| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 22 Iul 2013, 23:19 | |
| |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 25 Iul 2013, 19:10 | |
| Incalecare linii cu ecartament normal (mijloc, linia 515) si encartament larg (dreapta, industriala), in Dornesti. Magistrala 500 între Dornești și Țibeni h. Placa turnantă a remizei CFR MARFĂ din Dornești. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 28 Iul 2013, 13:05 | |
| Frumoasă poza cu încălecarea! O singură mențiune am, pur ortografică, e „ecartament”, nu „encartament”. Ce DA era ăla din curtea Egger? |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 28 Iul 2013, 15:12 | |
| Din pacate nu mai pot edita mesajul, oricum apreciez gestul. Acolo nu e curtea EGGER, ci un loc unde mai nou (de vreo 3 ani), se descarca carbune din vagoane rusesti si se incarca in camioane care pleaca la CET Suceava. Acest fenomen se produce de prin septembrie-octombrie pana prin martie, apoi restul anului pauza. Acolo a sosit de vreo 2 luni 60-1237-1 si langa ea sta 81-0473-9 (adusa de cand au inceput acest proces, prin 2010). Acestea misca doar in perioada mentionata, in rest stau acolo.
|
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Mar 30 Iul 2013, 22:57 | |
| "Celebrul" km 614 Glogovat Ghioroc |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 31 Iul 2013, 07:38 | |
| Până unde e reabilitată linia înspre Deva? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 31 Iul 2013, 11:19 | |
| |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 03 Aug 2013, 16:36 | |
| Cabină acar, capăt X, staţia Cacica. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 03 Aug 2013, 22:55 | |
| Asta e model stas, cum sint alea abandonate pe M800 spre Mangalia. Mi se confirma inca o data ca proiectul nu a fost potrivit la clima noastra (fara sarpanta). |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| |
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 04 Aug 2013, 18:05 | |
| Dar unde e facuta poza ?! Remarc burajul corect executat si complet si- mare minune pentru o statie din Romania- nici urma de vegetatie intre linii!
Din ce am vazut, in Romania se utilizeaza doua tipuri de prideri flexibile (elastice) :
-Tip "Vossloh", cu doua variante: -cea intalnita pe linia Bucuresti- Campina, in care clestele K a fost inlocuit cu clema flexibila, dar in rest placa de reazem este la fel. A fost introdusa prima data cand s-au facut lucrarile de reabilitare pe aceea linie (2000-2004) ? Are avantajul ca poate fi utilizata si pe traverse din lemn si pe cele din beton. -cea intalnita pe inelul experimental de la Faurei si probabil si pe alte tronsoane ? Cand a fost introdusa prima data si care este denumirea ei exacta ? Din ce am remarcat din poze necesita un tip de traversa din beton mai speciala, cu un fel de "scobitura" in locul de fixare a sinei!
-Tip "Pandrol", tot cu doua variante: -cea utilizata pe M300 in zona Vaii Prahovei, care pare a fi de tipul "Pandrol Fast Clip"! In ce an a fost introdusa prima data ? -cea utilizata pe M800, de tipul "Pandrol E clip, cu placa prindere tip LB". Pare a fi cea mai potrivita, avand placa de reazem si clema flexibila, astfel putand fi folosita si la traverse din lemn si la cele din beton. Ar fi fost introdusa prima data in Romania in anii 1994-1995 (cand s-a facut RK la M800- de aici si acei timpi de mers foarte buni pe M800 Bucuresti- Constanta fara oprire de 2 h si 10-15 minute din 1996/1997), si extinsa dupa 2006 cand a inceput reabilitarea M800.
Pe tronsoanele in curs de reabilitare sau reabilitate mai recent (Campina-Predeal) ce fel de prinderi se folosesc ? Aici ma gandesc ca ar fi fost mai potrivit ca CFR-INfrastructura sa aleaga un singur tip de prindere pentru tronsoanele reabilitate, pentru a fi mai usoara intretinerea! |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 04 Aug 2013, 23:14 | |
| Poza e facuta la Sinaia. A fost o placere sa merg pe traversele acelea, totul era curat, nou (in afara de traversele de beton care sint din '94 dar fara fisuri si ciobituri), balastul pus ca la carte, toate becurile de la semnalele de manevra functionau, ce sa mai, impecabil. Pina si fetelor cu care am mers le-a placut |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 11:03 | |
| As vrea eu sa arate asa si liniile din gara Husi Totusi, remarc doua aspecte: profilul prismei de piatra sparta pare a fi drept si nu trapezoidal pentru fiecare linie in parte si nu se observa acele placi de beton cu care sunt acoperite tunelurile pentru cablurile SCB dintre linii! Si interesant ca sunt si fete pasionate de calea ferata:) |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 11:05 | |
| Acele joante izolate (vopsite in galben) sunt realizate tot din lemn sau din alt material ? |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 11:14 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|