Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 125 : Oravita - Anina

In jos 
+97
jabels
ciprian71
c o r v i n
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
t1972
elm
AeroX
aris86
Davee91
g.popovici
IonutCFR2009
qew00
buzibumi
CFR9999
Katalyn
gheorghita
impuls
riciu
dan tm
cfr500
IonutChircu
spiderpc
dany90
19jimmy84
dejan
allred
marius664
kristi kkk
phnegativ
Radu
cristi ar
Lumunita Stana
folkfan
Plescan Floare
Katalin4653
strainu
Razvan Tudor
Bobby_TM
cortexedge
MariusM
karoly1975
petcu.adrian
Hurricane
baiazid
Teodor
Radu Tudor
Luna
lifetec
vatmanul
Vitosa
Rarau
Adirmvl
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
Ionutz
ldh80
sorin_ncs
nenuandrei
Semafor
Dr2005
manuela
alexandru.boia
Andrey_tm
TVlad
sp59
Caravelle_Zg
ATM
Vlad
EA1clony106
srazvi
63-1143-5
cata_lin
alexpopa
luciangeo77
Adrian78
Nesebar
The Legend
Scoop
alex.alexus.tm
robertmok
Tomi13leu
Costi
raoul
cristi CFR
mishu88
Amiralul
bogdan srl
diciluma
jionutz
COSTACHE MIHAIL
stinky
vrabieionut
Seby
ionut_te
husdelaapus
myster2008
101 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 46 ... 53  Urmatorul
AutorMesaj
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2978
Data de inscriere : 22/10/2017

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: transport   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 03 Mai 2018, 21:48

cfr ar trebui sa exploateza la maxim potentialul liniei, numai ca cei de la minister ne aburesc cu minciuni de genul ca nu este rentabila, dar vintura ditamai locomotiva cu doua vagoane, dece nu aduce material rulant adaptabil pentru aceasta linie, un automotor cu consum mic de combustibil, sa dea subventia la altcineva si sa vedeti cum circula......nub este rentabil nu sint bani, se mascheza incompetenta si indiferenta conducatorilor, nu stiu cum sa mai stoarca un ban......nimic nu este rentabil in tara asta numai ca strainii fac profituri mari, la noi se inchide tot, cai ferate ,fabrici, tot.....singura lozinca nu este rentabil...nimic, nimic, nimic,...nu vede nimeni gari care se ruineaza adevarate monumenue arhitectonice, mai mare rusinea, au mascat gara curtea de arges cind au adus sicriul regelui, si nimic, pe acea gara sa asternut linistea si nepasarea...pacat...modernizam gari de capat de linie, cu peroane sprainnaltate investim milioane de euro si la peron trage un prapadit de malaxa cu scaune de plastic......
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 03 Mai 2018, 21:58

Vezi instructia, nu orice tip de locomotiva poate circula pe Anina, nici macar Malaxa nu se incadraza in cotele stabilite prin instructie.

Ca nu e exploatata corespunzator sint de acord, insa trenul singur nu poate constitui un obiectiv turistic major, cita vreme in zona nu mai poti face nimic ca turist.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeVin 04 Mai 2018, 09:22

Ar trebui un muzeu Ăl mineritului plus ceva exponate de la CFR chiar si cele din Resita mutate acolo dar vorba aia nu ai cu cine
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeVin 04 Mai 2018, 11:19

Cu puțină bunăvoință se poate face turism în zonă. Căci există locuri de văzut în apropiere de Oravița și de Anina: Teatrul Vechi „Mihai Eminescu” din Oravița, cascada Bigăr de lângă Anina, etc. Ar putea să se organizeze excursii de o zi care să includă vizitarea cascadei Bigăr, o plimbare cu trenul Oravița - Anina, etc. Dar e mai simplu să spunem că nu se poate.

Un vagon pentru Oravița - Anina era (poate că încă este) în revizia din Timișoara de prin februarie - martie. Și poate că ar fi bune mai multe trenuri pe ruta asta. Că în timpul verii există cerere foarte mare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeVin 04 Mai 2018, 12:25

Din Martie si pana in Noiembrie era bine sa fie macar doua perechi, prima pe la 10 din Oravita si a doua pe la 16.

_________________
595423125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Bdeem_8496_a125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Bdeem_8496_a125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeVin 04 Mai 2018, 15:33

Pe Oraviţa - Anina, trenul în sine e un obiectiv turistic. Dar 99% din cei care ajung acolo sunt cazaţi în alte părţi şi vin cu mijloace auto la Oraviţa, de unde fac o cursă până la Anina, eventual şi retur dacă nu îi aşteaptă autocarul la Anina. Practic se merge pe acelaşi sistem ca la Vişeu, doar că CFR nu cere (încă) 56 lei pe o călătorie. În rest, în zona aia nu poţi să faci turism fără maşină sau autocar rezervat pentru asta. Nici măcar cu bicicleta nu poţi, pentru că CFR Călători nu permite transportul bicicletelor în tren. Nici să te cazezi n-ai unde, numeri pe degete pensiunile din zonă, iar dacă ai şi pretenţii de bon fiscal rămâi să dormi sub cerul liber.

Cu maşina da, poţi să te duci la Bigăr, poţi să te duci la Cazanele Dunării, la Sasca Montană, la Reşiţa şi poţi să accesezi diverse trasee montane. Dar fără maşină eşti mâncat, nu ai cum să te descurci. De fapt în toată România nu poţi să faci turism decât cu maşina sau în grupuri organizate cu autocar/microbuz, cu câteva mici excepţii (staţiunile de pe Valea Prahovei, cele de pe litoral, Vatra Dornei şi alte câteva staţiuni mai mult sau mai puţin în viaţă; eventual poţi să faci un ,,city-break", dar nu văd de ce ai face asta într-un oraş din România), asta în condiţiile în care suntem printre ţările europene cu cel mai poluat aer.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 646
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5105
Data de inscriere : 14/10/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2018, 22:24

Prima săptămână din iulie a acestui an mi-am petrecut-o în Anina. Fiind pe acolo, am putut observa câteva lucuri noi și interesante. În primul rând, fațada gării Oravița, partea dinspre linii, a intrat în renovare. Se lucra intens la clădirea gării. Fațada dinspre oraș nu era în lucru, iar înăuntru nu am intrat să văd dacă se lucrează și acolo. Nu știu dacă toată clădirea gării a intrat în renovare sau doar fațada dinspre linii, ca să dea un aspect plăcut turiștilor sosiți acolo. Câteva fotografii cu reabilitarea fațadei dinspre linii a gării Oravița.
125 : Oravita - Anina - Pagina 40 IMG_0050
125 : Oravita - Anina - Pagina 40 IMG_0051
125 : Oravita - Anina - Pagina 40 IMG_0052
125 : Oravita - Anina - Pagina 40 IMG_0053
125 : Oravita - Anina - Pagina 40 IMG_0054

O altă mare surpriză care mi-a fost dat să o văd în gara din Oravița a fost un tren de marfă lung, cu vagoane de cereale. Locomotiva cu câteva vagoane erau la încărcat, celălalte vagoane fiind pe o altă linie. Cred că e raritate în ultima vreme să vedem marfare așa de lungi în gara Oravița.
125 : Oravita - Anina - Pagina 40 IMG_0055

Într-o altă zi am surprins în gara din Anina o drezină cu aproximativ 20 de turiști. Drezina a sosit în gara din Anina la 45 de minute după sosirea trenului și a plecat înapoi spre Oravița la două ore după plecarea trenului. Voi reveni cu fotografii, momentan ele sunt pe telefonul soției și nu le-am descărcat încă.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2018, 22:51

Vagoanele de calatori din zona depoului banuiesc ca sint inca acolo, nu? Ma refer la compartimentatele visinii si la TE.
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeVin 13 Iul 2018, 01:18

''Intr-o altă zi am surprins în gara din Anina o drezină cu aproximativ 20 de turiști. Drezina a sosit în gara din Anina la 45 de minute după sosirea trenului și a plecat înapoi spre Oravița la două ore după plecarea trenului.''
http://expressdebanat.ro/resita-si-oravita-sub-lupa-bloggerilor-de-turism-vezi-ce-au-impartasit-acestia-foto-video/
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Iul 2018, 17:39

Au respectat culorile MAV, galben si alb, prezente pe majoritatea cladirilor standardizate din perioada ~1880-1910. Cladirea fiind mai veche, oare asa o fi fost zugravita si la inaugurare? Ar fi interesant sa aflam.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeMier 18 Iul 2018, 10:15

Nu stiu daca a cautat cineva sa faca o reconstiture in cheie istorica sau mai degraba asa s-au ales culorile sa fie mai deschise decit porcaria aia visinie care a fost.
Linia nu a fost construita de STEG nu de MAV?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeMier 18 Iul 2018, 17:38

Ba da, partial de StEG:

http://enciclopediaromaniei.ro/wiki/Calea_ferat%C4%83_Oravi%C5%A3a_-_Anina

Oricum, noua combinatie cromatica e mult mai potrivita decit visiniul acela care nu arata bine pe nici o cladire.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeDum 21 Oct 2018, 19:56

Vineri 19-10-2018 impreuna cu un coleg am ajuns la Oravita cu masina.

zona garii Oravita este singura din oras cu activitate, e plin de chioscuri, tigani, derbedei, soferi care fac transport profitind de lipsa trenurilor si raritatea autobuzelor etc.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557102355_60f162add8_kDSCF0401 by David Daniel, on Flickr

se pregateste trenul

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596447858_532a333344_kDSCF0407 by David Daniel, on Flickr

nu am avut timp de pozat prin gara

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557100215_97a3f7a7c4_kDSCF0413 by David Daniel, on Flickr  125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596439568_cd0666ee35_kDSCF0420 by David Daniel, on Flickr

nu e cazul sa se faca foc, dar totul e pregatit

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557092575_3de27cd462_kDSCF0424 by David Daniel, on Flickr

scaunele sint cu 3 si cu 2 locuri

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596432418_99fb901034_kDSCF0431 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654024410_04b429ad42_kDSCF0433 by David Daniel, on Flickr

plecam

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471270601_aa41cd9659_kDSCF0435 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654023100_90c293c58b_kDSCF0437 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471269361_9e08bf87c0_kDSCF0439 by David Daniel, on Flickr

vagoanele moarte din Timisora Nord au fost retrase aici. In bunul obicei romanesc, remiza veche a fost lasata sa se distruga. Acoperisul a cazut, dar culmea liniile din interior sint pline cu vagoane aduse de la Timisioara Nord. E greu de pozat deoarece trenul trece exact pe linga remiza si nu am avut unghi.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654021870_33dd76a95e_kDSCF0441 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471267701_fa1e72ce75_kDSCF0444 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471267131_8d9762f9b4_kDSCF0448 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654020060_a9d138272d_kDSCF0454 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746236884_fe234e8533_kDSCF0455 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654019050_cb7e0039f3_kDSCF0457 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746235864_8467c1ea74_kDSCF0461 by David Daniel, on Flickr

linia spre Berzovia

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654018000_f73cbbcf33_kDSCF0462 by David Daniel, on Flickr

pe dreapta ma sint niste linii care probabil au fost de marfa. Statia Ticvanu Mic a fost pregatita si folosita pentru lucrarile de la termocentrala Anina, este posibil ca si Oravita sa fi fost folosita in acest scop.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654016290_e1f607f4a7_kDSCF0467 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746232834_54459224bc_kDSCF0468 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654014470_d99621aab4_kDSCF0475 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654014060_f0f32af421_kDSCF0476 by David Daniel, on Flickr

pentru o statie de prelucrare exista o trecere la nivel.Culmea timpeniei: trenul are 10 km/h la pasaj. Asta in conditiile in care viteza este de 20 km/h si trec doar doua trenuri pe zi.PAi puneam un panou cu orele trenurilor ca sa opreasca eventualele masini.


125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746230304_fc153d3677_kDSCF0484 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654013490_58829fce74_kDSCF0486 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654013490_58829fce74_kDSCF0486 by David Daniel, on Flickr

Bradisoru de Jos

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654012880_141434e8fb_kDSCF0491 by David Daniel, on Flickr

traversele lungi si apoi vegetatia, arata ca acolo a fost un macaz al unei linii care ducea la un stabiliment industrial. Am intrebat frinarul cite linii au fost dar nu mai stia daca una sau doua.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746228284_4d6f0d0aea_kDSCF0498 by David Daniel, on Flickr

pe aici mergea linia.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654011690_fe5b7f69ec_kDSCF0499 by David Daniel, on Flickr

care ajungea acolo

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746226134_a083fd9a94_kDSCF0500 by David Daniel, on Flickr



125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654010380_e908bb5fb7_kDSCF0508 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596413788_1bb1b9530f_kDSCF0511 by David Daniel, on Flickr


Apoi dintr-o data in padure vad pe partea stinga un opritor fix. Poza am facut- insa invers , spre Oravita.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43654007810_95adbb65da_kDSCF0514 by David Daniel, on Flickr

traversele de pe partea stinga dovedesc faptul ca acolo a fost o linie

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557071235_ea7d67fbbc_kDSCF0519 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419537112_3a154d48e1_kDSCF0520 by David Daniel, on Flickr

apoi se vad ruinele unei cladiri.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471244911_6020e9f78b_kDSCF0522 by David Daniel, on Flickr

intr-un final pe dreapta e o ruina care se vede ca e de tip mai nou. Este la km 8+8.

in tren seful de tren care imi spune ca e fosta statie Bradisor. La intors frinarul imi zice ca acolo este de fapt KM 9 unde inainte se incrusisau trenurile si unde frinarii care coborau cu trenurile, luau in primire trenurile care urcau. Tot aici cind ne-am intors frinarul a desfacut frina de mina.


125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419534572_a3f1232b32_kDSCF0528 by David Daniel, on Flickr

de contra se vede si fostul semnal de intrare

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471243871_36db3c8db0_kDSCF0529 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419532822_5cd61a57f8_kDSCF0530 by David Daniel, on Flickr




125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471242671_69d5073049_kDSCF0532 by David Daniel, on Flickr

Aici se observa locul unde liniile de marfa de la mina se racordau la linia curenta. Trenul este oprit

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419527872_076be7724e_kDSCF0544 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471238771_cb833524bf_kDSCF0545 by David Daniel, on Flickr

in timp ce trenul vireaza, liniile de marfa sint orientate spre mina

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419522882_9165ae02dd_kDSCF0547 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419521612_ff3ceabb1f_kDSCF0549 by David Daniel, on Flickr  125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471235851_2afd6844fe_kDSCF0553 by David Daniel, on Flickr

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419518952_9f67dc030c_kDSCF0575 by David Daniel, on Flickr  125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419517272_784c4d0294_kDSCF0576 by David Daniel, on Flickr

Lisava

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419515882_b953dc3686_kDSCF0583 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419514052_bed1d8834f_kDSCF0586 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419512792_e66019b102_kDSCF0587 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419512012_3f98fd032c_kDSCF0589 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557043855_de4dd6c452_kDSCF0593 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557042975_d002cb3e04_kDSCF0596 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557041805_d730d39666_kDSCF0600 by David Daniel, on Flickr

la iesirea din Lisava este o trecere la nivel care culmea, este cu semnalizare electrica.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557040595_c43d1e8c2b_kDSCF0601 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557039075_c0fbc57e72_kDSCF0602 by David Daniel, on Flickr


125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557038005_872e5314c9_kDSCF0603 by David Daniel, on Flickr

Semnalul prevestitor al Lisavei este in Ciudanovita,  

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557036095_51627d1a3c_kDSCF0606 by David Daniel, on Flickr


125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557035025_98d91dbdf3_kDSCF0612 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653990010_b65ec69310_kDSCF0614 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557032225_60484577a7_kDSCF0617 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653987850_f2fa08470f_kDSCF0618 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557030125_5f837cbfaa_kDSCF0620 by David Daniel, on Flickr

reper stinca aceea cu vegetatie inca verde...

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653985590_c07f85534e_kDSCF0621 by David Daniel, on Flickr

dupa ce trecem viaductul...

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557027735_f75fda190b_kDSCF0633 by David Daniel, on Flickr


... revedem stinca de care spuneam

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653981970_5c92471a07_kDSCF0650 by David Daniel, on Flickr


se vede satul Ciudanovita

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653981190_e2555a5ca5_kDSCF0656 by David Daniel, on Flickr

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557024235_c0dd783f5b_kDSCF0666 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44557023155_1d916bb672_kDSCF0667 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653977160_03f92a4f39_kDSCF0669 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471222441_95797b5452_kDSCF0672 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653974180_cf5c1e8690_kDSCF0674 by David Daniel, on Flickr

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471221061_f0170ed67e_kDSCF0678 by David Daniel, on Flickr


In apropiere de Girliste de contra vad un semnal mai deosebit cu  reper YL. La intoarcere frinarul imi spune ca semnalul este de fapt semnal de iesire al statiei Girliste.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653970850_1f30911cdc_kDSCF0682 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471220081_206539fbaa_kDSCF0684 by David Daniel, on Flickr

semnalul de iesire.Se stie ca statia Girliste este atipica si s-a implementat un tip special de semnalizare.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653968710_0f24341945_kDSCF0687 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471219371_4d226e8eb5_kDSCF0688 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 30530858487_595a2e049f_kDSCF0689 by David Daniel, on Flickr
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeDum 21 Oct 2018, 20:34

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471217971_69962a73f6_kDSCF0691 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 30530857217_00dc8aa3e7_kDSCF0696 by David Daniel, on Flickr

semnalul de intrare din directia Anina

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471216721_edeebce405_kDSCF0701 by David Daniel, on Flickr

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 30530854627_48b49a18af_kDSCF0702 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471214741_3f257b808a_kDSCF0708 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746182184_50181a6aa6_kDSCF0710 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596382018_c446cdbdab_kDSCF0714 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746181694_1a380a8dfe_kDSCF0716 by David Daniel, on Flickr

nu stiu daca acesta e prevestitorul statiei Anina sau al Postului de Macazuri

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596379658_266ec50db5_kDSCF0722 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746179854_8add5638ab_kDSCF0726 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596377358_d1daa14294_kDSCF0729 by David Daniel, on Flickr


125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44746177914_78724453be_kDSCF0731 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596374168_b0606e8013_kDSCF0734 by David Daniel, on Flickr

diverse canalizari debuseaza linga linie.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596370468_b9148a577a_kDSCF0735 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596369798_0c642a8764_kDSCF0739 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596368708_a648ab50d7_kDSCF0741 by David Daniel, on Flickr



125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596367648_78b286e8e7_kDSCF0742 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596366128_eab0b86d05_kDSCF0748 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596365088_9372ae19e8_kDSCF0750 by David Daniel, on Flickr


Fostul triunghi de intoarcere vine dinspre Oravita

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596363758_efbd607d39_kDSCF0751 by David Daniel, on Flickr  

ajunge undeva spre poarta aia, poate a fost chiar linie industriala, nu m-am dus pentru ca timpul era scurt, trenul a intirziat putin.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596362228_74bafae5dc_kDSCF0752 by David Daniel, on Flickr

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471183521_df6d2f4c5f_kDSCF0756 by David Daniel, on Flickr

S-a incropit un punct de informare turistica, acolo e un mic bar, ne luam doua pizza pe care le comandasem in tren. Seful de tren ia comenzile si le transmite telefonic.


125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556985055_7dc9d87d6b_kDSCF0757 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471180401_348d1aefe3_kDSCF0758 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556983005_4f7b85eb39_kDSCF0766 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471177421_7267544053_kDSCF0767 by David Daniel, on Flickr
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitimeDum 21 Oct 2018, 20:56

Cealalta latura a triunghiului

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419473142_e31c991fb2_kDSCF0771 by David Daniel, on Flickr

nu se mai vede, apoi se pierde pe porta de tabla...

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556978505_a92f0e0b2e_kDSCF0772 by David Daniel, on Flickr

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653943920_943a7c0c4f_kDSCF0773 by David Daniel, on Flickr

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556974805_36256b73a0_kDSCF0775 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419467312_d190946295_kDSCF0778 by David Daniel, on Flickr


pornim inapoi spre Oravita

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471164091_264ab0b970_kDSCF0781 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556970265_6fd20e7c43_kDSCF0786 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556968805_a171ac879b_kDSCF0787 by David Daniel, on Flickr


la KM 31 e indicat ca fiind Anina Post Macazuri. Locul se potriveste precum si traversele mai lungi provenite de la un fost macaz.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556967305_08aa197d7e_kDSCF0803 by David Daniel, on Flickr


125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653937220_bf79167588_kDSCF0814 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471153081_af0ca6bc65_kDSCF0817 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419458692_e1f712c107_kDSCF0829 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556957635_87e3a921e3_kDSCF0833 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556955085_93bfa79555_kDSCF0837 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556953885_c3a1a01ae8_kDSCF0849 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556951785_622f3379ec_kDSCF0851 by David Daniel, on Flickr


Oravita

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471142911_009a1df482_kDSCF0903 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556948215_f6e44a3311_kDSCF0904 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556946495_5c6615d1b8_kDSCF0910 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419449852_945d41e25d_kDSCF0911 by David Daniel, on Flickr



125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556943975_a08ac6f34b_kDSCF0918 by David Daniel, on Flickr


Apoi am sesizat ceva pe vagoane.

Vagonul 3 la sosire

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556941585_4895488650_kDSCF0920 by David Daniel, on Flickr

Are inscrisptiile astea? de unde provine diferenta aia de 4 cm?

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556939205_694ced8d59_kDSCF0921 by David Daniel, on Flickr


viteza maxima 30km/h

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556937115_84aff741a2_kDSCF0922 by David Daniel, on Flickr

nu statia de domiciliu ci ,,statie de domiciliu"

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45471132961_a1eb6c89f9_kDSCF0923 by David Daniel, on Flickr

cred ca asta inseamna ca frineaza de mina 16 tone.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419443452_6d1ecc8572_kDSCF0925 by David Daniel, on Flickr

urmeaaza vagonul 2,

acesta frineaza de mina 20 de tone

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556932475_15b8df7fc2_kDSCF0926 by David Daniel, on Flickr

acesta are STATIA de domiciliu insa are viteza maxima 80 km/h

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419441742_78db340273_kDSCF0927 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653918970_9b94b46d35_kDSCF0928 by David Daniel, on Flickr

de asemenea nu are inscriptia a ceea cu o diferenta de 4 cm insa are alta inscriptie 1.80 care nu apare pe celalalt vagon

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556928925_0951b2a149_kDSCF0929 by David Daniel, on Flickr

vagonul 1 la sosire este la fel ca vagonul 2. Vazindu-ma nedumerit din vagon apare un ceferist care imi spune ca sint greseli din fabrica. Cum e posibil sa se greseasca in asemnea mod? si mai ales cum se accepta in circulatie cu inscriptii privind siguranta circulatiei, gresite?

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 31596313798_d468901e8d_kDSCF0930 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556927015_7fcf48cf61_kDSCF0932 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653916230_d227ef3cb5_kDSCF0933 by David Daniel, on Flickr


ceasul a prins vremuri mai bune

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556922885_683c001119_kDSCF0941 by David Daniel, on Flickr

in incinta statiei a fost cindva un punct muzeal

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419434092_a54660582e_kDSCF0942 by David Daniel, on Flickr 125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556916215_10508c8373_kDSCF0944 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 45419430662_31a91c7d0c_kDSCF0945 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653907310_01c6ec3542_kDSCF0948 by David Daniel, on Flickr125 : Oravita - Anina - Pagina 40 44556910795_285138a416_kDSCF0951 by David Daniel, on Flickr

aproape au pus cruce unei linii care a facut istorie. Anina-Oravita-Iam-Biserica Alba-Bazias.

125 : Oravita - Anina - Pagina 40 43653905560_b6016f4d58_kDSCF0952 by David Daniel, on Flickr


de aici am plecat la teatru, la farmacia montana si la monetarie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
125 : Oravita - Anina
Sus 
Pagina 40 din 53Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 46 ... 53  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TIMISOARA NORD -- ANINA 09.08.2009
» Oravita-Anina
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Linia CFR 925: Oravita - Anina
» Oravita -- Anina 27.06.2010

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: