|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 16:39 | |
| - paall a scris:
- Intre Campina-Sinaia se poate lejer 120 dupa terminarea lucrarilor, dar de la Sinaia La Timisu De jos 100 zic eu ca este o viteza buna pentru relifel din zona aceea. Cat despre viteza si timpu parcurs intre Bucuresti si Ploiesti puteti incerca cu 1931 , 831 , 1621 , 531, 346, 827 si 472 sa vedeti ca scoate sub 40 min , dar mai jos de 32 min nu poate sa scoata nici unul din aceste trenuri, si apoi sa nu va mirati ca de ce sta la PL.Vest cate 10-12 min dupa care pleaca mai departe.
Azi dimineata 1632 Oradea-Buc.Nord a ajuns la PL.Vest la 08:29 si a stationat 10 min dupa care a plecat. Si trenul avea numa 12 vagoane si era tras de delfinul 785.
E drept ca au inclus si min de intarziere de la noul mers dar daca dati drumul la cronometru cand plecati din Buc.Nord si il opriti la PL.Vest o sa vedeti ca numarul minutelor parcurse incepe cu 3. Trebuie modernizat si tronsonul Chitila-Buc Nord sunt 9.4 km care sunt parcursi in 9 min iar restul de 50 de km in 33 de min pana la Ploiesti Vest IC531 face 10 min pana la Chitila si 31 de min pana la Plpiesti Vest
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 15 Dec 2010, 21:49, editata de 1 ori |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 16:59 | |
| Acest tronson din cate stiu este modernizat. Are catenara noua + sina noua. Cel putin liniile curente (principale). Un filmulet ce dovedeste cele spuse: https://www.youtube.com/watch?v=ctqkhB3aB2s Numai bine, |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 15 Dec 2010, 20:44 | |
| exact iar eu m-am referit strict la toti cei 59 de km ca sunt parcursi in 32-33 min. De altfel si trenurile dupa ce ies din Nord, dupa ce trec de Buc.Basarab o ia la goana si o tine asa tot drumul pana la Ploiesti chiar daca dupa Chitila viteza se mareste fata de Bucuresti-Chitila. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 18 Dec 2010, 10:00 | |
| Tren nou pe relaţia Cluj Napoca – Oradea – Cluj Napoca 17-12-2010 CFR Călători informează că începând cu data de 18 decembrie 2010, pentru preluarea fluxulului de călători din zilele de sâmbătă şi dumincă de pe relaţia Cluj Napoca – Oradea – Cluj Napoca, va fi introdusă în circulaţie o pereche de trenuri Accelerate, astfel: dus trenul Accelerat 1531 va circula pe relaţia Cluj Napoca (pl. 23.07) - Oradea (sos. 01.52), doar în zilele de sâmbătă/duminică, ca legătură de la trenul Intercity 533 Bucureşti Nord - Cluj Napoca. întors trenul Accelerat 1534 va circula pe relaţia Oradea (pl. 09.40) - Cluj Napoca (sos. 12.23), doar în zilele de duminică, cu legătură pentru trenul Intercity 532 Cluj Napoca - Bucureşti Nord.
CFR Calatori |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 18 Dec 2010, 10:02 | |
| CFR Călători informează că pentru adaptarea ofertei de transport la traficul de călători estimat în perioada sărbătorilor de iarnă, vor fi anulate unele trenuri de călători, după cum urmează: trenuri de rang superior • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 551 şi 554 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 561 (ramura de la trenul 551) şi 564 (ramura pentru trenul 554) Mărăşeşti – Iaşi şi retur. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Intercity 552 şi 553 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 681, 1682, 686, 684 şi 689 Bucureşti Nord – Constanţa şi retur. • în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Rapid 695 Bucureşti Nord – Timişoara Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 699 (ramura de la trenul 695) Caransebeş – Reşiţa Sud. • în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Rapid 696 Timişoara Nord – Bucureşti Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 698 (ramura pentru trenul 696) Reşiţa Sud - Caransebeş. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 731/731-2 şi 734-1/734 Cluj Napoca – Arad şi retur. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Rapid 733/733-2 Cluj Napoca – Timişoara Nord. • în data de 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 732-1/732 Timişoara Nord - Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 798 şi 795 Craiova - Bucureşti Nord şi retur. • în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1539 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1532-1/1532 Ploieşti Sud – Bucureşti Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1544/1544-1 Cluj Napoca - Satu Mare. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1541 Jibou – Baia Mare. • în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1543-2/1543 Satu Mare - Cluj Napoca. • în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1542 Baia Mare - Jibou. • în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1553 Bucureşti Nord –Mărăşeşti. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1554 Mărăşeşti – Bucureşti Nord. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11739 Bucureşti Nord –Câmpina. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11736 Câmpina - Buzău. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1558 Buzău - Bucureşti Nord. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1634 Cluj Napoca – Braşov. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1633 Braşov - Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1670 şi 1671 Galati –Bucuresti Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1695 şi 1696 Caracal - Târgu Jiu şi retur. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1698 şi 1697 Roşiori Nord - Bucureşti Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1727-2/1727 şi 1728/1728-1 Sibiu - Craiova şi retur. • în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1751/1751-2 Braşov - Suceava. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1665-2/1665 (ramura de la trenul 1751/1751-2) şi 1664/1664-1 (ramura pentru trenul 1752/1752-1) Adjud – Iaşi şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1752/1752-1Suceava – Braşov. • în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1761-2/1761 Timişoara Nord – Reşiţa Sud. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1762/1762-1 Reşiţa Sud – Timişoara Nord. • în zilele de 24 decembrie 2010 si 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1767 Mărăşeşti – Comăneşti. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1768 Comăneşti – Mărăşeşti. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1795 şi 1798 Bucureşti Nord – Piatra Olt şi retur. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1814-1/1814 Timişoara Nord - Sibiu. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1818/1818-1 (ramura pentru trenul 1814/1814-1) Cluj Napoca – Vintu de Jos. • în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1811/1811-2 Sibiu – Timişoara Nord. • în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1817-2/1817 (ramura de la trenul 1811/1811-2) Vinţu de Jos – Cluj Napoca. • în data de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1812-1/1812 Timişoara Nord –Sibiu. • în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1813/1813-2 Sibiu – Timişoara Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 si 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1815/1815-2 (ramura pentru trenul 1813/1813-2) şi 1816-1/1816 (ramura de la trenul 1812) Târgu Mureş – Vinţu de Jos şi retur. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1828/1828-1 Cluj Napoca – Deva. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1829/1829-2 Deva – Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1831/1831-2 şi 1832/1832-1 Craiova – Cluj Napoca şi retur. • în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1937 Cluj Napoca - Oradea. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1936 Oradea - Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1963-2/1963, 1966/1966-1, 1962/1962-1 şi 1967/1967-2 Iaşi - Galaşi şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1981 şi 1984 Bucureşti Nord – Tulcea Oras şi retur. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1983, Bucureşti Nord – Tulcea Oraş. • în data de 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1982 Tulcea Oraş –Bucureşti Nord. trenuri de rang personal Totodată, unele trenuri personale care asigură traficul de navetă în jurul oraşelor vor fi anulate în zilele cu trafic redus din perioada sărbătorilor, respectiv 25, 26, 31 decembrie 2010 şi 1 ianuarie 2011.
CFR Calatori |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 18 Dec 2010, 10:05 | |
| Paradoxal/CFR Călători anulează trenuri chiar de sărbători
În perioada 25 decembrie 2010 şi 1 ianuarie 2011, vor fi anulate 12 trenuri pe rutele Galaţi-Bucureşti, Galaţi-Buzău şi Galaţi-Mărăşeşti.
Pentru a ajunge la destinaţia dorită de sărbători, trebuie să vă alegeţi alt mijloc de transport pentru că CFR Călători a luat decizia de a reduce (dacă nu chiar a decima) numărul trenurilor pe trei rute de transport. "În perioada 25 decembrie 2010 - 1 ianuarie 2011, capacitatea de transport feroviar se va adapta traficului de călători estimat cu prilejul sărbătorilor de iarnă şi a Anului Nou", a declarat Ecaterina Pricope, directorul CFR Călători Galaţi.
Asta în condiţiile în care se ştie că lumea preferă să călătorească cu trenul la sfârşit de an mai ales atunci când condiţiile meteo nu permit deplasarea cu maşina.
Vor fi anulate acceleratele 1671 şi 1670 pe relaţia Bucureşti Nord - Galaţi şi retur în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011. Pentru aceleaşi zile vor fi retrase din circulaţie şi acceleratele 1963-2/1963, 1966/1966-1, 1962/1962-1 şi 1967/1967-2 pe ruta Iaşi - Galaţi şi retur.
Şase personale anulate
Trei trenuri personale pe relaţia Galaţi-Mărăşeşti nu vor circula în intervalul 25 decembrie 2010-01 ianuarie 2011. Este vorba de trenurile 7572, 7579 şi 7576, în timp ce trenul 7571 de pe aceeaşi rută, va fi anulat în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2010.
Trenul 7370 pe relaţia Galaţi-Buzău nu va circula în ziua de 31 decembrie 2010, iar trenul 7361 va fi anulat în ziua de 01 ianuarie 2010.
Dacă doriţi să călătoriţi cu CFR-ul, este bine să vă informaţi în prealabil la agenţiile CFR despre rutele şi orarele trenurilor ca să nu aveţi surprize.
Adevarul
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 18 Dec 2010, 10:09 | |
| Râmnicu Vâlcea: Gara din municipiu, refăcută cu 35 de milioane de lei
A fost lansată licitaţia pentru încă două gări din ţară, cea din Râmnic fiind însă singura care va fi demolată pentru a fi reconstruită din temelii.
Compania de Căi Ferate a anunţat recent lansarea unei licitaţii pentru modernizarea a trei gări din ţară, printre care şi cea de la Râmnicu Vâlcea. Potrivit comunicatului emis de CFR SA, la Râmnicu Vâlcea societatea de stat va investi cel mai mult, deoarece actuala gară va fi demolată pentru a face loc unei noi clădiri moderne şi la standard europene. Gara din Râmnic va beneficia de o finanţare de 35,48 de lei, bani din fondurile europene şi guvernamentale spun oficialii CFR SA. Potrivit aceluiaşi comunicat, la Râmnicu Vâlcea lucrările vor începe din luna februarie, data exacta fiind influenţată de rezultatele licitaţiei publice. „Contractul va dura 24 de luni, urmând ca licitaţia să fie împărţită pe trei secţiuni, pentru cele trei oraşe în care se va investi. Noua gară va avea dotări de ultimă oră, facilităţi pentru pasageri, parcări, platforme de acces şi sisteme de supraveghere video", se arată în informarea emisă de CFR. Investiţii de 77 de milioane în trei oraşe
Pe lângă gara din Râmnicu Vâlcea vor beneficia de investiţii şi clădirile gărilor din Reşiţa ( gara Reşiţa Sud) şi Slatina. Valoarea investiţiilor în aceste două locaţii se ridică la 38 de milioane de lei. Şi pentru acestea, termenele de realizare nu depăşesc doi ani. La Râmnic, călătorii şi în special navetiştii spun că o nouă gară ar însemna să scape de condiţiile oferite în acest moment la CFR. „Se stă în frig şi peste tot sunt boschetari. O gară este primul lucru pe care îl vede un străin. Dacă gara arată bine şi oraşul e la fel", ne spune Marin Popa, un navetist din Râmnicu Vâlcea ce are serviciul la Călimăneşti. Potrivit datelor oficiale, în clădirea de călători de la Râmnicu Vâlcea nu s-au investit sume importante de 15 ani.
Adevarul |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6159 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 18 Dec 2010, 14:17 | |
| referitor la ultima stire, de pe site de la CFR SA am inteles ca se schimba totul: cladirile, liniile si semnalizarea in statiile respective dar poate ma insel |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 19 Dec 2010, 10:42 | |
| Bun de anulat se anuleaza ca or sa fie calatori putinii in anumite zile in special in 25 dec si 1 ianuarie, iar celelalte trenuri ramase in circulatie vor avea mai putine vagoane. Dar de trenurile suplimentare din perioadele 20-27 dec si 30 dec - 3 ianuarie nu se aude nimic ??
Trebuie cel putin 2 trenuri de noapte spre Iasi si celalalt spre Suceava si inca unul suplimentar pentru Brasov-Bucuresti.Nord.
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Dum 19 Dec 2010, 14:17 | |
| Spania detronează Franţa, regele european al trenurilor de mare viteză
Linia feroviară de mare viteză Madrid-Valencia va fi inaugurată astăzi. Astfel Spania devine campioană în acest domeniu, relatează France Presse. Sursa: REUTERS
Graţie noii linii, tronsonul de 438 kilometri dintre capitala Madrid şi Valencia, al treilea oraş ca mărime din Spania, e parcurs acum într-o oră şi jumătate faţă de 4 ore.
Reţeaua spaniolă numără 2.056 de kilometri, faţă de 1.896 cât are Franţa şi 1.285, Germania. Şi dacă adăugăm liniile ce urmează să fie construite, Spania ar fi deja numărul doi mondial cu 5.525 kilometri, după China (13.134 kilometri) însă în faţa Japoniei (3.625 kilometri).
Ambiţia Spaniei a costat 6,6 miliarde de euro pentru linia Madrid-Valenici, a patra axă după Madrid-Sevilla în 1992, Madrid-Valladolid în 2007 şi Madrid-Barcelona în 2008.
Câştig sau pierdere?
Cu toate acestea investiţia va stimula economia şi va crea noi locuri de muncă. Spania are cea mai ridicată rata a şomajului din zona euro (în jur de 20%). Noua linie de cale ferată a adus peste 136.000 de locuri de muncă.
Chiar şi aşa, sunt voci care critică strategia Spaniei cum nu se întrevăd foarte mulţi pasageri pentru căile ferate din această ţară. Dacă 16 milioane de persoane pe an folosesc deja AVE (Alta Velocidad Espanola), această cifră nu reprezintă decât 15% din numărul de pasageri care merg cu TGV în Franţa şi 5% dintre cei care călătoresc cu Shinkansen în Japonia.
Ieri s-a tăiat panglica în prezenţa premierul spaniol, José Luis Rodriguez Zapatero şi regele Spaniei Juan Carlos.
EVZ |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 19 Dec 2010, 14:28 | |
| spanioli fac 438 de km ,noi nu putem face 166 de km de la bucuresti la brasov |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 19 Dec 2010, 15:20 | |
| Daca aveam si noi niste oameni competenti care sa ne conduca nu niste maimute, luam si noi fonduri nerambursabile de la UE si modernizam ca lumea sistemul feroviar, nu pt mare viteza, dar macar pt 160 km/h e arhisuficient. Nici nemtii nu au multi km de mare viteza, singurul tronson de 300 km/h e intre Frankfurt si Koln, si mai au cateva tronsoane pt 200-250 km/h iar in rest majoritatea de 120,140 si 160 km/h dar chiar se merge cu viteza asta. Noi pana acum avem Bucuresti-Ploiesti si in curand spre Constanta si mai incolo si spre Brasov, de fapt pana la Campina ce se va circula cu viteza mare, dupa prin vagaunele alea nu o sa poata merge nici un tren cu mai mult de 100 pt ca nu permite natura. Si chiar daca se intrezareste vreo modernizarea a sistemului feroviar la noi se va face probabil de-a lungul a doua-trei generatii. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mar 21 Dec 2010, 09:20 | |
| Circulaţia feroviară între Sibiu şi Braşov, reluată după 18 luni.
Redeschiderea podului de la Cârţa i-a determinat pe reprezentanţii CFR Călători să introducă mai multe trenuri, care vor circula pe rutele Bucureşti Nord-Făgăraş-Sibiu şi retur, precum şi Braşov-Făgăraş-Sibiu şi retur.
Astfel, începând de astăzi, se introduc trenurile accelerate 1621, în relaţia Bucureşti Nord (plecare 10.30) – Sibiu (sosire 17.27) şi 1622, în relaţia Sibiu (plecare 17.00) – Bucureşti Nord (sosire 23.22) şi se anulează trenurile accelerate 11621 şi 11622 care circulă în relaţia Bucureşti Nord-Braşov- Copşa Mică-Sibiu şi retur. Mai mult, începând cu data de 23.12.2010, va fi introdus trenul rapid 827 în relaţia Bucureşti Nord (pl. 15.00) – Sibiu (sos. 21.53), începând cu data de 24.12.2010, trenul rapid 826, în relaţia Sibiu (pl. 07.20) – Bucureşti Nord (sos. 13.38), iar începând cu data de 03.01.2011, numai în zilele de luni- vineri, trenurile accelerate 1625 în relaţia Braşov (pl. 11.30) – Sibiu (sos. 14.24) şi 1628 în relaţia Sibiu (pl. 05.00) – Braşov (sos. 07.58). De asemenea, odată cu redeschiderea secţiei Făgăraş – Sibiu, intervin modificări şi în circulaţia trenurilor personale, acestea urmând a fi anunţate la nivel regional. CFR Călători recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la numărul de telefon 021/9521“, anunţă reprezentanţii CFR Călători.
Circulaţia feroviară între Sibiu şi Braşov a fost întreruptă în iulie 2009, atunci când podul CFR de la Cârţa a fost afectat de inundaţii. Unul din picioarele podului a fost înclinat de ape, făcându-l inutilizabil pentru trenuri. De atunci, transportul feroviar între Sibiu şi Braşov s-a închis. Podul a fost construit în anul 1940
Adevarul |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Dec 2010, 01:26 | |
| Urmeaza sa vedem si podul de pe 306 reparat cat de curand nu ? Vad ca firma aceasta lucreaza destul de promt , bine ar fi sa vedem trenuri la Slanic prin Febr. , stiu ca durata de executie a acestui pod este de 2 luni in contract deci ....... |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6222 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Dec 2010, 11:46 | |
| CFR SA extinde contractul cu Pöyry pentru tronsonul Simeria-Curtici-graniţa cu Ungaria
Compania Pöyry a câştigat extinderea contractului de proiectare a reabilitării tronsonului de cale ferată Simeria-Curtici-graniţa cu Ungaria (184 km). Valoarea contractului cu administratorul de infrastructură CFR SA este de 6,9 milioane de euro. Serviciile Pöyry includ lucrări de reabilitare şi proiectare, servicii pentru achiziţii şi asigurarea asistenţei tehnice în timpul construcţiei. Lucrările vor demara începând cu 2011 şi se estimează că în 5 ani vor fi finalizate. Compania realizează lucrări la această linie din 2007. Linia face parte din Coridorul IV Pan-European, fiind o rută importantă făcând legătura între Europa de Est şi Centrală. Reabilitarea tronsonului va permite trenurilor să circule cu viteze de 160 de km/h.
Grup Feroviar Român a preluat activităţile de transport feroviar ale Rompetrol
Grup Feroviar Român (GFR) a câştigat licitaţia privind preluarea activităţii de transport feroviar din cadrul grupului Rompetrol. Alegerea GFR ca furnizor de servicii feroviare pentru companiile din cadrul Rompetrol este rezultatul unei licitaţii care s-a derulat pe parcursul a aproape un an de zile, la care au participat operatori feroviari atât din România, cât şi din străinătate. GFR, parte a Grampet Grup, a achiziţionat întreg parcul de material rulant utilizat de Rompetrol Logistics (RPL), preluând circa 350 de salariaţi ai RPL implicaţi în activitatea de transport feroviar şi manevră. În urma transferului către GFR, salariaţii RPL vor beneficia de aceleaşi condiţii şi drepturi, contractul de muncă rămânând neschimbat. “Această tranzacţie consolidează poziţia de lider a GFR pe principala sa piaţă de activitate, cea a transporturilor petroliere,“ afirmă Gruia Stoica, preşedintele Grampet Grup. În acelaşi timp, preluarea activităţilor de transport feroviar ale grupului Rompetrol va avea un impact pozitiv asupra activităţii operatorilor Grampet din Bulgaria si Ungaria. “Este încă un pas pe care îl facem pentru a deveni cel mai important operator feroviar din Sud-Estul Europei, “ afirmă Gruia Stoica. Contractele de servicii de transport feroviar au fost încheiate de GFR cu societăţile din grupul Rompetrol pe o perioadă de 3 ani, cu posibilitatea de prelungire cu încă doi ani. „Proiectul dezvoltat împreună cu GFR este unul dintre paşii importanţi în procesul de optimizare a afacerilor iniţiat de Grupul Rompetrol. Prin aceste măsuri ne propunem să eficientizăm fluxul financiar în companiile grupului, să dezvoltăm o structură de afaceri mai puţin complexă şi să reducem costurile până la un nivel optim. Toate aceste măsuri sunt luate având în vedere în primul rând confortul angajaţilor, astfel încât tranziţia acestora către noul loc de muncă să se realizeze în condiţii cât mai bune” afirmă Titov Buzescu, Vicepreşedinte al Diviziei de Retail a Grupului Rompetrol. Conform surselor din piaţă, tranzaţia ar putea valora între 55 şi 60 de milioane de euro.
Sursa: Railway Insider
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |