|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 13 Aug 2011, 23:44 | |
| Stai sa vezi bomboana de pe tort de la noul mers daca vor baga acceleratele la IR cu preturi de rapid!!! Deja la noi mersul cu acceleratul a ajuns prohibitiv de parca am merge cu ICE.Poate pe o perioada scurta de timp se vor bucura de incasari in crestere ca inca mai e sezon estival da pe termen lung se indreapta spre faliment daca nu vor lua alte masuri sa imbunatateasca timpii de mers confortul si nu vor veni cu unele oferte!! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 13 Aug 2011, 23:53 | |
| Eu personal deja ma gandesc ca nu voi mai merge cu trenul si voi incerca sa ma limitez la cateva drumuri poate numai de sarbatori si si atunci cu personalul ca e cel mai ieftin , am ajuns vai de noi , preturi mari salarii minuscule . |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 15 Aug 2011, 13:13 | |
| - adrian78hd a scris:
- Stai sa vezi bomboana de pe tort de la noul mers daca vor baga acceleratele la IR cu preturi de rapid!!!
Deja la noi mersul cu acceleratul a ajuns prohibitiv de parca am merge cu ICE.Poate pe o perioada scurta de timp se vor bucura de incasari in crestere ca inca mai e sezon estival da pe termen lung se indreapta spre faliment daca nu vor lua alte masuri sa imbunatateasca timpii de mers confortul si nu vor veni cu unele oferte!! Sistemul nou de tarifare va fi complet reformat, si nimic din sistemul actual de tarifare nu va mai ramane in picioare. De altfel, noile nume nu sunt doar trenuri vechi cu nume noi - IR-urile NU VOR fi accelerate la pret de rapid. De altfel, se vrea o schema in care tarifele sa fie aproape exclusiv kilometrice, cu un 'bonus' pentru distante scurte in cazul in care folosesti trenurile R si o 'penalitate' daca folosesti R pentru distante lungi (adica, Bucuresti - Constanta va costa mai putin cu IR sau IC decat cu R). Din estimarile celor care lucreaza la orare si tarife (2 imi sunt prieteni), preturile la IR vor fi, in functie de distanta, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente. Intercity-urile vor avea si ele alte tarife - pe distante foarte scurte mai mari ca acum, dar mult mai mici pe distante lungi. Daca totul ramane asa cum e programat acum, nu aveti de ce sa va faceti griji, vom plati mai mult la R ca la P, dar MULT mai putin pentru a calatori cu trenuri de rang superior. P.S. Va rog, nu comparati preturile standard de la CFR cu super-ofertele de la vreo companie sau alta din vest. Comparati, va rog, walk-up-urile cu walk-up fare in DE (bilet luat in gara - majoritatea pasagerilor, inclusiv in tari din vest, nu isi iau biletul pe vreo ruta dubioasa in extra-sezon, cu 3 saptamani inainte, cu in gara, cand pleaca trenul). Sa luam de exemplu, Memmingen - Munchen, 110 km, o schimbare, este de 25 €, cu trenuri R si IR. La fel, Paris - Orleans, 128 km cu un Intercites, care este echivalentul A-ului romanesc, costa 20 €. La noi, Stockholm - Västerås, tot cam 100 km, luat in gara, cu echivalentul personalului romanesc, 13-14 €. Chiar si in tari cu nivel de trai apropiat cu cel al romanilor, de exemplu Ungaria, preturile sunt mai mari cu 10-20%. 100 km, Szolnok - Budapesta, costa, minimum 6.69 €, cu personalul. La fel, in Polonia, preturile pentru Cracovia - Katowice sunt de 16-18 zl (adica 3.8-4.2 euro) pentru numai 85 km, tot cu personalul (1h55-2h durata calatoriei). In Slovacia, Bratislava - Nové Zámky costa, 91 km, 4.58 € cu personalul si 7 € cu orice alt tren. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 15 Aug 2011, 13:22 | |
| De tarifrea care va fi introdusa la noul mers am auzit si eu ca va fi total diferita nu se mai bazeaza pe ce este acum adica pret de personal plus supliment la A sau R sau Ic , va fi exact cum a spus si "mihaiuc" , fiecare rang de tren cu tarifarea lui si zic eu ca este mult mai bine asa , in felul acesta pe distante de 800-900 km nu ne va mai parea asa scump un Acc sau R care va devenii IR sau Ic . Sper sa fie in bine aceasta schimbare eu asa o vad , la urma urmei trebuie sa ne modernizam . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 23 Aug 2011, 13:15 | |
| BIROUL DE PRESĂ, INFORMAŢII ŞI RELAŢII CU PUBLICUL Nr:1/2/372/23.08.2011 COMUNICAT DE PRESĂ 23.08.2011 Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că traficul feroviar între staţiile Cristian şi Bartolomeu este înterupt începând cu ora 10.30, după ce trenul 14707, care aparţine operatorului privat SC Regiotrans, a lovit un autoturism la intrarea în localitatea Cristian, judeţul Braşov. Din primele informaţii, două persoane au murit şi alte două au fost grav rănite, iar circulaţia trenurilor este blocată. În urma impactului, autoturismul a fost distrus în proporţie de 70%, fiind semnalate avarii şi la autommotor. În zona respectivă traficul feroviar se realizează pe linie simplă. Menţionăm că secţia de circulaţie Bartolomeu - Zărneşti este închiriată gestionarului privat SC RCCF Trans, iar operatorul economic SC Regiotrans asigură transportul feroviar. Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat, şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop reluarea traficului în condiţii de deplină siguranţă. Nr. Exemplare: 1 Şef birou, Oana Brânzan _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 23 Aug 2011, 16:00 | |
| - mihaiuc a scris:
Sistemul nou de tarifare va fi complet reformat, si nimic din sistemul actual de tarifare nu va mai ramane in picioare. De altfel, noile nume nu sunt doar trenuri vechi cu nume noi - IR-urile NU VOR fi accelerate la pret de rapid. De altfel, se vrea o schema in care tarifele sa fie aproape exclusiv kilometrice, cu un 'bonus' pentru distante scurte in cazul in care folosesti trenurile R si o 'penalitate' daca folosesti R pentru distante lungi (adica, Bucuresti - Constanta va costa mai putin cu IR sau IC decat cu R). Din estimarile celor care lucreaza la orare si tarife (2 imi sunt prieteni), preturile la IR vor fi, in functie de distanta, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente. Intercity-urile vor avea si ele alte tarife - pe distante foarte scurte mai mari ca acum, dar mult mai mici pe distante lungi.
1.Va mai exista R pe Bucuresti-Constanta sau a fost un exemplu ? 2.Scuze dar nu prea am inteles calculul tau matematic:,, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente''. Nu poti sa scazi 120% din ceva ce reprezinta 100% caci mai mult ca sigur ai vrut sa te referi la o scadere de pret din cel al acceleratului. Oricum , din punctul meu de vedere: 1.tarifele pentru IC, IR, RE si R ar trebui sa fie exact acelasi pe distante lungi gen Bucuresti-Constanta dar diferite intr-adevar pe distante scurte. Nu vad de ce ar trebui sa coste mai mult cu R decat cu IC era de ajuns sa coste amandoua la fel, probabil CFR se gandeste sa nu bage trenuri IC din 2 in 2 ore chiar daca s-a laudat tot timpul, chiar si in acesta vara , cu acest lucru. 2.tarifele pe distante scurte gen Constanta-Medgidia trebuie diferentiate pentru tipul de tren adica lumea sa prefere RE sau R dar si timpul de deplasare sa fie bun (nu 50 de minute cat face acum ci maxim 35' pentru R , 28' pentru RE , 23' pentru IR si 20' pentru IC ) iar RE sa fie multe , la intervale egale de timp , cu plecari la ora si minut din fiecare gara . R ar trebui sa fie puse la ore pentru navetisti iar RE la intervale de 2 ore alternand cu IC. In plus , RE si R ar trebui deservite de rame electrice de ultima generatie . Alta idee ar fii ca materialul rulant de IR sa nu difere mult de cel IC , diferenta constand in viteza maxima atinsa , numarul de opriri si implicit in timpii finali. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 23 Aug 2011, 17:17 | |
| - popovici a scris:
- Sistemul nou de tarifare va fi complet reformat, si nimic din sistemul actual de tarifare nu va mai ramane in picioare. De altfel, noile nume nu sunt doar
1.Va mai exista R pe Bucuresti-Constanta sau a fost un exemplu ?
Aproape sigur nu va mai exista. Planul nou este de a avea trenuri R numai pentru distante scurte, intre un 'nod' si un spatiu rural sau intre doua noduri. Stiu ca mi s-a explicat ca se incearca trenuri 'din doua bucati': R-uri Bucuresti - Lehliu si RE-uri Bucuresti - Lehliu (fara oprire) - Fetesti - Cernavoda (opriri in toate statiile). Se lucreaza inca, si eu n-am nici o treaba cu noul orar (nici macar nu lucrez in RO). - Citat :
2.Scuze dar nu prea am inteles calculul tau matematic:,, intre 85% si 120% din preturile pentru A-urile curente''. Nu poti sa scazi 120% din ceva ce reprezinta 100% caci mai mult ca sigur ai vrut sa te referi la o scadere de pret din cel al acceleratului.
Preturile pentru IR vor fi intre 85% si 120% din cele ale unui A curent. De exemplu, pe o ruta X, un bilet IR va costa 120% din pretul unui A, pe o ruta Y va costa 85%. Confortul oferit va fi cel de rapid (de exemplu, in normativ, se specifica, daca nu ma insel, ca trenurile IR trebuie sa aiba A/C). - Citat :
1.tarifele pentru IC, IR, RE si R ar trebui sa fie exact acelasi pe distante lungi gen Bucuresti-Constanta dar diferite intr-adevar pe distante scurte. Nu vad de ce ar trebui sa coste mai mult cu R decat cu IC era de ajuns sa coste amandoua la fel, probabil CFR se gandeste sa nu bage trenuri IC din 2 in 2 ore chiar daca s-a laudat tot timpul, chiar si in acesta vara , cu acest lucru.
Asta e planul. Bucuresti - Oradea sau Bucuresti - Cluj va costa la fel cu orice tren. - Citat :
2.tarifele pe distante scurte gen Constanta-Medgidia trebuie diferentiate pentru tipul de tren adica lumea sa prefere RE sau R dar si timpul de deplasare sa fie bun (nu 50 de minute cat face acum ci maxim 35' pentru R , 28' pentru RE , 23' pentru IR si 20' pentru IC ) iar RE sa fie multe , la intervale egale de timp , cu plecari la ora si minut din fiecare gara . R ar trebui sa fie puse la ore pentru navetisti iar RE la intervale de 2 ore alternand cu IC. In plus , RE si R ar trebui deservite de rame electrice de ultima generatie . Alta idee ar fii ca materialul rulant de IR sa nu difere mult de cel IC , diferenta constand in viteza maxima atinsa , numarul de opriri si implicit in timpii finali.
Exista multe variante, din cate am inteles. O sa vedem ce iese. Oricum, RE, IR si IC pe Medgidia - Constanta vor face 23-26 minute, nu au cum sa faca mai putin. Cu R-ul nu prea ai cum sa faci 35', sunt totusi 8 opriri. 50' este un timp rezonabil - oricum, pentru Constanta - Medgidia, trenul optim este RE, nu R, deci acela va fi cel care va fi cel mai avantajos ca pret (la fel ca si R). Nu as pune eu pe RE si pe R rame electrice de ultima generatie, daca nu vrei in 2 luni sa ajunga 'jeguri electrice de ultima generatie'. Pe rute civilizate (gen Constanta - Medgidia sau Bucuresti - Ploiesti), unde ai clienti 'middle class', 26-16-urile si TE-urile modernizate (eventual, pe rutele R premium, cu barul functional) sunt absolut excelente. Pe rute necivilizate (gen Bucuresti - Lehliu), vagoane 20-47, vopsite intr-o schema de culori clara - as scrie pe vagoanele astea 'CFR ofera conditii civilizate pe rute cu calatori civilizati. Acesta nu este un astfel de tren'. Cand scade cantitatea de coji de seminte pe cm patrat, atunci vorbim si de altceva. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: noile tarife Mier 24 Aug 2011, 00:06 | |
| Daca vor fii preturile actuale de pe trenurile accerelate 85-120% ar fii super deoarece multe RAPIDE vor avea tarife de IR si deci vom putea merge si in cursul zilei la un tarif rezonabil (nu doar noaptea cum este acum), Iar din 2012 probabil ca vor fii mai dese trenurile R SI RE prin venirea MANAGEMENTULUI PRIVAT si vor raspunde mai coerent la SOLICITARILE CLIENTILOR, PASAGERILOR. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 24 Aug 2011, 01:56 | |
| Adica ? La ce faci referire ca doar noaptea poti merge acum la pret decent ? Nu stiu sa existe in prezent vreo diferentiere de pret intre noapte si zi. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 24 Aug 2011, 08:11 | |
| Dar vor mai fi diferentieri pe zone kilometrice ca acum? Pe aceleasi zone kilometrice sau se vor restrange zonele? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 24 Aug 2011, 09:56 | |
| Nu vor fi mai multe trenuri de calatori. Banca Mondiala conditioneaza acordarea transei de 400 milioane euro din septembrie, printre altele, impunand Ministerului Transporturilor desfiintarea a cel putin 25 % din trenurile de calatori si inlocuirea acestora cu autobuze, considerate mai rentabile. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 24 Aug 2011, 13:33 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Nu vor fi mai multe trenuri de calatori. Banca Mondiala conditioneaza acordarea transei de 400 milioane euro din septembrie, printre altele, impunand Ministerului Transporturilor desfiintarea a cel putin 25 % din trenurile de calatori si inlocuirea acestora cu autobuze, considerate mai rentabile.
De unde ai scos chestia asta? Am documentul World Bank in fata, nu scrie absolut nicaieri asa ceva - tot ce scrie este 'regandirea pachetului social pe calea ferata si ajustarea pachetului social in functie de necesitatile de transport, mai ales in relatie cu liniile secundare concesionate'. Atat! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 26 Aug 2011, 19:19 | |
| Mult mediatizatele garnituri care faceau legatura intre Gara Bucuresti Nord si Bucuresti Obor pentru a prelua putinii calatori la Complexul en-gros Dragonul Rosu, au disparut din peisaj. Din cele 4 perechi de trenuri a mai ramas in circulatie un singura! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 26 Aug 2011, 22:06 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Mult mediatizatele garnituri care faceau legatura intre Gara Bucuresti Nord si Bucuresti Obor pentru a prelua putinii calatori la Complexul en-gros Dragonul Rosu, au disparut din peisaj. Din cele 4 perechi de trenuri a mai ramas in circulatie un singura!
Perechea asta e singura la care sunt ceva calatori, celelalte au circulat mai mult goale, la fel ca desiro ptr otopeni, multe circula goale si degeaba. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 29 Aug 2011, 21:27 | |
| Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Medgidia - Tulcea Oras:
Incepând cu 31 octombrie 2011, A 1981 Bucuresti Nord (05:40) - Tulcea Oras (11:23) - Anulat A 1982 Tulcea Oras (06:02) - Bucuresti Nord (11:55) - Nu circula duminica A 1983 Bucuresti Nord (14:54) - Tulcea Oras (21:07) - Nu circula sâmbata A 1984 Tulcea Oras (15:20) - Bucuresti Nord (21:07) - Anulat
Sursa: www.infofer.ro |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |