|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6203 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 21:16 | |
| Mie mi-a taiat 10 lei de la Suceava la Dolhasca...biletul normal e 4,4 lei...si m-a vzut idiotul cum alergam dupa tren... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 13 Dec 2010, 00:07 | |
| pe trenul de Balotesti de 3 ori am mers in 2010 tur-retur pana la Aeroport. De fiecare data am avut bilet, iar calatori din tren la fel si nasul hotarat si pus pe treaba. Erau calatori care veneau grabiti si il intrebau la usa pe peron in Nord cum fac sa ajunga la Aeroport ca la casele de bilete e coada mare. Urcati in tren si va dam bilete acolo. Asa a si facut. Blat se face oriunde in tara asta si pe toate trenurile, nu-mi vine sa cred ca si pe cel de aeroport. Acel nas trebuie reclamat, iar daca eram superior de-al lui direct avertisment iar la a 2-a abatere out.
Pe 752 Botosani-Buc.Nord in iarna 2009-2010 am venit de la Focsani la PL.Sud. 6 vagoane si 4 nasi. Nu mi-am luat bilet dar aveam de gand sa dau 15 lei si sa stau linistit pana la Ploiesti. Mi-a taiat nasul bilet de 28,50 lei la tarif in tren pana la Ramnicu.Sarat ( ca dea ne vede camera ) "dar stai linistit in tren si cobori la PLoiesti" . Am adormit cu capul pe masa lui 21-76 si m-am trezit fix in gara Ploiesti.Sud ( noroc cu alarma de la telefon ).
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Lun 13 Dec 2010, 11:15 | |
| Traficul feroviar a fost întrerupt vineri seară pe ruta Severin - Timişoara, după ce, din cauza vântului, cablurile de înaltă tensiune ale căii ferate s-au rupt. Traficul feroviar a fost reluat după aproape 140 de minute de întârziere, timp în care călătorii au aşteptat în trenuri sau pe peroane. „Am aşteptat două ore şi nu ne-a spus nimeni nimic, doar că este o defecţiune. Trebuia să fiu de mult acasă. În tren e frig... Asta este, ce să facem? Aşteptăm“, a spus un călător. Traficul feroviar a fost oprit pe tronsonul de cale ferată Severin - Orşova, începând cu ora 18.20, după ce un fir de contact s-a rupt. Trei trenuri au fost afectate şi au staţionat în Severin-Gura Văii şi Orşova. „Am avut o întâziere de o oră şi 30 de minute din cauza unui fir de contact care s-a rupt. S-a remediat situaţia, mai mult nu ştiu“, a spus un impiegat din gara Gura Văii. Câteva echipe de intervenţie au lucrat mai bine de două ore pentru remedierea situaţiei. Alin Ghiciulescu |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6553 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 13 Dec 2010, 11:48 | |
| - stinky a scris:
- Chestiunea din Regionala Timisoara e ca nu prea mai exista oameni angajati la Revizia de Vagoane,multumitile astea celor care au fost inscaunati ca sa se ocupe de asta,si sper ca pe viitor sa nu criticati pe oamenii de jos...
Mi-e greu sa cred ca o regionala dintr-o zona civilizata a Romaniei cum este Timisoara ar putea sa aibe asemenea conditii. E drept,...am mers cu Rapid si Intercity pe aceasta regionala si am avut conditii foarte bune pe aceste trenuri. In schimb pe acceleratul Timisoara----Mangalia....crima si pedeapsa.Dar crima si pedeapsa s-a intamplat pe portiunea regionalei Craiova: Craiova---Rosiori-Nord-----Bucuresti-Nord. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Lun 13 Dec 2010, 11:50 | |
| lista sectiilor care se vor licita in anul 2011 pt inchiriere Fieni - Pietrosita Ploiesti - Maneciu Ploiesti - Slanic ( linie inchisa intre Poiana Slanic si Slanic) Golenti - Poiana Mare (linie inchisa) Valcele - Curtea de Arges (Pitesti - Valcele va ramane la CFR - dupa refacerea liniei Valcele - Bujoreni Valcea cu bucla si spre Ramnicu Valcea acest traseu va fi impartit in doua 1. Pitesti - Valcele - Bujoreni Valcea (Ramnicu Valcea) si 2. Valcele - Curtea de Arges) Jebel - Liebling Carpinis - Ionel Simeria - Hunedoara Dornisoara - Floreni Gura Humorului - Cacica - Darmanesti (Cacica - Darmanesti linie inchisa) Vama - Moldovita (Vatra Moldovitei - Moldovita linie inchisa) Dornesti - Gura Putnei - Putna - Nisipitu (Gura Putnei - Nisipitu linie inchisa) Crasna - Husi Marasesti - Panciu astai numa o parte voi reveni si cu restul (lista procurata de la sectia infrastructura Timisoara) |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Lun 13 Dec 2010, 17:54 | |
| Ministrul Boagiu a amânat orice discuţii depre calea ferată Vâlcea-Vâlcele până după 2014
• Potrivit unui răspuns la o interpelare adresată de deputatul Samoil Vîlcu,
Ministrul Boagiu a amânat orice discuţii depre calea ferată Vâlcea-Vâlcele până după 2014
• în acest an s-au dat bani doar pentru... monitorizarea vitezei de deplasare a versanţilor adiacenţi căii ferate
În cursul lunii trecute, deputatul Samoil Vîlcu a formulat o nouă interpelare adresată ministrului Transporturilor în privinţa situaţiei lucrărilor la calea ferată Vâlcea - Vâlcele. „Linia ferată Râmnicu Vâlcea - Vâlcele a fost proiectată pentru a asigura legătura feroviară între liniile principale: Bucureşti-Piteşti-Piatra Olt şi Bucureşti-Braşov-Sibiu-Arad-Curtici. În anul 1978 a început construcţia acestei căi ferate în lungime de 39 de km, lucrările desfaşurându-se până în anul 1996, an în care au fost sistate lucrările din lipsa fondurilor.
Sectorul de cale ferată începe la km 131 prin desprindere în staţia Vâlcele, de linia Piteşti - Curtea de Argeş şi se termină la km 169, prin racordare la linia Piatra Olt-Podu Olt în staţia Bujoreni. Linia ferată a fost construită în profil mixt şi a necesitat lucrări ample de consolidare a terasamentului. Pe cuprinsul liniei existau patru staţii de cale ferată: Tutana, Schitu Matei, Sâmnic şi Vâlcea Est. În anul 2004 s-a demontat suprastructura căii ferate pentru utilizarea platformei ca drum tehnologic de acces. Utilizarea acestei căi ferate ar fi adus multiple beneficii şi ar fi redus semnificativ distanţele dintre oraşe importante din România. Aş dori, doamnă ministru să-mi comunicaţi în ce măsură este posibil să fie reluate lucrările de construcţie a căii ferate Vâlcea - Vâlcele, investiţie de o importanţă majoră", se menţionează în interpelarea deputatului vâlcean.
Săptămâna trecută, a venit şi răspunsul de la ministrul Transporturilor, Anca Boagiu: „Obiectivul de investiţii «Linie nouă CF Vâlcele - Râmnicu Vâlcea» este cuprins în lista obiectivelor de investiţii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR, cu finanţare integrală sau parţială de la buget pe anul 2010, conform Legii Bugetului de stat nr. 11/2010, cu alocaţie în acest an pentru sistemele de monitorizare a vitezei de deplasare a versanţilor adiacenţi căii ferate, necesare actualizării proiectului. Precizăm că obiectivul este inclus în strategia pe termen mediu a dezvoltării infrastructurii feroviare şi cuprins în lista proiectelor prioritare din Programul Naţional de Dezvoltare a Infrastructurii cu finanţare după anul 2014. În condiţiile economice actuale, Compania Naţională de Căi Ferate CFR face eforturi pentru menţinerea în parametrii de funcţionare în siguranţă a tronsonului de cale ferată Bucureşti - Piteşti - (Vâlcele) - Curtea de Argeş".
Ziarul de Valcea |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 13 Dec 2010, 18:28 | |
| Mai era un traseu Pitesti Sud 901 si iesea pe 201 la Ionesti poate acolo e altfel relieful |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 00:21 | |
| Un anunt lipit pe o usa intr-un vagon 20-49 Buc.-Brasov in compunerea trenului 1631 (scuze pentru calitatea pozei e facuta cu telefonul) |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6553 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 00:41 | |
| Daca vreodata o sa circule cu 160 km/h vreun tren de calatori in zona ,,S"-ului de la Busteni plus rampa / panta accentuata aferanta respectivei zone, eu imi lipesc pene de curcan de fund si o sa alerg pe strazile Galatiului, recitand in gura mare poezia ,,Acceleratul"....Hai sa fim seriosi....Portiunea Sinaia---Busteni---Azuga---Predeal este foarte delicata in ceea ce priveste permiterea rularii cu 160 km/h....Nici macar cu 100 km/h nu cred ca pe aceasta portiune se va putea circula...Sunt curbe stranse, pante, rampe, diferente de nivel, Dumnezeule-Mare,....ca doar nu vorbim de tramvaie sau de funiculare. In respectivul anunt...ei se contrazic singuri. Cum Doamne iarTa-ma sa mearga un tren cu 160 km/h, viteza ce ce va lega Bucurestiul de Statiunile de pe Valea-Preahovei,...asta ar insemna ca trenul sa plece ca din pusca din Sinaia sa atinga 160km/h dupa care sa se opreasca brusc precum un aviona la aterizare pe...portavion! Apoi iar sa plece ca din pusca catre Azuga si tot asa...Garantez cu orice din viata asta ca intre Posada si Predeal ...eventual Timis ( ambele si Sus si Jos) viteza nu va fi mai mare de 90km/h hai sa zic suta dar....asa cu minuscule exceptii. Cine a fost in teren si cunoaste bine acel teren, imi va da dreptate. Au reabilitat ei linie de campie trambitata de mai marii vremurilor de atunci ca vor circula trenurile cu....200 km/h ( Bucuresti---Ploiesti)....Ce viteza medie avem acum????Aud???? Sincer de balivernele statului-roman,....mi-e cam lehamite catre greturi....Cisterne de Hellas sa beau,...si nu mi-ar trece aceste stari ori de cate ori latra din gura un ministru sau orice alt demnitar...mai ales astia portocalii care latraaaaa.... si miiiint, de rup pamantul!!! |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6219 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 01:19 | |
| Aici, Sergiu, ai in mare parte dreptate. Trenurile de azi fac mai bine de 40 de minute de la Bucuresti la Ploiesti, mai rau decat in anii de dinaintea modernizarii acestui tronson, perioada in care nu prea vedeai trenuri care sa faca peste 40 minute. Ceea ce vor sa ne zica oficialii este ca se poate face "aproximativ" o ora este de la Bucuresti pana la prima statiune montana. Care este aceasta? Cea de dinaintea urcarii spre Predeal.
Am un mers de tren din anul 1977 si ma mir si acum cand il rasfoiesc cand vad ca orice tren accelerat sau rapid care merge de la Bucuresti la Brasov si invers parcurgea traseul de 166 km in fix doua ore. Oare ce tehnologii de constructii feroviare se foloseau in acei ani? Sau poate ca pe atunci exista o mai mare disciplina? |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 10:57 | |
| In afisul respectiv trebuia (daca tot l-au pus) sa specifice si cat timp vor mai fi chinuiti calatorii care trec prin acea zona pana se vor definitiva lucrarile! Caci pana vor fi gata....mai avem macaroane de mancat, sau hellas de baut cum spunea Sergiu ( chiar uitasem de acel suc acru din lamaie de pe vremea lui Ceausescu!!) |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 11:28 | |
| Domnu Sergiu are dreptate, cum e traseul intre Predeal si Brasov si mama nemtilor de ar veni sa faca lucrarile si tot nu ar putea sa circule un tren cu viteza mult trambitata, doar daca se gandesc la un sistem maglev. Eu nu inteleg de ce nu au investit mai mult sa faca tronsonul pana la Campina de 200 de km/h ca terenul permite din cate stiu, cel putin intre Bucuresti si Ploiesti teoretic si cred ca si practic un tren ar putea zbura cu 200 km/h cu exceptia sistemului de semnalizare care nu face fata la viteza aia. Spre Constanta ar fi meritat din plin un tronson de 200 km/h sau spre Suceava, Craiova, Galati. Dar astea sunt vise frumoase. :TDD: :AA16: :AA16: :AA16: |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6553 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 13:01 | |
| Prieteni,...hai sa ecludem Galatiul din ecuatie in privinta rectilinitatii caii de rulare. Hai ca de la Faurei la Barbosi da este linie aproximativ dreapta, curbe largi nu-i bai, si desi linie veche inca se circula cu 100 -110 km/h.Dar de la Barbosi la Galati, traseul seamana oarecum cu...Valea-Prahovei: curbe stranse, defileu, rambleu inalt in zona Filesti apoiiar defileu, curbe stranse, linie cu joante si traverse din lemn, macaze, poduri, podete, diferenta de nivel +/- 40m accentuata tunel si dupa un ocol dat 3/4 din Galati intr-un final se ajunge in Gara. Dar revenind la acest traseu dificil al Vaii-Prahovei.Ca sa poata rula un tren cu macar 120km/h ar trebui ca ,,mama nemtilor" sa realizeze niste lucrari de infrastructura imense gen viaducte care sa intretaie curbele eventual tunele eliminand in acest fel serpentinele ceea ce ar insemna ca orice tren sa nu mai opreasca in toate statiunile de pe Valea-Prahovei ci de la Campina sa mearga spre Brasov cu o singura oprire in...Predeal.Ceea ce este exclus. |
| | | VeV
Numarul mesajelor : 150 Varsta : 26 Localizare : Bacau Reputatie : 5463 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 15:04 | |
| şi totuşi e un vis frumos, 160 prin munţi, dar să ne trezim, nu suntem Elveţia e bine totuşi că se ocupă de porţiunea aia, măcar, dacă nu viteză mai mare, măcar siguranţă mai mare . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 16:06 | |
| Intre Campina-Sinaia se poate lejer 120 dupa terminarea lucrarilor, dar de la Sinaia La Timisu De jos 100 zic eu ca este o viteza buna pentru relifel din zona aceea. Cat despre viteza si timpu parcurs intre Bucuresti si Ploiesti puteti incerca cu 1931 , 831 , 1621 , 531, 346, 827 si 472 sa vedeti ca scoate sub 40 min , dar mai jos de 32 min nu poate sa scoata nici unul din aceste trenuri, si apoi sa nu va mirati ca de ce sta la PL.Vest cate 10-12 min dupa care pleaca mai departe.
Azi dimineata 1632 Oradea-Buc.Nord a ajuns la PL.Vest la 08:29 si a stationat 10 min dupa care a plecat. Si trenul avea numa 12 vagoane si era tras de delfinul 785.
E drept ca au inclus si min de intarziere de la noul mers dar daca dati drumul la cronometru cand plecati din Buc.Nord si il opriti la PL.Vest o sa vedeti ca numarul minutelor parcurse incepe cu 3. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |