|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 08 Noi 2011, 12:48 | |
| In cilpul postat de adrian78 de mai sus au uitat sa arate ca, cu trenul iti poti lua si bicicleta si alte vagoane mult mai comode, plus ca se vede aproape 100% calatorii din clip sunt de umplutura in mare parte cfr-isti. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 08 Noi 2011, 13:52 | |
| Nu stiu de ce si cum dar mie nu imi place deloc clipul ala, prea e trasa rau de coada. Filmare facuta in cel mai pur stil amator level...Asta daca sunteti atenti la detalii, daca nu pare ceva super intr-o tara civilizata cum am vrea toti sa fie. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 08 Noi 2011, 18:19 | |
| Uite cum se lucra la austrieci. http://www.bahnorama.com/ondemand/play.php/vid,598,Gleissanierung__vollmechanisiert |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 08 Noi 2011, 20:54 | |
| - paall a scris:
- In cilpul postat de adrian78 de mai sus au uitat sa arate ca, cu trenul iti poti lua si bicicleta si alte vagoane mult mai comode, plus ca se vede aproape 100% calatorii din clip sunt de umplutura in mare parte cfr-isti.
Nu stiu cine is aia dar sincer consider important un astfel de material publicitar pentru companie...chiar as vrea intr-o zi sa aprin televizorul si sa vad makar 10% din materialul de mai sus. |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6392 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 08 Noi 2011, 21:01 | |
| Ar fi frumos sa se foloseasca o parte din materialul filmat ca e frumos |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 09 Noi 2011, 17:06 | |
| Menținere modificări în circulația unor trenuriCFR Călători informează că, pentru continuarea efectuării unor lucrări la infrastructura feroviară între stațiile Aluniș – Reghin și Izvoru Oltului – Izvoru Mureșului, se vor menține următoarele modificări în circulația trenurilor, în perioada 5- 30 noiembrie 2011, astfel:
- trenurile accelerate 1972/1972-1 și 1973/1973-1 în relaţia Galaţi - Târgu Mureş şi retur se vor anula pe relaţia Siculeni - Târgu Mureş şi retur şi vor circula pe relaţia Galaţi - Siculeni - Miercurea Ciuc şi retur ca trenuri accelerate 12972 şi 12973.
- pe distanţa Galaţi - Siculeni şi retur, trenurile accelerat 12972 şi 12973 vor avea aceleaşi orare ca trenurile 1972 şi 1973, iar pe relaţia Siculeni - Miercurea Ciuc şi retur vor avea următoarele orare: trenul accelerat 12972/12972-1 pleacă din Siculeni la ora 11.35 şi soseşte în Miercurea Ciuc la ora 11.45, iar trenul accelerat 12973/12973-2 pleacă din Miercurea Ciuc la ora 15.50 şi soseşte în Siculeni la ora 16.00.
- trenurile accelerate 1952/1952-1 şi 1953/1953-2 în relaţia Adjud - Paşcani Triaj - Iaşi şi retur (ramuri la trenurile 1973 şi 1972) se vor anula.
CFR Călători informează că, în perioada 1 - 30 noiembrie 2011, pentru efectuarea lucrărilor de reabilitare a infrastructurii feroviare în stația Ciulnița, ce implică închiderea permanentă a liniei curente Ciulnița – Slobozia Veche, vor interveni modificări în circulația trenurilor de călători, astfel:
Vor fi anulate următoarele trenuri personale: în perioada 1 – 30 noiembrie 2011
- 8582, 8583, 8585, 8584, 8587, 8586, 8588 și 8589 în relația Ciulnița – Slobozia Veche și retur.
în perioada 2 – 30 noiembrie 2011
- 8581 și 8580 în relația Ciulnița – Slobozia Veche și retur.
Transportul călătorilor pe distanța Slobozia Veche – Ciulnița și retur va fi asigurat cu mijloace auto ce vor circula după mersul de circulație a trenurilor. De asemenea, orele de sosire și plecare vor fi afișate în stațiile Slobozia Veche și Ciulnița, iar îmbarcarea / debarcarea călătorilor se va face în autogările din zona gărilor Slobozia Veche și Ciulnița. Menționăm că legitimațiile de călătorie se vor emite de la ghișeele stației de plecare a trenului, iar abonamentele procurate pe această rută rămân valabile.
Rugăm pasagerii ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite la staţiile CFR informaţii privind rutele şi orariile trenurilor, la telefon 021/9521 sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.
|
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 10:30 | |
| http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=3647&action=dview
Nu stiu daca s-a mai postat pe aici aceasta stire, cei de la Softronic vor sa intre pe piata scandinava cu modelul TransMontana, cel putin asa reiese din articol. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 11:04 | |
| 132 de tone, la 7MW(7000KW) pleaca sina de sub ea. Macar sa reuseasca, cei de la Softronic sunt singurii din Romania care mai proiecteaza/construiesc ceva nou in tara asta. Cam asta e tendinta la marfa, vad ca si MMV lucreaza cu Softronic au destule locomotive Co'Co' si nu se mai vatia ca le distrug linia, mai au de gand sa mai cumpere cateva. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 11:38 | |
| Sina se distruge mai mult ca nu e intretinuta la timp, nu ca avem locomotive Co-Co, ce sa mai zic de americani, unde un SD-90 are 190 de tone, ala teoretic face transee in urma. La marfa solutia Co-Co e viabila mai ales pt marfarele grele, Bo-Bo e mai bun la trenurile de calatori. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 16:19 | |
| - lovekomotive a scris:
- http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=3647&action=dview
Nu stiu daca s-a mai postat pe aici aceasta stire, cei de la Softronic vor sa intre pe piata scandinava cu modelul TransMontana, cel putin asa reiese din articol. Mult succes, dar chiar nu stiu cine o sa le-o cumpere... In SE Trafikverket n-o sa-i lase sa circule decat pe Ofotenbanan, locomotiva e mult, mult prea grea pentru alte linii (100t este clasat ca 'greu', si taxat ca atare). Iar pe Ofotenbanan, LKAB are deja destule IORE-uri. Sigurii care mai trag trenuri care sa necesite asemenea monstri in Scandinavia sunt SSAB, si ocazional Statoil in Norvegia. Dar pentru asta Greencargo a cumparat Bo'Bo' uri de tip Re (Traxx-uri) de 5700 KW, care fac fata excelent cuplate 2 cate 2. Hectorrail are deja 2 bucati de 6400 KW (Siemensuri), si nu prea au ce face cu ele (trag la trenurile SSAB sau la Boliden). P.S. Am fost la Nordic Rail, si am vazut destui oameni contrariati ca cineva inca mai dezvolta batrana serie R a ASEA (practic ar circula cu omologarea R/EL15 facuta de ASEA)... Li se parea ceva exotic, cumva magic, o aratare venita dintr-o cu totul alta lume... - lovekomotive a scris:
- Sina se distruge mai mult ca nu e intretinuta la timp, nu ca avem locomotive Co-Co, ce sa mai zic de americani, unde un SD-90 are 190 de tone, ala teoretic face transee in urma. La marfa solutia Co-Co e viabila mai ales pt marfarele grele, Bo-Bo e mai bun la trenurile de calatori.
Nu compara UIC60 cu sina de 133 sau de 140 folosita de americani. 133 e mai grea cu 4 kg/m fata de UIC60, iar 140 cu aproape 9 km/m fata de UIC60. In plus, macazurile sunt putine, si infrastructura e facuta de la bun inceput pentru marfa grea. Softronicul este una din cele mai grele locomotive din Europa in momentul asta, si printre vehiculele grele din lume. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 16:58 | |
| Mihaiuc ar trebui sa detaliezi un pic sa inteleaga toti
http://en.wikipedia.org/wiki/Iore
Transmontana mai poate sa isi gaseasca piata de desfacere doar in China unde se mai gasesc asa monstri de 12000cp dar s-a vazut succesul lor o singura locomotiva vanduta la MMV restul doar vorbe!!La fel ar trebui suprataxate si la noi locomotivele Co-Co in special pe M800 |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 17:21 | |
| Greutate se poate reduce daca se vrea prin folosirea altei caroserii, carcase din aliaje usoare, nu va fi un succes dar cred ca-si va gasi un client undeva in lumea asta. Sa nu uitam de Africa, multe tari de acolo ar putea constitui o potentiala piata de desfacere si nu cred ca-si permit Traxx-uri, ES-uri sau mai stiu eu ce locomotiva moderna. Cu efort va scoate si Softronic ceva competitiv, va mai dura ceva, probabil nu au suficiente fonduri pt cercetare, de aceea tot modernizeaza si remodernizeaza EA-urile.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 17:28 | |
| Da da asa a zis lumea si de Logan si la jumate din pretul concurentei a rupt piata .. problema nu este greutatea sau vezi doamne CoCo .. problema e c.c sau c.a .. si cortexedge sigur stie despre ce vorbesc .Liniile se strica datorita proiectarii proaste ,daca un traseu de cale ferata are multe curbe evident ca fa fugii terasamentul pentru ca pamantul nu ai cum sa-l tasezi la fel de bine ca mama natura. T.U.I ul pe dincolo am vazut ca se plateste la tona doar la noi e pe dos.. in fine vad ca romanul nu se prea dezminte si vrea nu vrea nu prea are de ales , tot cu marfare grele moare pe gat .. asa ca BoBo la noi veac nu o sa fie.. cei de la OBB au prea multe si nu au ce face cu ele ,dar aia de la DB sunt mai cu cap si au arat-o de multe ori.In fond si la urma urmei degeaba zicem noi ca deeh nu se strica Taurusu la noi pe infrastructura si pe jumate e dreptate , dar jumate e dezatru sub el .Noi avem infrastructura praf in sensul ca sinele nu sunt echidistante si sunt 11052,5 tipuri de sine si rotile nu sunt uzate uniform => deteriorare mult mai rapida.Cine are masina si nu si-a facut unghiul de rulare pe rotile din fata stie despre ce vorbesc. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 19:25 | |
| Despre piata de desfacere a Transmontanei: Ar putea avea ceva succes in tarile fostei URSS, unde trenurile sunt grele si lungi si curentul electric relativ ieftin. Nu in Rusia (care are nevoie de anumite specificatii care pentru un producator european sunt foarte dificile), ci in Belarus, Ucraina, Kazakhstan, Uzbekistan etc. Cu dieseluri ar avea probabil succes si in tarile baltice. Si prin jur (RS, BG, HU, PL) ar putea avea succes ca alternativa low-cost la inchiriat. In China nu stiu, desi se potrivesc cu profilul transportatorilor chinezesti, acestia au producatori locali pentru locomotive grele, care le fac extrem de ieftine (si deloc stralucite). HDXD3 e foarte comparabila cu Transmontana, si deja au 1000 in serviciu, si mai au in comanda inca pe-atata. Cand au nevoie de colaborari, se duc direct la producatorii mari (Alstom, Bombardier, Siemens etc.). In India poate? Dar doar daca vor fi dispusi sa produca componente, nu locomotive integral... In Africa de Nord (mai precis doar in Egipt, Maroc si poate Tunisia si Algeria), infrastructura poate ar suporta asemenea locomotive grele, dar tarile astea nu au trenuri asa lungi incat sa necesite puteri de-astea. Desi, poate merita incercat. In restul Africii, in niciun caz, infrastructura acolo nu rezista cu 10t pe osie... - adrian78 a scris:
- Dmnul Mihaiuc ce cauta Euro-Construct ,Rostrade ,TFG in consortiile care participa la licitatii?
Romstrade si Euroconstruct vor face 'lucrari civile' adica sapaturile, umplerile, nivelarile de fundatie, fundatia caii etc. S-ar putea sa participe si la podete si la podurile rutiere peste CF. Au o gramada de echipamente (basculante, buldozere etc.) si echipamente pentru poduri de beton. Cat despre TFG, astia cara cu echipamentele proprii (locomotive + vagoane) materialele necesare lucrarii: piatra sparta, traverse, macazuri, pietris, balastru etc. Pana acum se subcontracta activitatea, de data asta TFG este parte a consortiului constructor. Avantajul e ca n-o sa se mai intample ce s-a intamplat pe Fundulea - Fetesti cu transportul pietrei sparte. |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5939 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 19:55 | |
| Ce s=a intamplat ci transportul pietrei sparte pe Fundulea-Fetesti? Nu sunt in tema....parca vazusem pe aici niste poze in care erau niste garnituri ale TFG-ului,care duceau acolo piatra.era o poza recent cu un ldh de-al lor in buftea si cateva poze chiar in zona cu pricina..... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |