Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 19:20

sorinucu a scris:
Atunci daca nu vrei sa treca calea ferata prin ssate si comune, care este rostul caii ferate? Nu de a transporta pasageri? Aceasta nu este o linie de mare viteza intrucat sa treca numai prin orase mari !!!

Tu crezi ca daca se va realiza calea ferata Valcele-Bujoreni isi va scoate banii din cati sateni se duc la piata la Valcea sau Pitesti cu lapte?Avantajul major rezulta din faptul ca este cea mai scurta ruta spre Bucuresti si cu cea mai mica declivitate iar trenurile Accelerate care nu vor mai ocoli prin Piatra Olt si Caracal..


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Sam 08 Ian 2011, 23:16, editata de 2 ori
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5819
Data de inscriere : 26/01/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 21:11

Este vorba de un coridor European !!! Nu de satenii care merg cu produse in pietele agro-alimentare din aceste doua municipii. Este vorba de scurtarea distantei dintre Arad si Bucuresti si de faptul ca aceasta ruta a fost gata 100% si chiar au circulat cateva trenuri cu calatori cu 120 km/ora intre Valcele si Rm Valvea.


Ultima editare efectuata de catre sorinucu in Sam 08 Ian 2011, 22:31, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:31

am fost pe aceasta linie in 1997
pot sa afirm ca linia pe teren nu era realizata 100%
am ajuns la un viaduct care era inca in cosntructie in acel an
era chiar si o betoniera un container pentru muncitori si mai multe materiale abandonate insa
deci nu avea cum sa circule trenuri pe acest traseu (chiar daca intrun mers erau bagate trenuri de calatori)
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5819
Data de inscriere : 26/01/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:36

Va asigur ca au circulat trenuri de pasageri (intr-o perioada scurta), a spus chiar un inginer care a lucrat la acest tronson, pe PRO TV. Viaductul de care vorbesti nu era in constructie, ci era intr-un fel de "reconstructie" deoarece precedentul a fost realizat in graba si nerespectand standardele, asa ca s-au hotarat sa il "reconstruiasca", din '97, ne mai lucrandu-se nimic la linie !
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:39

atunci iti pun urmatoarea intrebare
de ce acel viaduct nu avea capetele inca construite?
Smile se poate sa fi circulat dar nu pe tot traseul...
si sa fi fost numa un tren de proba ceva
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:41

CFR Infrastructura, in prag de faliment
Cu datorii de peste un miliard de lei noi la Electrica, compania care gestioneaza liniile ferate se pregateste de faliment. Sefii de la Infrastructura spun ca singura solutie este cresterea taxei de sina pe care sa o incaseze de la CFR Calatori.
Asta inseamna, insa, bilete de tren mai scumpe cu pana la 50%.

Sunt gari in Romania unde lumina s-a stins de luni de zile, iar pentru linii pe care trenurile merg, in ritm de melc, nu exista bani pentru reparatii. De toate acestea raspund cei de la CFR Infrastructura.

Societatea traieste din taxele pe care le percepe de la CFR Marfa si CFR Calatori. Fiecare tren de calatori plateste acum doar 9 lei pe kilometru. Sunt bani putini, asa ca sefii din CFR Infrastructura platesc salariile si curentul pe datorie.

Ministrul transporturilor este ultimul care are cuvantul in aceasta disputa. O taxa de infrastructura mai mare inseamna bilete mai scumpe, in cazul in care executivul nu acopera diferenta prin compensatii.

In timp ce problema este pasata de la un guvern la altul, din cauza starii dezastruoase a liniilor, transportul de marfa si de calatori se muta, cu totul, pe sosele.

Oricat va ajunge taxa de sina sau oricat se scumpesc biletele, CFR va fi nevoita sa se supuna economiei de piata. Cata vreme trenul merge prea incet, iar conditiile de transport sunt, de multe ori, jalnice, clientii nu vor veni cu bani.

PRO TV
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5819
Data de inscriere : 26/01/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:42

S-a mai discutat de ce lipseau capetele. Capetele lipseau deoarece erau "umplute" cu moloz, nu erau din beton-armat ca si viaductul.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:47

se poate sorinucu nu zic nu
este vb de un viaduct la iesirea dintro statie daca imi aduc bine aminte
nici macar gara nu era construita ci numa fundatia
stiu ca am ajuns la un macaz era un semnal mecanic (3 linii parca avea statia) si am vazut ce tiam povestit pana acum
cred ca dupa aceasta statie urma Valcele
sau poate vroiau sa faca o statie noua nu stiu...
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 28/04/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: informatii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:55

Haos pe liniile de cale ferata din Polonia
Haos, haos, haos. Acestea sunt cuvintele care au fost pe buzele tuturor persoanelor care au vrut sa calatoreasca cu trenul in Polonia. Multi oameni au vrut sa se intoarca din vacanta cu trenul, dar nu erau suficiente locuri si garnituri.
In unele localitati, pasagerii furiosi au blocat trenurile in gara, cerandu-le autoritatilor sa suplimenteze numarul vagoanelor.

Numarul neobisnuit mare al celor care au ales trenul pentru intoarcerea din vacanta de sarbatori a pus la grea incercare compania feroviara.

Norocosii care s-au suit totusi in tren au calatorit lipiti unii de altii, aproape striviti.

Multi s-au urcat in vagoane direct pe geam, ca sa nu stea la cozile interminabile.

Situatia n-a ramas fara urmari. Directorul Cailor Ferate a fost concediat pentru gestionarea deficitara a crizei

PRO TV
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeSam 08 Ian 2011, 22:59

jionutz a scris:
CFR Infrastructura, in prag de faliment
Societatea traieste din taxele pe care le percepe de la CFR Marfa si CFR Calatori. Fiecare tren de calatori plateste acum doar 9 lei pe kilometru. Sunt bani putini, asa ca sefii din CFR Infrastructura platesc salariile si curentul pe datorie.

Oricat va ajunge taxa de sina sau oricat se scumpesc biletele, CFR va fi nevoita sa se supuna economiei de piata. Cata vreme trenul merge prea incet, iar conditiile de transport sunt, de multe ori, jalnice, clientii nu vor veni cu bani.

PRO TV

Bun si taxele de la privati unde sunt?sau ei au trenuri cu levitatie magnetica plutesc desupra sinei?Bine ca la ei ii voie sa circule cu 2 trenuri in unu sa plateasca taxa numai pentru un tren..Pana la urma tind sa cred ca si cedarea sectilor neprofitabile a fost doar un pretext pentru a le da cadou celor de la Regio si TFG ca sa faca niste banuti buni pentru partid ca mai mult ca sigur nu le plang ei de mila calatorilor sau ca trenurile lor circula goale..Ce tot ne mai codim atat se vrea falimentarea intregului sector feroviar si impartirea acestuia

In Polonia se poate la noi stau oameni si ingheata cate 20 de ore in trenuri si nu se intampla nimic ...Parca l-a demis pe un directoras mai micut atat
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 30/10/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeDum 09 Ian 2011, 00:12

Cea mai mare prostire impartirea CFR-ului in 3 companii.
Cel mai bine exista o singura companie nationala cu 3 divizii incluse: Marfa, Calatori si Infrastructura. Asa banii se gestionau mai usor in opinia mea.
OARE CAND VOR INCETA CONSTRUCTIA DE AUTOSTRAZI IN SCHIMBUL CAILOR FERATE NET SUPERIOARE?
Evil or Very Mad
Sus In jos
stinky

stinky


Numarul mesajelor : 256
Varsta : 37
Localizare : Jimbolia,Timis
Reputatie : 5875
Data de inscriere : 25/08/2009

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeDum 09 Ian 2011, 08:35

RazvanCFR a scris:
Cea mai mare prostire impartirea CFR-ului in 3 companii.
Cel mai bine exista o singura companie nationala cu 3 divizii incluse: Marfa, Calatori si Infrastructura. Asa banii se gestionau mai usor in opinia mea.
OARE CAND VOR INCETA CONSTRUCTIA DE AUTOSTRAZI IN SCHIMBUL CAILOR FERATE NET SUPERIOARE?
Evil or Very Mad
Multumeste-i lui nea Baselu,ca el a spart SNCFR in 3 companii(asta ca sa nu mai exemplificam si celelalte mici diviziuni),chipurile cica asa vor iesi la iveala pierderile si le va eradica....na,ca au trecut circa 12 ani de atunci,si cele 3 companii au ajuns in faliment...iar pierderile?!!!?...cu mult mai monstruoase.
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 30/10/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeDum 09 Ian 2011, 12:37

Stire proaspata:
S-a inceput reabilitarea podului de la Cernavoda. Revin cu informatii suplimentare mai tarziu.
Nustiu daca auto sau rutier, insa cert este ca s-a inceput reabilitarea acestui pod. Lucrarile urmeaza sa fie finalizate in 2012.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeDum 09 Ian 2011, 12:48

Se reabiliteaza podul rutier de la Cernavoda. Au spus la tv ca circulatia va fi inchisa si se va desfasura pe rute ocolitoare:
1. Bucuresti - Urziceni - Slobozia - Tandarei - Giurgeni - Constanta
2. Bucuresti - Lehliu - Drajna - Slobozia - Tandarei - Giurgeni - Constanta

Stirea aici: http://www.cugetliber.ro/1294351200/articol/73941/podul-de-la-cernavoda-inchis-pentru-un-an-vezi-aici-rutele-ocolitoare/
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 30/10/2010

Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitimeDum 09 Ian 2011, 15:16

Da, podul rutier. Inseamna ca toti ce vor sa circule la mare mai repede vor alege trenul in schimbul masinilor. Wink
Sa speram. Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: