Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeLun 29 Aug 2011, 22:41

IonutCFR2009 a scris:
Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:

Incepând cu 31 octombrie 2011,
A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat
A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica
A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata
A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat

Sursa: www.infofer.ro

Conform INFOFER ? Cum asa ? INFOFER ne arata mersul pe urmatoarele 30 de zile iar mersul pe Bucuresti - Tulcea se modifica din octombrie ? Fa-ma sa inteleg...poate ai alta sursa...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeLun 29 Aug 2011, 23:09

@popovici, daca vei cauta info despre A 1981 pe infofer.ro, vei vedea ca in coltul dreapta sus, exista „Restrictii”. Iar la restrictii... accesand butonul „Circula” apare perioada de anulare a trenului.
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5781
Data de inscriere : 25/02/2010

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 09:13

maryus74 a scris:
la fel ca desiro ptr otopeni, multe circula goale si degeaba.

De cand exista desiro spre Otopeni eu nu mai circul cu 783/780. Mi se pare o solutie mult mai eleganta, si mai comoda: prefer sa stau 30 minute in desiro (cu aer conditionat) + 5 minute in microbuz decat sa ma inghesui in autobuzul "expres" spre aeroport, care uneori face si o ora si un sfert. In orice oras care se respecta (iar Bucuresti este chiar capitala) exista si legatura feroviara spre aeroport. Iar pentru cei care vin cu trenul in Bucuresti Nord, si vor sa mearga mai departe la aeroport este cu atat mai convenabil: doar schimbi peronul (bilet poti sa iti iei deodata cu biletul pentru trenul spre Bucuresti) si peste 40 de minute esti in Otopeni, fara sa fii stresat de eternele blocaje din trafic.

E drept insa ca pretul este dublu fata de autobuz, trenurile nu mi se par suficient promovate, iar frecventa e mai redusa decat la autobuzul 783. Cu toate acestea, uneori traseul metrou + 783 poate dura mai mult mai mult decat asteptatul in gara de nord + traseul cu trenul. Cealalta alternativa, autobuzul 780 care pleaca din gara de nord spre otopeni, are o frecventa comparabila cu desiro la anumite ore.

Iar trenurile care vin de la Galati, Urziceni si Slobozia opresc in Otopeni inainte de a intra in Bucuresti, ceea ce reprezinta un castig de minim 1 ora si jumatate.

Dupa mine, introducerea acestei solutii "feroviare" spre aeroport a fost o miscare foarte buna pentru confortul pasagerilor.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 17:06

IonutCFR2009 a scris:
Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:

Incepând cu 31 octombrie 2011,
A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat
A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica
A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata
A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat

Sursa: www.infofer.ro

Trenurile nu au fost corespunzator incarcate pe majoritatea magistralelor pentru perioada de dupa 15 octombrie (perioada 15 octombrie - 1 decembrie e folosita pentru teste de sistem, ca jucarie a programatorilor care dezvolta sistemul infofer si sistemul xsell). Nu te increde in ce e pe Infofer pentru date mai mari de 30 de zile, vei avea surprize mari.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 17:21

mihaiuc a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:

Incepând cu 31 octombrie 2011,
A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat
A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica
A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata
A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat

Sursa: www.infofer.ro

Trenurile nu au fost corespunzator incarcate pe majoritatea magistralelor pentru perioada de dupa 15 octombrie (perioada 15 octombrie - 1 decembrie e folosita pentru teste de sistem, ca jucarie a programatorilor care dezvolta sistemul infofer si sistemul xsell). Nu te increde in ce e pe Infofer pentru date mai mari de 30 de zile, vei avea surprize mari.

Bine ar fi sa fie asa cum spui. Smile
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 17:39

mihaiuc a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:

Incepând cu 31 octombrie 2011,
A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat
A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica
A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata
A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat

Sursa: www.infofer.ro

Trenurile nu au fost corespunzator incarcate pe majoritatea magistralelor pentru perioada de dupa 15 octombrie (perioada 15 octombrie - 1 decembrie e folosita pentru teste de sistem, ca jucarie a programatorilor care dezvolta sistemul infofer si sistemul xsell). Nu te increde in ce e pe Infofer pentru date mai mari de 30 de zile, vei avea surprize mari.

Foarte corect punctat , plus ca s-ar putea sa schimbe si mersul pe M800 pana atunci...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 18:07

Totusi, sunt persoane care isi fac rezervare cu 20...30 zile inainte de plecare. Daca ei actualizeaza datele pe infofer cu cateva zile inainte de modificarea mersului de tren, nu prea e normal. Stim ca CFR Calatori ne recomanda sa cerem informatii despre circulatia trenurilor la birourile de informatii din statii si agentii de voiaj, dar totusi... multi se informeaza prima data despre circulatia trenurilor, pe aplicatia lor online.
LE. Legat de circulatia trenurilor A 1981/1982/1983/1984 e posibil ca acestea sa circule din septembrie dupa un orar modificat, adaptat noilor viteze de pe M800, numerotate diferit, gen... A 12981,12982,12983,12984...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 19:43

IonutCFR2009 a scris:

Legat de circulatia trenurilor A 1981/1982/1983/1984 e posibil ca acestea sa circule din septembrie dupa un orar modificat, adaptat noilor viteze de pe M800, numerotate diferit, gen... A 12981,12982,12983,12984...

Trenurile spre Tulcea au deja timpi modificati afisati de INFOFER incepand cu 18.09 (nu mai stiu exact) , dar se mai pot modifica pana in octombrie...
Timpi modificati la aceste trenuri se vad in special pe tronsonul Lehliu-Ciulnita care se apropie de finalizare si pe care timpii scad cu cateva minute bune.
Este adevarat, pana atunci este foarte posibil sa vedem si alte modificari in special la trenurile spre Constanta , dat fiind ca data de 30.09 este deadline pentru M800 mai putin pentru statiile ramase de reabilitat , deci daca nu incepand cu 30.09 , macar din octombrie sa mai scada timpii ...
Tot incepand cu data de 18.09 scad timpii si pentru personalul de Obor , probabil inca se lucreaza la mersul trenurilor de rang superior !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 21:10

Bine ca vor reduce din stationarea de 37 minute in Medgidia a lui 1981 de Tulcea. Era penibil ca pentru schimbarea postului de conducere al automotorului Desiro, sa le trebuiasca 37 minute. Dar no, ca au facut-o si mai lata... i-a pus incrucisare consecutiva cu doua trenuri din sens opus la Nicolae Balcescu (A 1982) si Cogealac (P 8652, desi... daca e sa ne luam dupa infofer 1981 se intalneste pe drum cu 8652 intre Cogealac si Mihai Viteazu Hm., dar cum se petrec oare ca-i linie simpla... :shock: )
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 21:28

IonutCFR2009 a scris:
Bine ca vor reduce din stationarea de 37 minute in Medgidia a lui 1981 de Tulcea. Era penibil ca pentru schimbarea postului de conducere al automotorului Desiro, sa le trebuiasca 37 minute. Dar no, ca au facut-o si mai lata... i-a pus incrucisare consecutiva cu doua trenuri din sens opus la Nicolae Balcescu (A 1982) si Cogealac (P 8652, desi... daca e sa ne luam dupa infofer 1981 se intalneste pe drum cu 8652 intre Cogealac si Mihai Viteazu Hm., dar cum se petrec oare ca-i linie simpla... :shock: )
Timpul de mers (graficul) pe medgidia-tulcea a ramas acelasi din decembrie, modificare a suferit doar graficul pe bucuresti-medgidia, cei de la plan mers calatori neputand modifica plecarea mai tarziu din bucuresti implicit stationarea mai scurta in medgidia datorita lucrarilor de reabilitare, asa ca nu are legatura cu schimbarea postului de conducere in medgidia, acele 37 min de care spui, ptr schimbarea postului fiind necesare minim 3-4 min.


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mar 30 Aug 2011, 21:37, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMar 30 Aug 2011, 21:35

mitzaciobanu a scris:
maryus74 a scris:
la fel ca desiro ptr otopeni, multe circula goale si degeaba.

De cand exista desiro spre Otopeni eu nu mai circul cu 783/780. Mi se pare o solutie mult mai eleganta, si mai comoda: prefer sa stau 30 minute in desiro (cu aer conditionat) + 5 minute in microbuz decat sa ma inghesui in autobuzul "expres" spre aeroport, care uneori face si o ora si un sfert. In orice oras care se respecta (iar Bucuresti este chiar capitala) exista si legatura feroviara spre aeroport. Iar pentru cei care vin cu trenul in Bucuresti Nord, si vor sa mearga mai departe la aeroport este cu atat mai convenabil: doar schimbi peronul (bilet poti sa iti iei deodata cu biletul pentru trenul spre Bucuresti) si peste 40 de minute esti in Otopeni, fara sa fii stresat de eternele blocaje din trafic.

E drept insa ca pretul este dublu fata de autobuz, trenurile nu mi se par suficient promovate, iar frecventa e mai redusa decat la autobuzul 783. Cu toate acestea, uneori traseul metrou + 783 poate dura mai mult mai mult decat asteptatul in gara de nord + traseul cu trenul. Cealalta alternativa, autobuzul 780 care pleaca din gara de nord spre otopeni, are o frecventa comparabila cu desiro la anumite ore.

Iar trenurile care vin de la Galati, Urziceni si Slobozia opresc in Otopeni inainte de a intra in Bucuresti, ceea ce reprezinta un castig de minim 1 ora si jumatate.

Dupa mine, introducerea acestei solutii "feroviare" spre aeroport a fost o miscare foarte buna pentru confortul pasagerilor.
Sunt total de acord cu aceasta alternativa spre aeroport, la fel vreau sa vad si pe centura spre voluntari si alte localitati, dar sa taie din salariile alea nesimtite de directori si directorasi din minister si din cfr calatori si sa faca reclama tv la aceste rute, sa fie mediatizate sa cunoasca tot romanul aceste trenuri.
Sus In jos
RwO

RwO


Numarul mesajelor : 17
Localizare : Constanta
Reputatie : 4919
Data de inscriere : 24/06/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMier 31 Aug 2011, 00:32

Poate cei de la CFR fac ce fac si gasesc o solutie mai civilizata decat acel microbuz albastru care face legatura intre tren si aeroport si invers. Ieri am fost 12 persoane inghesuite, cu bagajele tinute in brate, iar saptamana trecuta, deoarece "soferul era in concediu" in loc de microbuz am avut parte de un VW Transporter cu 8 locuri, la 10 calatori. Chiar nu se poate inchiria un midibuz ceva, care sa fie eventual si inscriptionat corespunzator, eventual cu logo-ul celor de la CFR Calatori si logoul Aeroportului Henri Coanda....

apropos de acest aspect, pe care l-am semnalat si in scris celor de la CFR Calatori (incusiv faptul ca microbuzul a facut mai multe curse ca sa incapa toti pasagerii si ca soferul nu vorbea decat limba romana si un japonez efectiv nu stia ce trebuie sa faca si de ce nu are loc si el in microbuz), inca de anul trecut, am primit un raspuns tipic, in care nu se spune nimic concret.
"Data raspuns: 2010-09-28 12:09:00
Stimate domn/doamna
Buna ziua,


Urmare mesajului dumneavoastră transmis prin poşta electronică la SNTFC CFR Călători SA, ne-am adresat RTFC Bucureşti şi suntem în măsură să vă comunicăm următoarele:
In prezent pe relaţia Bucureşti Nord – Baloteşti circulă un număr de 28 de trenuri, cu oprire în Punctul de Oprire Aeroport, prin care se asigură transferul pasagerilor şi al persoanelor interesate la şi de la Aeroportul Internaţional Henri Coanda.
Transferul pasagerilor de la Punctul de Oprire Aeroport până la terminalele Aeroportului Henri Coanda, se realizează cu microbuze specializate, care circulă într-un grafic orar corelat cu mersul trenurilor şi care au fost achiziţionate de către SNTFC CFR Călători SA special pentru acest serviciu.
La fiecare tren microbuzele realizează câte curse cunt necesare pentru transbordarea tuturor călătorilor şi bagajelor între Aeroport şi Punctul de Oprire Aeroport.
Microbuzele sunt prevăzute cu plăcuţe scrise cu caractere mari, de culoare roşie, atât în faţă cât şi în dreapta, pe care este scris „TRANSFER TREN” şi „TRANSBORDARE TREN”.
Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort si bună deservire a publicului călător.

Cu stima,

DIRECTOR MARKETING"


Ultima editare efectuata de catre RwO in Mier 31 Aug 2011, 00:41, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13278
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMier 31 Aug 2011, 00:33

Da .. pai e greu sa construiesti o linie pana in terminal Smile.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeMier 31 Aug 2011, 22:17

Pai japonezul ala saracul ce sa povesteasca si el mai departe , cat de primitivi suntem ?
Este si asta un mic motiv serios pentru care toata Europa de vest este plina de japonezi numai Romania nu !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitimeJoi 01 Sept 2011, 12:41

DUAL a scris:
Da .. pai e greu sa construiesti o linie pana in terminal Smile.

Se va construi o linie si un terminal feroviar in Aeroportul Otopeni. Este parte a planului de extindere, faza IIIc, de care aeroportul, pana acum, s-a tinut la timp. Inainte de asta, insa a trebuit reconstruit turnul (2007-2008), inaugurat noul terminal airside (nu stiu termenul in romana, in presa l-am vazut referit ca 'finger' si 'vioara'), care s-a facut in 2011, si trebuie extinsa si renovata zona de plecari si sosiri (in lucru, se construieste o noua cladire de plecari, va fi gata in 2012). Apoi urmeaza gara si linia de tren, care va sfarsi planul curent de extindere al LROP.

Otopeniul nu e singurul aeroport din regiune cu transport greoi la oras. Budapesta, aeroport mult mai mare, are probleme similare (pentru a ajunge in centru, metoda cea mai rapida e autobuz + metrou). Sofia, la fel, ofera doar un autobuz care leaga aeroportul de centru. Belgrad la fel.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 52 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 52 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: