Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeJoi Dec 23, 2010 3:06 pm

iata si o lista a proiectelor pentru calea ferata pe 2011

construirea liniei botosani - harlau
reparatii la liniile gura putnei - putna
valcele - bujoreni valcea (bucla ramnicu valcea)
dangeni - saveni
deva - brad
vama - moldovita
darmanesti - cacica - gura humorului
bucuresti - giurgiu
buda - slanic

proiecte pt viitor
reparatii capitale la magistralele importante (schimbarea liniei si a tuturor echipamentelor ce ajuta la dirijarea traficului plus dublarea liniei acolo unde este posibil)
bucuresti - ploiesti (trafic pe 4 linii)
bucuresti - videle (trafic pe 4 linii)
videle - dobeta turnu severin (trafic pe 2 linii)
drobeta - caransebes (trafic pe o singura linie)
caransebes - lugoj (trafic pe 2 linii)
lugoj - timisoara nord (trafic pe 3 linii)
ploiesti - buda (trafic pe 3 linii a treia linie mergand spre slanic)
buda - oradea (trafic pe 2 linii plus electrificarea liniei intre baciu si oradea)
bucuresti - constanta (trafic pe 3 linii)
reparatii linie carbunesti - alunu

Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 30/10/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeJoi Dec 23, 2010 3:47 pm

jionutz a scris:
bucuresti - constanta (trafic pe 3 linii)
Triplarea liniei Bucuresti-Constanta? Nu prea cred asta din moment ce actuala reabilitare a liniei se realizeaza pe 2 linii. Daca intentionau triplarea acum era momentul perfect pentru a realiza acest lucru.
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeJoi Dec 23, 2010 3:58 pm

in viitor Smile dar deocamdata este numai o idee data de mai marii nostri
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeVin Dec 24, 2010 7:16 pm

ce sunt cu SFurile alea:))))) in ce an se vor finaliza 2080?Pe Bucuresti -Ploiesti puteau sa faca o linie pentru marfa sa sa dubleze si electrifice linia 701 si redirectioneze tot traficul de marfa de pe M300 M 901 pe M800
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 03/09/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeMar Dec 28, 2010 12:23 pm

de astazi s-a deschis podul de la Sibot cu 30km/h
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 03/09/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeMar Dec 28, 2010 4:55 pm

astazi a mers in probe EA 045
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeMier Dec 29, 2010 6:33 pm

Gara de Nord din Timişoara s-a transformat în raiul boschetarilor

Veniţi din toată ţara pentru a apela la mila timişorenilor, oamenii străzii au ajuns să ocupe întreaga gară din oraş. Noapte de noapte, sala de aşteptare, dar şi vagoanele trase pe liniile secunde se transformă în dormitoare. În acest răstimp, în oraş funcţionează un singur centru privat pentru protecţia oamenilor străzii.

Moartea în Gara de Nord a bărbatului venit din Turda la Timişoara pentru găsirea unui loc de muncă atrage un semnal de alarmă în rândul autorităţilor privind persoanele fără adăpost. Cum noaptea temparaturile scad chiar şi la -15 grade celsius, oamenii străzii au ajuns să doarmă unde pot. Unii dintre ei se refugiază în canale, alţii dorm în scări de bloc, puţini reuşesc să prindă un loc la singurul centru privat destinat boschetarilor din oraş, iar restul se descurcă cum pot în Gara de Nord din Timişoara.

Bărbat scos din Gara de Nord din Timişoara în gerul năprasnic şi lăsat să moară ca un câine

Un bărbat de 52 de ani a murit azi-noapte în gerul năprasnic după ce agenţii firmei de pază ce asigură protecţia Gării de Nord l-au scos pe omul străzii din sala de aşteptare. Bărbatul a fost găsit mort şi îngheţat bocnă de ceilalţi oamenii ai străzii. El mai fusese internat la spital cu doar 24 de ore înainte să moară.
Bărbatul fusese preluat de ambulanţă cu 24 de ore în urmă după ce i s-a făcut rău în urma consumului de alcool. Medicii de la Spitalul Judeţean din Timişoara au decis să îl ţină pe bărbat internat mai multe ore, chiar dacă victima părea să se simtă mai bine. L-au ţinut pe om până s-a încălzit, i-au dat de mâncare şi de băut, după care omul străzii s-a reîntors în gară.
Pentru că în Timişoara există un singur adăpost pentru boschetari, care mai mereu este plin, bărbatul de 52 de ani a încercat să adoarmă în sala de aşteptare a Gării de Nord. A reuşit să aţipească câteva minute, până agenţii de pază l-au dat afară pe om şi l-au trimis în gerul nemilos.
Omul a încercat să adoarmă lângă un chioş de ziare, dar victima nu a rezistat frigului. El a fost găsit mort de ceilalţi oameni ai străzii. Era îngheţat bocnă şi acoperit cu câteva pagini de ziar. Medicii ajunşi la faţa locului au constatat decesul bărbatului.
Oamenii străzii din Timişoara oferă zilele acestea o lecţie greu de înţeles pentru autorităţi şi trecători. Fără casă, masă şi un loc de muncă stabil, oamenii străzii şi-au pus la punct strategii pentru a supravieţuii celor trei luni de iarnă.

Adevarul
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6448
Data de inscriere : 03/08/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeMier Dec 29, 2010 7:26 pm

jionutz a scris:
Gara de Nord din Timişoara s-a transformat în raiul boschetarilor

Veniţi din toată ţara pentru a apela la mila timişorenilor, oamenii străzii au ajuns să ocupe întreaga gară din oraş. Noapte de noapte, sala de aşteptare, dar şi vagoanele trase pe liniile secunde se transformă în dormitoare. În acest răstimp, în oraş funcţionează un singur centru privat pentru protecţia oamenilor străzii.

Moartea în Gara de Nord a bărbatului venit din Turda la Timişoara pentru găsirea unui loc de muncă atrage un semnal de alarmă în rândul autorităţilor privind persoanele fără adăpost. Cum noaptea temparaturile scad chiar şi la -15 grade celsius, oamenii străzii au ajuns să doarmă unde pot. Unii dintre ei se refugiază în canale, alţii dorm în scări de bloc, puţini reuşesc să prindă un loc la singurul centru privat destinat boschetarilor din oraş, iar restul se descurcă cum pot în Gara de Nord din Timişoara.

Bărbat scos din Gara de Nord din Timişoara în gerul năprasnic şi lăsat să moară ca un câine

Un bărbat de 52 de ani a murit azi-noapte în gerul năprasnic după ce agenţii firmei de pază ce asigură protecţia Gării de Nord l-au scos pe omul străzii din sala de aşteptare. Bărbatul a fost găsit mort şi îngheţat bocnă de ceilalţi oamenii ai străzii. El mai fusese internat la spital cu doar 24 de ore înainte să moară.
Bărbatul fusese preluat de ambulanţă cu 24 de ore în urmă după ce i s-a făcut rău în urma consumului de alcool. Medicii de la Spitalul Judeţean din Timişoara au decis să îl ţină pe bărbat internat mai multe ore, chiar dacă victima părea să se simtă mai bine. L-au ţinut pe om până s-a încălzit, i-au dat de mâncare şi de băut, după care omul străzii s-a reîntors în gară.
Pentru că în Timişoara există un singur adăpost pentru boschetari, care mai mereu este plin, bărbatul de 52 de ani a încercat să adoarmă în sala de aşteptare a Gării de Nord. A reuşit să aţipească câteva minute, până agenţii de pază l-au dat afară pe om şi l-au trimis în gerul nemilos.
Omul a încercat să adoarmă lângă un chioş de ziare, dar victima nu a rezistat frigului. El a fost găsit mort de ceilalţi oameni ai străzii. Era îngheţat bocnă şi acoperit cu câteva pagini de ziar. Medicii ajunşi la faţa locului au constatat decesul bărbatului.
Oamenii străzii din Timişoara oferă zilele acestea o lecţie greu de înţeles pentru autorităţi şi trecători. Fără casă, masă şi un loc de muncă stabil, oamenii străzii şi-au pus la punct strategii pentru a supravieţuii celor trei luni de iarnă.

Adevarul

pai din cate am inteles aici numa acea persoana a fost scoasa din sala de asteptare ceea ce ar fi chiar ceva ciudat sa scoti o singura persoana in timp ce toata sala de asteptare e plina de boschetari noaptea mai putin si fac si un foc de tabara acolo
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeVin Ian 07, 2011 8:03 pm

Două femei au fost puse sub urmărire penală pentru că au fost prinse făcând turul vagoanelor de accelerat, pentru a le vinde călătorilor mărfuri de contrabandă. Poliţiştii au confiscat de la cele două comerciante de etnie romă mai multe parfumuri şi petarde şi le-au dat jos din tren.
Cele două au fost prinse în trenurile accelerate, la Simeria, în timp ce intrau din compartiment în compartiment pentru a le vinde călătorilor parfumuri contrafăcute şi petarde. Nu aveau niciun fel de autorizaţie de comercializare şi nici bilete de tren.
“În ambele cazuri au fost întocmite dosare de cercetare penală, iar bunurile menţionate au fost ridicate în vederea confiscării”, a precizat inspectorul Bogdan Niţu, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Hunedoara.

Adevarul
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeVin Ian 07, 2011 8:08 pm

Două trenuri TGV cu peste 200 de pasageri la bord au plecat în urmă cu o zi în direcţii greşite. Neobişnuitul incident a produs mari întârzieri pe două linii ferate din Hexagon, între Lyon şi Rennes, informează L'Express, citată de Agerpres.
Un TGV dublu, care venea de la Lyon şi avea în componenţă o garnitură cu destinaţia Nantes (via Tours) şi cealaltă, Rennes (via Le Mans), a fost duminică seară victima unei inversări. La Massy (Essonne), dintr-un motiv necunoscut, cele două garnituri TGV au fost inversate: cea care trebuia să ajungă la Rennes a plecat spre Nantes, via Tours, în timp ce cealaltă a pornit spre Rennes, prin Le Mans.

O "greşeală de direcţionare de garnitură este foarte rară", afirmă compania căilor ferate din Franţa, care adaugă într-un comunicat că "pasagerii au fost informaţi de controlori, în TGV, de această eroare". Cele două TGV-uri au fost nevoite să ajungă în gările de corespondenţă (Le Mans şi Tours).

Cei 200 de pasageri care urmau să ajungă la Rennes au avut mai mult noroc. Ei au avut o întârziere de două ore, dar "n-au schimat trenul" şi li s-au pus la dispoziţie, la gara din Rennes, 80 de taxiuri gratuite, arată SNCF. În ceea ce-i priveşte pe cei care urmau să ajungă la Nantes, ei au fost nevoiţi să ia alt tren la Le Mans pentru a ajunge la destinaţie, cu întârziere de o oră.

Incidentul intervine la câteva zile după întârzierea record a TGV-ului Strasbourg - Port Bou, sosit la destinaţie cu 12 ore întârziere.

Libertatea
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeVin Ian 07, 2011 8:33 pm

Suceava: Eurogara Burdujeni, adăpostul vagabonzilor
Oamenii străzii se încălzesc pe lângă calorifere sau dorm în sala de aşteptare din clădirea reabilitată cu 12 milioane de lei. Incinta a fost supravegheată până în 2008 de doi poliţişti comunitari, care permiteau doar accesul călătorilor.

Gara Burdujeni este una dintre cele mai mari staţii CFR din ţară şi, pentru o perioadă de timp, a fost a doua ca flux de călători, după Gara de Nord. A primit denumirea de eurogară în urma reabilitării, care a durat şapte ani şi a costat 12 milioane de lei.
În momentul de faţă, pe ger şi ninsoare, eurogara Burdujeni este adăpost pentru boschetari şi maidanezi. Fie că stau în gară în timpul zilei pentru a se feri de temperaturile scăzute de afară, fie dorm pe scaunele din sala de aşteptare sau cerşesc, vagabonzii se simt ca acasă.


„Zilnic apar în gară diferite persoane care intră ca să se încălzească şi încearcă să rămână în zonă. Îi legitimăm, iar dacă e vorba despre un caz social sesizăm reprezentanţii Primăriei“, a declarat Florin Catană, şeful Poliţiei Transporturi Feroviare Suceava.
Acesta a precizat că în gară are voie să intre orice om, pentru că este o zonă publică, astfel că accesul oamenilor străzii nu este restricţionat. Unii sunt „clienţi fideli“ ai eurogării din cartierul Burdujeni. „Vin în gară mai ales când e ger, dar şi când plouă. Stau lângă calorifer“, a menţionat Florin Catană.


Pe timp de noapte, sala de aşteptare a gării se transformă în dormitor pentru boschetari. Căldura şi scaunele curate sunt mai mult decât suficiente pentru aceştia. Uneori, de milă, poliţiştii comunitari le permit să se adăpostească dacă nu au consumat înainte băuturi alcoolice şi dacă promit să nu facă scandal.


Călătorii sunt speriaţi


De la deschiderea şantierului şi până în 2008, eurogara a fost inaccesibilă maidanezilor şi boschetarilor pentru că doi poliţişti comunitari au asigurat paza în incintă.


Acum, doi agenţi ai Poliţiei Transporturi Feroviare se ocupă de supraveghere. „Avem lucrători care asigură permanenţa. Mai bine era cu Poliţia Comunitară, dar vom vedea dacă în 2011 vom putea încheia din nou o colaborare“, a conchis Catană.


Persoanele care merg cu trenul sunt dezamăgite de peisaj. „Bine că nu am mult de stat în gară. În 20 de minute vine trenul în care trebuie să mă urc. Mie mi-e cam frică în gări tocmai din cauza boschetarilor“, a spus Aurelia Dragnea, călător.

Adevarul
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeVin Ian 07, 2011 9:06 pm

Mi se pare cam ciudat ca Burdujeni sa fie a doua gara ca flux de calatori cand exista Cluj Brasov Timisoara Iasi ..
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam Ian 08, 2011 10:57 am

Anunt de atribuire (utilitati) numarul 98109/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Ion Preda , Tel. 021/3192433 , Email: ion.preda@cfr.ro , Fax: 021/3192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Încarcat, transportat, descarcat si stivuire materiale de cale în depozitele Vâlcele si Bujoreni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport în vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Încarcat traverse aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: Tutana, Plostina, Schitu Matei si Gibei, si stivuit la SECTIA L1 PITESTI - DEPOZIT VÂLCELE
Încarcat traverse aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: statia Samnic X, statia Samnic Y si Valcele Estsi stivuit la SECTIA L3 RM. VÂLCEA - DEPOZIT BUJORENI
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul consta în: SECTIA L1 PITESTI - DEPOZIT VÂLCELE • Încarcarea în mijloace de transport auto a materialelor rezultate din dezafectarea liniei ferate Rm. Vâlcea -Vâlcele respectiv: Traverse de beton T13, Traverse lemn normale, Traverse lemn pod, aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: Tutana, Plostina, Schitu Matei si Gibei. • Transportul materialelor încarcate din locatiile Tutana, Plostina, Schitu Matei si Gibei, în depozitul nou constituit din Vâlcele. • Descarcarea materialelor si stivuirea acestora în depozitul Vâlcele. Depozitul nou ce urmeaza a fi constituit se va afla în statia CF Vâlcele Linia CF 109 Pitesti - Curtea de Arges, cu intrare directa din soseaua Pitesti - Curtea de Arges DN 7C. SECTIA L3 RM. VÂLCEA - DEPOZIT BUJORENI • Încarcarea în mijloace de transport auto a materialelor rezultate din dezafectarea liniei ferate Rm. Vâlcea -Vâlcele respectiv: Traverse de beton T13, Traverse lemn normale, Traverse lemn pod, aflate actual în depozitele provizorii din urmatoarele locatii: statia Samnic X, statia Samnic Y si Valcele Est. • Transportul materialelor încarcate din locatiile statia Samnic X, statia Samnic Y si Valcele Est, în depozitul nou constituit din Bujoreni. • Descarcarea materialelor si stivuirea acestora în depozitul Bujoreni. Depozitul nou ce urmeaza a fi constituit se va afla în statia CF Bujoreni Linia CF 203 Rm. Vâlcea - Sibiu, cu intrare directa din soseaua Pitesti - Sibiu DN 7. Se vor avea în vedere prevederile caietului de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
499,000 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
52/6/997/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 880 Denumirea: Încarcat, transportat, descarcat si stivuire materiale de cale în depozitele Vâlcele si Bujoreni
V.1) Data atribuirii contractului 12/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ATEEA FOREST 2005 SRL
Adresa postala: PITESTI, STRADA CALEA BASCOV, BL.B2, SC.A, ET.1, AP.6, JUDETUL ARGES , Localitatea: Pitesti , Cod postal: 110124 , Romania , Tel. 0248220114 , Email: atea_comerce@yahoo.com , Fax: 0248220114
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 678000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 499000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200134 , Romania , Tel. 0251418568 , Email: cacraiova@just.ro , Fax: 0251415600
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200134 , Romania , Tel. 0251418568 , Email: cacraiova@just.ro , Fax: 0251415600
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Regionala CF Craiova- Oficiul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr. 5-7 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200646 , Romania , Tel. 0351403214 , Fax: 0351403214
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 11:43
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam Ian 08, 2011 11:46 am

Deci 5 mld 100000 de euro numa pentru incarcat/descarcat si transport de materiale?Daca da inseamna ce o mare manerie bani aruncati in buzunarele la cine trebuie..
Iara daca te referi la reinceperea constructie caii ferate Pitesti-Rm Valcea mai bine ar proiecta alt traseu eu nu mai sunt de acord cu ideologia aia comunista sa treaca linia prin mai multe sate si comune sa aiba legatura cu orasele
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5819
Data de inscriere : 26/01/2010

Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitimeSam Ian 08, 2011 6:37 pm

Atunci daca nu vrei sa treca calea ferata prin ssate si comune, care este rostul caii ferate? Nu de a transporta pasageri? Aceasta nu este o linie de mare viteza intrucat sa treca numai prin orase mari !!!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 29 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: