Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeSam 13 Aug 2011, 23:44

Stai sa vezi bomboana de pe tort de la noul mers daca vor baga acceleratele la IR cu preturi de rapid!!!
Deja la noi mersul cu acceleratul a ajuns prohibitiv de parca am merge cu ICE.Poate pe o perioada scurta de timp se vor bucura de incasari in crestere ca inca mai e sezon estival da pe termen lung se indreapta spre faliment daca nu vor lua alte masuri sa imbunatateasca timpii de mers confortul si nu vor veni cu unele oferte!!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeSam 13 Aug 2011, 23:53

Eu personal deja ma gandesc ca nu voi mai merge cu trenul si voi incerca sa ma limitez la cateva drumuri poate numai de sarbatori si si atunci cu personalul ca e cel mai ieftin , am ajuns vai de noi , preturi mari salarii minuscule .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 51 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 51 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 51 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 13:13

adrian78hd a scris:
Stai sa vezi bomboana de pe tort de la noul mers daca vor baga acceleratele la IR cu preturi de rapid!!!
Deja la noi mersul cu acceleratul a ajuns prohibitiv de parca am merge cu ICE.Poate pe o perioada scurta de timp se vor bucura de incasari in crestere ca inca mai e sezon estival da pe termen lung se indreapta spre faliment daca nu vor lua alte masuri sa imbunatateasca timpii de mers confortul si nu vor veni cu unele oferte!!

Sistemul nou de tarifare va fi complet reformat, si nimic din sistemul actual de tarifare nu va mai ramane in picioare. De altfel, noile nume nu sunt doar trenuri vechi cu nume noi - IR-urile NU VOR fi accelerate la pret de rapid.
De altfel, se vrea o schema in care tarifele sa fie aproape exclusiv kilometrice, cu un 'bonus' pentru distante scurte in cazul in care folosesti trenurile R si o 'penalitate' daca folosesti R pentru distante lungi (adica, Bucuresti - Constanta va costa mai putin cu IR sau IC decat cu R). Din estimarile celor care lucreaza la orare si tarife (2 imi sunt prieteni), preturile la IR vor fi, in functie de distanta, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente. Intercity-urile vor avea si ele alte tarife - pe distante foarte scurte mai mari ca acum, dar mult mai mici pe distante lungi.

Daca totul ramane asa cum e programat acum, nu aveti de ce sa va faceti griji, vom plati mai mult la R ca la P, dar MULT mai putin pentru a calatori cu trenuri de rang superior.

P.S. Va rog, nu comparati preturile standard de la CFR cu super-ofertele de la vreo companie sau alta din vest. Comparati, va rog, walk-up-urile cu walk-up fare in DE (bilet luat in gara - majoritatea pasagerilor, inclusiv in tari din vest, nu isi iau biletul pe vreo ruta dubioasa in extra-sezon, cu 3 saptamani inainte, cu in gara, cand pleaca trenul). Sa luam de exemplu, Memmingen - Munchen, 110 km, o schimbare, este de 25 €, cu trenuri R si IR. La fel, Paris - Orleans, 128 km cu un Intercites, care este echivalentul A-ului romanesc, costa 20 €. La noi, Stockholm - Västerås, tot cam 100 km, luat in gara, cu echivalentul personalului romanesc, 13-14 €.

Chiar si in tari cu nivel de trai apropiat cu cel al romanilor, de exemplu Ungaria, preturile sunt mai mari cu 10-20%. 100 km, Szolnok - Budapesta, costa, minimum 6.69 €, cu personalul. La fel, in Polonia, preturile pentru Cracovia - Katowice sunt de 16-18 zl (adica 3.8-4.2 euro) pentru numai 85 km, tot cu personalul (1h55-2h durata calatoriei). In Slovacia, Bratislava - Nové Zámky costa, 91 km, 4.58 € cu personalul si 7 € cu orice alt tren.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 13:22

De tarifrea care va fi introdusa la noul mers am auzit si eu ca va fi total diferita nu se mai bazeaza pe ce este acum adica pret de personal plus supliment la A sau R sau Ic , va fi exact cum a spus si "mihaiuc" , fiecare rang de tren cu tarifarea lui si zic eu ca este mult mai bine asa , in felul acesta pe distante de 800-900 km nu ne va mai parea asa scump un Acc sau R care va devenii IR sau Ic . Sper sa fie in bine aceasta schimbare eu asa o vad , la urma urmei trebuie sa ne modernizam .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 51 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 51 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 51 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9707
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMar 23 Aug 2011, 13:15

BIROUL DE PRESĂ, INFORMAŢII ŞI RELAŢII CU PUBLICUL
Nr:1/2/372/23.08.2011

COMUNICAT DE PRESĂ
23.08.2011

Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că traficul feroviar între staţiile Cristian şi Bartolomeu este înterupt începând cu ora 10.30, după ce trenul 14707, care aparţine operatorului privat SC Regiotrans, a lovit un autoturism la intrarea în localitatea Cristian, judeţul Braşov.
Din primele informaţii, două persoane au murit şi alte două au fost grav rănite, iar circulaţia trenurilor este blocată. În urma impactului, autoturismul a fost distrus în proporţie de 70%, fiind semnalate avarii şi la autommotor. În zona respectivă traficul feroviar se realizează pe linie simplă.
Menţionăm că secţia de circulaţie Bartolomeu - Zărneşti este închiriată gestionarului privat SC RCCF Trans, iar operatorul economic SC Regiotrans asigură transportul feroviar.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat, şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop reluarea traficului în condiţii de deplină siguranţă.

Nr. Exemplare: 1
Şef birou,
Oana Brânzan

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6050
Data de inscriere : 10/05/2011

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMar 23 Aug 2011, 16:00

mihaiuc a scris:

Sistemul nou de tarifare va fi complet reformat, si nimic din sistemul actual de tarifare nu va mai ramane in picioare. De altfel, noile nume nu sunt doar trenuri vechi cu nume noi - IR-urile NU VOR fi accelerate la pret de rapid.
De altfel, se vrea o schema in care tarifele sa fie aproape exclusiv kilometrice, cu un 'bonus' pentru distante scurte in cazul in care folosesti trenurile R si o 'penalitate' daca folosesti R pentru distante lungi (adica, Bucuresti - Constanta va costa mai putin cu IR sau IC decat cu R). Din estimarile celor care lucreaza la orare si tarife (2 imi sunt prieteni), preturile la IR vor fi, in functie de distanta, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente. Intercity-urile vor avea si ele alte tarife - pe distante foarte scurte mai mari ca acum, dar mult mai mici pe distante lungi.
1.Va mai exista R pe Bucuresti-Constanta sau a fost un exemplu ?
2.Scuze dar nu prea am inteles calculul tau matematic:,, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente''. Nu poti sa scazi 120% din ceva ce reprezinta 100% caci mai mult ca sigur ai vrut sa te referi la o scadere de pret din cel al acceleratului.
Oricum , din punctul meu de vedere:
1.tarifele pentru IC, IR, RE si R ar trebui sa fie exact acelasi pe distante lungi gen Bucuresti-Constanta dar diferite intr-adevar pe distante scurte. Nu vad de ce ar trebui sa coste mai mult cu R decat cu IC era de ajuns sa coste amandoua la fel, probabil CFR se gandeste sa nu bage trenuri IC din 2 in 2 ore chiar daca s-a laudat tot timpul, chiar si in acesta vara , cu acest lucru.
2.tarifele pe distante scurte gen Constanta-Medgidia trebuie diferentiate pentru tipul de tren adica lumea sa prefere RE sau R dar si timpul de deplasare sa fie bun (nu 50 de minute cat face acum ci maxim 35' pentru R , 28' pentru RE , 23' pentru IR si 20' pentru IC ) iar RE sa fie multe , la intervale egale de timp , cu plecari la ora si minut din fiecare gara . R ar trebui sa fie puse la ore pentru navetisti iar RE la intervale de 2 ore alternand cu IC. In plus , RE si R ar trebui deservite de rame electrice de ultima generatie . Alta idee ar fii ca materialul rulant de IR sa nu difere mult de cel IC , diferenta constand in viteza maxima atinsa , numarul de opriri si implicit in timpii finali.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMar 23 Aug 2011, 17:17

popovici a scris:
Sistemul nou de tarifare va fi complet reformat, si nimic din sistemul actual de tarifare nu va mai ramane in picioare. De altfel, noile nume nu sunt doar
1.Va mai exista R pe Bucuresti-Constanta sau a fost un exemplu ?
Aproape sigur nu va mai exista. Planul nou este de a avea trenuri R numai pentru distante scurte, intre un 'nod' si un spatiu rural sau intre doua noduri. Stiu ca mi s-a explicat ca se incearca trenuri 'din doua bucati': R-uri Bucuresti - Lehliu si RE-uri Bucuresti - Lehliu (fara oprire) - Fetesti - Cernavoda (opriri in toate statiile).
Se lucreaza inca, si eu n-am nici o treaba cu noul orar (nici macar nu lucrez in RO).

Citat :

2.Scuze dar nu prea am inteles calculul tau matematic:,, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente''. Nu poti sa scazi 120% din ceva ce reprezinta 100% caci mai mult ca sigur ai vrut sa te referi la o scadere de pret din cel al acceleratului.

Preturile pentru IR vor fi intre 85% si 120% din cele ale unui A curent. De exemplu, pe o ruta X, un bilet IR va costa 120% din pretul unui A, pe o ruta Y va costa 85%. Confortul oferit va fi cel de rapid (de exemplu, in normativ, se specifica, daca nu ma insel, ca trenurile IR trebuie sa aiba A/C).


Citat :

1.tarifele pentru IC, IR, RE si R ar trebui sa fie exact acelasi pe distante lungi gen Bucuresti-Constanta dar diferite intr-adevar pe distante scurte. Nu vad de ce ar trebui sa coste mai mult cu R decat cu IC era de ajuns sa coste amandoua la fel, probabil CFR se gandeste sa nu bage trenuri IC din 2 in 2 ore chiar daca s-a laudat tot timpul, chiar si in acesta vara , cu acest lucru.

Asta e planul. Bucuresti - Oradea sau Bucuresti - Cluj va costa la fel cu orice tren.

Citat :

2.tarifele pe distante scurte gen Constanta-Medgidia trebuie diferentiate pentru tipul de tren adica lumea sa prefere RE sau R dar si timpul de deplasare sa fie bun (nu 50 de minute cat face acum ci maxim 35' pentru R , 28' pentru RE , 23' pentru IR si 20' pentru IC ) iar RE sa fie multe , la intervale egale de timp , cu plecari la ora si minut din fiecare gara . R ar trebui sa fie puse la ore pentru navetisti iar RE la intervale de 2 ore alternand cu IC. In plus , RE si R ar trebui deservite de rame electrice de ultima generatie . Alta idee ar fii ca materialul rulant de IR sa nu difere mult de cel IC , diferenta constand in viteza maxima atinsa , numarul de opriri si implicit in timpii finali.

Exista multe variante, din cate am inteles. O sa vedem ce iese. Oricum, RE, IR si IC pe Medgidia - Constanta vor face 23-26 minute, nu au cum sa faca mai putin. Cu R-ul nu prea ai cum sa faci 35', sunt totusi 8 opriri. 50' este un timp rezonabil - oricum, pentru Constanta - Medgidia, trenul optim este RE, nu R, deci acela va fi cel care va fi cel mai avantajos ca pret (la fel ca si R).

Nu as pune eu pe RE si pe R rame electrice de ultima generatie, daca nu vrei in 2 luni sa ajunga 'jeguri electrice de ultima generatie'. Pe rute civilizate (gen Constanta - Medgidia sau Bucuresti - Ploiesti), unde ai clienti 'middle class', 26-16-urile si TE-urile modernizate (eventual, pe rutele R premium, cu barul functional) sunt absolut excelente. Pe rute necivilizate (gen Bucuresti - Lehliu), vagoane 20-47, vopsite intr-o schema de culori clara - as scrie pe vagoanele astea 'CFR ofera conditii civilizate pe rute cu calatori civilizati. Acesta nu este un astfel de tren'. Cand scade cantitatea de coji de seminte pe cm patrat, atunci vorbim si de altceva.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8367
Data de inscriere : 26/05/2011

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: noile tarife   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMier 24 Aug 2011, 00:06

Daca vor fii preturile actuale de pe trenurile accerelate 85-120% ar fii super deoarece multe RAPIDE vor avea tarife de IR si deci vom putea merge si in cursul zilei la un tarif rezonabil (nu doar noaptea cum este acum),

Iar din 2012 probabil ca vor fii mai dese trenurile R SI RE prin venirea MANAGEMENTULUI PRIVAT si vor raspunde mai coerent la SOLICITARILE CLIENTILOR, PASAGERILOR.

Laughing
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8302
Data de inscriere : 18/03/2011

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMier 24 Aug 2011, 01:56

Adica ? La ce faci referire ca doar noaptea poti merge acum la pret decent ? Nu stiu sa existe in prezent vreo diferentiere de pret intre noapte si zi.
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5137
Data de inscriere : 23/06/2011

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMier 24 Aug 2011, 08:11

Dar vor mai fi diferentieri pe zone kilometrice ca acum? Pe aceleasi zone kilometrice sau se vor restrange zonele?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMier 24 Aug 2011, 09:56

Nu vor fi mai multe trenuri de calatori. Banca Mondiala conditioneaza acordarea transei de 400 milioane euro din septembrie, printre altele, impunand Ministerului Transporturilor desfiintarea a cel putin 25 % din trenurile de calatori si inlocuirea acestora cu autobuze, considerate mai rentabile. Sad
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeMier 24 Aug 2011, 13:33

IonutCFR2009 a scris:
Nu vor fi mai multe trenuri de calatori. Banca Mondiala conditioneaza acordarea transei de 400 milioane euro din septembrie, printre altele, impunand Ministerului Transporturilor desfiintarea a cel putin 25 % din trenurile de calatori si inlocuirea acestora cu autobuze, considerate mai rentabile. Sad

De unde ai scos chestia asta? Am documentul World Bank in fata, nu scrie absolut nicaieri asa ceva - tot ce scrie este 'regandirea pachetului social pe calea ferata si ajustarea pachetului social in functie de necesitatile de transport, mai ales in relatie cu liniile secundare concesionate'. Atat!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15506
Data de inscriere : 06/03/2009

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 19:19

Mult mediatizatele garnituri care faceau legatura intre Gara Bucuresti Nord si Bucuresti Obor pentru a prelua putinii calatori la Complexul en-gros Dragonul Rosu, au disparut din peisaj. Din cele 4 perechi de trenuri a mai ramas in circulatie un singura!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:06

COSTACHE MIHAIL a scris:
Mult mediatizatele garnituri care faceau legatura intre Gara Bucuresti Nord si Bucuresti Obor pentru a prelua putinii calatori la Complexul en-gros Dragonul Rosu, au disparut din peisaj. Din cele 4 perechi de trenuri a mai ramas in circulatie un singura!
Perechea asta e singura la care sunt ceva calatori, celelalte au circulat mai mult goale, la fel ca desiro ptr otopeni, multe circula goale si degeaba.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitimeLun 29 Aug 2011, 21:27

Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:

Incepând cu 31 octombrie 2011,
A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat
A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica
A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata
A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat

Sursa: www.infofer.ro
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 51 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 51 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: