|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 29 Aug 2011, 22:41 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:
Incepând cu 31 octombrie 2011, A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat
Sursa: www.infofer.ro Conform INFOFER ? Cum asa ? INFOFER ne arata mersul pe urmatoarele 30 de zile iar mersul pe Bucuresti - Tulcea se modifica din octombrie ? Fa-ma sa inteleg...poate ai alta sursa... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 29 Aug 2011, 23:09 | |
| @popovici, daca vei cauta info despre A 1981 pe infofer.ro, vei vedea ca in coltul dreapta sus, exista „Restrictii”. Iar la restrictii... accesand butonul „Circula” apare perioada de anulare a trenului. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5781 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 09:13 | |
| - maryus74 a scris:
- la fel ca desiro ptr otopeni, multe circula goale si degeaba.
De cand exista desiro spre Otopeni eu nu mai circul cu 783/780. Mi se pare o solutie mult mai eleganta, si mai comoda: prefer sa stau 30 minute in desiro (cu aer conditionat) + 5 minute in microbuz decat sa ma inghesui in autobuzul "expres" spre aeroport, care uneori face si o ora si un sfert. In orice oras care se respecta (iar Bucuresti este chiar capitala) exista si legatura feroviara spre aeroport. Iar pentru cei care vin cu trenul in Bucuresti Nord, si vor sa mearga mai departe la aeroport este cu atat mai convenabil: doar schimbi peronul (bilet poti sa iti iei deodata cu biletul pentru trenul spre Bucuresti) si peste 40 de minute esti in Otopeni, fara sa fii stresat de eternele blocaje din trafic. E drept insa ca pretul este dublu fata de autobuz, trenurile nu mi se par suficient promovate, iar frecventa e mai redusa decat la autobuzul 783. Cu toate acestea, uneori traseul metrou + 783 poate dura mai mult mai mult decat asteptatul in gara de nord + traseul cu trenul. Cealalta alternativa, autobuzul 780 care pleaca din gara de nord spre otopeni, are o frecventa comparabila cu desiro la anumite ore. Iar trenurile care vin de la Galati, Urziceni si Slobozia opresc in Otopeni inainte de a intra in Bucuresti, ceea ce reprezinta un castig de minim 1 ora si jumatate. Dupa mine, introducerea acestei solutii "feroviare" spre aeroport a fost o miscare foarte buna pentru confortul pasagerilor. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 17:06 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:
Incepând cu 31 octombrie 2011, A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat
Sursa: www.infofer.ro Trenurile nu au fost corespunzator incarcate pe majoritatea magistralelor pentru perioada de dupa 15 octombrie (perioada 15 octombrie - 1 decembrie e folosita pentru teste de sistem, ca jucarie a programatorilor care dezvolta sistemul infofer si sistemul xsell). Nu te increde in ce e pe Infofer pentru date mai mari de 30 de zile, vei avea surprize mari. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 17:21 | |
| - mihaiuc a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:
Incepând cu 31 octombrie 2011, A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat
Sursa: www.infofer.ro Trenurile nu au fost corespunzator incarcate pe majoritatea magistralelor pentru perioada de dupa 15 octombrie (perioada 15 octombrie - 1 decembrie e folosita pentru teste de sistem, ca jucarie a programatorilor care dezvolta sistemul infofer si sistemul xsell). Nu te increde in ce e pe Infofer pentru date mai mari de 30 de zile, vei avea surprize mari. Bine ar fi sa fie asa cum spui. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 17:39 | |
| - mihaiuc a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:
Incepând cu 31 octombrie 2011, A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat
Sursa: www.infofer.ro Trenurile nu au fost corespunzator incarcate pe majoritatea magistralelor pentru perioada de dupa 15 octombrie (perioada 15 octombrie - 1 decembrie e folosita pentru teste de sistem, ca jucarie a programatorilor care dezvolta sistemul infofer si sistemul xsell). Nu te increde in ce e pe Infofer pentru date mai mari de 30 de zile, vei avea surprize mari. Foarte corect punctat , plus ca s-ar putea sa schimbe si mersul pe M800 pana atunci... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 18:07 | |
| Totusi, sunt persoane care isi fac rezervare cu 20...30 zile inainte de plecare. Daca ei actualizeaza datele pe infofer cu cateva zile inainte de modificarea mersului de tren, nu prea e normal. Stim ca CFR Calatori ne recomanda sa cerem informatii despre circulatia trenurilor la birourile de informatii din statii si agentii de voiaj, dar totusi... multi se informeaza prima data despre circulatia trenurilor, pe aplicatia lor online. LE. Legat de circulatia trenurilor A 1981/1982/1983/1984 e posibil ca acestea sa circule din septembrie dupa un orar modificat, adaptat noilor viteze de pe M800, numerotate diferit, gen... A 12981,12982,12983,12984... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 19:43 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Legat de circulatia trenurilor A 1981/1982/1983/1984 e posibil ca acestea sa circule din septembrie dupa un orar modificat, adaptat noilor viteze de pe M800, numerotate diferit, gen... A 12981,12982,12983,12984... Trenurile spre Tulcea au deja timpi modificati afisati de INFOFER incepand cu 18.09 (nu mai stiu exact) , dar se mai pot modifica pana in octombrie... Timpi modificati la aceste trenuri se vad in special pe tronsonul Lehliu-Ciulnita care se apropie de finalizare si pe care timpii scad cu cateva minute bune. Este adevarat, pana atunci este foarte posibil sa vedem si alte modificari in special la trenurile spre Constanta , dat fiind ca data de 30.09 este deadline pentru M800 mai putin pentru statiile ramase de reabilitat , deci daca nu incepand cu 30.09 , macar din octombrie sa mai scada timpii ... Tot incepand cu data de 18.09 scad timpii si pentru personalul de Obor , probabil inca se lucreaza la mersul trenurilor de rang superior ! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 21:10 | |
| Bine ca vor reduce din stationarea de 37 minute in Medgidia a lui 1981 de Tulcea. Era penibil ca pentru schimbarea postului de conducere al automotorului Desiro, sa le trebuiasca 37 minute. Dar no, ca au facut-o si mai lata... i-a pus incrucisare consecutiva cu doua trenuri din sens opus la Nicolae Balcescu (A 1982) si Cogealac (P 8652, desi... daca e sa ne luam dupa infofer 1981 se intalneste pe drum cu 8652 intre Cogealac si Mihai Viteazu Hm., dar cum se petrec oare ca-i linie simpla... :shock: ) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 21:28 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Bine ca vor reduce din stationarea de 37 minute in Medgidia a lui 1981 de Tulcea. Era penibil ca pentru schimbarea postului de conducere al automotorului Desiro, sa le trebuiasca 37 minute. Dar no, ca au facut-o si mai lata... i-a pus incrucisare consecutiva cu doua trenuri din sens opus la Nicolae Balcescu (A 1982) si Cogealac (P 8652, desi... daca e sa ne luam dupa infofer 1981 se intalneste pe drum cu 8652 intre Cogealac si Mihai Viteazu Hm., dar cum se petrec oare ca-i linie simpla... :shock: )
Timpul de mers (graficul) pe medgidia-tulcea a ramas acelasi din decembrie, modificare a suferit doar graficul pe bucuresti-medgidia, cei de la plan mers calatori neputand modifica plecarea mai tarziu din bucuresti implicit stationarea mai scurta in medgidia datorita lucrarilor de reabilitare, asa ca nu are legatura cu schimbarea postului de conducere in medgidia, acele 37 min de care spui, ptr schimbarea postului fiind necesare minim 3-4 min.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mar 30 Aug 2011, 21:37, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 30 Aug 2011, 21:35 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- maryus74 a scris:
- la fel ca desiro ptr otopeni, multe circula goale si degeaba.
De cand exista desiro spre Otopeni eu nu mai circul cu 783/780. Mi se pare o solutie mult mai eleganta, si mai comoda: prefer sa stau 30 minute in desiro (cu aer conditionat) + 5 minute in microbuz decat sa ma inghesui in autobuzul "expres" spre aeroport, care uneori face si o ora si un sfert. In orice oras care se respecta (iar Bucuresti este chiar capitala) exista si legatura feroviara spre aeroport. Iar pentru cei care vin cu trenul in Bucuresti Nord, si vor sa mearga mai departe la aeroport este cu atat mai convenabil: doar schimbi peronul (bilet poti sa iti iei deodata cu biletul pentru trenul spre Bucuresti) si peste 40 de minute esti in Otopeni, fara sa fii stresat de eternele blocaje din trafic.
E drept insa ca pretul este dublu fata de autobuz, trenurile nu mi se par suficient promovate, iar frecventa e mai redusa decat la autobuzul 783. Cu toate acestea, uneori traseul metrou + 783 poate dura mai mult mai mult decat asteptatul in gara de nord + traseul cu trenul. Cealalta alternativa, autobuzul 780 care pleaca din gara de nord spre otopeni, are o frecventa comparabila cu desiro la anumite ore.
Iar trenurile care vin de la Galati, Urziceni si Slobozia opresc in Otopeni inainte de a intra in Bucuresti, ceea ce reprezinta un castig de minim 1 ora si jumatate.
Dupa mine, introducerea acestei solutii "feroviare" spre aeroport a fost o miscare foarte buna pentru confortul pasagerilor. Sunt total de acord cu aceasta alternativa spre aeroport, la fel vreau sa vad si pe centura spre voluntari si alte localitati, dar sa taie din salariile alea nesimtite de directori si directorasi din minister si din cfr calatori si sa faca reclama tv la aceste rute, sa fie mediatizate sa cunoasca tot romanul aceste trenuri. |
| | | RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4919 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 31 Aug 2011, 00:32 | |
| Poate cei de la CFR fac ce fac si gasesc o solutie mai civilizata decat acel microbuz albastru care face legatura intre tren si aeroport si invers. Ieri am fost 12 persoane inghesuite, cu bagajele tinute in brate, iar saptamana trecuta, deoarece "soferul era in concediu" in loc de microbuz am avut parte de un VW Transporter cu 8 locuri, la 10 calatori. Chiar nu se poate inchiria un midibuz ceva, care sa fie eventual si inscriptionat corespunzator, eventual cu logo-ul celor de la CFR Calatori si logoul Aeroportului Henri Coanda....
apropos de acest aspect, pe care l-am semnalat si in scris celor de la CFR Calatori (incusiv faptul ca microbuzul a facut mai multe curse ca sa incapa toti pasagerii si ca soferul nu vorbea decat limba romana si un japonez efectiv nu stia ce trebuie sa faca si de ce nu are loc si el in microbuz), inca de anul trecut, am primit un raspuns tipic, in care nu se spune nimic concret. "Data raspuns: 2010-09-28 12:09:00 Stimate domn/doamna Buna ziua, Urmare mesajului dumneavoastră transmis prin poşta electronică la SNTFC CFR Călători SA, ne-am adresat RTFC Bucureşti şi suntem în măsură să vă comunicăm următoarele: In prezent pe relaţia Bucureşti Nord – Baloteşti circulă un număr de 28 de trenuri, cu oprire în Punctul de Oprire Aeroport, prin care se asigură transferul pasagerilor şi al persoanelor interesate la şi de la Aeroportul Internaţional Henri Coanda. Transferul pasagerilor de la Punctul de Oprire Aeroport până la terminalele Aeroportului Henri Coanda, se realizează cu microbuze specializate, care circulă într-un grafic orar corelat cu mersul trenurilor şi care au fost achiziţionate de către SNTFC CFR Călători SA special pentru acest serviciu. La fiecare tren microbuzele realizează câte curse cunt necesare pentru transbordarea tuturor călătorilor şi bagajelor între Aeroport şi Punctul de Oprire Aeroport. Microbuzele sunt prevăzute cu plăcuţe scrise cu caractere mari, de culoare roşie, atât în faţă cât şi în dreapta, pe care este scris „TRANSFER TREN” şi „TRANSBORDARE TREN”. Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort si bună deservire a publicului călător. Cu stima, DIRECTOR MARKETING"
Ultima editare efectuata de catre RwO in Mier 31 Aug 2011, 00:41, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 31 Aug 2011, 00:33 | |
| Da .. pai e greu sa construiesti o linie pana in terminal . |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 31 Aug 2011, 22:17 | |
| Pai japonezul ala saracul ce sa povesteasca si el mai departe , cat de primitivi suntem ? Este si asta un mic motiv serios pentru care toata Europa de vest este plina de japonezi numai Romania nu ! |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 01 Sept 2011, 12:41 | |
| - DUAL a scris:
- Da .. pai e greu sa construiesti o linie pana in terminal .
Se va construi o linie si un terminal feroviar in Aeroportul Otopeni. Este parte a planului de extindere, faza IIIc, de care aeroportul, pana acum, s-a tinut la timp. Inainte de asta, insa a trebuit reconstruit turnul (2007-2008), inaugurat noul terminal airside (nu stiu termenul in romana, in presa l-am vazut referit ca 'finger' si 'vioara'), care s-a facut in 2011, si trebuie extinsa si renovata zona de plecari si sosiri (in lucru, se construieste o noua cladire de plecari, va fi gata in 2012). Apoi urmeaza gara si linia de tren, care va sfarsi planul curent de extindere al LROP. Otopeniul nu e singurul aeroport din regiune cu transport greoi la oras. Budapesta, aeroport mult mai mare, are probleme similare (pentru a ajunge in centru, metoda cea mai rapida e autobuz + metrou). Sofia, la fel, ofera doar un autobuz care leaga aeroportul de centru. Belgrad la fel. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |