Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 125 : Oravita - Anina

In jos 
+97
jabels
ciprian71
c o r v i n
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
t1972
elm
AeroX
aris86
Davee91
g.popovici
IonutCFR2009
qew00
buzibumi
CFR9999
Katalyn
gheorghita
impuls
riciu
dan tm
cfr500
IonutChircu
spiderpc
dany90
19jimmy84
dejan
allred
marius664
kristi kkk
phnegativ
Radu
cristi ar
Lumunita Stana
folkfan
Plescan Floare
Katalin4653
strainu
Razvan Tudor
Bobby_TM
cortexedge
MariusM
karoly1975
petcu.adrian
Hurricane
baiazid
Teodor
Radu Tudor
Luna
lifetec
vatmanul
Vitosa
Rarau
Adirmvl
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
Ionutz
ldh80
sorin_ncs
nenuandrei
Semafor
Dr2005
manuela
alexandru.boia
Andrey_tm
TVlad
sp59
Caravelle_Zg
ATM
Vlad
EA1clony106
srazvi
63-1143-5
cata_lin
alexpopa
luciangeo77
Adrian78
Nesebar
The Legend
Scoop
alex.alexus.tm
robertmok
Tomi13leu
Costi
raoul
cristi CFR
mishu88
Amiralul
bogdan srl
diciluma
jionutz
COSTACHE MIHAIL
stinky
vrabieionut
Seby
ionut_te
husdelaapus
myster2008
101 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 48 ... 53  Urmatorul
AutorMesaj
g.popovici




Numarul mesajelor : 50
Reputatie : 5405
Data de inscriere : 05/04/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 10:50

Inca lucrurile nu sunt clare. Sunt 2 variante, ce se prefigureaza:
1. sa circule doar daca e facuta rezervare in prealabil cu 15 zile si sunt minim 30 de calatori;
2. sa circule zilnic, ca pana acuma;

O sa merg la directorul regionalei in audienta si as vrea sa ma sfatuiti, daca mai sunt si alte intrebari, de bun simt, de pus inafara de cele din mesajul trimis la biroul de presa.

Mail catre BIROUL DE PRESA CFR CALATORI!

Buna ziua,

Va multumesc frumos pentru mesajul trimis de dumneavoastra. Imi sunt putin neclare anumite aspecte din mesajul dumneavoastra, si revin cu mai multe intrebari.
Vreau sa fiti siguri ca sunt omul ce isi doreste, probabil, cel mai mult ca aceasta cale ferata sa ramana si sa functioneze , deoarece ea este un obiectiv turistic important pentru Romania si mai ales pentru aceasta zona, dar este si o linie de referinta pentru CFR, fiind prima cale ferata montana. Fara aceasta bijuterie, Banatul Montan va suferi o mare pierdere pe termen lung. Am fost de zeci de ori pe acest traseu, in tren sau pe margine, dar din pacate, consider ca nu este promovat si organizat la potentialul lui maxim. De ce nu facem asta mai bine?

Drept dovava ca imi doresc sa promovez aceasta cale ferata, puteti vedea postarile pe pagina: https://www.facebook.com/banatulmontan/
Va rog sa cititi si comentariile oamenilor de la postari, unde unele au sute si mii de likeuri si shareuri :
https://www.facebook.com/banatulmontan/videos/392268111658611/
https://www.facebook.com/banatulmontan/photos/a.738239782870398/2985660814794939/?type=3&theater
https://www.facebook.com/banatulmontan/photos/a.738239782870398/2884739764887045/?type=3&theater

Unele din intrebarile mele urmatoare sunt puse pentru a va evidentia probleme neluate in calcul la idee ca trenul Oravita - Anina trebuie sa devina turistic, altele sunt doar neclaritati din partea mea. Intrebarile la care va rog sa raspundeti sunt:

1. Devenid un tren turistic, va mai circula zilnic sau doar daca este facuta o rezervare in prealabil, de catre un grup sau o agentie, va mai circula?

2. Daca devine tren turistic, va circula doar daca este un numar minim de 30 de persoane cu biletele rezervate?

3. In cazul ca va circula ca tren turistic, ce va functiona cu rezervare in prealabil, cum vor putea oamenii obisnuiti(peste 90% din calatori) sa calatoareasca pe aceasta cale ferata? In cazul oamenilor obisnuiti, ce veneau sa viziteze ruta Oravita - Anina, ei veneau direct la gara si isi luau bilete din tren sau de la gara. Cum vor stii ei, programul trenului/datele la care va circula, in cazul ca in care nu va mai circula zilnic?

Ar trebui ca dumneavoastra CFR CALATORI sa oferiti o platforma in cadrul site-ului dumneavoastra, in care sa se vada, in mod direct, cate rezervari s-au facut la anumite date de la alte persoane sau agentii, ca astfel sa se ajunga la un numar minim de calatori si oamenii sa isi faca rezervari tot pe aceeasi data. De asemenea, sa exista cateva date de-a lungul anului, in care circula zilnic. In caz ca nu este gata aceasta platforma pana la 15 decembrie, eu nu vad cum s-ar putea organiza un astfel de tren turistic.

4. Pe parcursul verii, cand numarul de turisti este mai mare, tot doar cu rezervare va circula trenul?

5. Credeti ca in cazul in care trenul nu va mai circula zilnic, ci doar cu rezervare, numarul de calatori anual va creste sau macar raportul dintre incasari si cheltuieli va fi mai favorabil?

6. Daca timp de 5 luni, trenul nu va mai circula din lipsa de un numar minim de rezervari, credeti ca linia, locomotiva si vagoanele vor mai fi capabile sa parcurga in siguranta acest traseu?

7. Ce demersuri aveti de gand sa faceti pentru a promova aceasta cale ferata si sa devena mai atractiva calatorilor? Aici este defapt marea problema. Calea ferata Oravita - Anina nu este promovata la adevarata ei valoare! Cei de la Viseul de Sus, pe o ruta mult mai anosta si fara o istorie in spate precum Calea ferata Oravita - Anina, au venituri de 4 milioane de euro anual si au adus beneficii zonei Maramures de inca 4 milioane de euro. Va dati seama ce inseamna acest lucru?

8. Ce demersuri ati facut pentru a promova aceasta cale ferata si pentru a NU ajunge in aceasta situatia de a fi redusa circulatia, doar in cazul in care sunt suficiente rezervari? Oare CFR Calatori a facut tot ce a putut si poate spune deschis: "Am facut tot ce a tinut de noi, linia trebuie sa functioneze doar cand sunt rezervari!"?

9. Cum putem limita numarul de calatorii, cand numarul de calatori este in crestere de la an la an?

10. De ce CFR Calatori, fiind o companiei a statului roman, nu vede beneficiile foarte mari pe care aceasta linie le aduce zonei, calatorilor si oamenilor din zona, in prezent si pe termen lung? Daca au fost aproximativ 24 000 de calatori in 2018, acestia sigur s-au cazat, au mancat si au cheltuit(combustibil, suveniruri) in medie inca 200 de lei in zona Anina/Oravita. In total, ar fi un beneficiu de 24 000 * 200 de lei, adica 4 800 000 de lei pentru zona. Acest beneficiu financiar este de cateva ori mai mare decat cheltuielile acestei sectii, ce nu sunt acoperite din bilete.

11. Daca sunt probleme financiare, de ce CFR nu dubleaza biletul in acest tren? Eu pot garanta ca nu va scadea numarul de calatori, deoarece oamenii ce viziteaza aceasta sectie nu sunt impactati de 25 de lei in plus.

11. Poate CFR Calatori sa garanteze ca devenind un tren turistic, acest lucru NU este un prim pas spre inchiderea sectiei, deoarece personal cred ca numarul de calatori va scadea prin aceasta schimbare si linia va deveni mai putin rentabila, daca nu este o organizare ca la carte?

12. In Romania sunt alte linii mult mai putin rentabile, iar daca sunt probleme financiare, de ce nu se renunta la acelea, prima data?

13. De ce nu se obtin sau nu s-au obtinut fonduri europene pentru Calea Ferata Oravita - Anina si in loc sa fie un element reprezentativ pentru CFR Calatori, ruta este aruncata la groapa de gunoi?

Consider ca cea mai buna varianta economic si functional pentru ruta Oravita - Anina este ca ea sa devina o ruta turistica, aducand un beneficiu de imagine, dar trebuie sa circule zilnic din aprilie pana in noiembrie si de cel putin de 3 ori pe saptamana din noiembrie pana in aprilie, indiferent de costuri pentru a se pastra intr-o stare functionala.

Este imperios necesar ca CFR Calatori sa se implice in promovarea si dezvoltarea acestei bijuterii a Romaniei, prima cale ferata montana de pe teritoriul Romaniei si cea mai spectaculoasa. Altfel, nu vor fi calatori nici daca va circula o data pe an!
Cunoscand zona si schimbarile in teren, vad o mare problema pentru functionarea trenului in mod normal, dupa o pauza de cateva luni, daca se va implementa ideea unui tren turistic ce functioneaza doar in urma unei rezervari.

Va rog din suflet sa nu evitati acest email, pentru ca avem nevoie sa stim situatia exacta si sa vedem cu ce putem ajuta. Scopul nostru este sa facem cunoscuta zona noastra si ea va decadea daca Calea ferata Oravita - Anina dispare!

Multumesc,
....
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 11:27

Ar trebui să te adresezi şi direct Centralului - https://www.cfrcalatori.ro/contact/

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6890
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12291
Data de inscriere : 03/11/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 11:47

Dar locuitorii din orasul Anina (cati o mai ramas) trebuie si ei sa se deplaseze cu ceva in alte localitati- fie la Oravita, fie la resedinta de judet la Resita, fie in cel mai apropiat oras mare- Timisoara, etc!


Poate unele trenuri directe Anina- Oravita- Berzovia- Resita, daca ar fi mai dese (sa zicem 3 sau 4 perechi/zi- nu stiu cat de des circula autovehiculele de transport interurban auto intre Anina si Resita) ar aveea success!

Problema este ca astfel de trenuri (in regim comercial) sa fie si rentabile ar trebui sa fie compuse din automotoare.

Ori pe linia Oravita- Anina nu cred ca se poate circula cu AM Desiro- poate doar cu Malaxa!

Datorita configuratiei cu totul speciale a liniei ar fi nevoie de doua-3 automotoare noi, special proiectate si construite pentru configuratia acestei linii!



Pe vremea cand circulau trenuri de marfa sau mixte pe aceasta linie s-a circulat cu locomotive 060-DA ?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 12:01

Eu zic sa te limitezi la aberatiile care le spui pe topicul cu Crasna-Husi.Aici nu-i nevoie de asa ceva.
Pe Oravita-Berzovia nu mai circula niciun tren, iar automotoarele nu pot circula pe Oravita-Anina...Cine sa-ti contruiasca un automotor special, ca sa circule doar 30 de km...Si farmecul acestei linii este dat tocmai de aceste vagoane, daca pui un automotor i-ai pierdut pe toti...Inca o data te rog, termina cu aberatiile...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6890
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12291
Data de inscriere : 03/11/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 12:24

marius664 a scris:
Eu zic sa te limitezi la aberatiile care le spui pe topicul cu Crasna-Husi.Aici nu-i nevoie de asa ceva.
Pe Oravita-Berzovia nu mai circula niciun tren, iar automotoarele nu pot circula pe Oravita-Anina...Cine sa-ti contruiasca un automotor special, ca sa circule doar 30 de km...Si farmecul acestei linii este dat tocmai de aceste vagoane, daca pui un automotor i-ai pierdut pe toti...Inca o data te rog, termina cu aberatiile...


Ma refeream la utilizarea in scop comercial (nu numai turistic) al liniei!

Actualele vagoane sigur ca trebuie pastrate pentru turisti si sunt foarte bune in acest scop, insa pentru calatorii obisnuiti nu poti merge in secolul XXI cu astfel de vagoane!

Din punct de vedere tehnic nu cred ca ar fi imposibil de proiectat si construit automotoare noi special adaptate pentru profilul acestei linii! Sigur, ar fi niste costuri importante, dar tehnic nu cred ca este imposibil!


Ma gandeam cat ar face un tren direct de la Anina la Resita si daca ar fi atractiv pentru calatorii obisnuiti (nu neaparat pentru turisti)!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6890
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12291
Data de inscriere : 03/11/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 12:29

Si o intrebare: s-a proiectat vreodata realizarea unei cai ferate industriale care sa lege statia CFR Anina de celebra termocentrala pe sisturi de la Anina ?


Din ce am citit despre aceasta termocentrala initial s-a dorit realizarea ei la Oravita (unde accesul la cale ferata, alimentare cu apa, etc) era mult mai usor.

Insa prim-ministrul de atunci- Ilie Verdet- a spus ca este mai "bine" ca termocentrala sa fie construita la Anina, ca sa fie mai aproape de zacamantul de sisturi si astfel sa se faca "economie" la costurile cu transportul sisturilor!

Insa a fost o idee gresita, deoarece in locul unde s-a construit termocentrala erau probleme destul de mari cu asigurarea aprovizionarii cu apa (care trebuia pompata "in varf de munte") si cu alte materiale.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 12:40

Centrala aia pe şisturi bituminoase a fost o tâmpenie monumentală, dar a fost proiectul de doctorat al savantei de renume mondial, tovarăşa academician profesor doctor inginer... https://stirileprotv.ro/emisiuni/2012/sezonul-2/termocentrala-de-la-anina-marea-ambitie-a-epocii-de-aur-s-a-dovedit-a-fi-cooperativa-munca-in-zadar-ce-a-ramas-dupa-30-de-ani.html

O risipă monumentală de bani, pentru a căror rambursare poporul a făcut foamea după aia, iar Tovarăşul şi Tovarăşa au fost mitraliaţi cu AK 47-le în '89.
Atât mai trebuia acolo, cale ferată. Bine, la câte investiţii aiurea s-au făcut - centrala în sine, blocuri, drumuri, utilităţi - calea ferată probabil ar fi fost cea mai puţin costisitoare dintre toate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
g.popovici




Numarul mesajelor : 50
Reputatie : 5405
Data de inscriere : 05/04/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 16:30

Va rog sa nu deviem de la subiect. Cred ca e important sa stim:
1. Acel set de intrebari impreuna cu mici propuneri din partea mea, au fost trimise direct la biroul de presa a CFR CALATORI, cu care am purtat si alte discutii in trecut. De fiecare data, mi s-a raspuns, astept si acuma. E adevarat ca uneori s-a evitat subiectul sau s-a dat vina pe CFR INFRASTRUCTURA.

2. Nici nu alt tren nu mai circula in aceasta zona, si traficul de calatori e in mare scadere si pe Resita - Timisoara si Resita - Caransebes, datorita scaderii populatiei si cresterii numarului de automobile. Calea ferata Oravita - Anina este singura ce are un numar crescator de calatori.

3. Daca nu facem nimic, cei carora ne pasa, directia e clara pentru aceasta ruta si cred se va inchide Calea ferata Oravita - Anina in urmatorii ani, totul fiind doar o chestiune de timp.

4. Nu vad deloc de bun augur modificarea asta la tren turistic. CFR trebuie sa umble la promovare, intretinere si adaugarea de benefiicii pentru calatori si nu la reducerea numarului de calatorii. Imi vine greu sa cred, ca daca trenul sta din decembrie pana in aprilie, va mai functiona totul in siguranta.


Ce pot sa fac, pentru a ii constientiza pe cei ce decid viitorul Semeringului Banatean de valoarea si importanta acestei linii?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 16:50

ldh80 a scris:

Ma refeream la utilizarea in scop comercial (nu numai turistic) al liniei!

