|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Joi Dec 23, 2010 3:06 pm | |
| iata si o lista a proiectelor pentru calea ferata pe 2011
construirea liniei botosani - harlau reparatii la liniile gura putnei - putna valcele - bujoreni valcea (bucla ramnicu valcea) dangeni - saveni deva - brad vama - moldovita darmanesti - cacica - gura humorului bucuresti - giurgiu buda - slanic
proiecte pt viitor reparatii capitale la magistralele importante (schimbarea liniei si a tuturor echipamentelor ce ajuta la dirijarea traficului plus dublarea liniei acolo unde este posibil) bucuresti - ploiesti (trafic pe 4 linii) bucuresti - videle (trafic pe 4 linii) videle - dobeta turnu severin (trafic pe 2 linii) drobeta - caransebes (trafic pe o singura linie) caransebes - lugoj (trafic pe 2 linii) lugoj - timisoara nord (trafic pe 3 linii) ploiesti - buda (trafic pe 3 linii a treia linie mergand spre slanic) buda - oradea (trafic pe 2 linii plus electrificarea liniei intre baciu si oradea) bucuresti - constanta (trafic pe 3 linii) reparatii linie carbunesti - alunu
|
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi Dec 23, 2010 3:47 pm | |
| - jionutz a scris:
- bucuresti - constanta (trafic pe 3 linii)
Triplarea liniei Bucuresti-Constanta? Nu prea cred asta din moment ce actuala reabilitare a liniei se realizeaza pe 2 linii. Daca intentionau triplarea acum era momentul perfect pentru a realiza acest lucru. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Joi Dec 23, 2010 3:58 pm | |
| in viitor dar deocamdata este numai o idee data de mai marii nostri |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin Dec 24, 2010 7:16 pm | |
| ce sunt cu SFurile alea:))))) in ce an se vor finaliza 2080?Pe Bucuresti -Ploiesti puteau sa faca o linie pentru marfa sa sa dubleze si electrifice linia 701 si redirectioneze tot traficul de marfa de pe M300 M 901 pe M800 |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar Dec 28, 2010 12:23 pm | |
| de astazi s-a deschis podul de la Sibot cu 30km/h |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar Dec 28, 2010 4:55 pm | |
| astazi a mers in probe EA 045
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mier Dec 29, 2010 6:33 pm | |
| Gara de Nord din Timişoara s-a transformat în raiul boschetarilor
Veniţi din toată ţara pentru a apela la mila timişorenilor, oamenii străzii au ajuns să ocupe întreaga gară din oraş. Noapte de noapte, sala de aşteptare, dar şi vagoanele trase pe liniile secunde se transformă în dormitoare. În acest răstimp, în oraş funcţionează un singur centru privat pentru protecţia oamenilor străzii.
Moartea în Gara de Nord a bărbatului venit din Turda la Timişoara pentru găsirea unui loc de muncă atrage un semnal de alarmă în rândul autorităţilor privind persoanele fără adăpost. Cum noaptea temparaturile scad chiar şi la -15 grade celsius, oamenii străzii au ajuns să doarmă unde pot. Unii dintre ei se refugiază în canale, alţii dorm în scări de bloc, puţini reuşesc să prindă un loc la singurul centru privat destinat boschetarilor din oraş, iar restul se descurcă cum pot în Gara de Nord din Timişoara.
Bărbat scos din Gara de Nord din Timişoara în gerul năprasnic şi lăsat să moară ca un câine
Un bărbat de 52 de ani a murit azi-noapte în gerul năprasnic după ce agenţii firmei de pază ce asigură protecţia Gării de Nord l-au scos pe omul străzii din sala de aşteptare. Bărbatul a fost găsit mort şi îngheţat bocnă de ceilalţi oamenii ai străzii. El mai fusese internat la spital cu doar 24 de ore înainte să moară. Bărbatul fusese preluat de ambulanţă cu 24 de ore în urmă după ce i s-a făcut rău în urma consumului de alcool. Medicii de la Spitalul Judeţean din Timişoara au decis să îl ţină pe bărbat internat mai multe ore, chiar dacă victima părea să se simtă mai bine. L-au ţinut pe om până s-a încălzit, i-au dat de mâncare şi de băut, după care omul străzii s-a reîntors în gară. Pentru că în Timişoara există un singur adăpost pentru boschetari, care mai mereu este plin, bărbatul de 52 de ani a încercat să adoarmă în sala de aşteptare a Gării de Nord. A reuşit să aţipească câteva minute, până agenţii de pază l-au dat afară pe om şi l-au trimis în gerul nemilos. Omul a încercat să adoarmă lângă un chioş de ziare, dar victima nu a rezistat frigului. El a fost găsit mort de ceilalţi oameni ai străzii. Era îngheţat bocnă şi acoperit cu câteva pagini de ziar. Medicii ajunşi la faţa locului au constatat decesul bărbatului. Oamenii străzii din Timişoara oferă zilele acestea o lecţie greu de înţeles pentru autorităţi şi trecători. Fără casă, masă şi un loc de muncă stabil, oamenii străzii şi-au pus la punct strategii pentru a supravieţuii celor trei luni de iarnă.
Adevarul |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6448 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier Dec 29, 2010 7:26 pm | |
| - jionutz a scris:
- Gara de Nord din Timişoara s-a transformat în raiul boschetarilor
Veniţi din toată ţara pentru a apela la mila timişorenilor, oamenii străzii au ajuns să ocupe întreaga gară din oraş. Noapte de noapte, sala de aşteptare, dar şi vagoanele trase pe liniile secunde se transformă în dormitoare. În acest răstimp, în oraş funcţionează un singur centru privat pentru protecţia oamenilor străzii.
Moartea în Gara de Nord a bărbatului venit din Turda la Timişoara pentru găsirea unui loc de muncă atrage un semnal de alarmă în rândul autorităţilor privind persoanele fără adăpost. Cum noaptea temparaturile scad chiar şi la -15 grade celsius, oamenii străzii au ajuns să doarmă unde pot. Unii dintre ei se refugiază în canale, alţii dorm în scări de bloc, puţini reuşesc să prindă un loc la singurul centru privat destinat boschetarilor din oraş, iar restul se descurcă cum pot în Gara de Nord din Timişoara.
Bărbat scos din Gara de Nord din Timişoara în gerul năprasnic şi lăsat să moară ca un câine
Un bărbat de 52 de ani a murit azi-noapte în gerul năprasnic după ce agenţii firmei de pază ce asigură protecţia Gării de Nord l-au scos pe omul străzii din sala de aşteptare. Bărbatul a fost găsit mort şi îngheţat bocnă de ceilalţi oamenii ai străzii. El mai fusese internat la spital cu doar 24 de ore înainte să moară. Bărbatul fusese preluat de ambulanţă cu 24 de ore în urmă după ce i s-a făcut rău în urma consumului de alcool. Medicii de la Spitalul Judeţean din Timişoara au decis să îl ţină pe bărbat internat mai multe ore, chiar dacă victima părea să se simtă mai bine. L-au ţinut pe om până s-a încălzit, i-au dat de mâncare şi de băut, după care omul străzii s-a reîntors în gară. Pentru că în Timişoara există un singur adăpost pentru boschetari, care mai mereu este plin, bărbatul de 52 de ani a încercat să adoarmă în sala de aşteptare a Gării de Nord. A reuşit să aţipească câteva minute, până agenţii de pază l-au dat afară pe om şi l-au trimis în gerul nemilos. Omul a încercat să adoarmă lângă un chioş de ziare, dar victima nu a rezistat frigului. El a fost găsit mort de ceilalţi oameni ai străzii. Era îngheţat bocnă şi acoperit cu câteva pagini de ziar. Medicii ajunşi la faţa locului au constatat decesul bărbatului. Oamenii străzii din Timişoara oferă zilele acestea o lecţie greu de înţeles pentru autorităţi şi trecători. Fără casă, masă şi un loc de muncă stabil, oamenii străzii şi-au pus la punct strategii pentru a supravieţuii celor trei luni de iarnă.
Adevarul pai din cate am inteles aici numa acea persoana a fost scoasa din sala de asteptare ceea ce ar fi chiar ceva ciudat sa scoti o singura persoana in timp ce toata sala de asteptare e plina de boschetari noaptea mai putin si fac si un foc de tabara acolo |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Vin Ian 07, 2011 8:03 pm | |
| Două femei au fost puse sub urmărire penală pentru că au fost prinse făcând turul vagoanelor de accelerat, pentru a le vinde călătorilor mărfuri de contrabandă. Poliţiştii au confiscat de la cele două comerciante de etnie romă mai multe parfumuri şi petarde şi le-au dat jos din tren. Cele două au fost prinse în trenurile accelerate, la Simeria, în timp ce intrau din compartiment în compartiment pentru a le vinde călătorilor parfumuri contrafăcute şi petarde. Nu aveau niciun fel de autorizaţie de comercializare şi nici bilete de tren. “În ambele cazuri au fost întocmite dosare de cercetare penală, iar bunurile menţionate au fost ridicate în vederea confiscării”, a precizat inspectorul Bogdan Niţu, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Hunedoara.
Adevarul |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Vin Ian 07, 2011 8:08 pm | |
| Două trenuri TGV cu peste 200 de pasageri la bord au plecat în urmă cu o zi în direcţii greşite. Neobişnuitul incident a produs mari întârzieri pe două linii ferate din Hexagon, între Lyon şi Rennes, informează L'Express, citată de Agerpres. Un TGV dublu, care venea de la Lyon şi avea în componenţă o garnitură cu destinaţia Nantes (via Tours) şi cealaltă, Rennes (via Le Mans), a fost duminică seară victima unei inversări. La Massy (Essonne), dintr-un motiv necunoscut, cele două garnituri TGV au fost inversate: cea care trebuia să ajungă la Rennes a plecat spre Nantes, via Tours, în timp ce cealaltă a pornit spre Rennes, prin Le Mans.
O "greşeală de direcţionare de garnitură este foarte rară", afirmă compania căilor ferate din Franţa, care adaugă într-un comunicat că "pasagerii au fost informaţi de controlori, în TGV, de această eroare". Cele două TGV-uri au fost nevoite să ajungă în gările de corespondenţă (Le Mans şi Tours).
Cei 200 de pasageri care urmau să ajungă la Rennes au avut mai mult noroc. Ei au avut o întârziere de două ore, dar "n-au schimat trenul" şi li s-au pus la dispoziţie, la gara din Rennes, 80 de taxiuri gratuite, arată SNCF. În ceea ce-i priveşte pe cei care urmau să ajungă la Nantes, ei au fost nevoiţi să ia alt tren la Le Mans pentru a ajunge la destinaţie, cu întârziere de o oră.
Incidentul intervine la câteva zile după întârzierea record a TGV-ului Strasbourg - Port Bou, sosit la destinaţie cu 12 ore întârziere.
Libertatea |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Vin Ian 07, 2011 8:33 pm | |
| Suceava: Eurogara Burdujeni, adăpostul vagabonzilor Oamenii străzii se încălzesc pe lângă calorifere sau dorm în sala de aşteptare din clădirea reabilitată cu 12 milioane de lei. Incinta a fost supravegheată până în 2008 de doi poliţişti comunitari, care permiteau doar accesul călătorilor.
Gara Burdujeni este una dintre cele mai mari staţii CFR din ţară şi, pentru o perioadă de timp, a fost a doua ca flux de călători, după Gara de Nord. A primit denumirea de eurogară în urma reabilitării, care a durat şapte ani şi a costat 12 milioane de lei. În momentul de faţă, pe ger şi ninsoare, eurogara Burdujeni este adăpost pentru boschetari şi maidanezi. Fie că stau în gară în timpul zilei pentru a se feri de temperaturile scăzute de afară, fie dorm pe scaunele din sala de aşteptare sau cerşesc, vagabonzii se simt ca acasă.
„Zilnic apar în gară diferite persoane care intră ca să se încălzească şi încearcă să rămână în zonă. Îi legitimăm, iar dacă e vorba despre un caz social sesizăm reprezentanţii Primăriei“, a declarat Florin Catană, şeful Poliţiei Transporturi Feroviare Suceava. Acesta a precizat că în gară are voie să intre orice om, pentru că este o zonă publică, astfel că accesul oamenilor străzii nu este restricţionat. Unii sunt „clienţi fideli“ ai eurogării din cartierul Burdujeni. „Vin în gară mai ales când e ger, dar şi când plouă. Stau lângă calorifer“, a menţionat Florin Catană.
Pe timp de noapte, sala de aşteptare a gării se transformă în dormitor pentru boschetari. Căldura şi scaunele curate sunt mai mult decât suficiente pentru aceştia. Uneori, de milă, poliţiştii comunitari le permit să se adăpostească dacă nu au consumat înainte băuturi alcoolice şi dacă promit să nu facă scandal.
Călătorii sunt speriaţi
De la deschiderea şantierului şi până în 2008, eurogara a fost inaccesibilă maidanezilor şi boschetarilor pentru că doi poliţişti comunitari au asigurat paza în incintă.
Acum, doi agenţi ai Poliţiei Transporturi Feroviare se ocupă de supraveghere. „Avem lucrători care asigură permanenţa. Mai bine era cu Poliţia Comunitară, dar vom vedea dacă în 2011 vom putea încheia din nou o colaborare“, a conchis Catană.
Persoanele care merg cu trenul sunt dezamăgite de peisaj. „Bine că nu am mult de stat în gară. În 20 de minute vine trenul în care trebuie să mă urc. Mie mi-e cam frică în gări tocmai din cauza boschetarilor“, a spus Aurelia Dragnea, călător.
Adevarul |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin Ian 07, 2011 9:06 pm | |
| Mi se pare cam ciudat ca Burdujeni sa fie a doua gara ca flux de calatori cand exista Cluj Brasov Timisoara Iasi .. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam Ian 08, 2011 10:57 am | |
| Anunt de atribuire (utilitati) numarul 98109/22.12.2010 Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Ion Preda , Tel. 021/3192433 , Email: ion.preda@cfr.ro , Fax: 021/3192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante - Servicii feroviare Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta Încarcat, transportat, descarcat si stivuire materiale de cale în depozitele Vâlcele si Bujoreni II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Servicii 2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport în vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Încarcat traverse aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: Tutana, Plostina, Schitu Matei si Gibei, si stivuit la SECTIA L1 PITESTI - DEPOZIT VÂLCELE Încarcat traverse aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: statia Samnic X, statia Samnic Y si Valcele Estsi stivuit la SECTIA L3 RM. VÂLCEA - DEPOZIT BUJORENI Codul NUTS: RO411 - Dolj II.1.3) Anuntul implica II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Serviciul consta în: SECTIA L1 PITESTI - DEPOZIT VÂLCELE • Încarcarea în mijloace de transport auto a materialelor rezultate din dezafectarea liniei ferate Rm. Vâlcea -Vâlcele respectiv: Traverse de beton T13, Traverse lemn normale, Traverse lemn pod, aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: Tutana, Plostina, Schitu Matei si Gibei. • Transportul materialelor încarcate din locatiile Tutana, Plostina, Schitu Matei si Gibei, în depozitul nou constituit din Vâlcele. • Descarcarea materialelor si stivuirea acestora în depozitul Vâlcele. Depozitul nou ce urmeaza a fi constituit se va afla în statia CF Vâlcele Linia CF 109 Pitesti - Curtea de Arges, cu intrare directa din soseaua Pitesti - Curtea de Arges DN 7C. SECTIA L3 RM. VÂLCEA - DEPOZIT BUJORENI • Încarcarea în mijloace de transport auto a materialelor rezultate din dezafectarea liniei ferate Rm. Vâlcea -Vâlcele respectiv: Traverse de beton T13, Traverse lemn normale, Traverse lemn pod, aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: statia Samnic X, statia Samnic Y si Valcele Est. • Transportul materialelor încarcate din locatiile statia Samnic X, statia Samnic Y si Valcele Est, în depozitul nou constituit din Bujoreni. • Descarcarea materialelor si stivuirea acestora în depozitul Bujoreni. Depozitul nou ce urmeaza a fi constituit se va afla în statia CF Bujoreni Linia CF 203 Rm. Vâlcea - Sibiu, cu intrare directa din soseaua Pitesti - Sibiu DN 7. Se vor avea în vedere prevederile caietului de sarcini. II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) 60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2) II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice Nu II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor) II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor 499,000 RON SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Tipul procedurii IV.1.1) Tipul procedurii Licitatie deschisa IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criterii de atribuire Pretul cel mai scazut IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica Da IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta 52/6/997/2010 IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract Nu SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI Contract nr: 880 Denumirea: Încarcat, transportat, descarcat si stivuire materiale de cale în depozitele Vâlcele si Bujoreni V.1) Data atribuirii contractului 12/20/2010 V.2) Numarul de oferte primite 4 V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul SC ATEEA FOREST 2005 SRL Adresa postala: PITESTI, STRADA CALEA BASCOV, BL.B2, SC.A, ET.1, AP.6, JUDETUL ARGES , Localitatea: Pitesti , Cod postal: 110124 , Romania , Tel. 0248220114 , Email: atea_comerce@yahoo.com , Fax: 0248220114 V.4) Informatii privind valoarea contractului Estimarea initiala a valorii contractului Valoarea: 678000.00 Moneda: RON Fara TVA Valoarea totala finala a contractului Valoarea: 499000.00 Moneda: RON Fara TVA V.5) Contractul ar putea fi subcontractat Nu SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu VI.2) Alte informatii VI.3) Cai de atac VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac Curtea de Apel Craiova Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200134 , Romania , Tel. 0251418568 , Email: cacraiova@just.ro , Fax: 0251415600 Organismul competent pentru procedurile de mediere Curtea de Apel Craiova Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200134 , Romania , Tel. 0251418568 , Email: cacraiova@just.ro , Fax: 0251415600 VI.3.2) Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac Sucursala Regionala CF Craiova- Oficiul Juridic Adresa postala: Bulevardul Decebal nr. 5-7 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200646 , Romania , Tel. 0351403214 , Fax: 0351403214 VI.4) Data expedierii prezentului anunt 22.12.2010 11:43 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Ian 08, 2011 11:46 am | |
| Deci 5 mld 100000 de euro numa pentru incarcat/descarcat si transport de materiale?Daca da inseamna ce o mare manerie bani aruncati in buzunarele la cine trebuie.. Iara daca te referi la reinceperea constructie caii ferate Pitesti-Rm Valcea mai bine ar proiecta alt traseu eu nu mai sunt de acord cu ideologia aia comunista sa treaca linia prin mai multe sate si comune sa aiba legatura cu orasele |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Ian 08, 2011 6:37 pm | |
| Atunci daca nu vrei sa treca calea ferata prin ssate si comune, care este rostul caii ferate? Nu de a transporta pasageri? Aceasta nu este o linie de mare viteza intrucat sa treca numai prin orase mari !!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |