| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 08 Ian 2011, 19:20 | |
| - sorinucu a scris:
- Atunci daca nu vrei sa treca calea ferata prin ssate si comune, care este rostul caii ferate? Nu de a transporta pasageri? Aceasta nu este o linie de mare viteza intrucat sa treca numai prin orase mari !!!
Tu crezi ca daca se va realiza calea ferata Valcele-Bujoreni isi va scoate banii din cati sateni se duc la piata la Valcea sau Pitesti cu lapte?Avantajul major rezulta din faptul ca este cea mai scurta ruta spre Bucuresti si cu cea mai mica declivitate iar trenurile Accelerate care nu vor mai ocoli prin Piatra Olt si Caracal..
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Sam 08 Ian 2011, 23:16, editata de 2 ori |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 08 Ian 2011, 21:11 | |
| Este vorba de un coridor European !!! Nu de satenii care merg cu produse in pietele agro-alimentare din aceste doua municipii. Este vorba de scurtarea distantei dintre Arad si Bucuresti si de faptul ca aceasta ruta a fost gata 100% si chiar au circulat cateva trenuri cu calatori cu 120 km/ora intre Valcele si Rm Valvea.
Ultima editare efectuata de catre sorinucu in Sam 08 Ian 2011, 22:31, editata de 1 ori |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 08 Ian 2011, 22:31 | |
| am fost pe aceasta linie in 1997 pot sa afirm ca linia pe teren nu era realizata 100% am ajuns la un viaduct care era inca in cosntructie in acel an era chiar si o betoniera un container pentru muncitori si mai multe materiale abandonate insa deci nu avea cum sa circule trenuri pe acest traseu (chiar daca intrun mers erau bagate trenuri de calatori) |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 08 Ian 2011, 22:36 | |
| Va asigur ca au circulat trenuri de pasageri (intr-o perioada scurta), a spus chiar un inginer care a lucrat la acest tronson, pe PRO TV. Viaductul de care vorbesti nu era in constructie, ci era intr-un fel de "reconstructie" deoarece precedentul a fost realizat in graba si nerespectand standardele, asa ca s-au hotarat sa il "reconstruiasca", din '97, ne mai lucrandu-se nimic la linie ! |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 08 Ian 2011, 22:39 | |
| atunci iti pun urmatoarea intrebare de ce acel viaduct nu avea capetele inca construite? se poate sa fi circulat dar nu pe tot traseul... si sa fi fost numa un tren de proba ceva |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 08 Ian 2011, 22:41 | |
| CFR Infrastructura, in prag de faliment Cu datorii de peste un miliard de lei noi la Electrica, compania care gestioneaza liniile ferate se pregateste de faliment. Sefii de la Infrastructura spun ca singura solutie este cresterea taxei de sina pe care sa o incaseze de la CFR Calatori. Asta inseamna, insa, bilete de tren mai scumpe cu pana la 50%.
Sunt gari in Romania unde lumina s-a stins de luni de zile, iar pentru linii pe care trenurile merg, in ritm de melc, nu exista bani pentru reparatii. De toate acestea raspund cei de la CFR Infrastructura.
Societatea traieste din taxele pe care le percepe de la CFR Marfa si CFR Calatori. Fiecare tren de calatori plateste acum doar 9 lei pe kilometru. Sunt bani putini, asa ca sefii din CFR Infrastructura platesc salariile si curentul pe datorie.
Ministrul transporturilor este ultimul care are cuvantul in aceasta disputa. O taxa de infrastructura mai mare inseamna bilete mai scumpe, in cazul in care executivul nu acopera diferenta prin compensatii.
In timp ce problema este pasata de la un guvern la altul, din cauza starii dezastruoase a liniilor, transportul de marfa si de calatori se muta, cu totul, pe sosele.
Oricat va ajunge taxa de sina sau oricat se scumpesc biletele, CFR va fi nevoita sa se supuna economiei de piata. Cata vreme trenul merge prea incet, iar conditiile de transport sunt, de multe ori, jalnice, clientii nu vor veni cu bani.
PRO TV |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 08 Ian 2011, 22:42 | |
| S-a mai discutat de ce lipseau capetele. Capetele lipseau deoarece erau "umplute" cu moloz, nu erau din beton-armat ca si viaductul. |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 08 Ian 2011, 22:47 | |
| se poate sorinucu nu zic nu este vb de un viaduct la iesirea dintro statie daca imi aduc bine aminte nici macar gara nu era construita ci numa fundatia stiu ca am ajuns la un macaz era un semnal mecanic (3 linii parca avea statia) si am vazut ce tiam povestit pana acum cred ca dupa aceasta statie urma Valcele sau poate vroiau sa faca o statie noua nu stiu... |
|
| |
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 08 Ian 2011, 22:55 | |
| Haos pe liniile de cale ferata din Polonia Haos, haos, haos. Acestea sunt cuvintele care au fost pe buzele tuturor persoanelor care au vrut sa calatoreasca cu trenul in Polonia. Multi oameni au vrut sa se intoarca din vacanta cu trenul, dar nu erau suficiente locuri si garnituri. In unele localitati, pasagerii furiosi au blocat trenurile in gara, cerandu-le autoritatilor sa suplimenteze numarul vagoanelor.
Numarul neobisnuit mare al celor care au ales trenul pentru intoarcerea din vacanta de sarbatori a pus la grea incercare compania feroviara.
Norocosii care s-au suit totusi in tren au calatorit lipiti unii de altii, aproape striviti.
Multi s-au urcat in vagoane direct pe geam, ca sa nu stea la cozile interminabile.
Situatia n-a ramas fara urmari. Directorul Cailor Ferate a fost concediat pentru gestionarea deficitara a crizei
PRO TV |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 08 Ian 2011, 22:59 | |
| - jionutz a scris:
- CFR Infrastructura, in prag de faliment
Societatea traieste din taxele pe care le percepe de la CFR Marfa si CFR Calatori. Fiecare tren de calatori plateste acum doar 9 lei pe kilometru. Sunt bani putini, asa ca sefii din CFR Infrastructura platesc salariile si curentul pe datorie.
Oricat va ajunge taxa de sina sau oricat se scumpesc biletele, CFR va fi nevoita sa se supuna economiei de piata. Cata vreme trenul merge prea incet, iar conditiile de transport sunt, de multe ori, jalnice, clientii nu vor veni cu bani.
PRO TV Bun si taxele de la privati unde sunt?sau ei au trenuri cu levitatie magnetica plutesc desupra sinei?Bine ca la ei ii voie sa circule cu 2 trenuri in unu sa plateasca taxa numai pentru un tren..Pana la urma tind sa cred ca si cedarea sectilor neprofitabile a fost doar un pretext pentru a le da cadou celor de la Regio si TFG ca sa faca niste banuti buni pentru partid ca mai mult ca sigur nu le plang ei de mila calatorilor sau ca trenurile lor circula goale..Ce tot ne mai codim atat se vrea falimentarea intregului sector feroviar si impartirea acestuia In Polonia se poate la noi stau oameni si ingheata cate 20 de ore in trenuri si nu se intampla nimic ...Parca l-a demis pe un directoras mai micut atat |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 09 Ian 2011, 00:12 | |
| Cea mai mare prostire impartirea CFR-ului in 3 companii. Cel mai bine exista o singura companie nationala cu 3 divizii incluse: Marfa, Calatori si Infrastructura. Asa banii se gestionau mai usor in opinia mea. OARE CAND VOR INCETA CONSTRUCTIA DE AUTOSTRAZI IN SCHIMBUL CAILOR FERATE NET SUPERIOARE? |
|
| |
stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5875 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 09 Ian 2011, 08:35 | |
| - RazvanCFR a scris:
- Cea mai mare prostire impartirea CFR-ului in 3 companii.
Cel mai bine exista o singura companie nationala cu 3 divizii incluse: Marfa, Calatori si Infrastructura. Asa banii se gestionau mai usor in opinia mea. OARE CAND VOR INCETA CONSTRUCTIA DE AUTOSTRAZI IN SCHIMBUL CAILOR FERATE NET SUPERIOARE? Multumeste-i lui nea Baselu,ca el a spart SNCFR in 3 companii(asta ca sa nu mai exemplificam si celelalte mici diviziuni),chipurile cica asa vor iesi la iveala pierderile si le va eradica....na,ca au trecut circa 12 ani de atunci,si cele 3 companii au ajuns in faliment...iar pierderile?!!!?...cu mult mai monstruoase. |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 09 Ian 2011, 12:37 | |
| Stire proaspata: S-a inceput reabilitarea podului de la Cernavoda. Revin cu informatii suplimentare mai tarziu. Nustiu daca auto sau rutier, insa cert este ca s-a inceput reabilitarea acestui pod. Lucrarile urmeaza sa fie finalizate in 2012.
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 09 Ian 2011, 12:48 | |
| Se reabiliteaza podul rutier de la Cernavoda. Au spus la tv ca circulatia va fi inchisa si se va desfasura pe rute ocolitoare: 1. Bucuresti - Urziceni - Slobozia - Tandarei - Giurgeni - Constanta 2. Bucuresti - Lehliu - Drajna - Slobozia - Tandarei - Giurgeni - Constanta
Stirea aici: http://www.cugetliber.ro/1294351200/articol/73941/podul-de-la-cernavoda-inchis-pentru-un-an-vezi-aici-rutele-ocolitoare/ |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 09 Ian 2011, 15:16 | |
| Da, podul rutier. Inseamna ca toti ce vor sa circule la mare mai repede vor alege trenul in schimbul masinilor. Sa speram. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|