Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+101
Mircea Condilescu
Ryan Anderson
tuborgtnp
Gaby005
Silver
nenuandrei
marius_catalin84
get.
Lena
iuli.hard
rizelgeorgel2004
ionutz85
rich1974
Luna
C.F.R.
razvan - trenuri
bostanesku gigel
myster2008
paulrapati
040EC100
dany90
andreiutzu
Balto
IonutCFR2009
traian
eurocristi
mariuskl
Mihay
laur 133
RwO
DUAL
Ionutz
popovici
AndiCFR
didinul
sorinucu
Cito
lovekomotive
TonyGFR
PrisecaruFlorin
romaniaetc
ATM
TVlad
AMX 97-0548-4
Boracik
060-EA078
brandiburu
Karl
kristi kkk
Andrei
Norbi
Mircea Hirjau
cont inactiv
Caravelle_Zg
Nk11
DPS
Amiralul
alinx3330
cristyadaX
FeroFan97
stefan_br
The Legend
AlexD
buldozer2
tudor_pavelescu
ultras
florinrazaila
vanchorusebulgaria
Cobra
Marius
ravers75
Razvan Tudor
alex03bv
redeme
mureseanu_976
@ndrey
COSTACHE MIHAIL
MariusM
cont dezactivat .
membru inactiv
bostanescu gigel
billy752-istu
Vlad
1nt3rp0l_106
SULZERUL 0733
riciu
VeV
raoul
mihaiuc
cristi CFR
pannonia express
Saruman
bogdan srl
Costin.H
ionutz72
Nesebar
Vitosa
Adrian78
Jhonyla
alexandruh
decward
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5393
Data de inscriere : 20/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 16:51

Se vorbeste ca la infrastructura s-ar fi castigat in instanta banii pentru al 13-lea salar,bonuri si etc...stie cineva informatii mai amanuntite despre acest subiect?
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5137
Data de inscriere : 23/06/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 17:08

Cred ca odata cu intrarea in vigoare a noilor ranguri de trenuri, se impune si o renumerotare asemeni tarilor din UE, de ex. asemeni Germaniei, cu trenuri din 2 sau maxim 3 cifre, ce spuneti? Ca daca ne uitam la mersul trenurilor al nostru de acum cativa ani, si acceleratele erau numerotate tot cu 3 cifre, vezi cazul de mai sus al fostului accelerat de Sighet.
Calatorilor le-ar fi mult mai la indemana sa retina un tren cu 2 sau 3 cifre decat cu 4, e mult mai usor sa ceri la casa de bilete "la rapidul 93, decat la rapidul 931 sau acceleratul 18xx.
Uitati-va cum sunt numerotate trenurile pe deutsche bahn, de ex. D60.
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5781
Data de inscriere : 25/02/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 18:02

in Germania trenurile sunt numerotate astfel: doar ICE au 2 (cele internationale) sau 3 cifre, insa de multe ori 4. EC/EN: 2 sau 3 cifre; IC foarte multe cu 4 cifre, doar putine exceptii cu 3 cifre, iar trenurile regionale cu 5 sau chiar 6 cifre...

Pe cei mai multi pasageri cred ca nu ii intreseaza prea mult numarul trenului, ce ii intereseaza (si asa si cer bilet probabil) este ora de plecare si destinatia...

Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 20:01

mitzaciobanu a scris:
in Germania trenurile sunt numerotate astfel: doar ICE au 2 (cele internationale) sau 3 cifre, insa de multe ori 4. EC/EN: 2 sau 3 cifre; IC foarte multe cu 4 cifre, doar putine exceptii cu 3 cifre, iar trenurile regionale cu 5 sau chiar 6 cifre...

Pe cei mai multi pasageri cred ca nu ii intreseaza prea mult numarul trenului, ce ii intereseaza (si asa si cer bilet probabil) este ora de plecare si destinatia...


Da, dar in Romania sunt mult mai putine trenuri decat in Germania , nu prea e buna comparatia.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 20:15

Da sper sa revina la numerotarea cu 2 cifre pentru IC si 3 cifre pentru IR..
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5137
Data de inscriere : 23/06/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 20:43

Si sper de asemenea sa fie reactivate mai multe IC care practic in ultimii ani au fost trase pe linie moarta, spre ex. aici la Cta-Bucuresti ar putea sa-l bage din nou daca tot au terminat linia, si sa opreasca doar in Medgidia sau Fetesti pana la Bucuresti si sa scoata maxim 2h30min-2h50min.
Dar nu se vrea. Nu stiu care a fost interesul distrugerii acestor trenuri care se anuntasera cu surle si trambite in anii '90 ca vor lega marile orase intr-un timp cat mai scurt...
Oricum, odata cu noile denumiri o deosebire cel putin la opriri va trebui sa existe intre noile tipuri de trenuri, nu vor putea opri toate ca pana acum in aceleasi statii...
Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2. Mad
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5703
Data de inscriere : 01/06/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeLun 04 Iul 2011, 22:37

Inteleg ca infrastructura CFR nu permite viteza comparabila cu tari din Vest si ca ar fi imposibil financiar pt Romania sa avem curand asa ceva, dar de ce nu cumpara CFR vagoane adaptate infrastructurii slabe din Romania cum a facut Suedia? Aceste trenuri consuma si putin si permit viteza de max 300 km/h fara a avea nevoie de infrastructura speciala.
http://www.ecomagazin.ro/trenul-verde-canadian-cucereste-suedia/
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 02:28

laur 133 a scris:
Inteleg ca infrastructura CFR nu permite viteza comparabila cu tari din Vest si ca ar fi imposibil financiar pt Romania sa avem curand asa ceva, dar de ce nu cumpara CFR vagoane adaptate infrastructurii slabe din Romania cum a facut Suedia? Aceste trenuri consuma si putin si permit viteza de max 300 km/h fara a avea nevoie de infrastructura speciala.
http://www.ecomagazin.ro/trenul-verde-canadian-cucereste-suedia/

Imi pare rau sa te-anunt, dar articolul ala e o mare ineptie. Trenul respectiv este un automotor locomotiva, un X50, aflat in proprietate mixta KTH (o universitate suedeza), SJ respectiv Trafikverket. In cadrul unui proiect de cercetare finantat de guvernul Suedez, KTH a studiat motoare, respectiv boghiuri si sisteme de tractiune noi pentru viteze ridicate in conditii de consum redus de energie.

Este DOAR un vehicul de incercari, nimic mai mult - de altfel automotorul e menit pentru trenuri regionale cu incarcaturi modeste de calatori, de genul Desiro, nu pentru trenuri de viteza de lunga distanta (respectivul tren si-a pastrat inclusiv configuratia de scaune 3+2, asa cum a venit de la UL).

Testele de viteza (292, respectiv 303 km/h), s-au desfasurat in conditii de trafic oprit complet (la 4 AM), in regim similar testelor din inelul de la Faurei, pe cea mai buna sectie disponibila la ora respectiva. Acelasi test se putea lejer face pe Brazi - Chitila, de exemplu, la 3 AM, cu traficul oprit. Acelasi test se putea face si cu un TGV sau un ICE sau orice altceva, dupa cum ar fi fost nevoie.

Dupa test, s-a trimis drezina cu vagonul de masurat sina in control sa verifice starea liniei (scopul principal al testului fost verificarea parametrilor motorului, NU a sinei, sina a fost verificata doar ca sa primeasca apt de trafic din nou). Din ce-am auzit de la colegi, zece treceri cu 300, si trebuie RK la sina, atat de rau s-a comportat vehiculul - desi locomotiva e un automotor usor, pentru 300 e nevoie de un terasamant mult mai solid decat ce exista acum...

Scopul dezvoltarii Gröna Tåg este nu circulatia la viteza de 300 km pe ora pe linii existente, ci construirea unui vehicul feroviar care sa permita 250 pe linii special upgradate (RK pentru 250 pe linii care acum permit 200). Gröna Tåg este unul din concurentii in proiectul suedez de mare viteza (upgradarea triunghiului curent de mare viteza la 250), si cum a fost facut in Suedia, demonstratorul tehnologic trebuia testat in Suedia.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 11:19

traian a scris:
Si sper de asemenea sa fie reactivate mai multe IC care practic in ultimii ani au fost trase pe linie moarta, spre ex. aici la Cta-Bucuresti ar putea sa-l bage din nou daca tot au terminat linia, si sa opreasca doar in Medgidia sau Fetesti pana la Bucuresti si sa scoata maxim 2h30min-2h50min.
Dar nu se vrea. Nu stiu care a fost interesul distrugerii acestor trenuri care se anuntasera cu surle si trambite in anii '90 ca vor lega marile orase intr-un timp cat mai scurt...
Oricum, odata cu noile denumiri o deosebire cel putin la opriri va trebui sa existe intre noile tipuri de trenuri, nu vor putea opri toate ca pana acum in aceleasi statii...
Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2. Mad

Trenurile intercity vor fii reintroduse de la noul mers (decembrie 2011) pe tronsonul Bucuresti-Constanta , acestea urmand sa circule din 2 in 2 ore . Timpii pentru trenurile intercity cu 5-6 opriri vor fii de 2h20'-2h30' urmand ca timpii pentru trenurile fara oprire sa scada la 2 ore . Dupa ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h si reabilitarea podurilor dunarene pentru a suporta viteze maxime de 120 km/h , timpii vor mai cobori.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5137
Data de inscriere : 23/06/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 11:33

Ce bine. Laughing Oare se va mari si numarul IC-urilor care pleaca din Bucuresti Nord spre alte zone ale tarii?
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5819
Data de inscriere : 26/01/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 12:04

Uitati ce am gasit intr-un reportaj despre Casa Presei Libere.

"Calea ferată trecea chiar prin spate, aşa că am făcut două tuneluri, unul de dus, unul de întors, prevăzute cu linie îngustă, de transportat hârtia"

Are cineva mai multe informatii? Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5393
Data de inscriere : 20/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 15:07

traian a scris:
Ce bine. Laughing Oare se va mari si numarul IC-urilor care pleaca din Bucuresti Nord spre alte zone ale tarii?
Putin probabil dupa parerea mea...pentru ca inafara weekend-urilor in mare parte ele circula goale...sunt scumpe pentru calatorii care folosesc trenul....iar CFR-ul simte asta....la baza is Acc si R pe distantele mari...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 15:41

popovici a scris:
traian a scris:
Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2. Mad

Trenurile intercity vor fii reintroduse de la noul mers (decembrie 2011) pe tronsonul Bucuresti-Constanta , acestea urmand sa circule din 2 in 2 ore . Timpii pentru trenurile intercity cu 5-6 opriri vor fii de 2h20'-2h30' urmand ca timpii pentru trenurile fara oprire sa scada la 2 ore . Dupa ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h si reabilitarea podurilor dunarene pentru a suporta viteze maxime de 120 km/h , timpii vor mai cobori.

Ce intercity e ala care opreste in 5 statii si ce rang or sa aiba trenurile fara oprire?nici nu sunt statii asa importante ca sa opreasca plus ca in momentu de fata sunt Rapide care au 2 opriri si nu vad justificarea introducerii trenurilor IC in afara sezonului estival!!Pe magistrala M800 pentru trenurile din afara sezonului ar fi bune niste rame electrice CAF Renfe 120 cu 4 vagoane decat o magaoaie de EA de 120 tone cu 3 vagoane!!CFR Calatori ar treui sa propuna niste preturi care sa tina cont si de concurenta autocarelor pentru ca daca apropii pretul de celor a autocarelor si ai si un timp mai scurt sau egal de parcurs lumea se va reorienta si daca ar circula cateva zile fara pasageri si privatii taraie trenurile la fel pe unele sectii
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5393
Data de inscriere : 20/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 17:22

Eu nu mai inteleg cum e cu IC-urile astea..si pe M900 de la Timisoara la Bucuresti IC 592 face 8 ore si 43 de min...avand 12 statii in care opreste iar R694 8 ore si 64 de min 13 statii....si nu inteleg....cat despre confort..aceleasi vagoane..21-76..
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitimeMar 05 Iul 2011, 19:01

adrian78hd a scris:
popovici a scris:
traian a scris:
Constanta e singurul din primele 5 orase ale Romaniei ca marime de unde nu (mai) pleaca/vine niciun IC. Iar din Bucuresti Nord pleca in prezent doar 5 trenuri IC, in timp ce din Iasi doar 2. Mad

Trenurile intercity vor fii reintroduse de la noul mers (decembrie 2011) pe tronsonul Bucuresti-Constanta , acestea urmand sa circule din 2 in 2 ore . Timpii pentru trenurile intercity cu 5-6 opriri vor fii de 2h20'-2h30' urmand ca timpii pentru trenurile fara oprire sa scada la 2 ore . Dupa ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h si reabilitarea podurilor dunarene pentru a suporta viteze maxime de 120 km/h , timpii vor mai cobori.

Ce intercity e ala care opreste in 5 statii si ce rang or sa aiba trenurile fara oprire?nici nu sunt statii asa importante ca sa opreasca plus ca in momentu de fata sunt Rapide care au 2 opriri si nu vad justificarea introducerii trenurilor IC in afara sezonului estival!!Pe magistrala M800 pentru trenurile din afara sezonului ar fi bune niste rame electrice CAF Renfe 120 cu 4 vagoane decat o magaoaie de EA de 120 tone cu 3 vagoane!!CFR Calatori ar treui sa propuna niste preturi care sa tina cont si de concurenta autocarelor pentru ca daca apropii pretul de celor a autocarelor si ai si un timp mai scurt sau egal de parcurs lumea se va reorienta si daca ar circula cateva zile fara pasageri si privatii taraie trenurile la fel pe unele sectii

Incepand cu decembrie 2011 rangul de rapid se desfiinteaza el devenind cel putin pe Bucuresti-Constanta rang de intercity , iar unele accelerate devin interregio . Pe Bucuresti-Constanta chiar si cu 5-6 opriri viteza medie nu va fii mai mica de 90 km/h , mult peste viteza trenurilor intercity aflate in circulatie pe alte magistrale. Plus de asta, rangul de intercity mai peste tot in Europa nu mai este ce a fost candva , si la altii IC-ul opreste cam in toate orasele de pe parcurs , deci chiar nu inteleg de ce te miri si ii dai atata importanta .
Ca o parere personala , un tren cu o oprire sau fara oprire pe Bucuresti-Constanta ar trebui sa poarte un nou rang superior celui IC , ceva de genul ICE (chiar daca nu se mai poate numi chiar ICE , brandul fiind detinut de nemti) deoarece viteza sa medie este mult peste orice avem in prezent in tara, dar un tren cu 5-6 opriri daca-i dai rang sub cel de IC iti cam bati joc de el , comparativ cu timpii scosi de IC-uri pe alte magistrale. De ce te-ar mira un IC chiar si cu 5-6 opriri pe Bucuresti-Constanta si cu medie de cel prtin 90 km/h daca in prezent avem IC spre Oradea cu 50 km/h ? Pana la urma viteza medie este cea care face diferenta , nu neparat numarul de statii...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 35 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: