun 2011, 20:43 | |
| Si sper de asemenea sa fie reactivate mai multe IC care practic in ultimii ani au fost trase pe linie moarta, spre ex. aici la Cta-Bucuresti ar putea sa-l bage din nou daca tot au terminat linia, si sa opreasca doar in Medgidia sau Fetesti pana la Bucuresti si sa scoata maxim 2h30min-2h50min. Dar nu se vrea. Nu stiu care a fost interesul distrugerii acestor trenuri care se anuntasera cu surle si trambite in anii '90 ca vor lega marile orase intr-un timp cat mai scurt... Oricum, odata cu noile denumiri o deosebire cel putin la opriri va trebui sa existe intre noile tipuri de trenuri, nu vor putea opri toate ca pana acum in aceleasi statii... Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 04 Iul 2011, 22:37 | |
| Inteleg ca infrastructura CFR nu permite viteza comparabila cu tari din Vest si ca ar fi imposibil financiar pt Romania sa avem curand asa ceva, dar de ce nu cumpara CFR vagoane adaptate infrastructurii slabe din Romania cum a facut Suedia? Aceste trenuri consuma si putin si permit viteza de max 300 km/h fara a avea nevoie de infrastructura speciala. http://www.ecomagazin.ro/trenul-verde-canadian-cucereste-suedia/ |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 02:28 | |
| - laur 133 a scris:
- Inteleg ca infrastructura CFR nu permite viteza comparabila cu tari din Vest si ca ar fi imposibil financiar pt Romania sa avem curand asa ceva, dar de ce nu cumpara CFR vagoane adaptate infrastructurii slabe din Romania cum a facut Suedia? Aceste trenuri consuma si putin si permit viteza de max 300 km/h fara a avea nevoie de infrastructura speciala.
http://www.ecomagazin.ro/trenul-verde-canadian-cucereste-suedia/ Imi pare rau sa te-anunt, dar articolul ala e o mare ineptie. Trenul respectiv este un automotor locomotiva, un X50, aflat in proprietate mixta KTH (o universitate suedeza), SJ respectiv Trafikverket. In cadrul unui proiect de cercetare finantat de guvernul Suedez, KTH a studiat motoare, respectiv boghiuri si sisteme de tractiune noi pentru viteze ridicate in conditii de consum redus de energie. Este DOAR un vehicul de incercari, nimic mai mult - de altfel automotorul e menit pentru trenuri regionale cu incarcaturi modeste de calatori, de genul Desiro, nu pentru trenuri de viteza de lunga distanta (respectivul tren si-a pastrat inclusiv configuratia de scaune 3+2, asa cum a venit de la UL). Testele de viteza (292, respectiv 303 km/h), s-au desfasurat in conditii de trafic oprit complet (la 4 AM), in regim similar testelor din inelul de la Faurei, pe cea mai buna sectie disponibila la ora respectiva. Acelasi test se putea lejer face pe Brazi - Chitila, de exemplu, la 3 AM, cu traficul oprit. Acelasi test se putea face si cu un TGV sau un ICE sau orice altceva, dupa cum ar fi fost nevoie. Dupa test, s-a trimis drezina cu vagonul de masurat sina in control sa verifice starea liniei (scopul principal al testului fost verificarea parametrilor motorului, NU a sinei, sina a fost verificata doar ca sa primeasca apt de trafic din nou). Din ce-am auzit de la colegi, zece treceri cu 300, si trebuie RK la sina, atat de rau s-a comportat vehiculul - desi locomotiva e un automotor usor, pentru 300 e nevoie de un terasamant mult mai solid decat ce exista acum... Scopul dezvoltarii Gröna Tåg este nu circulatia la viteza de 300 km pe ora pe linii existente, ci construirea unui vehicul feroviar care sa permita 250 pe linii special upgradate (RK pentru 250 pe linii care acum permit 200). Gröna Tåg este unul din concurentii in proiectul suedez de mare viteza (upgradarea triunghiului curent de mare viteza la 250), si cum a fost facut in Suedia, demonstratorul tehnologic trebuia testat in Suedia. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 11:19 | |
| - traian a scris:
- Si sper de asemenea sa fie reactivate mai multe IC care practic in ultimii ani au fost trase pe linie moarta, spre ex. aici la Cta-Bucuresti ar putea sa-l bage din nou daca tot au terminat linia, si sa opreasca doar in Medgidia sau Fetesti pana la Bucuresti si sa scoata maxim 2h30min-2h50min.
Dar nu se vrea. Nu stiu care a fost interesul distrugerii acestor trenuri care se anuntasera cu surle si trambite in anii '90 ca vor lega marile orase intr-un timp cat mai scurt... Oricum, odata cu noile denumiri o deosebire cel putin la opriri va trebui sa existe intre noile tipuri de trenuri, nu vor putea opri toate ca pana acum in aceleasi statii... Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2. Trenurile intercity vor fii reintroduse de la noul mers (decembrie 2011) pe tronsonul Bucuresti-Constanta , acestea urmand sa circule din 2 in 2 ore . Timpii pentru trenurile intercity cu 5-6 opriri vor fii de 2h20'-2h30' urmand ca timpii pentru trenurile fara oprire sa scada la 2 ore . Dupa ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h si reabilitarea podurilor dunarene pentru a suporta viteze maxime de 120 km/h , timpii vor mai cobori. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 11:33 | |
| Ce bine. Oare se va mari si numarul IC-urilor care pleaca din Bucuresti Nord spre alte zone ale tarii? |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 12:04 | |
| Uitati ce am gasit intr-un reportaj despre Casa Presei Libere. "Calea ferată trecea chiar prin spate, aşa că am făcut două tuneluri, unul de dus, unul de întors, prevăzute cu linie îngustă, de transportat hârtia" Are cineva mai multe informatii? |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 15:07 | |
| - traian a scris:
- Ce bine. Oare se va mari si numarul IC-urilor care pleaca din Bucuresti Nord spre alte zone ale tarii?
Putin probabil dupa parerea mea...pentru ca inafara weekend-urilor in mare parte ele circula goale...sunt scumpe pentru calatorii care folosesc trenul....iar CFR-ul simte asta....la baza is Acc si R pe distantele mari... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 15:41 | |
| - popovici a scris:
- traian a scris:
- Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2.
Trenurile intercity vor fii reintroduse de la noul mers (decembrie 2011) pe tronsonul Bucuresti-Constanta , acestea urmand sa circule din 2 in 2 ore . Timpii pentru trenurile intercity cu 5-6 opriri vor fii de 2h20'-2h30' urmand ca timpii pentru trenurile fara oprire sa scada la 2 ore . Dupa ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h si reabilitarea podurilor dunarene pentru a suporta viteze maxime de 120 km/h , timpii vor mai cobori. Ce intercity e ala care opreste in 5 statii si ce rang or sa aiba trenurile fara oprire?nici nu sunt statii asa importante ca sa opreasca plus ca in momentu de fata sunt Rapide care au 2 opriri si nu vad justificarea introducerii trenurilor IC in afara sezonului estival!!Pe magistrala M800 pentru trenurile din afara sezonului ar fi bune niste rame electrice CAF Renfe 120 cu 4 vagoane decat o magaoaie de EA de 120 tone cu 3 vagoane!!CFR Calatori ar treui sa propuna niste preturi care sa tina cont si de concurenta autocarelor pentru ca daca apropii pretul de celor a autocarelor si ai si un timp mai scurt sau egal de parcurs lumea se va reorienta si daca ar circula cateva zile fara pasageri si privatii taraie trenurile la fel pe unele sectii |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 17:22 | |
| Eu nu mai inteleg cum e cu IC-urile astea..si pe M900 de la Timisoara la Bucuresti IC 592 face 8 ore si 43 de min...avand 12 statii in care opreste iar R694 8 ore si 64 de min 13 statii....si nu inteleg....cat despre confort..aceleasi vagoane..21-76.. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 05 Iul 2011, 19:01 | |
| - adrian78hd a scris:
- popovici a scris:
- traian a scris:
- Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2.
Trenurile intercity vor fii reintroduse de la noul mers (decembrie 2011) pe tronsonul Bucuresti-Constanta , acestea urmand sa circule din 2 in 2 ore . Timpii pentru trenurile intercity cu 5-6 opriri vor fii de 2h20'-2h30' urmand ca timpii pentru trenurile fara oprire sa scada la 2 ore . Dupa ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h si reabilitarea podurilor dunarene pentru a suporta viteze maxime de 120 km/h , timpii vor mai cobori. Ce intercity e ala care opreste in 5 statii si ce rang or sa aiba trenurile fara oprire?nici nu sunt statii asa importante ca sa opreasca plus ca in momentu de fata sunt Rapide care au 2 opriri si nu vad justificarea introducerii trenurilor IC in afara sezonului estival!!Pe magistrala M800 pentru trenurile din afara sezonului ar fi bune niste rame electrice CAF Renfe 120 cu 4 vagoane decat o magaoaie de EA de 120 tone cu 3 vagoane!!CFR Calatori ar treui sa propuna niste preturi care sa tina cont si de concurenta autocarelor pentru ca daca apropii pretul de celor a autocarelor si ai si un timp mai scurt sau egal de parcurs lumea se va reorienta si daca ar circula cateva zile fara pasageri si privatii taraie trenurile la fel pe unele sectii Incepand cu decembrie 2011 rangul de rapid se desfiinteaza el devenind cel putin pe Bucuresti-Constanta rang de intercity , iar unele accelerate devin interregio . Pe Bucuresti-Constanta chiar si cu 5-6 opriri viteza medie nu va fii mai mica de 90 km/h , mult peste viteza trenurilor intercity aflate in circulatie pe alte magistrale. Plus de asta, rangul de intercity mai peste tot in Europa nu mai este ce a fost candva , si la altii IC-ul opreste cam in toate orasele de pe parcurs , deci chiar nu inteleg de ce te miri si ii dai atata importanta . Ca o parere personala , un tren cu o oprire sau fara oprire pe Bucuresti-Constanta ar trebui sa poarte un nou rang superior celui IC , ceva de genul ICE (chiar daca nu se mai poate numi chiar ICE , brandul fiind detinut de nemti) deoarece viteza sa medie este mult peste orice avem in prezent in tara, dar un tren cu 5-6 opriri daca-i dai rang sub cel de IC iti cam bati joc de el , comparativ cu timpii scosi de IC-uri pe alte magistrale. De ce te-ar mira un IC chiar si cu 5-6 opriri pe Bucuresti-Constanta si cu medie de cel prtin 90 km/h daca in prezent avem IC spre Oradea cu 50 km/h ? Pana la urma viteza medie este cea care face diferenta , nu neparat numarul de statii... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |