| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 12:43 | |
| Multumesc de link! Multe lucruri interesante acolo! |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 13:57 | |
| Cu specificația ca pe liniile directe și curente (pt viteze mai mari) se folosesc JIL-uri (Joanta Izolata Lipita) . Sunt tot din lignofoliu, dar sunt montate, lipite și îmbibate în rasina de fabricant. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 14:43 | |
| Salut ldh80,pe Campina-Predeal din cate imi amintesc este in totalitate(exceptand unele abatute) Pandro fast clip. Al 2-lea punct : indiferent de tipul traverselor ales,la noi munca se face inca manual,deci nu e o problema majora ca masina care ar trebuii sa faca RG automatizat ,intalneste un alt tip de traversa,pentru ca noi nu avem masini de genul ). Ionut ,ce inseamna " lipite și îmbibate în rasina de fabricant" .. Astea nu se fac pe loc acolo la executia tronsonului de cale ferata? Eu am vazut foarte mult aceste imbinari si sar in ochi pe toata M300,in dreptul semnalului de bloc.. Ce voiam sa evidentiez ,ca aceste joante nu par a fi sudata in suprastructura,in spetza in sinele de cale ferata... Am observat ca se vine cu sina,dupa care se adauga o bucata de sina care are acele gauri in inima pentru prinderea ecliselor(unele cazuri,cred ca gaurile au fost date la fata locului,in momentul executiei), apoi vine eclisa asta mai speciala,apoi o alta bucata de sina care nu pare a fi sudata altundeva sub lungimea ei(ca si cum ar fi fost "inadita")... |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 16:04 | |
| Se fac si pe loc. JIL-urile sunt și cu eclise metalice, izolate cu o pânză speciala impregnata într-un fel de rășină. Și trebuie sa se întărească cam în 4 ore. Mai multe detalii nu stiu, ca nu sunt chiar în domeniu asta Acum depinde de multe aspecte. Pe linie nou construita se face în cale, pe linii vechi dacă rostul e distrus, se taie în cale și se pune jil gata făcut... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 17:02 | |
| Pai da,la cele vechi probabil le inadesc in teren,dar la cele noi din ce am vazut se pune JIL in drept cu semnalul de bloc.. ei merg cu km de linie CF in functie de cum e impartit in sectoare tronsonul.. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Aug 2013, 19:12 | |
| Doar in caz de izolatie 0(scurt) ,jil-ul se sparge si daca rostul (capetele sinelor) sunt ok si nu sunt deformate sau fisurate,se repara,dar asta cu conditia de inchiderea liniei cel putin 4 ore. Daca nu e ok rostul, se taie cupon de sina,si se inlocuieste cu un jil gata facut inainte. La asta m-am referit in primul post. La constructia unei linii noi,jil-ul se face pe teren,acolo unde trebuie( nu numai la semnale de bloc,sunt mult mai multe locuri,chiar si in statii). |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Mar 06 Aug 2013, 21:16 | |
| Borna km. 77 pe linia Dărmăneşti - Dornişoara (în staţia Pojorâta) |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| |
| |
bogdan2011
Numarul mesajelor : 1 Reputatie : 4123 Data de inscriere : 10/08/2013
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 16 Aug 2013, 10:56 | |
| Salutare si bine v-am gasit. Lucrez la Metrorex la sectia SCB si as vrea sa aflu cate ceva despre instalatiile CFR. Mai exact despre cele de pe liniile reabilitate, Bucuresti - Predeal, Bucuresti - Constanta si ce se lucreaza acum in Transilvania - ce tip de circuite de cale, ce macaze, pupitrul de comanda, am vazut si niste balize similare cu ce avem noi... Apoi as fi curios in legatura cu dispozitivele VAE (acei "ajutatori" de la macaze), daca va creeaza probleme electromecanismelor de macaz.
Si despre cum sunteti organizati, cati oameni sunteti, cat acoperiti, cum se fac reviziile etc. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 17 Aug 2013, 16:01 | |
| Ceva date preluate dintr-un act oficial MT ,despre infrastructura noastra in 2007. Total semnale de circulatie 20044 Total inductori 27428 Total KM echipati cu ATP 9904 Numar semnale manevra 11084 Instalatii : CE 8 cu 699 macazuri CED 637 cu 17035 macazuri SBW 201 cu 2133 macazuri tablouri mecanice 131 cu 1409 macazuri numar circuite de cale 27217 nr electromecanisme de macaz 17714 nr km BLA 6636 Instalatii BAT 191 Instalatii SAT 882 |
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 17 Aug 2013, 21:54 | |
| - ionutz72 a scris:
- ...se taie cupon de sina,si se inlocuieste cu un jil gata facut inainte...
Asa s-au facut si pe Frontiera - Curtici - Arad - Km 614! JIL-ul cu cele doua cupoane de aprox. 6-7 metri fiecare, au fost sudate, dupa ce au decupat respectiv 12-14 metri din sinele de cale ferata. Nu am facut poze, dar asa i-am vazut la lucru pe cei de la Wiebe (cei cu sudura). |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 17 Aug 2013, 22:57 | |
| Ce se mai aude de Frontiera-Arad?Se mai misca cu catenara? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Mar 20 Aug 2013, 14:48 | |
| Mai au de lucru e montata de la pasajul rutier spre Sofronea o bucata si mai e de la Sofronea pana la prevestitoru st Spfronea dinspre Curtici.. |
|
| |
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
| |
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 04 Sept 2013, 15:19 | |
| O bornă kilometrică, tot ce a mai rămas din linia îngustă Teaca - Lechinţa... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|