!
Pe 34 km se fac 2 ore...Tu crezi ca aceasta linie poate fi utilizata in scop comercial??? Hai sa gandim inainte sa postam...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2019, 17:34

Orice exploatare comercială în scop de navetă, în condiţiile actuale, este exclusă în situaţia actuală. Linia are statut special şi instrucţii separate, din care enumăr:
- obligativitatea deservirii locomotivei cu echipă completă
- obligativitatea ca, pe lângă şeful de tren (şi, eventual, conductor), să existe şi un lăcătuş de revizie, iar de la un anumit număr de vagoane în sus încă unul, care să acţioneze şi ca frânari; la trenul de marfă trebuie frânari pe unele vagoane
- doar anumite tipuri de vagoane şi locomotive pot circula pe această secţie
- pe sensul Anina - Oraviţa trebuie mers cu frâna de mână strânsă la ultimul vagon, pentru a menţine trenul întins şi a nu se încăleca tampoanele; asta înseamnă uzuri mari asupra roţilor, frânei şi şinei
- deszăpezirea se poate face doar manual
- viteza e limitată la 15 km/h pe cea mai mare parte a liniei, reminiscenţă din perioada locomotivelor cu abur şi a frânarilor prin tren (de altfel şi vagoanele tot din perioada aia sunt)

Practic, instrucţia în sinea ei interzice inclusiv operarea unui automotor de construcţie specială (să zicem pe un şasiu de tramvai, care nu ar avea nicio problemă cu curbele cu rază de 110m, câtă vreme normativele în vigoare la tramvaie impun raza minimă de 20m în linie curentă). Să zicem că se modifică instrucţia şi se aduce un tramvai diesel, care ar putea prinde şi 50 km/h pe anumite tronsoane, având în vedere capacităţile de frânare superioare. Cine ar plăti investiţia asta? Şi ca să meargă unde? De nicăieri până nicăieri? Singura salvare ar fi ca acest tramvai să meargă până la Reşiţa şi de la Oraviţa spre Reşiţa să îi dea cu 80 - 100 km/h, pentru a fi competitiv cu transportul rutier.
O astfel de investiţie, ţinând cont că nu vorbim de reţea TEN-T, ar trebui făcută de Consiliul Judeţean care, pe lângă faptul că nu are bază legală, nu are nici bani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6890
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12291
Data de inscriere : 03/11/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeDum 10 Noi 2019, 11:05

-Instructia clar ca poate fi modificata;

-Nu inteleg ce treaba ar aveea Consiliul Judetean:

-Infrastructura feroviara dintre Anina- Oravita- Berzovia si Resita Nord- Resita Sud se afla in administrarea CFR-SA;

-Infrastructura feroviara dintre Berzovia- Resita Nord se afla in administrarea gestionarului privat de infrastructura feroviara "SC RC CF Trans Srl Brasov"

-Acel automotor de constructie speciala ("tramvai diesel") ar trebui sa fie logic cumparat si operat de CFR-Calatori.


Chiar daca CFR-Calatori ar cumpara un astfel de automotor de constructie speciala si l-ar pune sa circule de la Anina la Resita, mai putin de cca 4 ore nu cred ca ar putea face de la Anina la Resita.

Ori din ce scrie pe site-ul "autogar.ro" cursele auto fac de la Anina la Resita 45 de minute sau maxim o ora!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6890
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12291
Data de inscriere : 03/11/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeDum 10 Noi 2019, 11:09

Pe linia Oravita- Berzovia- Resita Nord- Resita Sud nu stiu cat era VS in 1990! Daca era 80 sau 100 km/h si astazi s-ar putea face tot atata ar fi foarte bine!
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeDum 10 Noi 2019, 14:08

ldh80 a scris:
-Instructia clar ca poate fi modificata;
Si ce ai modifica tu la instructie? Te-am rugat sa nu mai aberezi, nu-ti ajunge Crasna-Husi...Este o linie speciala, pe care circula vagoane si locomotive speciale, normal ca trebuie si instructie speciala...Asta duce la evitarea de accidente...

ldh80 a scris:
-Nu inteleg ce treaba ar aveea Consiliul Judetean:
Are chiar foarte multa...nu cu infrastructura feroviara, ci cu promovarea turismului din zona si construirea unei infrastructuri rutiere si  acordarea de facilitati pt cei care vor sa faca turism in zona...

ldh80 a scris:
 -Infrastructura feroviara dintre Berzovia- Resita Nord se afla in administrarea gestionarului privat de infrastructura feroviara "SC RC CF Trans Srl Brasov"
Asta n-ar fi o problema, in loc sa plateasca TUI la CFR SA , plateste la RCCF...Oricum ca sa aiba acces la linie cu utilaje sau cand duc vagoanele la revizie tot circula pe acolo...

 
ldh80 a scris:
Chiar daca CFR-Calatori ar cumpara un astfel de automotor de constructie speciala si l-ar pune sa circule de la Anina la Resita, mai putin de cca 4 ore nu cred ca ar putea face de la Anina la Resita.

 Ori din ce scrie pe site-ul "autogar.ro" cursele auto fac de la Anina la Resita 45 de minute sau maxim o ora!
Cu asta ai zis tot, ti-ai raspuns singur la intrebari...1 ora vs 4 ore...Nici tu n-ai alege trenul...
Singurul mijloc de supravietuire al liniei este turismul, nimeni nu va merge Anina-Oravita cu trenul in scop de naveta...Numai suntem in 1970... Aaa ca mai ciupeste un calator de la Lisava la Garliste...e cu totul altceva...
Sus In jos
g.popovici




Numarul mesajelor : 50
Reputatie : 5405
Data de inscriere : 05/04/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Ultimele noutati   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeLun 18 Noi 2019, 11:29

@Marius 664 are dreptate, viitorul acestei linii, daca mai exista, este unul pentru turisti.
Consiliul judetean Caras-Severin impreuna cu Primaria Anina/Oravita au o mare vina, daca aceasta linie se inchide. Oricum, principala vina ramane la CFR Calatori, dupa parerea mea.

Lucruri certe la acest moment:
1. Trenul devine unul turistic turistic si va mai circula doar daca sunt 30 de locuri rezervate, cu 15 zile inainte de data respectiva.

2. In planul de mers 2019/20 ptr secția Oravița - Anina sînt prevăzute 3 perechi de trenuri și toate 3 cu circulație facultativă.
Plecări Oravița 7.15, 9.15, 11.15
Sosiri Anina 9.11, 11.11, 13.11
Nr trenurilor în ordinea plecărilor de la Oravița sînt 9691, 9693, 9695.
Trenul nr 9695 nu se programează simultan cu tren 9692.

Plecări Anina 12.40, 14.40, 16.40
Sosiri Oravița 14.37, 16.37, 18.37
Nr tren 9692, 9694, 9696.
9692 nu se programează simultan cu tren 9695.


3. Am fost la regionala CFR Calatori Timisoara si nu au pregatit o platforma de rezervari online, pentru calatorii simpli. (95% din calatorii din ultimii ani) si astfel cred ca se va limita foarte mult numarul de calatori

4. CFR Calatori au spus clar ca trenul va mai putea circula fara probleme si daca sta 4 luni pe margine.

Lucruri incerte la acest moment:
1. Aceasta etapa este doar un pas inainte de inchiderea definitiva?

2. Va mai functiona trenul dupa 3-4 luni de stationare?

3. Se mai poate schimba aceasta decizie? Cu cine trebuie vorbit pentru a schimba decizia? Mai este Dorobantu sef la Calatori?
Impactul economic negativ pe care-l va avea zona, prin pierderea acestei cai ferata este de cateva ori mai mare decat pierderile financiare suferite de CFR Calatori.

4. Cei de la infrastructura sunt platiti pe numarul de km pe care-l parcuge CFR Calatori, pe an, pe acel tronson?

5. Ce argumente din punct de vedere tehnic as avea pentru a demonsta logic ca trenul nu mai poate circula daca sta 4 luni?


Ma tot intreb, cum se poate sa ai un numar crescatori de calatori si tu sa reduci linia....
Ma tot intreb, cum se poate sa inchizi tot, si prima ta linie montana din tara....


Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitimeLun 18 Noi 2019, 23:22

Mda, nu mai apar trenuri in noul mers pe ruta asta. Sa vad cum stau cu timpul si banii poate reusesc sa imi indeplinesc dorinta amanata de ani de zile de a vedea aceasta ruta desi legaturile sunt proaste si foarte proaste.
Sus In jos
Continut sponsorizat





125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
125 : Oravita - Anina
Sus 
Pagina 44 din 53Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 48 ... 53  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TIMISOARA NORD -- ANINA 09.08.2009
» Oravita-Anina
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Linia CFR 925: Oravita - Anina
» Oravita -- Anina 27.06.2010

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: